[8800GTS] Dual View met verschillende resoluties

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-06 13:09
Ik heb 2 crt schermen, de primaire wil ik op 1600x1200 draaien en de ander op 1280x1024, dit ging op mijn 9800pro en Matrox Parhelia zonder problemen, nu ik een 8800gts met de meest recente forceware heb lukt dit niet, ik heb voorneen ook op andere nvidia kaarten een vergelijkbare setup werkend gekregen, maar nu krijg ik slechts de opties clone en span, bij een span moeten beide monitoren de zelfde resolutie aanhouden, en dit wil ik niet, dit werkt alleen op 1280x1024 omdat de 2e monitor niet hoger kan.

hoe krijg ik (zonder 3rd party meuk als ultramon) 2 schermen op verschillende resoluties draaiend in dualview?

in de standaard display properties zie ik slechts 1 scherm staan, alleen bij de Nvidia controll pannel zie ik de 2e pas, en daar kan ik dus alleen span en clone gebruiken.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-07 06:14

MartNL

je moet effe aanklikken dit buroblad uitbreiden naar andere venster ofzo.
Daarna kan je gewoon de resoluties veranderen hoor.

Ik kan het nl ook heb een zelfde soort opstelling.

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-06 13:09
ik zou wel willen, maar die optie krijg ik gewoon niet, hij ziet geen 2e scherm om aan te sturen buiten het nvidia controll pannel :?

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Werk je met NTune? En welke driver gebruik je? Je zou namelijk deze keuze moeten hebben.

Als je niet werkt met NTune ( het zou ook zonder moeten werken ) probeer het dan eens.
Je kan de NVIDIA nTune 5.05.38.00 hier downloaden

[ Voor 39% gewijzigd door UgotHeinzzd op 01-05-2007 00:03 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem als de TS.
Ik heb alleen niet de keuze om de twee verschillende displays los van elkaar aan te passen, zoals UgotHeinzzd in de screenshot laat zien :?

Heeft Nvidia bij de nieuwe drivers soms gedacht dat men die functie niet meer nodig zou hebben, of ligt dit aan mij?