Het Grote World of Warcraft topic - Deel 115 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.481 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Weakling schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:00:
[...]

Zoals je ondertussen wel gelezen zult hebben dropt die epic ook helemaal niet, maar moet je 'm zelf bakken uit twee rare blue zwaardjes. Dat wist gister iemand in mijn PuG ook niet toen mijn tweede blauwe zwaardje dropte. "Oh jij mag 'm hebben, want ik wil eigenlijk alleen maar de epic drop" ... op zo'n moment ga ik 'm niet wijzer maken dan ie is ... sry, zo achterbaks ben ik dan ook wel weer als ik zelf al dagen bezig ben om 'm te pakken te krijgen ...

[...]
LOL.......gisteren nog 1 van die zwaardjes gevendored. Niemand wilde het en ik won de greed. :o. Wist niet eens dat je daar een epic meekon maken. Stond wel iets van "combine blablabla..."

[ Voor 7% gewijzigd door Bulligan op 02-05-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Sallin schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:36:
Ik neem aan dat je nog aan het levellen bent? Als dat zo is zou ik gewoon een onehander en een shield meenemen, denk niet dat er veel mensen zijn die verwachten dat je als protection warrior levelt.
Yep, ben nog aan het levellen. Heb ook altijd wel een shield en 1H bij me, maar nooit standaard in mijn knuisten. Als niet specifiek gevraagd wordt om een "makeshift" tank te spelen, dan zwaai ik veel liever met mijn 2H in het rond. Klopt ook wel, om te levellen is volledig prot warrior verre van handig heb ik hardleers moeten ondervinden ... nou ja ... het ging wel, maar full arms toch stukken eenvoudiger.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Zjanzjak schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:17:
[...]

Wat zal ik het straks dan makkelijk hebben als ik naar prot ga. :9
ach, je gaat wel van "laat ik die mob in elkaar slaan" naar "laat ik die mob kietelen en wachten tot ie dood neervalt van verveling"

enige voordeel van prot is dat het een stuk makkelijker is om elites te solo'en.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Hmzaniac schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:20:
[...]

ach, je gaat wel van "laat ik die mob in elkaar slaan" naar "laat ik die mob kietelen en wachten tot ie dood neervalt van verveling"

enige voordeel van prot is dat het een stuk makkelijker is om elites te solo'en.
Elites/Group quests solo'en vind ik toch nog wel 1 van de leukere dingen tijdens het questen, geeft toch een tevreden gevoel :)
Trouwens, waarom Arms voor levelen! Fury bevalt me toch iets beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Hooli-gan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:17:
LOL.......gisteren nog 1 van die zwaardjes gevendored. Niemand wilde het en ik won de greed. :o. Wist niet eens dat je daar een epic meekon maken. Stond wel iets van "combine blablabla..."
OMG OMG OMG :P

Nah, net als die blauwtjes is uiteindelijk de epic ook direct Soulbound, dus als niemand 'm wil en jezelf hebt ook niets aan zwaarden, dan zou ik 'm ook gevendored hebben of zelfs (laten) disenchanten ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

redfoxert schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:14:
[...]

Ja wij ook en ik ben notabene nog RaidLeader en acting GM ook ;)
jij ook al :P ok ik ben wel geen GM maar wel de enige die moeite doet om RL te zijn.. de laatste 4 weken ben ik minimaal 3x per week in Kar geweest als RL..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
Weakling schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:13:
[...]

Absoluut waar! Tenzij je er op uit bent om je medespelers over de rooie te jagen, dan vooral doorgaan met schelden ... moet je eens zien hoe snel ik weg ben ...

[...]

Ghehe, dat LFG geval gebruik ik niet meer. Leverde te vaak totale puinhoop op. Verder roep ik ook nooit in de chat om LFG. Ga meestal bij de ingang zitten en dan komt er altijd wel wat volk langs die nog iemand zoeken. Tot nu toe altijd uitgenodigd zonder er specifiek om te vragen ... which is nice ...
Weet je wat ik dan in zon geval zou doen? Gewoon met em meebrullen, maar dan tegen hemzelf "OMFG, U NOOB, L2BANDAGE AND STOP DYING", "JESUS DIED AGAIN? SHIELDWALL NOOB", houden ze wel vanzelf op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmrazor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 11:01
BootVluchteling schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:35:
[...]

welke trinket? hakkar trinket ofzo?
Nee, ik bedoel de Scryers Bloodgem (+150dmg voor 15 secs.) en/of Xiri's Gift (idem). Dat geeft je op die eerste mobs net ff meer damage waardoor je ze na die HoT echt niet meer terugziet :)

Onyx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 16:59
Hmzaniac schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:20:
[...]

Ja maar onderstaande was mijn referentiekader. ;)
Hmzaniac schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:59:
[...]
hehe, ik ben idd even 2 weekjes arms geweest (verleid door de grote nummers), maar op een gegeven moment trok ik het echt slecht dat ik in 5mans gewoon mn best moest doen om bovenop de threat meter te blijven, en ik miste shield slam/concussive blow/last stand te veel :)
Dat hij zijn best moest doen om bovenop de threatmeter te blijven, dus dat zou dan makkelijker worden.
Vergeet alleen niet dat ik net rank 4 bereikt heb in sarcasme met een knipoog.
Helox-in-a-box schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:40:
[...]

Weet je wat ik dan in zon geval zou doen? Gewoon met em meebrullen, maar dan tegen hemzelf "OMFG, U NOOB, L2BANDAGE AND STOP DYING", "JESUS DIED AGAIN? SHIELDWALL NOOB", houden ze wel vanzelf op :)
Whahaha, ja, zou ik eigenlijk eens moeten doen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmrazor
Hmzaniac schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:53:
[...]

3 priests? probeer voor de grap eens 2 priests in te wisselen voor shammies danwel paladins. 3 priests is gewoon zinloos.

En met 2 locks zou het echt easypeasymode moeten zijn, vol dotten terwijl je de flares neerhaalt en hij zou al op 80% moeten staan voor de evocate. En dan heb je ook nog 2 amped Curses of doom 8)7
Ja, ik weet het. Er waren helaas geen andere guildhealers beschikbaar, vandaar. Die ene priest wordt gelukkig shadow binnenkort, dan gaat het vast een stuk beter. Hij was er ook bij (als shadow) op die run toen ze hem wel neerkregen. Alleen was ik daar niet bij :?

Onyx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga met wat maten rerollen naar horde, maar we willen niet in dezelfde battlegroup als we nu zitten (reckoning). Is er ergens een battlegroup waar de horde goed samenwerken en eigelijk een btje té goed zijn voor de alliance? Ik hoor het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:59:
Ik ga met wat maten rerollen naar horde, maar we willen niet in dezelfde battlegroup als we nu zitten (reckoning). Is er ergens een battlegroup waar de horde goed samenwerken en eigelijk een btje té goed zijn voor de alliance? Ik hoor het wel :)
Lol easymode pvp.. doh.. Ik haal juist meer lol uit goede tegenstanders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 14:35
Bij tbc release was ik ook zo enthiousiast om een bloodelf te beginnen samen met een maat.
Op lvl 12 begon het mij alweer een beetje te vervelen en kwam ik erachter dat druids wel opeens heel sterk waren geworden, dus ging ik weer vrolijk verder met mn alliance druid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij zoekt vooral geen uitdaging? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:31:
[...]

Jij zoekt vooral geen uitdaging? :X
Klopt, me is lowskillah :) Nee eigelijk niet, maar wordt gek van de pugs en wil is simpel proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977
  • Laatst online: 15-09 18:06

joker1977

Tweakert

Hmzaniac schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:12:
[...]

leugens!

iig, ontopic: zijn er hier nog mensen die tips hebben voor aran? we zitten op dit moment nu iets van 3 weken op hem vast, we krijgen hem tot om en nabij de 40%, maar dan begint de raid echt om te vallen. atm hebben we meestal 2 warriors (meestal 2 prot, ik weet het, neem dps warrior mee, maar onze arms warriors doen niet altijd even geweldige dps en fury pve hebben we niet) en 1 rogue mee. De interruption doen we op school, rogue op fire, warriors op frost, mage op alles direct na een AE of wat iemand dood zou kunnen maken.

Als er mensen niet door de flame wreath heen banjeren hebben we het probleem dat er echt te veel spells doorkomen en er mensen op een gegeven moment omvallen. Qua mana zit ie ongeveer rond zn health, dus dat zit wel goed.
Als je 'vastzit' op Aran - dan wordt het tijd om je groep een tikkie aan te passen. Voor de weg naar Aran heb je maar 1 tank nodig, voor Aran zelf heb je feitelijk geeneens een tank nodig. Neem bijvoorbeeld een feral-druid mee, die kan een lastige pull eventueel meetanken en fiks DPS'en op Aran. 2 prot-warriors is dus 2 slots met 'geen DPS' gevuld.

Mana rond health heeft 1 kleine vervelende bijkomstigheid die je ook al beschrijft. Op 40perc. health spawned Aran 4 adds. En op 40perc. mana gaat ie drinken (mass polymorph). Adds en polymorphs wil je niet tegelijk hebben! Na poly komt de AoE pyroblast en dan moet iedereen Healthstone + potion nemen om te voorkomen dat je meteen links en rechts omvalt.
Mensen die hier ervaring mee hebben en er iets over kunnen zeggen? Zou het helpen als de lock zn felhunter uit zn achterzak haalt, of ligt die na de eerste AE/Blizzard om?
Dat helpt niet. Gewoon beter focussen op kicks, shieldbashes en pummels. Interrupt aan het einde van de cast; dan kost het em wel wat tijd en 'win je het mana vs hp gevecht'. Interrupt onder geen beding de Arcane missiles (mana is al weg, als je Arcane missiles interrupt, begint ie meteen weer met de casts). Het grootste probleem is vaak de adds die spawnen, met 2 warlocks kun je 2 fearen en 2 banishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Nee, arcane missiles weten we idd, het enige probleem is nu betrouwbaar tot de poly komen, meestal zijn er dan al een aantal mensen omgevallen *kuch*wegrennenalsereenAEaankomtstommekat*kuch*

Qua raid stacken, we zijn nog steeds een guild die het raiden voor de lol doet, als er mensen voor 1 gevecht uitgewisseld worden zal daar vrij veel gezeik over komen, en ik kan het me opzich ook wel voorstellen. Hou daarbij ook nog eens rekening dat we 2 groepen moeten maken en dat niet iedereen een even ervaren danwel gedreven raider is, dus moet je ook nog eens zorgen dat je niet 1 "pro" groep en 1 leftovers groep krijgt.

Maar ik zal iig kijken naar alts e.d., ikzelf kan bijv mn shadowpriest meenemen ipv prot warrior.

[ Voor 17% gewijzigd door Hmzaniac op 02-05-2007 18:19 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
joker1977 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 07:59:
[...]

Das zeer biased. Zoals meestal is iedereen bang voor verandering. Warlocks konden zo ongeveer iedereen behalve rogues in PvP aan (en bepaalde hunter specs). Het verwijderen van stun en slow is VEEL beter dan polymorph, omdat je nu iets verliest wat maar tegen 1 class werkt (mage) maar je krijgt iets wat tegen zeer veel classes werkt. Niet enkel rogues kunnen stunnen, warriors, druids en paladins ook.
Warlocks kunnen nogsteeds niet winnen van Priests, shamans en warriors. Alleen met Unstable Affliction heb je een kans tegen priests, ander niet, ze hebben ook goede fear resist. Als shamans goed hun totems gebruiken winnen ze altijd. Warriors zijn standaar immune tegen fear, een goed gegearde warrior pak je niet.

Het is niet de bedoeling dat warlocks volledig kansloos zijn tegen Rogues. In bijna alle situatie kunnen Rogues eerst aanvallen, dus met backstep, dan een stun. Als ik even los kom doe ik AoE fear + Corruption, dus die rogue PvP trinket en valt direct weer aan, dan doe ik Deathcoil en Unstable affliction, CoA, Siphon Life. Dan doet hij Cloak of Shadows natuurlijk dus moet je 5 seconden lang hem aankijken en niets doen terwijl hij rustig door slaat en stunt.
Wegrennen heeft geen zin, want posion slowt en hij kan meer damage doen als hij van achteren aanvalt. Vlak voor die 5 seconden over zijn... Vanish...shadowstep...weer backstab en dan is zelfs de beste warlock dood.
Iemand een idee hoe het wel moet? En dan te bedenken dat Undead rogues nog Fear immunity racial hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
De nieuwe mongoose enchant :'(

video (8MB)
clickable
Afbeeldingslocatie: http://www.pricewatch.be/images/wow/new_mongoose/mongoose1_small.jpg

clickable
Afbeeldingslocatie: http://www.pricewatch.be/images/wow/new_mongoose/mongoose2_small.jpg

clickable
Afbeeldingslocatie: http://www.pricewatch.be/images/wow/new_mongoose/mongoose3_small.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door witchdoc op 02-05-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat iedere battle group zon beetje hetzelfde is :) Geloof neit dat er echt pro battlegroeps zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
joker1977 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 18:05:
Mana rond health heeft 1 kleine vervelende bijkomstigheid die je ook al beschrijft. Op 40perc. health spawned Aran 4 adds. En op 40perc. 20% mana gaat ie drinken (mass polymorph). Adds en polymorphs wil je niet tegelijk hebben! Na poly komt de AoE pyroblast en dan moet iedereen Healthstone + potion nemen om te voorkomen dat je meteen links en rechts omvalt.
Fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

kan een Lock die de imp gebruikt als mana battery mij eens uitleggen hoe ik hier mee speel want ik snap er nix van ik ga gewoon kei hard dood

ps ding lvl 40 :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Openen met UA op 36yd, CoA, Corr, Siphon, drain life tot dood, eventueel SB-en op Nightfall procc en drain soul rank 1 op allerlaatste beetje hp voor nog meer mana terug als je daar talent voor hebt. Dark Pact en next :)

[ Voor 5% gewijzigd door Muthas op 02-05-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

MysticSnake schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:01:
[...]

Warlocks kunnen nogsteeds niet winnen van Priests, shamans en warriors. Alleen met Unstable Affliction heb je een kans tegen priests, ander niet, ze hebben ook goede fear resist. Als shamans goed hun totems gebruiken winnen ze altijd. Warriors zijn standaar immune tegen fear, een goed gegearde warrior pak je niet.

Het is niet de bedoeling dat warlocks volledig kansloos zijn tegen Rogues. In bijna alle situatie kunnen Rogues eerst aanvallen, dus met backstep, dan een stun. Als ik even los kom doe ik AoE fear + Corruption, dus die rogue PvP trinket en valt direct weer aan, dan doe ik Deathcoil en Unstable affliction, CoA, Siphon Life. Dan doet hij Cloak of Shadows natuurlijk dus moet je 5 seconden lang hem aankijken en niets doen terwijl hij rustig door slaat en stunt.
Wegrennen heeft geen zin, want posion slowt en hij kan meer damage doen als hij van achteren aanvalt. Vlak voor die 5 seconden over zijn... Vanish...shadowstep...weer backstab en dan is zelfs de beste warlock dood.
Iemand een idee hoe het wel moet? En dan te bedenken dat Undead rogues nog Fear immunity racial hebben.
Rogues zijn echt te onmogelijk gewoon, na Deathcoil zou ik fear gaan casten tegen een non-Undead rogue, verder, tja, ik heb vaak een 5-tal free-action potions mee voor het geval dat :)

Warrior vind ik weer redelijk makkelijk. Veel dps doen ze niet dus opdotten en drain lifen, Deathcoil op een goed moment gebruiken, en gewoon die dots up houden.

En Priests, niet iedere priest heeft die talent en dan nog is (denk ik) slechts 30%. Gewoon voor fear gaan en dotten en drainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:25:
op welk lvl is ZF eigenlijk een beetje solo te doen?
Ik heb vorige week met m'n hunter lvl 62 (ja, ik weet het: easy mode :) ) ZF gesolo-ed, omdat ik veel flasks of mojo wilde scoren voor m'n jewelcrafter. Met m'n ghostsabre (en z'n prowl) kon ik makkelijk overal doorheen komen (BM-specced). Ik heb me alleen
*chicken mode on* niet durven wagen aan Antu' Sul...
*chicken mode off*.
De stairs was boeiend, want had daar wel wat healthpotions bij nodig.
Heb geen mallet op die char, dus geen gratis vlieglessen van Ghazy :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet wrom mensen wow spelen... het is natuurlijk hardstikke vet maar er zijn genoeg gratis lookalikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:28:
ik snap niet wrom mensen wow spelen... het is natuurlijk hardstikke vet maar er zijn genoeg gratis lookalikes.
Gratis lookalikes die vaak op grafisch en support niveau dan toch weer niet lookalike zijn van een pay per month game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
[...]

Warlocks kunnen Ik kan nogsteeds niet winnen van Priests, shamans en warriors. Alleen met Unstable Affliction heb je een kans tegen priests, ander niet, ze hebben ook goede fear resist. Als shamans goed hun totems gebruiken winnen ze altijd. Warriors zijn standaar immune tegen fear, een goed gegearde warrior pak je niet.
fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Hoor alle Warlocks ineens klagen, ik lach me ziek! :Y)

Kom maar op, ik wil meer Warlock rants horen! Ik vermaak me kostelijk hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Warlocks :r
Te veel leuke talents, te weinig talenpoints :P :(
Ik ga mijn paladin maar weer lvl-en :p

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Laatst online: 16-02-2021
Atlas schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:22:
Warlocks :r
Te veel leuke talents, te weinig talenpoints :P :(
Ik ga mijn paladin maar weer lvl-en :p
Dat ga je toch niet menen he :)
Toch echt een van de leukste classes om te spelen.
Ik respec om de week om toch alle talents te kunnen gebruiken O-)
Ben vooral pve dus pvp zou t best anders kunnen zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Nowa op 03-05-2007 00:13 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
Even een vraagje, en wat advies nodig.
Ik kom nu in de buurt van de 70 met mijn warrior.
Ik ben nu arms gespecced en vroeg me af of ik niet moet respeccen naar prot als ik mee wil raiden.
Hoe zijn de raidende warriors hier gespecced?
En als ik respec naar prot bijvoorbeeld, het bevalt me niet en ga dus terug naar arms, moet ik dan weer al mijn skills kopen bij de trainer?
En daar ik nu dus de 70 nader, wat voor gear (set bijvoorbeeld) is een beetje redelijk voor de beginnende raider? Ik zag de felsteel set wel staan, maar als je snel betere kan vinden dan ga ik niet 200g uitgeven om die een week later weer te NPC'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
Capa schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 01:18:
Ik ben nu arms gespecced en vroeg me af of ik niet moet respeccen naar prot als ik mee wil raiden.
En als ik respec naar prot bijvoorbeeld, het bevalt me niet en ga dus terug naar arms, moet ik dan weer al mijn skills kopen bij de trainer?
En daar ik nu dus de 70 nader, wat voor gear (set bijvoorbeeld) is een beetje redelijk voor de beginnende raider? Ik zag de felsteel set wel staan, maar als je snel betere kan vinden dan ga ik niet 200g uitgeven om die een week later weer te NPC'en.
Dat hangt geheel af wat je guild van jou verwacht. Als ze een (main) tank nodig hebben om nieuwe
gevechten te leren ben je inderdaad beter af als protection spec. Hebben ze je alleen nodig als tweede tank dan kan je misschien een Arms of Fury spec combineren met 15 punten in protection (een zogenaamde defiance build). In het geval dat ze alleen DPS van je willen dan is je huidige spec niet verkeerd :)

Als je verandert van spec moet je alleen de zaken opnieuw kopen die specifiek zijn voor je gekozen talent tree(s). Bij Arms zal dat dus Mortal Strike zijn, voor Fury Bloodthirst,... zaken zoals bv. Mocking Blow, Heroic Strike,... moet je nooit meer opnieuw kopen aangezien elke warrior hier sowieso beschikking over heeft.

De felsteel set is zeker niet verkeerd om mee te beginnen, 200g is echt niets meer in TBC :)
Wel moet je opletten dat je de set bonus niet zal krijgen als je geen Blacksmithing hebt, maar
die is ook niet echt van levensbelang. Ook zijn er een aantal goede items te krijgen door te questen, ik zal er enkele opsommen die ik nu gebruik:

- Helm
- Shoulder
- Necklace
- Chest
- Wrist
- Nog een wrist
- Hands
- Waist
- Legs
- Boots
- Ring
- Tank wapen
- Nog een tank wapen <-- deze vereist iets minder questing
- Schild

Voeg aan bovenstaande lijst 1 of 2 van die felsteel items toe, een paar goedkope enchants en je komt al een heel eind. Succes!

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 03-05-2007 04:17 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:28:
ik snap niet dat mensen na 115 topics nog steeds alleen komen om te trollen
don't let the door hit ya on the way out

gisteren eindelijk exalted met scryer \o/
alleen nog stuck op 373 tailoring :/
ga maar mechanar runs doen voor arcanoweave boots, gisteren 3 tunics gemaakt voor 1 skillup :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bokkie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 07:18:

ga maar mechanar runs doen voor arcanoweave boots, gisteren 3 tunics gemaakt voor 1 skillup :(
het kostte mij ook 8 tunics om van 371 naar 375 te gaan. Had precies genoeg gegrind voor 4 en heb de rest uit frustratie maar bij de AH gehaald /cry. 6*3*6*4 = 22 stacks netherweave cloth, 2*6*4 = 48 stuks arcane dust, 8 netherweb spider silk.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja ik begin nu door mijn arcane dust vorraad heen te raken, tijdens scryer rep grinden had ik ook genoeg netherweave steeds

naja dan maar doorgrinden die rep items verkopen ook nog steeds wel aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Als je blacksmithing en mining hebt (ik kan hier niet op armory kijken) dan kan je die felsteel-set, met een beetje geluk, ook zelf maken aangezien die (bop)plannen kunnen droppen in 3 vaste instances.

Check dit topic : http://forums.wow-europe....l?topicId=123112936&sid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

In de loop van de weken heb ik Arcane Tomes verzameld. Deels van grinden en deel van AH, onder de 20G gewoon allemaal gekocht als ze er op stonden.

Heb nu mijn Warlock (sinds vanmorgen, 140 signets en 60 Tomes ingeleverd) en mijn Warrior exalted met Scryers :) Alleen mn warrior was niet zo bijster interessant om hem Exalted te hebben bij nader inzien.

Nu nog wat zooi voor mn Battlecast pants en dan kan ik mn Spellthread er op doen :)

[ Voor 5% gewijzigd door redfoxert op 03-05-2007 08:47 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
redfoxert schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 08:43:
[...]
Heb nu mijn Warlock (sinds vanmorgen, 140 signets en 60 Tomes ingeleverd) en mijn Warrior exalted met Scryers :) Alleen mn warrior was niet zo bijster interessant om hem Exalted te hebben bij nader inzien.
Mag ik vragen wat jouw beweegredenen waren om met je warrior voor Scryer te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Zjanzjak schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:19:
[...]

Mag ik vragen wat jouw beweegredenen waren om met je warrior voor Scryer te kiezen?
shoulder enchant ga ik van uit. De rest van de gear is toch te verwaarlozen en te vervangen met de eerste raid items die je krijgt.
Ik heb zelf ook niet naar items gekeken omdat het toch niet echt interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
[...]

brr ik lvlde van 366 naar 375 met 9 tunics... maarja dat was ook extreme mazzel kan nu wel eindelijk mn battlecast hood maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

Geen idee eigenlijk, Aldor sprak me niet aan denk ik.

Items ... tjah ... zo heel spannend waren ze nou ook weer niet om persee voor Aldor te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Warriors zijn standaard immune tegen fear...
Is dat zo? Ik kan me niet herinneren dat ik hier standaard tegen beschermd ben, maar goed, ik zal me wel vergissen.

Moet wel zeggen dat ik warrior een ^@%# class vind in duels door het gebrek aan goeie ranged damage. Zolang de ander van je vandaan kan kiten en je ondertussen met zijn ranged spells en skills blijft raken heb je nooit een schijn van kans. Probeer meestal als eerste een hamstring te hitten, zodat de ander niet meer zo hard rent ... maar dan nog.

Kortom, als iemand nog tips heeft hoe een warrior wel een beetje fatsoenlijk een duel kan overleven, dan hou ik me aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Gisteren weer een verse nieuwe karazhan gedaan. Nieuwe groepen zodat ze eerlijker verdeeld zijn. (eindelijk) Onze groep had wat problemen met The Curator :( Beste try was hij op 16% en één dode, na de 2e evocation. Dan roept de raid leader "ok wipe maar, dit lukt niet" ... hier kan ik echt niets mee he. Ik bedoel ik heb als tank nog een shield wall over, dus ik kan een tijd zonder healing, als de rest dan 'gewoon' de boss dpst dan gaat ie volgens mij gewoon plat, het is tenslotte maar 16%, of zie ik dit echt compleet verkeerd ?

Viel me wel op dat dps echt slecht was, ik had as tank uiteraard de minste dps gedaan van iedereen die dps doet... echter zater er 3 mensen maar vlak boven mij qua dps op The Curator fight (3 andere zaten ruim boven ons). Lijkt me ook niet een positief teken :(
Kortom, als iemand nog tips heeft hoe een warrior wel een beetje fatsoenlijk een duel kan overleven, dan hou ik me aanbevolen :)
Persoonlijk vind ik items die run speed increasen ontzettend handig op m'n warrior. Niemand kan je dan meer kiten, want je bent gewoon sneller dan ze. (uiteraard blijft een mage gewoon ontzettend lastig:P)

[ Voor 18% gewijzigd door Katala op 03-05-2007 10:13 ]

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Katala schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:09:
Gisteren weer een verse nieuwe karazhan gedaan. Nieuwe groepen zodat ze eerlijker verdeeld zijn. (eindelijk) Onze groep had wat problemen met The Curator :( Beste try was hij op 16% en één dode, na de 2e evocation. Dan roept de raid leader "ok wipe maar, dit lukt niet" ... hier kan ik echt niets mee he. Ik bedoel ik heb als tank nog een shield wall over, dus ik kan een tijd zonder healing, als de rest dan 'gewoon' de boss dpst dan gaat ie volgens mij gewoon plat, het is tenslotte maar 16%, of zie ik dit echt compleet verkeerd ?

Viel me wel op dat dps echt slecht was, ik had as tank uiteraard de minste dps gedaan van iedereen die dps doet... echter zater er 3 mensen maar vlak boven mij qua dps op The Curator fight (3 andere zaten ruim boven ons). Lijkt me ook niet een positief teken :(
16% is veel hoor.

Hebben de mensen die meegaan goede gear? Met enchants? Gebruiken ze pots om hun DPS te verbeteren?
Als de mensen in de raids gewoon pots hebben als damage boost doet dat ook iets met hun mindset en gaat het echt een stuk beter.
Misschien ook eens goed DMG meters bekijken en slackers erop aanspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Welke van de 2 is eigenlijk het meest interesant voor Mage's :? De Scryers of De Aldor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:13:
[...]

Welke van de 2 is eigenlijk het meest interesant voor Mage's :? De Scryers of De Aldor.
http://www.wowwiki.com/Co..._Aldor_and_Scryer_rewards

wat wil je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

Persoonlijk vind ik items die run speed increasen ontzettend handig op m'n warrior. Niemand kan je dan meer kiten, want je bent gewoon sneller dan ze. (uiteraard blijft een mage gewoon ontzettend lastig:P)
Met 1 iemand dood ga je toch geen gevecht op geven?
Hij gaat dan enrage dus je hebt wel best wat healing nodig maar ze hoeven ook geen adds meer te killen dus meestal is het geen probleem meer dan.

En run speed increase op pvp gear ;) opzich geinig maar gaat toch allemaal om slow effects uit eindelijk.
Weakling schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:07:
[...]

Is dat zo? Ik kan me niet herinneren dat ik hier standaard tegen beschermd ben, maar goed, ik zal me wel vergissen.

Moet wel zeggen dat ik warrior een ^@%# class vind in duels door het gebrek aan goeie ranged damage. Zolang de ander van je vandaan kan kiten en je ondertussen met zijn ranged spells en skills blijft raken heb je nooit een schijn van kans. Probeer meestal als eerste een hamstring te hitten, zodat de ander niet meer zo hard rent ... maar dan nog.

Immune voor fear ben je niet wat je wel kan doen is beserker rage aanzetten die haalt fear weg en dan ben je er dus een paar seconden immune voor.
En warrior is een melee class dus dan heb je idd geen goeie ranged opzich niet gek toch. Enige wat je kan doen is snel zijn start met een charge meteen hamstring erop daarna proberen zo dicht mogelijk te blijven, krijgen ze toch teveel range intercept en door gaan. In principe moet je zo een aardige kans maken maar oke sommige classes maken gewoon weinig tegen andere classes. Als je je dingen precies weet te timen kom je vaak een heel eind.

[ Voor 31% gewijzigd door MantaMania op 03-05-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
addictive schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:13:
[...]

16% is veel hoor.

Hebben de mensen die meegaan goede gear? Met enchants? Gebruiken ze pots om hun DPS te verbeteren?
Als de mensen in de raids gewoon pots hebben als damage boost doet dat ook iets met hun mindset en gaat het echt een stuk beter.
Misschien ook eens goed DMG meters bekijken en slackers erop aanspreken?
Of men pots gebruikt weet ik niet, maar ik weet wel dat de slackers erop aangesproken waren, gevolg... nog minder dps en na de 2e evocation zit de boss op 30% ipv 16% op de vorige try :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Katala schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:19:
[...]

Of men pots gebruikt weet ik niet, maar ik weet wel dat de slackers erop aangesproken waren, gevolg... nog minder dps en na de 2e evocation zit de boss op 30% ipv 16% op de vorige try :S
Hij hoeft toch niet na 2 evocations neer? wij doen er meestal 3 over en volgens mij in het begin zelfs 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
MantaMania schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:22:
[...]

Hij hoeft toch niet na 2 evocations neer? wij doen er meestal 3 over en volgens mij in het begin zelfs 4.
Ja dat probeerde ik de RL ook duidelijk te maken, ik snap het gewoon niet. Mijn 1e kill was gewoon 3 evocations. Hij gaf als argument dat de healers oom waren anders. Dat is nog een punt dat waar kan zijn. Maar dan alsnog, alleen de tank krijgt damage na 15% geloof ik en ik heb een shield wall om dat wat makkelijker te maken. In die tijd kun je curator toch wel plat meppen, of op z'n minst kunnen de healers wat mana regennen en de tank in leven houden. Ik vind het gewoon zonde om te wipen op 16% omdat de RL dat zegt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

deprimerend om mensen te horen over wipes op aran, prince en moroes etc.. en ik krijg niet eens meer 10 mensen gemotiveerd om te raiden :/

zelfs nadat ik duidelijk gemaakt had dat het handpicked werd en ik voor progress ging ipv first come first serve.. zucht

iemand nog een hybrid tanking/healing druid nodig met zeer goede tanking gear op azjul narub....

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Katala schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:30:
[...]

Ja dat probeerde ik de RL ook duidelijk te maken, ik snap het gewoon niet. Mijn 1e kill was gewoon 3 evocations. Hij gaf als argument dat de healers oom waren anders. Dat is nog een punt dat waar kan zijn. Maar dan alsnog, alleen de tank krijgt damage na 15% geloof ik en ik heb een shield wall om dat wat makkelijker te maken. In die tijd kun je curator toch wel plat meppen, of op z'n minst kunnen de healers wat mana regennen en de tank in leven houden. Ik vind het gewoon zonde om te wipen op 16% omdat de RL dat zegt :(
mja idd. ik heb zelf ook wel eens een wipe gecalled en een reset gevraagd terwijl het leek of er maar 1 dpser dood was.. niemand had door dat 1 van de 2 priests dood was (in angleform lijkt het alsof de priest nog leeft )en dat is toch wel handig bij moroes.. (battleresses waren natuurlijk niet up) krijg je ook leuke reacties op :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Katala schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:30:
[...]

is ook zonde als je ziet wat je soms nog kan bereiken met een paar man standing. En healers die oom gaan moeten meer pots pakken daar draait het hele gevecht om, een shadow priest die flink nuked tijdens evocation helpt ook behoorlijk voor de mana regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Vorige week had ik eindelijk nieuwe shoulders en helm uit karazhan (T4 helm) voor mijn warrior :D
gisteren mijn laatste pre-tbc tanking gear vervangen door felsteel gauntlets enzow.

zit nu op 12k hp unbuffed :D

Gister ook magtheridon weer gedownd op 1e poging (was ook de 1e keer dat we em op 1e attempt pakken)

Nu maar hopen op wat meer t4 :P

ennuh:
Ik ben zelf altijd een raider geweest en ja de meeste warriors zijn protection bij onze guild. We hebben er 1 die is arms. Het ligt er maar net aan wat jouw raiding guild wil. Sommige guilds staan open voor alternatieve raiding specs sommigen niet. Mijn raiding guild staat gelukkig open voor alternatieve specs zoals: arms warriors, shadow priests, feral druids enz. Dus ik zou er eerst naar kijken wat jouw raiding guild van je wil.

Ten 2e. Ja al spec je naar prot en later weer terug moet je die skills weer kopen, maar wel tegen een gereduceerde prijs.

Ten 3e. Felsteel is een leuke set die op zich makkelijk te grinden is. Je hebt alleen wat felsteel nodig. Wat ook aan te raden is voor gear is gewoon de 5 mans doen. Er zit veel goede blauwe gear tussen. Ook heroics zijn heel erg leuk voor gear, zoals bijvoorbeeld heroic mechanar met "Sun Eater", dat is echt een goed tanking sword (zit er zelf ook nog steeds op te hopen)

Ik zelf ben protection voor raiden. Je merkt duidelijk het verschil tussen de arms en protection warriors. Mensen kijken naar protection warriors alsof het saai is. Nou er is leven buiten dps. Een goede tank prestatie is in mijn ogen net zo gaaf als nr1 staan op de dps lijst (wat je als warrior toch haast nooit lukt :P) Dus kijk er ook positief naar. Ik vind het een enorme uitdaging om in nieuwe instances zoals SSC en The Eye (moeten we nog heen maar komt nog wel) te mogen tanken.

[ Voor 75% gewijzigd door dynosu op 03-05-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

mwah als healer kan je ook heel goed oom raken terwijl je constant potions slikt hoor... d'r zit nog altijd een cooldown op dus je kan niet eeuwig door blijven gaan

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze eerste moroes kill was een oneman action :P
De hele raid behalve de MT was dood, deze heeft hem gesolod vanaf ongeveer 5%
invulnerability pot, shieldwall + execute ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

[...]
Raid leader is de baas, dus als die zegt wipe dan is het ook een wipe. Maar alsjeblieft: neem een nieuwe raid leader, serieus. curator op 16% ga je gewoon GEEN wipe verklaren. Nuke hem net die ene procent neer, zo gauw ie enraged zou je hem zelfs met 5 man nog neer kunnen leggen.

mocht die persoon die omgevallen was nou een healer zijn dan gaat je lolferal/boomkin/shadowpriest maar lekker uit form switchen en bij healen.

Ziet eruit als een gevalletje heeft weinig van de tactics gelezen.

En dps'ers die in de buurt van het niveau tank komen zijn inderdaad echt heel lastig.. want hoe vertel je ze op een "beleefde" manier dat ze voor een dps class wat gebrek aan dps hebben...
Met 1 iemand dood ga je toch geen gevecht op geven?
Hangt er vanaf, als er bij de curator voor de eerste evocate al iemand omvalt kan je net zo goed snel di'en en wipen, liever dat dan die trash weer clearen.
En healers die oom gaan moeten meer pots pakken daar draait het hele gevecht om,
Nee, het hele gevecht draait om melee/tank/casters die healing pots slikken op de cooldown EN healers die mana pots slikken op de cooldown :)

[ Voor 21% gewijzigd door Hmzaniac op 03-05-2007 10:53 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:44:
Onze eerste moroes kill was een oneman action :P
De hele raid behalve de MT was dood, deze heeft hem gesolod vanaf ongeveer 5%
invulnerability pot, shieldwall + execute ftw :P
En dan de ontlading op TS :P

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

heb een zoek actie in google achter de rug.

ging om het volgende, ik zoek een soort van guide voor wat ik nu als eerst op moet concetreren als je net lvl 70 bent.

dus bijvoorbeeld eerst attune ofzo en dan je gear beetje opkrikke naar pre raid stuff maar dan in een soort van guid :P thx in advance.

* dit verhaal in google plaatsen had ook geen nut ofc maar als iemand er iets op weet ok top *

[ Voor 13% gewijzigd door Robbas op 03-05-2007 10:57 ]

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viel me wel op dat dps echt slecht was, ik had as tank uiteraard de minste dps gedaan van iedereen die dps doet... echter zater er 3 mensen maar vlak boven mij qua dps op The Curator fight (3 andere zaten ruim boven ons). Lijkt me ook niet een positief teken
Dit kan meerdere oorzaken hebben, curator is niet echt een fight individuele dps te meten.
Ten eerste is de tank non stop aan het dps'en, tijdens evo maar ook tijdens de spawns.
melee dps kan hier minder worden omdat deze meer tijd kwijt zijn met achter de spawns aan te rennen voordat zij weer kunnen dps'en. Dotlocks zullen minder dps doen omdat de spawns snel down gaan voordat de dots hun werk kunnen doen. Hunters zullen minder dps doen als de adds dichtbij komen (melee hunters ftw).

Inderdaad lowsy raidleader, op 16% roep je zeker niet voor een whipe omdat healers oom zijn.
En dan de ontlading op TS
Inderdaad :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Mjah als (Enhancement) Shaman maak je tegen de meeste classes niet zo heel veel klaar als ze weten wat ze doen (QQ verhaal incoming :)).

Een lock die opent met fear terwijl ik een tremor heb staan/grounding pop is win ik nog wel eens van.
Opent hij met deathcoil na zijn dots is het een ander verhaal (DC is een horror effect en daarme ren ik fijn buiten de range van me totem omdat die niets aan horror effects doet), als hij daarna verder gaat met fear dot dot /whatever.
Alle kite classes doe je melee niets tegen, dus hunters/mages vreten me op :).
Een rogue die ook maar een knip voor zijn neus waar is weet hoe hij een shaman moet stunlocken, of die nu resto/elemental/enhancement is maakt niet uit.
Druids die ik bijna plat heb zetten me ff 6sec in een cyclone, healen weer up en komen weer terug waarna ik opnieuw kan beginnen met het slopen van 14k hp in beertjes form oid.
Paladins, lang leven de bubble, als hij bubbled en healt doe ik dat ook, gaan we daarna weer verder vanaf full health en sloop ik de meesten nog wel.

Al met al is pvp als shaman atm erg leuk (en dit is niet eens een grapje) omdat het altijd (en cker arena) een team effort blijft en je dus met een goede groep nog leuke dingen kan doen.

1v1 gaat het atm nergens over, en dat heeft basicly te maken met maar 1 ding, gebrek aan anti CC.
(echt, ik kan niet eens erg zitten met die WF nerf, is beter voor me repair costs ook, maar gewoon 1 anti cc ding erbij en de meeste shamans zouden dolblij zijn.
En jah, we zijn nog steeds in staat om ppl te oneshotten, maar dat is based op lucky crits die je maybe maar een paar keer per dag ziet.

Gelukkig laat ik me lol in de class niet afhangen van PVP zooi, in pve en andere dingen in de game vermaak ik me erg goed op me shaman en soms, die 2/3keer per dag, dat ik eens een 8k+ critstreak eruit poep met 1 StormStrike op een horde die denkt weer een easy target te vinden buiten instances/while grinding zijn gewoon lekker:)

* Routed nog steeds happy dat ik rerolled ben, erg leuke class om mee te raiden, een uitdaging om op het randje te spelen (al ging dat bij gruul niet helemaal lekker gisteren) en gewoon alround fun die ik op me mage toch na 2,5 jaar een beetje kwijt was (al ben ik die nu zachtjes aan aan het restedXP lvlen).

Zijn er btw nog meer mensen die de afgelopen dagen met een bugged door zijn tenen heen Gruul the DragonKiller te maken hebben gehad?
gewoon vanaf 30/35% oid geen slams meer, geen hurtfulls meer, of van 80 tot 10% niet meer doen en dan ineens de hele reaid aflopen om iedereen die dikke agro had opgebouwd omdat we toch zowets hadden van "hij is bugged, nueken die gast dan kunnen we wat anders gaan doen" te one shotten?
gaat helemaal nergens over dat gelul.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:56:
[...]

Dit kan meerdere oorzaken hebben, curator is niet echt een fight individuele dps te meten.
Ten eerste is de tank non stop aan het dps'en, tijdens evo maar ook tijdens de spawns.
melee dps kan hier minder worden omdat deze meer tijd kwijt zijn met achter de spawns aan te rennen voordat zij weer kunnen dps'en. Dotlocks zullen minder dps doen omdat de spawns snel down gaan voordat de dots hun werk kunnen doen. Hunters zullen minder dps doen als de adds dichtbij komen (melee hunters ftw).

Inderdaad lowsy raidleader, op 16% roep je zeker niet voor een whipe omdat healers oom zijn.

[...]

Nee, de curator is geen ideaal gevecht om dps/healing te vergelijken, maar alsnog zou gewoon niemand dps rond het niveau van de tank mogen doen. Tuurlijk, ik doe 4k shield slams tijdens een evocate, maar een mage doet zo 10k pompyros en 5k fireballs. Een hunter doet gestoorde autoshots, om nog maar niet over zn arcane te praten.

En flares is natuurlijk geen excuus, ongeacht je class of je spec. Als je affliction bent (jouw voorbeeld) compenseer je je gebrek aan dps op de flares ruim met dots die je op de curator houdt tijdens het hele gevecht.

Dus dat sommige classes voordelen hebben tijdens het curator gevecht ben ik het helemaal mee eens, maar als mensen dps rond het niveau tank doen moet je je eens afvraag: waarvoor neem je ze mee buiten hun class buff? een dps spot is voor een dps'er, dan moeten ze wel doen waarvoor ze in de raid zitten.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:56:
[...]

[...]

uuhh dotlocks op curater doen juist uber dps

gewoon dots op houden op curater, bots/imolate/ncinerates op de adds, hell zelfs searing pain spam is prima op adds

op 55 sec for evo gooi je cos en daarna cod op curator (en je andere dots uphouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Hmzaniac schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:04:
[...]
Dus dat sommige classes voordelen hebben tijdens het curator gevecht ben ik het helemaal mee eens, maar als mensen dps rond het niveau tank doen moet je je eens afvraag: waarvoor neem je ze mee buiten hun class buff? een dps spot is voor een dps'er, dan moeten ze wel doen waarvoor ze in de raid zitten.
Het grappige was dat het juist de echte dps classes waren die geen dps deden ('t zullen wel slackers geweest zijn) Een rogue en 2 mages deden amper meer dps dan de tank. Terwijl een warlock/feral druid en een 2e rogue wél de dps hadden. Helaas hebben we niet de middelen om die 3 gasten ff te vervangen, naja aldoende leert men en hopelijk gaan hun dps dan vanzelf omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Bokkie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:06:
[...]

op 55 sec for evo gooi je cos en daarna cod op curator (en je andere dots uphouden)
Waarom CoS(hadows neem ik aan) en dan CoD? Volgens mij wordt de CoD damage berekent op het moment dat hij afgaat en krijgt hij op dat moment geen bonus van de overschreven CoS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Robbas schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:56:
heb een zoek actie in google achter de rug.

ging om het volgende, ik zoek een soort van guide voor wat ik nu als eerst op moet concetreren als je net lvl 70 bent.

dus bijvoorbeeld eerst attune ofzo en dan je gear beetje opkrikke naar pre raid stuff maar dan in een soort van guid :P thx in advance.

* dit verhaal in google plaatsen had ook geen nut ofc maar als iemand er iets op weet ok top *
Ik zou me zelf gaan richten op, karazhan attunement + revered met: Sha'Tar, lower city, honor hold, caverns of time en cenarion expedition.. Dan heb je namelijk alle heroic keys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
sebasgrif schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:14:
[...]

Waarom CoS(hadows neem ik aan) en dan CoD? Volgens mij wordt de CoD damage berekent op het moment dat hij afgaat en krijgt hij op dat moment geen bonus van de overschreven CoS?
je cos geeft minder kans op een resist van je cod,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Routed schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:03:
Zijn er btw nog meer mensen die de afgelopen dagen met een bugged door zijn tenen heen Gruul the DragonKiller te maken hebben gehad?
gewoon vanaf 30/35% oid geen slams meer, geen hurtfulls meer, of van 80 tot 10% niet meer doen en dan ineens de hele reaid aflopen om iedereen die dikke agro had opgebouwd omdat we toch zowets hadden van "hij is bugged, nueken die gast dan kunnen we wat anders gaan doen" te one shotten?
gaat helemaal nergens over dat gelul.
Wij hadden 'm de afgelopen weken bugged, deed helemaal geen shatter en silences. Kwestie van nuken en een minuut of zes later portallen naar Shattrath voor Magtheridon of Kara. :P Gisteren voor het eerst sinds tijden weer een normale kill.

Gisteren na Gruul ook weer een paar uur naar Magtheridon geweest. We krijgen het nu beter onder de knie, krijgen de laatste summoner op ~50% voor de eerste blast nova, alleen dan is 't nogal chaotisch. Ging er ons gisteren vooral om om goed phase 2 in te gaan en dat lukte keer op keer. Tanks up houden tijdens earthquake was ook geen probleem, nu dus die laatste summoner nog neerhalen en een goeie cube rotation werkend krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Bokkie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:18:
[...]

Hoeveel is de kans dan dat CoD missed? En hoeveel kans heeft CoS zelf om te missen? Is die miskans dan zo groot bij CoD dat die mana loss te overwegen is? :)

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

Zit dit niet al op minimaal als je genoeg punten in supression hebt? Volgens mij heeft de curator geen extra shadow resist oid.
morpheus schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:22:
[...]

Hoeveel is de kans dan dat CoD missed? En hoeveel kans heeft CoS zelf om te missen? Is die miskans dan zo groot bij CoD dat die mana loss te overwegen is? :)
Mana loss is niet de issue. Curse of doom wel of niet resisted is 20-25k damage meer of minder per evocate.

[ Voor 39% gewijzigd door Hmzaniac op 03-05-2007 11:24 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
[...]

Als je CoD mist mis je zon 25k tot 30k damage, dat is de mana (paar honderd uit mn hoofd) van CoS inderdaad wel waard, zal t onthouden :)
Hmzaniac schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:23:

Zit dit niet al op minimaal als je genoeg punten in supression hebt? Volgens mij heeft de curator geen extra shadow resist oid.
Ik zit met 7%hit van mn gear + 3 punten in supression op 96% hit op lvl 73 mobs, dus het kan zeker resisten.

[ Voor 31% gewijzigd door sebasgrif op 03-05-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmrazor
NoTimeRemains schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 20:10:
kan een Lock die de imp gebruikt als mana battery mij eens uitleggen hoe ik hier mee speel want ik snap er nix van ik ga gewoon kei hard dood

ps ding lvl 40 :P
Simpel. Je loopt rond met je Imp - phase shifted - en laat die Imp niet aanvallen. Dan heb je in elk geval vastal Blood Pact voor je groep en jezelf. Verder gewoon normaal een beetje casten en blasten en als je door je mana heen bent Dark Pact gebruiken. Levert mij momenteel zo'n 1600 mana per keer op. Kan ongeveer 3x Dark Pact-en voor de Imp door zijn mana heen is, maar omdat hij veel sneller mana terug krijgt dan ik kan ik hem in een lang gevecht nog wel vaker gebruiken.

Meestal combineer ik trouwens Life Tap (+ Drain Life/Siphon Life) in combinatie met Dark Pact om mijn mana vol te houden. Werkt als een speer!

Onyx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

hangt onder andere af van je +hit, en je spell penetration
cos geeft voor 280 mana -88 shadow res, die 280 mana is peanuts, als je nagaat dat de cod van een lock tijdens evocation op zijn minst 16k damage doet en dan heb je niet eens ubergear

cos duurt 5 mins, dus als je zeker wil zijn dat die erop zit en niet zelf geresist wordt gooi je hem er eerder op.

en mana issues als lock zijnde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Hmzaniac schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:23:
[...]

[...]
Mana loss is niet de issue. Curse of doom wel of niet resisted is 20-25k damage meer of minder per evocate.
Ah, ik zie op thottbot dat er een global cooldown op CoD zit van 60sec. Dat verklaart een hoop. (zelf geen lock, vandaar dat ik het me afvroeg :))

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

CURSE of Shadow word anders wel overschreven door CURSE of Doom ... tenzij je 2 locks mee hebt natuurlijk.

Only one curse per warlock on a single target ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor m'n eigen begrip.

Gisteravond Karazhan in, zelf was ik later thuis en verving ik een andere priest net na Attunmen, dus vlak voor de trash voor Moroes. Naast mijzelf (holy/disc priest) waren er nog twee holy paladins op healbot duty. Beide paladins waren er vanaf het begin.

Op het einde van de avond (na 2 wipes op Curator) kijk ik naar SW Stats en zie dat ik uiteindelijk meer (effectieve) healing heb dan één van de paladins en ongeveer 2 procent onder de andere zit. Qua overhealing staan ze wel allebei ver voor op mij. :P

Dit terwijl ik er dus bij de eerste boss niet bij was en bij Moroes voornamelijk aan het shackelen ben.

Da's toch gek? Zitten die pala's dan met één oog voetbal te kijken of zie ik wat over het hoofd? Zelf heb ik de normale TBC healing gear (niks fancy) en had welgeteld één healing powah pot bij me, verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
redfoxert schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:29:
[...]

CURSE of Shadow word anders wel overschreven door CURSE of Doom ... tenzij je 2 locks mee hebt natuurlijk.

klopt maar op curse of shadow word pas geconsumed als CoD erop zit.

dus die -88 shadow resist is tot CoD gecast word.

[ Voor 6% gewijzigd door Verderf op 03-05-2007 11:35 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
redfoxert schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:34:
[...]

Geen idee eigenlijk, Aldor sprak me niet aan denk ik.

Items ... tjah ... zo heel spannend waren ze nou ook weer niet om persee voor Aldor te kiezen.
Ah ok, ik was gewoon nieuwsgierig. :)
dynosu schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:35:
Vorige week had ik eindelijk nieuwe shoulders en helm uit karazhan (T4 helm) voor mijn warrior :D
gisteren mijn laatste pre-tbc tanking gear vervangen door felsteel gauntlets enzow.

zit nu op 12k hp unbuffed :D
Nog 6 puntjes (11994) en ik zit ook op de 12k. Heb nog ergens in 2 sockets de 9 sta gems zitten, gister 2 star of elune gekocht, dus die laat ik omcraften tot solid star of elune met 12 sta en dan komt dat wel goed. Tot nu toe behoud ik mijn bonussen zelfs van de gear met sockets, vanavond maar eens opt gemak kijken welke bonus ik kan missen en dan ook eens een keertje volplempen met solid star of elune. Hoe zit dat bij jou?

Nu al legendarische thread ---> http://forums.worldofwarc...=100340669&sid=1&pageNo=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmrazor
Gisteren weer een verse nieuwe karazhan gedaan. Nieuwe groepen zodat ze eerlijker verdeeld zijn. (eindelijk) Onze groep had wat problemen met The Curator :( Beste try was hij op 16% en één dode, na de 2e evocation.
Huh? Wat een sukkel... dan heb je hem toch bijna neer? Gewoon full dps doorblasten. Nooit opgeven voor iedereen dood is.

Wij hadden met Moroes een keer 3 man over... Moroes neer en nog 2 adds te gaan. Die gasten hebben het met zijn 3-en klaargespeeld om de twee ook nog neer te krijgen :D Da's pas gaaf!

Onyx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 15:32
redfoxert schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:29:
[...]

werkt amp Curse ook op CoD? dan heb je pas een leuk effect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
dmrazor schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:35:
[...]

Huh? Wat een sukkel... dan heb je hem toch bijna neer? Gewoon full dps doorblasten. Nooit opgeven voor iedereen dood is.

Wij hadden met Moroes een keer 3 man over... Moroes neer en nog 2 adds te gaan. Die gasten hebben het met zijn 3-en klaargespeeld om de twee ook nog neer te krijgen :D Da's pas gaaf!

Onyx.
idd nogal een vreemde gang van zaken, zelfs als er 1 iemand in de 1ste evocate dood gaat kan je hem nog met gemak neer krijgen (mits het geen healer is)

overigens hoef je niet overal je naam onder te zetten, het staat namelijk ook 5 mm lager in je sig..

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Zjanzjak schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:34:
Nog 6 puntjes (11994) en ik zit ook op de 12k. Heb nog ergens in 2 sockets de 9 sta gems zitten, gister 2 star of elune gekocht, dus die laat ik omcraften tot solid star of elune met 12 sta en dan komt dat wel goed. Tot nu toe behoud ik mijn bonussen zelfs van de gear met sockets, vanavond maar eens opt gemak kijken welke bonus ik kan missen en dan ook eens een keertje volplempen met solid star of elune. Hoe zit dat bij jou?
Ik zelf heb nog niet de enorm dure gems. Komt nog wel zodra ik meer T4 heb. Maar kijk ook eens in heroics voor gems. Die kennen best leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
BootVluchteling schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:40:
[...]

werkt amp Curse ook op CoD? dan heb je pas een leuk effect..
Amplify Curse Instant 3 min cooldown

Increases the effect of your next Curse of Doom or Curse of Agony by 50%, or your next Curse of Exhaustion by an additional 20%. Lasts 30 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ferreur schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:42:
[...]

Amplify CurseInstant 3 min cooldown

Increases the effect of your next Curse of Doom or Curse of Agony by 50%, or your next Curse of Exhaustion by an additional 20%. Lasts 30 sec.
klopt maar het werkt niet :) bug namelijk.

uit laatste PTR patch notes:
Amplify Curse: This ability is now consumed correctly by a Curse of Doom casting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Dat wist ik niet, dat die bug er was. Maar ik gebruik Amp.Curse ook nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ferreur schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:44:
Dat wist ik niet, dat die bug er was. Maar ik gebruik Amp.Curse ook nooit.
ik ook niet maar begin er wel de voordelen van te zien nu ;) CoD die tickt voor 25k is wel lekker :d
(net zoals shadow bolt crits van 8k :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Nhaixatael schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:43:
[...]

klopt maar het werkt niet :) bug namelijk.

uit laatste PTR patch notes:

[...]
Het werkt wel, maar het consumed je amplify curse niet, je CoD krijgt wel degelijk de damage boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hmmz
fake of echt :P

[ Voor 76% gewijzigd door Bokkie op 03-05-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
sebasgrif schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:49:
[...]

Het werkt wel, maar het consumed je amplify curse niet, je CoD krijgt wel degelijk de damage boost.
the game only used Curse of Doom, and I still had my Amplify Curse buff. My Curse of Doom was NOT increased by 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 18:14
Hmzaniac schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:04:
[...]

Nee, de curator is geen ideaal gevecht om dps/healing te vergelijken, maar alsnog zou gewoon niemand dps rond het niveau van de tank mogen doen. Tuurlijk, ik doe 4k shield slams tijdens een evocate, maar een mage doet zo 10k pompyros en 5k fireballs. Een hunter doet gestoorde autoshots, om nog maar niet over zn arcane te praten.
Afbeeldingslocatie: http://aycu37.webshots.com/image/14396/2005685831127896237_rs.jpg
pewpew

mooie crits tijdens et curator gevecht zeg :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Arto op 03-05-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
complete bs, in het begin is zn taal gebruik dat gelijk is aan een 5 jarige, verder in het topic kan hij opeens complete zitten foutloos spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 15:32
áls het werkt; 16K X 1,50=24K CoD.. woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips om snel van 200 bs naar 300 bs te gaan? Ik moet me black planar edge hebben, ik zit nml nog vast met hwl cleaver :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
BootVluchteling schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:58:
[...]

áls het werkt; 16K X 1,50=24K CoD.. woei!
Het werkt, ik had gisteren nog een 25k CoD op de curator en heb regelmatig 10k CoD op normale bossfights.

CoD is 4200 damage normaal, met 1000 shadowdamage x 2 kom je uit op een curse of doom van 6200, hier de 50% bij van de amplify en je komt op 9300 minimaal. Zonder een werkende amplify curse zijn de regelmatig voorkomende 10k CoD's toch echt niet mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hey, heeft er iemand een idee waarom er ineens overal van die: Chatty "race" dingen staan?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

childrensweek denk ik

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:32:
Even voor m'n eigen begrip.

Gisteravond Karazhan in, zelf was ik later thuis en verving ik een andere priest net na Attunmen, dus vlak voor de trash voor Moroes. Naast mijzelf (holy/disc priest) waren er nog twee holy paladins op healbot duty. Beide paladins waren er vanaf het begin.

Op het einde van de avond (na 2 wipes op Curator) kijk ik naar SW Stats en zie dat ik uiteindelijk meer (effectieve) healing heb dan één van de paladins en ongeveer 2 procent onder de andere zit. Qua overhealing staan ze wel allebei ver voor op mij. :P

Dit terwijl ik er dus bij de eerste boss niet bij was en bij Moroes voornamelijk aan het shackelen ben.

Da's toch gek? Zitten die pala's dan met één oog voetbal te kijken of zie ik wat over het hoofd? Zelf heb ik de normale TBC healing gear (niks fancy) en had welgeteld één healing powah pot bij me, verder niks.
Goeie healing paladins zijn dun gezaaid ;) Maare hebben die paladins niet tussen door bij de trash dmg gedaan? Das bij ons meestal het geval en dan nog staat ie gelijk met de priests. Dus of jullie hebben slackende paladins of jij bent non stop aan het focussen op maximale healing (niet ressen maar je gh klaar houden voor als ie levend is ;))
las ergens dat dat 9 mei begon maar zoiets zal het wel zijn idd. Laat ik dit keer voor de gein maar eens mee doen. Wil ook wel een mr wiggels of een rat ;)

[ Voor 10% gewijzigd door MantaMania op 03-05-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik wil een mr wiggles! zonder mr wiggles kan je niet raiden

blup

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.