Mjah als (Enhancement) Shaman maak je tegen de meeste classes niet zo heel veel klaar als ze weten wat ze doen (QQ verhaal incoming

).
Een lock die opent met fear terwijl ik een tremor heb staan/grounding pop is win ik nog wel eens van.
Opent hij met deathcoil na zijn dots is het een ander verhaal (DC is een horror effect en daarme ren ik fijn buiten de range van me totem omdat die niets aan horror effects doet), als hij daarna verder gaat met fear dot dot /whatever.
Alle kite classes doe je melee niets tegen, dus hunters/mages vreten me op

.
Een rogue die ook maar een knip voor zijn neus waar is weet hoe hij een shaman moet stunlocken, of die nu resto/elemental/enhancement is maakt niet uit.
Druids die ik bijna plat heb zetten me ff 6sec in een cyclone, healen weer up en komen weer terug waarna ik opnieuw kan beginnen met het slopen van 14k hp in beertjes form oid.
Paladins, lang leven de bubble, als hij bubbled en healt doe ik dat ook, gaan we daarna weer verder vanaf full health en sloop ik de meesten nog wel.
Al met al is pvp als shaman atm erg leuk (en dit is niet eens een grapje) omdat het altijd (en cker arena) een team effort blijft en je dus met een goede groep nog leuke dingen kan doen.
1v1 gaat het atm nergens over, en dat heeft basicly te maken met maar 1 ding, gebrek aan anti CC.
(echt, ik kan niet eens erg zitten met die WF nerf, is beter voor me repair costs ook, maar gewoon 1 anti cc ding erbij en de meeste shamans zouden dolblij zijn.
En jah, we zijn nog steeds in staat om ppl te oneshotten, maar dat is based op lucky crits die je maybe maar een paar keer per dag ziet.
Gelukkig laat ik me lol in de class niet afhangen van PVP zooi, in pve en andere dingen in de game vermaak ik me erg goed op me shaman en soms, die 2/3keer per dag, dat ik eens een 8k+ critstreak eruit poep met 1 StormStrike op een horde die denkt weer een easy target te vinden buiten instances/while grinding zijn gewoon lekker:)
* Routed nog steeds happy dat ik rerolled ben, erg leuke class om mee te raiden, een uitdaging om op het randje te spelen (al ging dat bij gruul niet helemaal lekker gisteren) en gewoon alround fun die ik op me mage toch na 2,5 jaar een beetje kwijt was (al ben ik die nu zachtjes aan aan het restedXP lvlen).
Zijn er btw nog meer mensen die de afgelopen dagen met een bugged door zijn tenen heen Gruul the DragonKiller te maken hebben gehad?
gewoon vanaf 30/35% oid geen slams meer, geen hurtfulls meer, of van 80 tot 10% niet meer doen en dan ineens de hele reaid aflopen om iedereen die dikke agro had opgebouwd omdat we toch zowets hadden van "hij is bugged, nueken die gast dan kunnen we wat anders gaan doen" te one shotten?
gaat helemaal nergens over dat gelul.