Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Qtek 8020 - kleurenschema's opslaan

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/l/l121612.jpgNa veel gepruts heb ik Qtek 8020 (T-mobile SDA) telefoon eindelijk werkend nadat ie bijna een jaar stofhappend in de kast heeft gelegen.
Ik vind het een erg leuke telefoon. Beetje foto's maken en spelletjes spelen erop enzo. Eindelijk een waardige opvolger van mn oude Motorola T192. :D

Nu heb ik wat zitten proberen met kleurenschema's te bouwen, maar ik heb er een klein probleempje mee. Het kleurenschema wordt niet opgeslagen.

In de Windows map op de smartphone staat 2 files:
T-Mobile colour.scheme.xml en T-Mobile.home.xml

Nu dacht ik slim te zijn door de twee files aan te passen met een wat meer geschiktere kleurenschema wat mij beter bevalt dan de lelijke kleuren van T-mobile. Ik heb de kleuren aangepast met een kleuren gebaseerd op het nieuwe Windows Vista. Dat is allemaal gelukt. Evenals het toevoegen ervan aan de telefoon. Als ik dan vervolgens de gemodificeerde kleurenthema in gebruik neem dan lijkt alles te werken.
Maar het gaat jammergenoeg fout als de telefoon uit gezet wordt en vervolgens opnieuw gestart wordt. Dan heeft ie de twee gemodificeerde bestanden weer hersteld in originele staat.

Ik heb ook geprobeerd om ipv de oude files te modificeren een nieuwe file aan te maken (copy&paste) en daar de nieuwe kleurenschema in op te slaan. Ook deze kan gewoon goed weergeven worden op de telefoon, maar na het opnieuw opstarten van het toestel is het kleurenthema wat ik gemaakt hebt weer weg.

Hetzelfde verhaal geld voor de T-mobile wallpaper die bij het kleurenthema hoort. Ik deze vervangen door een Vista wallpaper. Deze wordt ook zonder pardon in zijn oude staat hersteld als de telefoon opnieuw gestart wordt.

Mijn grote vraag is dus:
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn gewenste kleurenschema wel bewaard wordt?

bijna offtopic: Ik zoek ook nog nieuwe firmware voor dit toestel, heeft iemand een linkje??

[ Voor 4% gewijzigd door Zerora op 02-05-2007 11:41 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Niemand die hier iets voor weet?? :>

[ Voor 41% gewijzigd door Zerora op 04-05-2007 11:43 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Zerora schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 20:33:
Niemand die hier iets voor weet?? :>
^^ ;(

[ Voor 14% gewijzigd door Zerora op 04-05-2007 11:43 ]

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Nog een schop. Echt totaal niemand die hier bekend mee is??

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

We kicken hier niet binnen 24 uur. Probeer het anders eerst hier even:

De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA) (deel 2)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.