[DS] Het Pokémon Diamond & Pearl Topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 66.833 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, over IV's gesproken, hoe kan je ongeveer weten wat voor IV je hebt? Er staat wel zo'n IV ding op Serebii.net, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar helemaal niks van begrijp, zou iemand dat misschien voor mij een beetje uit kunnen leggen?

[edit]
typo's

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 20:30 ]

Verwijderd

als je het exact wilt weten, moet je eerst even bij de game mechanics kijken op serebii
maarrrrrr met de IV-calculator waar jij het over hebt, moet je de stats plus EV"s van de desbetreffende pkm invoeren... Heb je de EV's niet bijgehouden, heeft uitrekenen geen zin. Heb je dat braaf wel gedaan, kan je er achter komen wat de IV's van je pkm zijn. Hoe hoger het lvl van je pkm des te nauwkeuriger de uitkomst. Waar het op neer komt is dat een IV van 0 ronduit slecht is en een IV van 31 het maximaal haalbare.31 IV's i.c.m. met een goede nature en EV's kan je een erg sterke pkm opleveren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:23:
als je het exact wilt weten, moet je eerst even bij de game mechanics kijken op serebii
maarrrrrr met de IV-calculator waar jij het over hebt, moet je de stats plus EV"s van de desbetreffende pkm invoeren... Heb je de EV's niet bijgehouden, heeft uitrekenen geen zin. Heb je dat braaf wel gedaan, kan je er achter komen wat de IV's van je pkm zijn. Hoe hoger het lvl van je pkm des te nauwkeuriger de uitkomst. Waar het op neer komt is dat een IV van 0 ronduit slecht is en een IV van 31 het maximaal haalbare.31 IV's i.c.m. met een goede nature en EV's kan je een erg sterke pkm opleveren.
Zie hier dan ook de issue van IV wat mij betreft. Voor mij persoonlijk maakt dat het spel echt niet leuker. Wordt het allemaal net een mathematische opgave. Bij het breeden is het een gok of de IVs goed uit de bus gaan komen. En dan kan je het alleen echt controleren op hoger level.

Ik ken mensen die 200 van dezelfde pokemon gebreed hebben om de combo van nature, IV etc. dus optimaal te krijgen. Zelf heb ik besloten dat ik het spel leuk wil houden; EV doe ik nog wel wat mee en IV laat ik lekker zitten. Dan maar geen pokemon online battle master. 8)

Probeer me dat zo eens voor te stellen als ze dat in de cartoon zouden verwerken. Ash die bezig is om 200 Pichu eieren te hatchen op de fiets. Vervolgens gooit ie alles weg op 1 na en gaat ie daarna alleen maar 1 soort/type pokemon blijven verslaan. Te zot voor woorden. :D

• svajax
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-04-2022
Iemand ruilen?

Ik zoek: 3 regi's, Deoxys, Suicune, Raikou, Latioas.
Ik bied aan: Mew, Celebi, Jirachi, alle Sinnoh starters, Mudkip, Shiney steelix, shiney gyrados, shiney golbat, shiney electrode.

• Venun
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-08-2017
begin nu ook maar aan de EV's en IV's :) zal wel lastig worden.

probeer nu een sneasel met ice punch te breeden ;p dan lekker trainen op de juiste ev's en klaarstomen voor de pokemon league + meer ;P

Venun - 70 Tauren Warrior [prot] Auchindoun

• Venun
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:14:
[...]

Zie hier dan ook de issue van IV wat mij betreft. Voor mij persoonlijk maakt dat het spel echt niet leuker. Wordt het allemaal net een mathematische opgave. Bij het breeden is het een gok of de IVs goed uit de bus gaan komen. En dan kan je het alleen echt controleren op hoger level.

Ik ken mensen die 200 van dezelfde pokemon gebreed hebben om de combo van nature, IV etc. dus optimaal te krijgen. Zelf heb ik besloten dat ik het spel leuk wil houden; EV doe ik nog wel wat mee en IV laat ik lekker zitten. Dan maar geen pokemon online battle master. 8)

Probeer me dat zo eens voor te stellen als ze dat in de cartoon zouden verwerken. Ash die bezig is om 200 Pichu eieren te hatchen op de fiets. Vervolgens gooit ie alles weg op 1 na en gaat ie daarna alleen maar 1 soort/type pokemon blijven verslaan. Te zot voor woorden. :D
zeker mee eens :) m'n alakazam heeft wel mooie IV's als ik het zo zie, aangezien zijn Hidden Power echt enorme damage doet (Steel type), altijd handig :)

Edit: maar kan je niet met hidden power controleren of het een beetje een goeie IV heeft, aangezien die damage puur van IV afkomt?

Edit2: nog wat vragen over de EV's, is er een level-limiet voor waar je het af moet hebben? of kan je gewoon in die 100 levels rustig aan je EV's halen?

[ Voor 19% gewijzigd door Venun op 23-08-2007 12:37 ]

Verwijderd

@ Venun

Edit 1: Een goede Hidden Power betekent niet per definitie dat de IV's goed zijn.
Edit 2: Je mag er 100 levels lang over doen ;-)

@ Nylira

Je hebt gelijk; het is een spel om plezier aan te hebben.
En zo'n pkm aflevering met 200 eieren zou op zich wel een leuk idee zijn :-p

Verwijderd

svajax schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:27:
Iemand ruilen?

Ik zoek: 3 regi's, Deoxys, Suicune, Raikou, Latioas.
Ik bied aan: Mew, Celebi, Jirachi, alle Sinnoh starters, Mudkip, Shiney steelix, shiney gyrados, shiney golbat, shiney electrode.
kan je wel aan regi's helpen; moet je me ff toevoegen aan msn om wat af te spreken

Verwijderd

Ik twijfel nog, koop ik dit spel, of niet.

Kan iemand mij overhalen? :D

• svajax
Ja, je moet het kopen, is leuk.

Ik heb nu alle regi's al. Ik zoek ook alle Johto starters, Torchic, charmander & squirtle. Maar bovenaan mijn lijstje staat deoxys. Ik heb nu ook een Darkrai om te ruilen!

Verwijderd

svajax schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:30:
Ja, je moet het kopen, is leuk.

Ik heb nu alle regi's al. Ik zoek ook alle Johto starters, Torchic, charmander & squirtle. Maar bovenaan mijn lijstje staat deoxys. Ik heb nu ook een Darkrai om te ruilen!
Starters kan ik je van het weekend wel geven. Deoxys is een van de pokemon die vrij pittig is om te pakken te krijgen. En 'tof' dat je een gehackte Darkrai hebt. :P

• svajax
:P bedankt. Ja, zal wel gehackt zijn inderdaad. Ik heb hem met iemand geruild voor een mewtwo.

Verwijderd

Enige plek waar het event voor Darkrai plaatsgevonden heeft is Japan. Dus als ie geen japanse naam / bijnaam heeft is het sowieso al fout. Ook al heeft is dat wel dan is nog 99% ervan gehacked. In het lichtste geval is het een Darkrai die opgehaald is met een gehacked item. In het zwaarste geval is Darkrai zelf gehacked en gemaximaliseerd. (Dit soort hacks zijn meestal over the top wat ik ervan gezien heb.)

Verwijderd

Gekocht. 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 15:30 ]

• svajax
Deoxys heb ik nu ook! Ik zoek nu alleen nog:

Suicune, Raikou, Zapdos, Moltres, Latio/as, Charmander, Squirtle, alle Johto starters, Torchic.

Edit:
@ Nylira: O, dan is mijn Darkrai sowieso gehacked. Hij heeft engelse naam.

[ Voor 22% gewijzigd door svajax op 23-08-2007 15:33 ]

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:03
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:18:
Enige plek waar het event voor Darkrai plaatsgevonden heeft is Japan. Dus als ie geen japanse naam / bijnaam heeft is het sowieso al fout. Ook al heeft is dat wel dan is nog 99% ervan gehacked. In het lichtste geval is het een Darkrai die opgehaald is met een gehacked item. In het zwaarste geval is Darkrai zelf gehacked en gemaximaliseerd. (Dit soort hacks zijn meestal over the top wat ik ervan gezien heb.)
Naast het hacken van een item voor Darkrai (waardoor je dus uiteindelijk wel met een normale Darkrai eindigt), is er nog een methode. Er is een 'loop overal doorheen'-cheat voor de Action Replay, en zo kun je dus gewoon naar het eiland met Darkrai erop toe lopen. Je hebt dan dus een 'normale' Darkrai. Zo ook met Shaymin trouwens.

Verwijderd

Ik zie de lol niet zo van die AR... Jammer dat het bestaat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:59:
Ik zie de lol niet zo van die AR... Jammer dat het bestaat.
Ja das inderdaad erg jammer. Het wordt tijd dat er in europa ook eens wat meer van die events gedaan worden waar je die pokemon vandaan kan halen. Denk dat het tenminste een aantal AR gebruikers al zou tegenhouden. Als de huidige frequentie van events de maatstaf is heb je waarschijnlijk over een jaar of 3 wel alle 4th gen legends via lokale events.

Verwijderd

De dichtsbijzijnde was in Engeland ter promotie van Diamond en Pearl... Maar om nou naar Engeland te reizen voor een Mew....

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Heeft er iemand een Ditto voor mij?
ik begin net en heb nog geen badges maar wil graag een ditto, ruilen werkt wel want heb ik al een keer gedaan zonder een badge. Ik heb alleen een Shinx teruil.
Friend code: 2621 0186 2268

Alvast bedankt :)

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 13:59
svajax schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:33:
Deoxys heb ik nu ook! Ik zoek nu alleen nog:

Suicune, Raikou, Zapdos, Moltres, Latio/as, Charmander, Squirtle, alle Johto starters, Torchic.

Edit:
@ Nylira: O, dan is mijn Darkrai sowieso gehacked. Hij heeft engelse naam.
Ik heb wel een latias, zodra ik morgen mijn national dex heb dan 8) . Voeg me maar toe op msn: sterocitrev bij hotmail.

• svajax
Ok, voeg ik je morgen toe.

Ik heb nu een nieuwe wanted list:

Latios, Latias, Zapdos, Raikou, Suicune (Raikou en suicune krijg ik wss al, latias dus ook)

Verder deze:

Caterpie, Weedle, Ekans, Sandshrew, Vulpix, Growlite, Elekid, Magby, Pinsir, Omanyte, Kabuto, Aerodactyl, Pineco, Gligar, Shuckle, Tediursa, Houndour/ Houndoom, Stantler, Lotad, Seedot, Bagon, Sableye, Mawile, Zangoose, Lunatone, Solrock, Seviper, Lileep, Anorith, Feebas, Tropius, Spheal.

Evoluties ervan mogen ook, dan kan ik nl breeden. Zeg maar wat je ervoor wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

sjavax ik kan een spheal voor je breeden, aangezien ik er eentje heb.
Voeg me toe op msn : strienie@hotmail.com, dan komt de rest later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:17

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik heb gisteren een NDS lite en pokemon Diamond gekocht. Het bevalt me erg goed xP Heb er nu al 9:33 uur op zitten :+
Dit is mijn team zo ver:
Staravia lvl 22
Luxio lvl 25
Murkrow lvl 21
Prinplup lvl 26
Geodude lvl 7 (voor rock smash)
Egg :+

Ik heb 2 badges tot zo ver.. nog niet zoveel, maar jah :P

Ik heb helaas nog geen draadloze netwerk verbinding, maar misschien dat ik binnekort zo'n nintendo USB stickje bestel daarvoor (iemand suggesties voor waar ik hem het beste kan bestellen?).

Ik ben op het moment even de weg kwijt inSolaceon Ruins :)
//eddit: uitgang al gevonden

[ Voor 7% gewijzigd door Walance op 24-08-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svajax
@ rCk: heel erg bedankt! Morgen is goed? Ik heb het nu heel erg druk, en ben nu ook niet op msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conquerer schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:21:
Ik heb helaas nog geen draadloze netwerk verbinding, maar misschien dat ik binnekort zo'n nintendo USB stickje bestel daarvoor (iemand suggesties voor waar ik hem het beste kan bestellen?).
Echt ik heb een hoop woorden voor die USB stick. En geen enkele zijn geschikt om in een posting te gebruiken. :X Als je echt voor wifi wil gaan geef dan iets meer uit en koop een echte router. Gemiddeld kost connecten met iemand met een USB stick 'wifi' dus een poging of 10.
Het is de frustratie gewoon niet waard. Vraag gerust van Tjona wat ie er van vind. Die heeft er ook en. Kan me herinneren dat een andere tweaker eerder deze week tegen dezelfde issue aan liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Ik had er anders geen problemen mee, tot gisteravond. Je moet eens opletten of het lampje op de stick wel gaat knipperen, volgens mij krijgt hij geen stroom ofzo. Toen ik hem een beetje omlaag drukte werkte het.

Wat je ook kan doen (had ik eerder moeten doen 8)7 ) is rondlopen rond je huis en af en toe zoeken naar een acces point. Grote kans dat een van je buren een onbeveiligd netwerk heeft ;). Mijn broertje maakt er gebruik van (hij woont 1,5 uur bij me vandaan).

[ Voor 5% gewijzigd door stefan001 op 25-08-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:54:
Echt ik heb een hoop woorden voor die USB stick. En geen enkele zijn geschikt om in een posting te gebruiken. :X Als je echt voor wifi wil gaan geef dan iets meer uit en koop een echte router. Gemiddeld kost connecten met iemand met een USB stick 'wifi' dus een poging of 10.
Het is de frustratie gewoon niet waard. Vraag gerust van Tjona wat ie er van vind. Die heeft er ook en. Kan me herinneren dat een andere tweaker eerder deze week tegen dezelfde issue aan liep.
heh, als die echt zo slecht is haal ik wel ergens een draadloze router :P

ik ben ondertussen al weer een stukje verder, ben nu bij de gymleader Maylene, maar die laatste pokemon van haar is nog lastig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
vandaag eindelijk een Gible gevangen. Kon hem nooit vinden :P

spoiler:
bleek ie in een geheime ingang onder de fietsbrug te zitten, per ongeluk tegen aan gelopen. tweede pokemon die ik tegen kwam was dus een Gible :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Ik had nog ergens een oude draadloze router liggen xD Heb nu verbinding met wifi en mijn friendcode ontvangen. Mijn friendcode is 3565 9130 0121 en mijn in-game naam is Gilian. Zou iemand dit in de startpost erbij kunnen zetten? :P

Ik ben nog niet zover dus heb nog niet veel om te ruilen.. maar als er iemand toevallig nog wat handige pokemon (zoals de starters) over heeft zou dat wel fijn zijn :+. Maar als je er liever iets fatsoenlijks voor terug hebt wacht ik wel even totdat ik wat verder ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeee vandaag een ditto gevangen,nidorina gevangen en een farfetcht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conquerer schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:16:
Ik had nog ergens een oude draadloze router liggen xD Heb nu verbinding met wifi en mijn friendcode ontvangen. Mijn friendcode is 3565 9130 0121 en mijn in-game naam is Gilian. Zou iemand dit in de startpost erbij kunnen zetten? :P

Ik ben nog niet zover dus heb nog niet veel om te ruilen.. maar als er iemand toevallig nog wat handige pokemon (zoals de starters) over heeft zou dat wel fijn zijn :+. Maar als je er liever iets fatsoenlijks voor terug hebt wacht ik wel even totdat ik wat verder ben.
Zoals gewoonlijk. Voeg me maar toe op MSN en ik zal zien wat ik voor je kan doen. :P

@Stefan001: Ik hoop dat je weet dat het tegenwoordig illegaal is om gebruik te maken van een open access point waar je niet expliciet toestemming voor hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:18:
@Stefan001: Ik hoop dat je weet dat het tegenwoordig illegaal is om gebruik te maken van een open access point waar je niet expliciet toestemming voor hebt?
Ff niet bij stil gestaan, nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:18:
[...]

Zoals gewoonlijk. Voeg me maar toe op MSN en ik zal zien wat ik voor je kan doen. :P

Heeft u een Ditto voor mij?
ik bezit niet echt top pokemons, dus zoek eigenlijk gewoon uit deal uit liefdadigheid O-)

MSn toevoegen mag ook: robert_wittenaar[dotje]hotmail[dotje]com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel een ditto voor je, any pokemon will do, maar mocht je toevallig een Diamond only pokemon hebben zou ik die liever willen :)

Mijn friend code is 1719 0614 3056 nickname Mizuki.

Ik ga zometeen wel even op WiFi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:30:
Ik heb wel een ditto voor je, any pokemon will do, maar mocht je toevallig een Diamond only pokemon hebben zou ik die liever willen :)

Mijn friend code is 1719 0614 3056 nickname Mizuki.

Ik ga zometeen wel even op WiFi ;)
Helaas (nog) geen Diamond only pokemon :'( :P
wel een pikachu, laat me maar horen :)

(heb je wel toegevoegd aan me Pal Pad ;) )

mijn gegevens:
naam: Robert
Code: 2621 0186 2268

Ga nu eerst eventjes eten :)

[ Voor 9% gewijzigd door Cubic X op 25-08-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, oke, dan maakt het niet uit wat je geeft :). Ik heb je nu ook toegevoegd aan m'n Pal Pad en zit nu gewoon in de WiFi room te wachten, dus ik zie het vanzelf wel als je langskomt:)

Oh en ik ga nu ook eerst iets eten, goed idee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:44:
Hehe, oke, dan maakt het niet uit wat je geeft :). Ik heb je nu ook toegevoegd aan m'n Pal Pad en zit nu gewoon in de WiFi room te wachten, dus ik zie het vanzelf wel als je langskomt:)

Oh en ik ga nu ook eerst iets eten, goed idee! ;)
Moet ik daarvoor na de Global Trading Centre?
(ben nog noobje :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:22:
[...]

Moet ik daarvoor na de Global Trading Centre?
(ben nog noobje :P )
Afspreken via msn of zo is handiger dan elkaar per toeval dus tegenkomen op de wifi. De connect via internet gaat vanuit de kelder van het pokemon center.

Mizuki ook maar even ge-add op MSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:27:
[...]

Afspreken via msn of zo is handiger dan elkaar per toeval dus tegenkomen op de wifi. De connect via internet gaat vanuit de kelder van het pokemon center.

Mizuki ook maar even ge-add op MSN.
oke, zit nu in de kelder te wachten op Mizuki :)

Nylira: kan je mij ook even adden op MSN?
robert_wittenaar[at]hotmail[dot]com

Bedankt Mizuki, zal goed voor um zorgen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Cubic X op 25-08-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Ik ben net aan het chainen geweest om allerlei ditto's te krijgen met verschillende natures, en dat werkt goed :Y . De pokeradar is cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je in diamond/pearl ook effort ribbons kan krijgen???
In emerald kreeg je die in slatport city maar weet niet of het ook in diamond is te verkrijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Heeft er iemand het item "Electrizer"? Ik heb nu wel een mooie Electabuzz, maar geen item :P
zou iemand die willen ruilen? (gewoon geven aan een slechte pokemon en vervolgens naar me toe ruilen), ik bezit helaas niks bijzonders aan andere pokemons.

Hopelijk wil iemand me dit item geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

Vraagje, hoe kan je ooit aan een mew komen als je die nog nooit gezien hebt? Zijn zelfs mensen die vragen naar een celebi terwijl die in het hele spel niet voorkomt. Mijn vraag hoe doe je dit? Kan je ze wel "zien" in de battle tower ofzo?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Mew kan je vangen in Pokémon Red. Celebi in Gold/Silver/Crystal doormiddel van een event kaart van Nintendo, deze is dus erg zeldzaam. Natuurlijk kan je ook een cheatdevice gebruiken, dit gebeurt het meeste bij Diamond/Pearl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Cubic X schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:33:
Mew kan je vangen in Pokémon Red. Celebi in Gold/Silver/Crystal doormiddel van een event kaart van Nintendo, deze is dus erg zeldzaam. Natuurlijk kan je ook een cheatdevice gebruiken, dit gebeurt het meeste bij Diamond/Pearl.
Pokemon van red/silver etc. Kan je niet overzetten. Daarbij weet ik hoe je sommige kan vangen, maar het gaat mij om zien zodat ik op internet kan ruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Ooooh zo, nee dat snap ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Laatst online: 11:25
Razor.Timo schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:45:
[...]

Pokemon van red/silver etc. Kan je niet overzetten. Daarbij weet ik hoe je sommige kan vangen, maar het gaat mij om zien zodat ik op internet kan ruilen...
Tja dat is het leuke van nintendo maar ik heb ze allemaal dus als je wilt onderhandelen ...

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

kun je niet pokemon van de 1e en 2e generaties ruilen naar de 3e generatie en dan vervolgens overzetten naar diamond/pearl? (moet je natuurlijk wel gameboy (color) + GBA of 2x GBA hebben :P)
Als dit mogelijk is kan ik mew krijgen, want die heb ik een in pokemon crystal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, je kon wel 1e generatie overzetten naar 2e generatie (met de zogeheten timemachine :+ ), maar de 2e gen kon niet communiceren met r/s/e omdat ze daar bepaalde dingen helemaal hadden omgegooid (zoals het IV systeem)

<edit>
Oh en trouwens, Mew kon je dacht ik ook opnieuw vangen in Emerald (Faraway Island), Lugia en Ho-Oh ook en ook nog eens in FR/LG (Navel Rock), Celebi was event only en de drie Legendary Dogs kan je in FR/LG krijgen, per starter een hond (dus als je Squirtle hebt gekozen Raikou en als je Bul.. etc)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Ik vind het maar vaag dat je geen pokemon met een HM move over kan zetten. Moest ik helemaal naar de move deleter om een chinchou surf af te leren. 3x raden wat het eerste is wat ik met die chinchou doe in pearl :P.

Ja, Lanturn is een van mijn favorieten voor mijn party 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dat is omdat sommige HM's uit R/G/E niet meer in D/P zitten, zoals Whirlpool. Maargoed, ik vind dat ze dan net zo goed alleen op Whirlpool hadden kunnen filteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

svajax schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:13:
@ rCk: heel erg bedankt! Morgen is goed? Ik heb het nu heel erg druk, en ben nu ook niet op msn.
Yep morgen is goed. Ik ben 'm nu aant breeden. Ik probeer wel een vrouwtje voor je te regelen (tijd over + voor jou ook leuk kan je beter breeden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:07:
Weet iemand of je in diamond/pearl ook effort ribbons kan krijgen???
In emerald kreeg je die in slatport city maar weet niet of het ook in diamond is te verkrijgen...
Het meisje dat de Effort Ribbons uitdeelt zit in SunyShore City. In de winkel waar je de seals kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Laatst online: 11:25
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 01:14:
[...]

Het meisje dat de Effort Ribbons uitdeelt zit in SunyShore City. In de winkel waar je de seals kan kopen.
Nylira, moet het weer zo laat ... :D

[ Voor 8% gewijzigd door Tjona100 op 26-08-2007 06:07 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Tjona100, moet het zo vroeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha... gaat lekker zo!!! Nog bedankt Nylira..... geniet van de (dag-)nachtrust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjona100 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 06:06:
[...]

Nylira, moet het weer zo laat ... :D
Mjah ik heb het idee van een dag / nacht klok al wel enigzins opgegeven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:28:
Nee, je kon wel 1e generatie overzetten naar 2e generatie (met de zogeheten timemachine :+ ), maar de 2e gen kon niet communiceren met r/s/e omdat ze daar bepaalde dingen helemaal hadden omgegooid (zoals het IV systeem)

<edit>
Oh en trouwens, Mew kon je dacht ik ook opnieuw vangen in Emerald (Faraway Island), Lugia en Ho-Oh ook en ook nog eens in FR/LG (Navel Rock), Celebi was event only en de drie Legendary Dogs kan je in FR/LG krijgen, per starter een hond (dus als je Squirtle hebt gekozen Raikou en als je Bul.. etc)
Lugia, Ho-Oh en mew zijn ook event only.

Edit: Ik heb trouwens nog in de aanbieding:

Heel veel eevee's, snorlax, kecleon mespirit, uxie en azelf. Nog wel een paar andere, zoals magby's ( eieren) of piplups kan ook nog wel wat anderen breeden mochten er mensen geïnterreseerd zijn. Binnenkort heb ik ook alle kanto starters overgezet uit leafgreen. Ruby starters kan ik ook wel een x voor zorgen. (Dat kost tijd) Zeg maar wat je wilt dan kijk ik wel of ik die heb of eventueel kan breeden :)

Ik ben zelf op zoek naar: Jirachi, deoxys, mew, lugia, Ho-Oh, Johtho starters, dat item waardoor electabuzz evolueert en Raikou, entei, suicine, kyogre, latias en latios. Zijn er een hoop dus veel keus :P

Friendcode is: 0344 6765 2316

[ Voor 32% gewijzigd door Snippertje op 26-08-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een munchlax (ability: thick fat) met een relaxed nature :) Heeft iemand deze? Gewoon een munchlax is ook wel goed hoor :D

Ik weet niet of ik veel boeiende pokemon in de aanbieding heb, maar heb o.a. deze die ik kan ruilen:
- beldum
- togepi
- riolu
- tropius
- chimchar
- feebas

Ik hoor het wel, heb morgemiddag wel tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

weeeeeee, net een Dialga gevangen :D Heb heeeel erg veel geluk gehad. Had van te voren gesaved, eerste keer had ik hem perongelijk afgemaakt (door een critical hit), dus game resetten en toen lukte het beter. 2e ultra ball had ik hem al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venun
Dialga was zo easy te vangen, ik had 'm verzwakt + stunned (niet eens tot 1 hp verzwakt, maar gewoon lekker laag) + 1 timer ball = gotcha :P

Als iemand btw nog een starter wil en er iets leuks voor in de aanbieding heeft (of niet, gewoon iets werkt ook :P maar liever iets wat ik nog zoek), laat het even weten :) gaat hier dan om Chimchar, Prinplup en (binnenkort) dat grasbeestje :)

edit: wat was trouwens die route waar een level31+ pacharichu leuke items kon vinden? masterball ofzo? was iets hoog iig, had het ergens gelezen in dit topic, maar 35 pagina's afzoeken :s

[ Voor 19% gewijzigd door Venun op 26-08-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Hehe ok, ik dacht dat ik gewoon erg veel geluk had :+
Ben nu bezig om Uxie, Mesprit en Azelf te vangen, maar die zijn lastig zeg. Ik heb nu eindelijk Uxie gevangen met mijn allerlaatste ultra ball (van de 50), timer balls werkten ook niet echt goed.. Nu nog maar eens 50 of meer ultra balls kopen en wat timer balls voor de volgende :P

//edit: heb nu Azelf ook.. maar die Mesprit is echt irritant xP Loop de hele tijd er achter aan, ben ik in de area waar hij was, is ie opeens weer ergens anders |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Walance op 27-08-2007 08:59 . Reden: Typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venun schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 23:04:
Dialga was zo easy te vangen, ik had 'm verzwakt + stunned (niet eens tot 1 hp verzwakt, maar gewoon lekker laag) + 1 timer ball = gotcha :P

Als iemand btw nog een starter wil en er iets leuks voor in de aanbieding heeft (of niet, gewoon iets werkt ook :P maar liever iets wat ik nog zoek), laat het even weten :) gaat hier dan om Chimchar, Prinplup en (binnenkort) dat grasbeestje :)

edit: wat was trouwens die route waar een level31+ pacharichu leuke items kon vinden? masterball ofzo? was iets hoog iig, had het ergens gelezen in dit topic, maar 35 pagina's afzoeken :s
Je kan een Pachirisu vangen voor de Valley Ironwork. Je moet dan Surf gebruiken vanaf de brug direct oost van Floaroma town. Hier westelijke surfroute volgen. De Pachirisu die je daar vant zijn level 29. Het makkelijkste is als je een met pickup bijruilt. (Ze zijn te breeden :) ) Omdat ze zo wat sneller levellen. Je kan de pickup lijst hier vinden onder de D/P lijst. Hoge level pickups zijn oa. TM Earthquake, Rare Candy, Max Revive, Shiny / Dusk / Dawn stones.

Ik heb meer dan genoeg leuke dingen over. Voeg me maar toe op MSN dan kijken we wel. Mensen die nog pokemon besteld hebben kunnen deze in de loop van deze week melden op MSN om ze op te halen. ;)

@Paulus: Ik zal wel eens kijken in mijn voorraad. Als een van de Munchlax' aldaar geen Thick Fat heeft dan zijn ze wel te breeden. Munchlax komt ook met Zen Headbutt als egg move. 8) Mocht je em nog niet hebben als je me op MSN ziet laat het dan maar even weten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conquerer schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 07:00:
Hehe ok, ik dacht dat ik gewoon erg veel geluk had :+
Ben nu bezig om Uxie, Mesprit en Azelf te vangen, maar die zijn lastig zeg. Ik heb nu eindelijk Uxie gevangen met mijn allerlaatste ultra ball (van de 50), timer balls werkten ook niet echt goed.. Nu nog maar eens 50 of meer ultra balls kopen en wat timer balls voor de volgende :P

//edit: heb nu Azelf ook.. maar die Mesorit is echt irritant xP Loop de hele tijd er achter aan, ben ik ik de area waar hij was, is ie opeens weer ergens anders |:(
Goed hier dan een tip om Mesprit te krijgen.
spoiler:
Ga naar het gras direct noord oost van Floaroma town (over de brug). Zorg voor een lead pokemon van ca. level 35-40 met anti-vlucht abilities (zoals Block, Mean Look) en een hoge snelheid. (Crobat is mijn favoriet). Neem een max repel in en save in het gras. Zet je DS uit en aan en laad het spel. Na elke reload verschijnt Mesprit random op een plek. Zodra dit naast je is doe je een paar stappen en kom je Mesprit tegen. Dan gelijk zorgen dat ie niet weg kan.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Bedankt voor de tip Nylira, ik zal dat eens proberen wanneer ik weer thuis ben, lijkt me dat dit wel een stuk beter gaat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik had een masterball van me zusje gekregen dus ik heb mespirit gewoon met de masterball gevangen. Uxie en Azelf had ik in 1x die waren echt makkelijk viel me op. Dialga had ik ook al geen problemen mee en mijn zusje had Palkia ook met 1 ultra ball. Ze is nu opnieuw begonnen met een eevee team dus ik heb mespirit enzo dubbel en dus haar Palkia. En ik krijg haar masterball en palkia weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dames en Heren,

het tweede deel van dit topic begint er aan te komen, helaas heb ik de tijd niet meer om dit topic te onderhouden (vakantie voorbij, baantje en moet serieus beginnen met studeren :P ).
Daarom mijn vraag of er iemand bereid is om het beheer van mij over te nemen?

Jullie hebben nog even de tijd, ik geloof dat topics op slot gaan met 1000+ posts, reageer maar ff via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Paulus: Ik zal wel eens kijken in mijn voorraad. Als een van de Munchlax' aldaar geen Thick Fat heeft dan zijn ze wel te breeden. Munchlax komt ook met Zen Headbutt als egg move. 8) Mocht je em nog niet hebben als je me op MSN ziet laat het dan maar even weten.
Heb hem nog steeds nodig :) Zou erg mooi zijn, ik spreek je wel op msn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Mocht iemand nog een phione willen. Ik heb nu een manaphy dus ik kan hem breeden. Overgezet van me zusje, die heeft pokemon ranger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Die zou ik wel eentje willen hebben Razor.Timo :) Maar ik helaas weinig nog om ervoor terug te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:09:
Mocht iemand nog een phione willen. Ik heb nu een manaphy dus ik hem breeden. Overgezet van me zusje, die heeft pokemon ranger :D
Daar ben ik idd ook wel in geïnteresseerd...

Heb ook niet bijster veel om terug te geven, kan mss een beldum voor je breeden... Of een feebas?

ps. kun je btw maar 1 manaphy per pokémon ranger spel naar je diamond zetten?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:30:
[...]

Daar ben ik idd ook wel in geïnteresseerd...

Heb ook niet bijster veel om terug te geven, kan mss een beldum voor je breeden... Of een feebas?

ps. kun je btw maar 1 manaphy per pokémon ranger spel naar je diamond zetten?
Denk het wel, miss als ze die missie opnieuw doet ofzo. Ze heeft nog wel een vriendinnetje met het spel. Dus miss dat ik hem van haar ook mag. Overigens hoef ik niet perse iets speciaals terug voor phione hoor. Beldum zou ik wel graag willen hebben. Ik zal hem zo wel in de daycare zetten. Ruilen wordt dan morgen, moet vanavond nog werken :)

Edit: Willen jullie het ei of de al uitgekomen pokemon?
Edit2: Lol gaat hard meteen al een ei xD
Edit3: Ondertussen 2 eieren

[ Voor 7% gewijzigd door Snippertje op 27-08-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

mij maakt het niet uit, als je een ei kunt traden wil ik die ook wel, dan kan ik die zelf wel laten hatchen :)

Ik zal je even toevoegen op msn, als ik je email kan vinden :P

[ Voor 23% gewijzigd door Walance op 27-08-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:40:
[...]

Denk het wel, miss als ze die missie opnieuw doet ofzo. Ze heeft nog wel een vriendinnetje met het spel. Dus miss dat ik hem van haar ook mag. Overigens hoef ik niet perse iets speciaals terug voor phione hoor. Beldum zou ik wel graag willen hebben. Ik zal hem zo wel in de daycare zetten. Ruilen wordt dan morgen, moet vanavond nog werken :)

Edit: Willen jullie het ei of de al uitgekomen pokemon?
Edit2: Lol gaat hard meteen al een ei xD
Edit3: Ondertussen 2 eieren
Voor mij de pokémon want ik geloof dat je een ei niet kunt ruilen... En als ik de pokemon krijg dan heeft die extra exp. points :)

Ik zal kijken of ik mjn metagross voor je kan breeden...

Ik zal je toevoegen op msn,

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:28
IK ben nu in mt coronet (met de hm rockclimb!) Nu ben ik bijna aan het einde denk ik, staat er voor een doorgang een team galactic mannetje die zegt van: stoor mij niet ik ben maar een grunt zonder pokemon 8)7 Wat moet ik doen om voorbij hem te komen? heb echt werkelijk geen idee meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
RisingSun schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:35:
IK ben nu in mt coronet (met de hm rockclimb!) Nu ben ik bijna aan het einde denk ik, staat er voor een doorgang een team galactic mannetje die zegt van: stoor mij niet ik ben maar een grunt zonder pokemon 8)7 Wat moet ik doen om voorbij hem te komen? heb echt werkelijk geen idee meer :?
*zucht* www.gamefaqs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
RisingSun schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:35:
Kan je misschien ietsie meer info geven? Bijv. aantal badges die je nu hebt, en waar je mt coronet ben ingegaan. Heb nu even geen idee, waar je precies bent.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:33:
[...]

Voor mij de pokémon want ik geloof dat je een ei niet kunt ruilen... En als ik de pokemon krijg dan heeft die extra exp. points :)

Ik zal kijken of ik mjn metagross voor je kan breeden...

Ik zal je toevoegen op msn,

alvast bedankt!
Ei kan je wel ruilen. Maar ik heb nu al een phione die uit is dus die mag je wel hebben. Moet je even zeggen wanneer je kan als je me hebt toegevoegd op msn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:18:
[...]

Ei kan je wel ruilen. Maar ik heb nu al een phione die uit is dus die mag je wel hebben. Moet je even zeggen wanneer je kan als je me hebt toegevoegd op msn :)
Ik heb je toegevoegd op msn met je gmail account, klopt dat?

Ik ben er vanmiddag om 4u wel denk ik, jij ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, weet iemand naast CD-WOW een adres waar ik pokemon d/p goedkoop kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:53:
[...]

Ik heb je toegevoegd op msn met je gmail account, klopt dat?

Ik ben er vanmiddag om 4u wel denk ik, jij ook?
Ik zal proberen er in ieder geval te zijn :) Ik heb jou trouwens toegevoegd op je msn adres in je profiel aangezien ik geen melding had gehad dat je mij had toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Pokemon trades zijn tijdelijk heel even stil gelegd in verband met een klein defect aan mijn DS. Een of andere kennis / kluns heeft mijn DS per ongeluk onderworpen aan een stuitertest. Na het bepalen dat het elastische coefficient niet zo hoog lag bleek mijn DS enigzins defect. Hij is nu in reparatie en waarschijnlijk heb ik em zaterdag wel weer terug. De bestelde pokemon zijn er dus nog allemaal alleen geen DS om even mee te traden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:01:
Ok Pokemon trades zijn tijdelijk heel even stil gelegd in verband met een klein defect aan mijn DS. Een of andere kennis / kluns heeft mijn DS per ongeluk onderworpen aan een stuitertest. Na het bepalen dat het elastische coefficient niet zo hoog lag bleek mijn DS enigzins defect. Hij is nu in reparatie en waarschijnlijk heb ik em zaterdag wel weer terug. De bestelde pokemon zijn er dus nog allemaal alleen geen DS om even mee te traden. ;(
Kan gebeuren :) succes ermee...

Had je de goede munchlax nog gevonden voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

svajax hoe gaat het?
Ik zit nog steesd met een spheal 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemmy18
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10-2024

Lemmy18

H2O-cooling addict

oerelang geleje die pokemon toestanden bij mij, heb nog de originele blauwe versie en zilver, blauw ooit eens helemaal uit tot het spel zichzelf wiste :s en zilver niet uit :), heb het wel altijd tof gevonden om te spelen :)

Duality: i5 4670K@4.2Ghz || Gigabyte Z87X-UD4H || 32GB Corsair 1600 || EVO 250GB + 2x4TB WD RE R1 || Radeon HD6970 || Lian Li V1000b || Seasonic 650w S12g || X-fi || => EK Supreme HF Ni-EK Supremacy GPU Ni-PA120.3-PA120.1-MCP355-MIPS ramfreezer 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:46:
[...]

Kan gebeuren :) succes ermee...

Had je de goede munchlax nog gevonden voor me?
Tuurlijk. Had je wat anders verwacht dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 08:02:
[...]

Tuurlijk. Had je wat anders verwacht dan? :P
Oké bedankt! Dan zal ik er maar even op moeten wachten hè :)

Heb je me al op msn toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
Heb gister dan de Pokémon League verslagen. Al mijn Pokémon waren lager in level dan die van de elite 4 + champion, maar gewoon goede type pakken en je kan het zo winnen. Nou bij de Battle tower, eens zien wat daar te beleven valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 08:28:
[...]

Oké bedankt! Dan zal ik er maar even op moeten wachten hè :)

Heb je me al op msn toegevoegd?
Bij mijn weten heb ik je ook gesproken op MSN dus lijkt me van wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:14
Hoi,

Naar verschillende topics regelmatig te volgen hier op tweakers heb ik besloten om me ook maar eens te registeren en zo af en toe wat te posten.

Nou heb ik ook pokemon diamond (moet alleen de elite 4 nog verslaan, alleen moet ik mijn team nog een beetje trainen) en ik vroeg me af of ik gewoon de friend codes kan toevoegen die in de startpost staan om zo online ook eens wat mensen tegen te komen om me te ruilen en battlen.

Ik zal trouwens vanmiddag ook mijn friend code even zoeken en posten.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fitness82 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:11:
Hoi,

Naar verschillende topics regelmatig te volgen hier op tweakers heb ik besloten om me ook maar eens te registeren en zo af en toe wat te posten.

Nou heb ik ook pokemon diamond (moet alleen de elite 4 nog verslaan, alleen moet ik mijn team nog een beetje trainen) en ik vroeg me af of ik gewoon de friend codes kan toevoegen die in de startpost staan om zo online ook eens wat mensen tegen te komen om me te ruilen en battlen.

Ik zal trouwens vanmiddag ook mijn friend code even zoeken en posten.

grtz
Je kan je friend code altijd posten zodat deze toegevoegd kan worden in de start post. Als je wil traden en battlen dan is afspreken via een messenger of DM op tweakers wel een must. De kans dat je mensen voor deze zaken random tegenkomt op WFC is heel klein. Dit heeft er vooral mee te maken dat je niet continue online bent maar alleen als je het zelf specifiek selecteert.

De friend code kan je vinden op het Palpad dat je krijgt in Oreburgh city. Op dit item kan je dan ook FC registreren van andere spelers. Beide spelers moeten elkaars FC hebben om mekaar online te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik heb zojuist een leuke GTS Trade gehad, en daardoor heb ik nu een Aerodactyl. Iemand die er graag eentje wil? voeg me toe op msn strienie @ hotmail . com, en dan vraag je hem maar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

ik zou die wel een willen xD
is er toevallig iemand die Regirock, Registeel en Regice heeft om te ruilen? ik heb al een hoop meer pokemon gevangen, maar weet niet of ik iets leuks heb om terug te geven..
Ook zou ik nog graag squirtle, charmander en chikirita hebben, dan heb ik alle starters volgens mij.

[ Voor 19% gewijzigd door Walance op 29-08-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Conquerer schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:28:
ik zou die wel een willen xD
is er toevallig iemand die Regirock, Registeel en Regice heeft om te ruilen? ik heb al een hoop meer pokemon gevangen, maar weet niet of ik iets leuks heb om terug te geven..
Ik heb ze alle 3, maar ik wil er dan wel iets leuk voor ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

hmm wat zou je daarvoor willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze benoem ik Nylira tot mijn opvolger als topicleider, zodra deeltje 2open is kun je dus bij hem terecht om toegevoegd te worden aan de TS

Nylira, succes ermee :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:37:
Bij deze benoem ik Nylira tot mijn opvolger als topicleider, zodra deeltje 2open is kun je dus bij hem terecht om toegevoegd te worden aan de TS

Nylira, succes ermee :>
Lol.. wat wat wat? Ik denk in informeer even hoe dat topic overnemen zit. O-)
En in eens blijk je de enige te zijn die langs het bordje *informeer binnen* te zijn gelopen. :D

Maar het is dus wel goed. Gezien mijn quantiteit aan posts in dit topic denk ik inderdaad dat ik hem maar overneem. Vraag is nu alleen wanneer topic 2 gestart moet / gaat worden. Had begrepen dat deze topics autolocken op 1000? Kan dit topic gelocked worden zodra ik deel 2 gestart heb? Hoe zit dat precies?
Ahh zoveel vragen inene.. *zweet* Ach het zal uiteindelijk wel goed komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:47:
Vraagje, weet iemand naast CD-WOW een adres waar ik pokemon d/p goedkoop kan bestellen?
Ach ik vind persoonlijk dvdboxoffice.com nog wel redelijk goed te doen. Wel een credit card nodig maar free worldwide shipping. Heb er bijna al mijn DS games vandaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:41:
[...]

Lol.. wat wat wat? Ik denk in informeer even hoe dat topic overnemen zit. O-)
En in eens blijk je de enige te zijn die langs het bordje *informeer binnen* te zijn gelopen. :D

Maar het is dus wel goed. Gezien mijn quantiteit aan posts in dit topic denk ik inderdaad dat ik hem maar overneem. Vraag is nu alleen wanneer topic 2 gestart moet / gaat worden. Had begrepen dat deze topics autolocken op 1000? Kan dit topic gelocked worden zodra ik deel 2 gestart heb? Hoe zit dat precies?
Ahh zoveel vragen inene.. *zweet* Ach het zal uiteindelijk wel goed komen. :P
Topic sluit wanneer deel 2 geopend is. Dan post je even aan het eind van deel 1 (dit topic dus) dat deel 2 er is en zal er een keer een modje langs komen om een slotje aan dit deel te hangen.

Kind kan de was doen ;)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.