Beste mensen,
Graag wil ik dat jullie even met me meedenken.
Klant heeft een vista laptop met microsoft mail en een xp pc met OE.
Post versturen vanaf xp-pc met oe levert geen problemen op.
Tot pakweg 20 april waren er geen problemen met de Vista Microsoft Mail (VMM).
Ineens bleken er berichten verzonden met de vmm niet meer bij een bedrijf aan te komen. Berichten naar dat bedrijf en andere geadresseerden met andere mailadressen kwamen wel bij de anderen aan, maar niet bij het beoogde bedrijf.
Bij de beoogde ontvanger (bedrijf) zaten de berichten niet in de spammap.
Een mailtje vanuit het bedrijf naar ons toe kon wel geretourneerd worden, zonder problemen. Vanuit de xp-pc met OE geen enkel probleem.
Als test nog Mozilla Thunderbird gebruikt en dat levert geen bezorgingsproblemen op.
Mijn conclusie: er is iets in de vmm dat ervoor zorgt dat de mail op sommige mailservers verdwijnt.
Hebben jullie nog ideeën??
mvg
pablo k
Graag wil ik dat jullie even met me meedenken.
Klant heeft een vista laptop met microsoft mail en een xp pc met OE.
Post versturen vanaf xp-pc met oe levert geen problemen op.
Tot pakweg 20 april waren er geen problemen met de Vista Microsoft Mail (VMM).
Ineens bleken er berichten verzonden met de vmm niet meer bij een bedrijf aan te komen. Berichten naar dat bedrijf en andere geadresseerden met andere mailadressen kwamen wel bij de anderen aan, maar niet bij het beoogde bedrijf.
Bij de beoogde ontvanger (bedrijf) zaten de berichten niet in de spammap.
Een mailtje vanuit het bedrijf naar ons toe kon wel geretourneerd worden, zonder problemen. Vanuit de xp-pc met OE geen enkel probleem.
Als test nog Mozilla Thunderbird gebruikt en dat levert geen bezorgingsproblemen op.
Mijn conclusie: er is iets in de vmm dat ervoor zorgt dat de mail op sommige mailservers verdwijnt.
Hebben jullie nog ideeën??
mvg
pablo k