Waterkoeling op maat voor noobs

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• tomadmiraal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01 21:58
Beste Tweakers,

Ik heb een noob op het gebied van waterkoeling en hoop hier wat wijzer te worden.

ik het het volgende systeem:

- Cooler Master Stacker behuizing
- Cooler Master iGreen 600W Voeding
- Intel Core 2 duo E6600
- Corsair 2048MB DDR2 6400PRO
- XFX GeForce 8800 GTX
- nForce 680i SLI 775 AR Version moederbord

Dit systeem maakt, door de vele ventilatoren, behoorlijk wat herie en hij is ook niet zo cool. Vandaar mijn intresse in waterkoeling. wie kan mij helpen/informatie geven?

Alvast bedankt!

TAD

TAD

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03-2025

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Dit is niet echt de bedoeling hier. Lees eerst de de gehele startpost is door, daar zal je een hoop kennis opdoen, zodat je het over een tijdje allemaal zelf kan samenstellen. Wij willen je wel helpen, maar je moet wel kenbaar maken dat je moeite hebt gedaan.

www.koopeendroom.nl

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waterkoeling gaat je niet per definitie een stil systeem geven. Wel een beter gekoelde :)

Probeer eens te zoeken op die Zalman Reserator setjes, zag van de 2e versie ervan een review staan op de frontpage :)

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik ben te lui om een complete sluitpost te tikken met uitleg over waarom hij dicht gaat ;)

Met andere woorden: Het is niet de bedoeling om op deze manier een vraag neer te plempen op het forum. Zelf kan je natuurlijk ook al een heleboel nalezen/zoeken bijvoorbeeld in het topic wat Maarten-NForce aangeeft. Dat eerst doen dus !

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.