Ik ben overigens a.s.dinsdag op bedevaart naar Hannover. Ik zal de ogen open houden voor mooie cases en wat plaatjes schieten. Silverstone staat er iig. Origen zelf helaas niet, maar wie weet wel een of andere distributeur. Ik heb ieder jaar toch wel hele zalen vol met de meest fantastische cases gezien. Nooit écht interesse in, omdat ik niet altijd een pc aan het bouwen ben.
Ben een beetje aan het spelen met de gedachte om HTPC systemen te gaan bouwen op maat voor mensen die er geen verstand van hebben, maar wel graag mooie dingen willen. Maar dan wel een beetje de exclusieve kant, dus de Omaura/Origen cases enzo. Geld moet geen rol spelen zeg maar...
Het is een leuke puzzelaarij en je kunt (als je wat centjes hebt) hele mooie dingen maken.
Ben een beetje aan het spelen met de gedachte om HTPC systemen te gaan bouwen op maat voor mensen die er geen verstand van hebben, maar wel graag mooie dingen willen. Maar dan wel een beetje de exclusieve kant, dus de Omaura/Origen cases enzo. Geld moet geen rol spelen zeg maar...
Mac Mini M4Pro | MS Surface Pro 9 | Canon 1Dx III | Bambu Lab H2C | BMW K1600 GTL