Toon posts:

Professionals zijn geen amateurs (meer)

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Professionals zijn geen amateurs (meer)

Beste mensen,

Ik deed een poging om meer informatie te krijgen over een probleem bij het
versturen/ontvangen van mail.
Omdat mailservers niet specifiek windows zijn en zelfs niet specifiek Linux heb ik gekozen voor
>> Professionele netwerken en servers<< want daar houden zich dan ws. de professionals wel op.

Ook al omdat het probleem weliswaar windowsclient gerelateerd, maar m.i. niet windows Officesuite gerelateerd is.

Als er mail onderweg verdwijnt - ergens - dan kan ik het traject van die mail niet traceren. Das dus geen optie. Tenzij jullie mij dat kunnen vertellen.

Als de mail op een andere adres - en waarschijnlijk dus via een andere weg - wel aankomt is er geen probleem en dus niet de moeite waard om te traceren.

Als een andere mailclient vanuit dezelfde LAN naar hetzelfde beoogde mailadres wel functioneert dan is het m.i. niet de routerinstelling die dwarsligt.
Maar ook hier sta ik geheel open voor suggesties.

Kortom, ik vind het niet terecht dat het topic {MAILSERVERS] laten Vista Microsoft Mails verdwijnen ({MAILSERVERS] laten Vista Microsoft Mails verdwijnen?) gesloten is en helemaal met de manier waarop het commentaar werd geleverd. Verwijs iemand dan naar de juiste plek voor die vraag.

m.v.g.
b.v.d.

pablo k

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:08:
Verwijs iemand dan naar de juiste plek voor die vraag.
Ik verwijs je nu naar de juiste plek voor deze vraag :)

--> Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 07:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Omdat je mail verdwijnt bij een specifiek bedrijf, en het versturen van mail verloopt via een mailserver denk jij dat dit meteen een topic voor Professional Networking & Servers is.. :/

Right ;)

En als je het er niet mee eens bent dan mail je maar.. Zie signature..

Ohja, zie ook de link van Gunner :)

[ Voor 6% gewijzigd door Equator op 02-05-2007 15:08 ]

Dit topic is gesloten.