[Browser MMOG] Feenix: Age of Pirates - deel 3

Pagina: 1
Acties:
  • 381 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/1717/gotbanner8gq.jpg

Arrrr matey! Monkey Island, Colonization, Sid Meijer Pirates: je kent de sfeer! Piraten doen het altijd goed. Age of Pirates is een gratis multiplayer massive online game.

Het is webbrowser based. Bekende spellen die ook zo werken zijn onder meer Planetarian, Travian en Utopia. Oh dus het is een textbased traag spel? Nee! Het spel is real-time en gaat 24/7 door net zoals alle andere webbased mmogs. Wat AoP voor mij onderscheidend maakt is de verzorging. Het spel ziet er grafisch zeer gelikt uit zover je daar van kan spreken in een browswergame. Afgelopen jaar is het spel in Duitsland tot online spel van het jaar gekozen! Maar oordeel vooral zelf!

Het spel is gesitueerd in de tijd van de piraterij. In naam van de koning (van een der landen) begin je met een hoofdeiland. Bouw dit uit, vaar uit, verover eilandjes. Vorm of join een Guild en ga voor totale heerschappij op de zeven zeeen!

In een notendop:
* Graphical user interface: erg gelikt
* Day / night change: mooi maar kan storend zijn, kun je uitzetten
* Three different nations: England, Frankrijk, Spanje
* 9 kinds of ships, 7 types of military units, 3 types of cannons: oh boy, die Man-O-War alleen al :D:D
* Up to 32 different kinds of buildings
* 36 researches

Eerdere postings van dit topic zijn te vinden onder:
[Browser MMOG] Feenix: Age of Pirates - deel 2
[Browser MMOG] Feenix: Age of Pirates
En op ons forum:
GoP Gathering of Pirates - Forum

De Gatering of Pirates is een respectabele Engelse Gilde met ongeveer 25 leden. In onze hoogtij dagen zaten we over de 100 leden maar door problemen in het verleden zijn er velen gestopt.
De huidige kern aan leden is fanatiek en heeft reeds een aantal successen geboekt, waaronder het elimineren van een andere Gilde.

GoP is niet een echte bouwgilde maar meer een piraten gilde. We zijn niet afwachtend en vallen veelvuldig aan, zowel individueel als ook op oorlogsbasis met andere naties (Frankrijk en Spanje).

Daarnaast hebben we een goede ondersteuning om leden in opbouw en problemen van voldoende resources te voorzien (onze T.I.) en hebben we een actief leden beheer. Leden met te lange inactiviteit zonder melding worden netjes opgeschoond.

Na vele problemen bij Feenix is het spel nu stabiel en goed speelbaar geworden. Dit is dan ook de reden dat we de topic hier nieuw leven inblazen om reeds bestaande Feenix spelers te attenderen op onze Gilde en hier deel van uit te maken. Daarnaast moedigen wij nieuwkomers aan om eens te kijken en als ze het bevalt lid te worden van onze Gilde.

[ Voor 37% gewijzigd door Wim-Bart op 29-04-2007 15:05 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Wat is er mis met deel 2?

En je mist ook een stukje van je TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is nog niet een de helft van de oorspronkelijke startpost, dus dit topic heeft weining zin denk ik. Alhoewel het me wel heeft aangezet om weer verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

En waarom is het andere topic nog open? Of ben je het topic aan het kapen? :+

[ Voor 33% gewijzigd door mad_max234 op 02-05-2007 19:24 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden dat hier opnieuw een topic gepost is, is omdat we (Gathering of Pirates) meer nederlandse leden zoeken.
In principe kunnen we het doen met wat we hebben, maar meer spelers is natuurlijk altijd goed ;)

[GoP]Hawky

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu een maandje ofzo en het is leuk en verslavend!

Ik wil graag lid worden van de gilde...

Ik speel op Coconut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alx
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

alx

GoP zit al zolang ze bestaan op bananabay, dus als je wilt joinen zul je opnieuw moeten beginnen...
Ik ben al enige maanden gestopt, maar mijn account staat nog in vakantie modus. Ik zit al een tijdje te denken om weer actief verder te spelen (en GoP te joinen); ik kijk iig weer regelmatig op het GoP forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:28:
Ik speel nu een maandje ofzo en het is leuk en verslavend!

Ik wil graag lid worden van de gilde...

Ik speel op Coconut
Ik zit ook op coconut. Miss kunnen wij wat teamworken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Nog mensen die dit spelen? Ben net begonnen op Banana bay, en ben nu rank 11.268

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alx
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

alx

Jazeker. Als je voor de Engelsen speelt, neem dan eens een kijkje op het GoP forum en join het Gathering of Pirates gilde. We hebben het overkoepelende Engelse gilde UEP gejoint en zullen zsm franse schepen tot gaan zinken brengen. Verder kun je opbouwhulp van ons verwachten, als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Topicstarter
Heren en dames.

Voor wie het nog niet weet, het GoP forum is verplaatst naar http://gopforum.servegame.org.

WB

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Een jaartje terug in de hoogtij dagen had GoP (Gathering of Pirates) ca 120 leden en waren we het grootste gilde op Feenix bananabay.
Tegenwoordig tellen we 26 aktieve leden wat op dit moment prima loopt.
Het belangrijkste is dat de meeste mensen afhaakten omdat er zeer veel fouten in het spel zaten waardoor er regelmatig een backup teruggezet moest worden.
Tegenwoordig (laatste half jaar) geen problemen meer gehad en is er redelijk veel onderlinge samenwerking.
Dus ik mag aannemen dat de grootste problemen voorbij zijn.

Verder zullen we even moeten kijken welke gilden er vanaf GoT opgericht zijn zodat er gekozen kan worden uit diverse landen.

computer voor alle werkzaamheden

Pagina: 1