Ik weet dat het officieel niet mag, maar ik zit nu met een heel erg probleem.
Mijn harde schijf is zwaar gecrashed, en ik heb deze alleen kunnen formatteren.
Ik zoek nu een programma om bestanden terug te kunnen vinden (Ik had 'vroeger' een hele goede, weet niet meer hoe hij heet) het gaat namelijk om de foto's van mijn kat en die zijn heel erg belangrijk voor mij.
Hoe langer ik wacht en hoe meer ik doe of installeer, hoe minder er terug te vinden is.
Alvast bedankt en mijn excuses voor de slappe topic.
Reden crash, onbekend.
Raid- Config, met 2 schijven van 80GB in striped mode.
Meerdere malen "clear disk data" moeten selecteren, en de config zit nu op andere sata poorten.
Meerdere malen geformatteerd "Snel formatteren" dus geen volledige format.
Ik startte Windows eergisteren op, hij bleef hangen, enigste mogelijkheid was resetten, daarna was de schijf onherstelbaar beschadigd, vanalles geprobeerd maar het mocht niet baten.
Nu heb ik Windows er opnieuw op gezet, en wil ik graag bestanden terug halen, als belangrijkste de foto's.
Mijn harde schijf is zwaar gecrashed, en ik heb deze alleen kunnen formatteren.
Ik zoek nu een programma om bestanden terug te kunnen vinden (Ik had 'vroeger' een hele goede, weet niet meer hoe hij heet) het gaat namelijk om de foto's van mijn kat en die zijn heel erg belangrijk voor mij.
Hoe langer ik wacht en hoe meer ik doe of installeer, hoe minder er terug te vinden is.
Alvast bedankt en mijn excuses voor de slappe topic.
Reden crash, onbekend.
Raid- Config, met 2 schijven van 80GB in striped mode.
Meerdere malen "clear disk data" moeten selecteren, en de config zit nu op andere sata poorten.
Meerdere malen geformatteerd "Snel formatteren" dus geen volledige format.
Ik startte Windows eergisteren op, hij bleef hangen, enigste mogelijkheid was resetten, daarna was de schijf onherstelbaar beschadigd, vanalles geprobeerd maar het mocht niet baten.
Nu heb ik Windows er opnieuw op gezet, en wil ik graag bestanden terug halen, als belangrijkste de foto's.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 18:16 ]