Toon posts:

Recovery

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het officieel niet mag, maar ik zit nu met een heel erg probleem.
Mijn harde schijf is zwaar gecrashed, en ik heb deze alleen kunnen formatteren.
Ik zoek nu een programma om bestanden terug te kunnen vinden (Ik had 'vroeger' een hele goede, weet niet meer hoe hij heet) het gaat namelijk om de foto's van mijn kat en die zijn heel erg belangrijk voor mij.
Hoe langer ik wacht en hoe meer ik doe of installeer, hoe minder er terug te vinden is.
Alvast bedankt en mijn excuses voor de slappe topic.

Reden crash, onbekend.
Raid- Config, met 2 schijven van 80GB in striped mode.
Meerdere malen "clear disk data" moeten selecteren, en de config zit nu op andere sata poorten.
Meerdere malen geformatteerd "Snel formatteren" dus geen volledige format.
Ik startte Windows eergisteren op, hij bleef hangen, enigste mogelijkheid was resetten, daarna was de schijf onherstelbaar beschadigd, vanalles geprobeerd maar het mocht niet baten.
Nu heb ik Windows er opnieuw op gezet, en wil ik graag bestanden terug halen, als belangrijkste de foto's.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 18:16 ]

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je gaat je harde schijf formatteren om je bestanden terug te vinden :?

Recover4All Professional werkt goed voor mij, om in te gaan op je vraag.

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

Verwijderd

Topicstarter
spone schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 18:16:
Je gaat je harde schijf formatteren om je bestanden terug te vinden :?

Recover4All Professional werkt goed voor mij, om in te gaan op je vraag.
Nee, ik had geen andere keuze. Ik heb ontzettend veel geprobeerd, maar alle bestanden op de schijf waren beschadigd, hadden -Rare, vreemde- namen.
Zoals &*@.(!* met smilies ertussen en allemaal vreemde tekentjes.

En dankje, zal het proberen.
Ik heb hem getest, hij kan een aantal bestanden terug vinden maar dit zijn alleen maar bestanden uit de map "INF", verder niets. Nog suggesties?

GetDataBack heb ik nu, volgens mij was dat hem.
Hij scant elke sector, ik hoop dat het werkt, heb ik toch nog iets kunnen vinden op 320*480 :X

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 18:25 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit staat gewoon in de OM FAQ / Beleid » Hoe krijg ik verloren gegane data terug? beantwoord :)

Dit topic is gesloten.