Alle foto's kwijt na reinstall, terug te krijgen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ik ging alles backupen naar een andere partitie, toen ik klaar was ging ik bezig met format etc ( Snelle format ) en Windows Xp weer geinstalleerd.

Nu blijkt dat al me foto's weg zijn, hoe ? Geen idee ? Na mijn weten heb ik ze toch echt gebackupped. Ik heb ze niet op een dvd/cd staan want we wouden ze in deze dagen laten afdrukken bij de fotograaf. Is er een manier om ze terug te krijgen of gaat dat echt in de kosten lopen ?

Blij Met Wilco

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:34
Wel eens van het woord FAQ gehoord?

OM FAQ / Beleid

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Je hebt grote kans dat de foto's overschreven zijn doe de nieuwe windows installatie. Er zijn verschillende (freeware, shareware) programma's te vinden die sector voor sector je schijf kunnen afzoeken naar de foto's, alleen je hebt grote kans dat ze echt weg zijn...

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:48

sanzut

It's always christmas time

Bij een format verwijder je alle gegevens van een partitie.
Als de data nog niet is overschreven kan je mbv GetdatabackNTFS waarschijnlijk een heel eind komen.

Dit programma moet je natuurlijk niet installeren op de hardeschijf die je wil recoveren, omdat je dan misschien over de data heen schrijft die je wil recoveren.

Als de data al wel overschreven is, is het wel mogelijk om te recoveren, maar dit kost erg veel geld...

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Nee :|

@ hier boven, bedankt :) Zal eens kijken

Blij Met Wilco

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Hij heeft alle foto's terug gevonden ! ( Getdataback NTFS )

Alleen.. kan ik ze niet bekijken.. is daar ook nog een tooltje voor ?

Blij Met Wilco

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-02 19:25
Van de website:

Step by Step Guide: Doing a Data Recovery with GetDataBack

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
De foto's zijn nog wel op het zelfde formaat, dus enkele mb's , dus de data is er denk ik nog.

Blij Met Wilco

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

-Thunder- schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:26:
De foto's zijn nog wel op het zelfde formaat, dus enkele mb's , dus de data is er denk ik nog.
Dan kun je nog geluk hebben. Met de volledige versie van getdataback kun je nog wel bestanden terugkrijgen, persoonlijk vind ik ontrack easy recovery ook erg goed, daarmee heb ik vrijwel alles terug kunnen vinden.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De FAQ van dit subforum is hier echt duidelijk genoeg over :) Gewoon zoveel mogelijk tooltjes proberen. Begin met de freeware varianten, scheelt gehannes. Restoration bijvoorbeeld is fijn.

Gebrek aan aantoonbare inzet en research, plus FAQ-gevalletje, topic dicht dus. Neem tot slot eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ door voor een uitleg over de werking van GoT.

[ Voor 29% gewijzigd door BalusC op 27-04-2007 20:54 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.