Ik heb 2 crt schermen, de primaire wil ik op 1600x1200 draaien en de ander op 1280x1024, dit ging op mijn 9800pro en Matrox Parhelia zonder problemen, nu ik een 8800gts met de meest recente forceware heb lukt dit niet, ik heb voorneen ook op andere nvidia kaarten een vergelijkbare setup werkend gekregen, maar nu krijg ik slechts de opties clone en span, bij een span moeten beide monitoren de zelfde resolutie aanhouden, en dit wil ik niet, dit werkt alleen op 1280x1024 omdat de 2e monitor niet hoger kan.
hoe krijg ik (zonder 3rd party meuk als ultramon) 2 schermen op verschillende resoluties draaiend in dualview?
in de standaard display properties zie ik slechts 1 scherm staan, alleen bij de Nvidia controll pannel zie ik de 2e pas, en daar kan ik dus alleen span en clone gebruiken.
hoe krijg ik (zonder 3rd party meuk als ultramon) 2 schermen op verschillende resoluties draaiend in dualview?
in de standaard display properties zie ik slechts 1 scherm staan, alleen bij de Nvidia controll pannel zie ik de 2e pas, en daar kan ik dus alleen span en clone gebruiken.