Toon posts:

{MAILSERVERS] laten Vista Microsoft Mails verdwijnen?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Graag wil ik dat jullie even met me meedenken.
Klant heeft een vista laptop met microsoft mail en een xp pc met OE.
Post versturen vanaf xp-pc met oe levert geen problemen op.
Tot pakweg 20 april waren er geen problemen met de Vista Microsoft Mail (VMM).
Ineens bleken er berichten verzonden met de vmm niet meer bij een bedrijf aan te komen. Berichten naar dat bedrijf en andere geadresseerden met andere mailadressen kwamen wel bij de anderen aan, maar niet bij het beoogde bedrijf.
Bij de beoogde ontvanger (bedrijf) zaten de berichten niet in de spammap.

Een mailtje vanuit het bedrijf naar ons toe kon wel geretourneerd worden, zonder problemen. Vanuit de xp-pc met OE geen enkel probleem.

Als test nog Mozilla Thunderbird gebruikt en dat levert geen bezorgingsproblemen op.

Mijn conclusie: er is iets in de vmm dat ervoor zorgt dat de mail op sommige mailservers verdwijnt.
Hebben jullie nog ideeën??

mvg

pablo k

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ja, dat je meer info gaat opzoeken over de routing van je mail, kijkt of het daar wellicht ergens mis loopt, en dat je dat hier ook meldt :)

Je topic staat weliswaar in Professional Networking & Servers, maar wat is jouw beweegreden om 'm hier te plaatsen?
Je vertelt nog niet eens over welke ISP de mail loopt, en mijn glazen bollen (jaja, meervoud) zijn inmiddels allemaal RMA.
toch eens een andere leverancier zoeken denk ik :P

Oftewel wil je topic hier overleven: need more input.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 07:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Zie BackSlash32 ^^^..

Dit heeft verder niets met Professional Networking en Server te maken..

Dit topic is gesloten.