Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

SinergyX schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:33:
Als je eenmaal in dezelfde stad zit, gewoon zijn naam in je party window intypen, auto-invite ;)

Veel trades in Kaineng en dergelijk gaan ook op deze manier.

edit: ik ben traag :P

Wil ik die kurzick skill gaan halen, tripple arrow, moet je eerst 100k faction halen :/ Zit ik pas bij 10k :P Dacht even challenge te doen, 225 faction.. valt dat even tegen.

Iemand zin vanavond Gate of Pain te doen? Ergens blijft het irriteren dat ik Nightfall nog niet heb uitgespeeld en het wil maar niet lukken ;(
Misschien kan ik je vanavond wel even helpen met Gate of Pain hangt er vanaf of ik vandaag of morgen mn motor kan ophalen.

Over die kurzick faction, daar ben ik zelf ook mee bezig (heb inmiddels 115k), wat ik zelf vooral doe is of Duel of the Houses en sinds kort vanuit Altrumm ruins Arborstone op Hard mode. dan eerst minimaal 25 wardens mollen en dan die drie bazen. Dit levert per keer 1000+ faction op, je kan zelfs die ranger baas ook mollen (lopen ook nog wat extra wardens rond) voor 1400 faction in totaal. Wil zelf eigenlijk naar rank 4, maar dat zal wel even duren voordat ik daar ben.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:31
Zou fijn zijn, ik hoor het wel :)

Duel of the houses kom ik elke keer die berg ele's tegen. Merkte dat elke NPC daar ook nog signet of ressurect bij zich heeft, dus vond eht voor die 400faction niet te moeite waard. Probleem is, ik heb een 1 man-guild (ik :P) en ben alliance met Kurzick. Maar buiten een town mag ik niet praten met zo'n priest, heb ik iets vergeten/fout gedaan? Heb later wel 10k factions ingeleverd, mischien dat het nu wel kan (mijn luxon stond ook op 10k, mischien daarom).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 17-08-2007 11:16 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

ja, als je luxon faction hoger is dan je kurzick faction kun je niet met kurzick NPC's praten.
Voor dat duel neem ik altijd Frozen Soil mee. Dan heb ik nog 2 SF ele's en een Virulence MM. Ik zorg eerst dat ik de kurzick blessing krijg en zorg dan mn MM 10 minions heeft en dan loop ik naar het duel (ik neem zelf ook altijd die merchants mee) Voor ik erop af ga laat ik 1 van mn hero's frozen soil plaatsen, target ik alvast een monk en zorg ik dat mn SF ele's beginnen met Meteor Shower. Op zich is een MM niet nodig maar op deze manier krijg ik nog wat extra faction voor het mollen van de monsters die ik onderweg tegen kom en hoef ik niet uit te kijken dat ik ze niet aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik doe nu steeds die recruit quest, opzich best makkelijk te doen, alleen steeds zo'n lang stuk lopen. Hopelijk dat ik nu dan wel met zo'n priest kan praten, beetje warden's farmen (wat zijn die warden of earth zwaar iritant).

Die weg linksonderin langs die rivier ook langs gegaan, scenery daar is best mooi :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 22:25

XXlerator

Old time gamer

Jacman schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:21:
ja, als je luxon faction hoger is dan je kurzick faction kun je niet met kurzick NPC's praten.
Voor dat duel neem ik altijd Frozen Soil mee. Dan heb ik nog 2 SF ele's en een Virulence MM. Ik zorg eerst dat ik de kurzick blessing krijg en zorg dan mn MM 10 minions heeft en dan loop ik naar het duel (ik neem zelf ook altijd die merchants mee) Voor ik erop af ga laat ik 1 van mn hero's frozen soil plaatsen, target ik alvast een monk en zorg ik dat mn SF ele's beginnen met Meteor Shower. Op zich is een MM niet nodig maar op deze manier krijg ik nog wat extra faction voor het mollen van de monsters die ik onderweg tegen kom en hoef ik niet uit te kijken dat ik ze niet aggro.
En dit solo je dan? Hoeveel heroes mag jij meenemen in je party, 4? 2xSF, 1x Virulence MM en dan nog een Ranger hero voor frozen soil? Of heb je een N/R, E/R erbij?

Klinkt wel als een interessante strategie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

1 van mn ele's is dan e/r (normaal e/me voor interrupts waar ze energy van krijgen)

Ik neem dus 1 e/me mee, 1 e/r en 1 n/me, dan neem ik nog wat henchmen mee (2 monks, warrior en nog een ele). Zoals ik zei zonder MM kan ook wel en dan kun je idd nog een ranger meenemen, maar deze setup bevalt me prima en het gaat op zich wel snel. Ik denk zelf dat een HM run op arborstone iets sneller is, maar ook wat moeilijker (of iemand moet hier een goed team voor hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hoe werkt nu precies het target systeem? Ik ben altijd enige warrior in mijn hero/hench team, ik ren in en gebruik een ctrl+shift spatie om target te callen (warden of earth). Zelf loop ik dan door naar die monks om die te beuken. Blijft nu hele team toch die earth meppen? Of moet je dan een ctrl-spatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155461

in ieder geval maakt het niet uit of je ctrl+space of ctrl+shift+space doet. voor NPC's is het hetzelfde. ik weet echter niet zeker of ze ook die target blijven aanvallen tot die dood is, of dat ze gelijk naar jou target gaan. Ikzelf denk dat ze de call volgen (als monk gebruik ik ook altijd ctrl+shift+space, en val zelf nooit aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wooo fear mijn nieuwe build :D 99% succes >:)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/43ebb7ec2f56c1a7f4dbefabdd15ebb0/full.jpg
Hardmode farm-style :P Stuk daaronder ook nog gedaan, maar geen screenshot gemaakt.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 18-08-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-05 19:11
Heeft iemand al uitgerekend wanneer de GWEN sneak peek voor ons begint ?

When does the Sneak Peek Weekend start and end?

The Sneak Peek Weekend starts at 12 a.m. (PST) on August 24, 2007 and ends at 11:59 p.m. (PST) on August 26, 2007.

Volgens mij lopen we exact 8 uur voor op PST (PST -7 ; GMT +1), dus zouden we vrijdagmorgen om 8 uur kunnen spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
klopt, was met factions, nightfall , en ieder willekeurig event het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 14:26
Moet ik weg vanaf vrijdag middag.. ('s ochtends werken) tot en met zondagavond .. :(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:56
Zephyer schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:34:
Moet ik weg vanaf vrijdag middag.. ('s ochtends werken) tot en met zondagavond .. :(
En ik ben vrijdag vrij, ga wel in de avond voor een weekend weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225268

Voor de mensen die nog geen sneak peak weekend acces heeft. De volgende site geeft 1500 BETA keys weg, om er te komen klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik neem vrijdag vrij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151289

Eén van de eerste afbeeldingen van GW-EN armor. :)
Ziet er errug cool uit! Die magma gloves wil ik ook wel...:P

http://img250.imageshack....age=afbeelding2db0ov4.jpg

[ Voor 118% gewijzigd door Anoniem: 151289 op 21-08-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En Nightfall uitgespeeld :) Heb alle heroes nu, ben klaar voor GW:EN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
StarWolf schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:49:

The Sneak Peek Weekend starts at 12 a.m. (PST) on August 24, 2007 and ends at 11:59 p.m. (PST) on August 26, 2007.

Volgens mij lopen we exact 8 uur voor op PST (PST -7 ; GMT +1), dus zouden we vrijdagmorgen om 8 uur kunnen spelen ?
Goede stuff, ik ben deze week vrij. Eens kijken of ik tijd heb (moet ook nog verhuizen, verjaardag en een bbq) om in dit weekend EotN uit te spelen. Even flink erdoor heen raggen, verhaal pak ik wel een andere keer mee :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05-2023

EmJeej

Woei!

Anoniem: 225268 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:51:
Voor de mensen die nog geen sneak peak weekend acces heeft. De volgende site geeft 1500 BETA keys weg, om er te komen klik hier
Thxs ;)
Heb een key... _/-\o_ _/-\o_

@troonstaan, had je nog gekeken voor dubbele minipets :P

[ Voor 8% gewijzigd door EmJeej op 22-08-2007 08:21 ]

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TroonStaal schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:57:
[...]

Goede stuff, ik ben deze week vrij. Eens kijken of ik tijd heb (moet ook nog verhuizen, verjaardag en een bbq) om in dit weekend EotN uit te spelen. Even flink erdoor heen raggen, verhaal pak ik wel een andere keer mee :P
Zit om vrijdag met zn 2en er een stuk door heen te racen? Moet nog wel berg bedrading omleggen, maar GW:EN heeft maar even voorrang :P

Edit: start jij een nieuwe char of verder met 1 van je huidige? Ik heb alleen mn warrior die alles heeft doorlopen, dus zou ik daarmee verder gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 22-08-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

StarWolf schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:49:

Het probleem is alleen dat je geen rekening hebt gehouden met zomertijd. Volgens de EU-site begint de sneak peek preview om 8.01AM BST (british summer time). Voor ons dus om 9 uur 's ochtends. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-05 14:41

Balachmar

The truth is out there

XXlerator schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:00:
[...]

Het probleem is alleen dat je geen rekening hebt gehouden met zomertijd. Volgens de EU-site begint de sneak peek preview om 8.01AM BST (british summer time). Voor ons dus om 9 uur 's ochtends. :)
Dit it inderdaad de juiste tijd, we zitten nu namelijk in GMT+2
UK nu op GMT+1. GMT doet namelijk zelf niet aan zomer en wintertijd...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:30

-d-

Mooi, kan ik een uurtje langer doorslapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Grrr... ik kijk de komende 2 weken hier dus ff niet..
Wordt er niet fijner op om iedereen maar te zien plannen voor die vrijdag :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-03 17:14

Phrenetic

ehm...

Ook op Gamer.nl zijn nu keys te bemachtigen:

http://www.gamer.nl/doc/41286

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
SinergyX schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:01:
[...]

Zit om vrijdag met zn 2en er een stuk door heen te racen? Moet nog wel berg bedrading omleggen, maar GW:EN heeft maar even voorrang :P

Edit: start jij een nieuwe char of verder met 1 van je huidige? Ik heb alleen mn warrior die alles heeft doorlopen, dus zou ik daarmee verder gaan.
Lijkt me wel een goed idee. Geen idee of ik ook overdag kan trouwens, ik ben midden in een verhuizing namelijk. Maar in elk geval kan ik wel aan het eind van de middag. Maar misschien kan ik het ook wel zo plannen dat ik vrijdag even niks doe :)

Ik ga geen nieuwe char daarvoor aanmaken, dat duurt te lang. Ik denk dat ik mijn monk of mijn necro ervoor ga gebruiken. Monks zijn altijd wel gewild en met een necro ram je ook overal vrij rap doorheen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Zo, hij is binnen hier *O* Niet dat ik vanovond tijd heb om verder te spelen... maar morgen wel! Leuke verrassingen in de doos, een CD met de soundtrack en een code voor bonus-items (ineens 10 energy meer; dat maakt érg veel uit, van 35 naar 45). Oké, ik had het kunnen weten maar ik wist het dus niet, dus erg leuk.

Er zat ook een poster bij. Nou leuk, maar die hoef ik dus niet. Als iemand anders die dus graag zou willen hebben: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ik stuur 'm dan helemaal gratisch, gratisch, nie betale naar jou op.

Heb overigens ook een trialkey te vergeven nu, natuurlijk :). Drop me een DM, de eerste mag 'm hebben.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Punksmurf schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:51:
Zo, hij is binnen hier *O* Niet dat ik vanovond tijd heb om verder te spelen... maar morgen wel! Leuke verrassingen in de doos, een CD met de soundtrack en een code voor bonus-items (ineens 10 energy meer; dat maakt érg veel uit, van 35 naar 45). Oké, ik had het kunnen weten maar ik wist het dus niet, dus erg leuk.

Er zat ook een poster bij. Nou leuk, maar die hoef ik dus niet. Als iemand anders die dus graag zou willen hebben: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ik stuur 'm dan helemaal gratisch, gratisch, nie betale naar jou op.

Heb overigens ook een trialkey te vergeven nu, natuurlijk :). Drop me een DM, de eerste mag 'm hebben.
Ikke de poster, please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Ja tuurijk, prima. Drop even een mail of een DM met je adres.. :)

met een hamer past alles

• SinergyX
Net even gespeeld met Order of the Undead elite skill, woo leuke skill :P 10 vampire horrors, lvl26 boss dood in nog geen 10 seconde en nonstop 30-40 healing.. leuk heel leuk :D

• maartend
Punksmurf schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:07:
Ja tuurijk, prima. Drop even een mail of een DM met je adres.. :)
Ik had via je kachel website gemaild, ik kan op de een of andere manier geen mailadres van je vinden hier en DM lukt me ook al niet.
Eens even op onderzoek,

Mail gelukt

• Punksmurf
offtopic:
Hey pino, een beetje common sense is wel handig af en toe. Het contact-formulier op m'n zakelijke site is natuurlijk niet bedoeld voor dit soort ongein, al is het maar om het feit dat ik niet de enige ben die die dingen onder ogen krijgt (meestal zelfs helemaal niet). We zitten daar natuurlijk niet te wachten op mailtjes over GoT en Guild Wars enzo. Als je een kachel komt uitzoeken is dat natuurlijk een andere zaak :>.
M'n website via waar je het nu waarschijnlijk gevonden hebt is inderdaad wel een goede plek om te zoeken, daar dat een persoonlijk iets is. M'n mail-adres staat overigens gewoon in m'n profiel, zoals bij iedereen die z'n mail publiek heeft gezet. Daar kan je hem dus zo vandaan halen. DM moet je zelf ook hebben aanstaan, anders werkt dat natuurlijk ook niet.

Anyway, ik heb je mailtje, dus die poster komt eraan.

met een hamer past alles

• SinergyX
offtopic: Gouda *O*

maargoed, morgen dus vrij :) Heb nu zo'n beetje elke class op lvl20 (geen mesmer), alleen mijn warrior dus lvl20, maar hoe vaker ik speel met warrior, hoe erger ik denk dat hij is. Energy probs, geen condition remover als je niet necro/monk gaat. En nu mijn assasin lvl20 is, speelt echt leuk, alleen erg squishy :P Zou een warrior met daggers beetje werken? :P

[ Voor 90% gewijzigd door SinergyX op 23-08-2007 10:30 ]

• maartend
Punksmurf schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:19:
offtopic:
Hey pino, een beetje common sense is wel handig af en toe.
Anyway, ik heb je mailtje, dus die poster komt eraan.
In het kort, je hebt gelijk en mijn excuses, in mijn enthousiasme iets doorgeslagen.

[ Voor 52% gewijzigd door maartend op 23-08-2007 10:57 ]

• Punksmurf
Goed dat je enthousiast bent erover iig :P

@SynergyX: wat is er met de crimineelste stad van Nederland? :P

[ Voor 44% gewijzigd door Punksmurf op 23-08-2007 11:19 ]

met een hamer past alles

• SinergyX
Woon ik ook :P

Nog 1 nachtje :D

• Vrijdag
  • Nu online
Godver, ik moet morgen nog ontzettend veel doen aan schilderwerk. Dat wordt pas morgenavond dat ik EotN kan spelen en dan is iedereen natuurlijk allang klaar :( . Ach fuck it, ik ga wel gewoon niet slapen totdat ik het heb uitgespeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 24-08-2007 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Ik heb er maar tot m'n 4e gewoond hoor ;)

Zo, bijna alle pre-searing quest achter de rug, nu precies 1 titanium bij elkaar geschraapt en aardig opweg naar level 8 met m'n Me/Mo. En koppijn, dus ik ga nu maar eens pitten.

Morgen eens zien wat dat EotN allemaal inhoudt!

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Koffie - Check
Fraps - Check
Telefoon uit - check
Alarm op half 9 - check

Ooooh bring it on :D Ik ga slapen :>
Ach troon, ik ga het doen met een warrior, als het als nightfall is, zal dat tegen gaan vallen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 24-08-2007 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
SinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:18:
Koffie - Check
Fraps - Check
Telefoon uit - check
Alarm op half 9 - check

Ooooh bring it on :D Ik ga slapen :>
Ach troon, ik ga het doen met een warrior, als het als nightfall is, zal dat tegen gaan vallen ;)
:'( en ik moet eerst nog een hele dag hard zwoegen in mijn huisje, terwijl de hele wereld lekker EotN kan spelen :( het is niet eerlijk :(

Naja. Las net op mijn Guildforum dat er een guildie is met 24 titles maxed. Die heeft echt geen leven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Update lijkt te zijn begonnen, een kleine 3600 files.
35 Mb.

Ben benieuwd.

[ Voor 15% gewijzigd door maartend op 24-08-2007 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 19:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hoe kom je uberhaupt in EotN? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Pre-order box aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

8)7

Ik bedoel in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Als de update door arena net wordt vrijgegeven, dus ergens vandaag rond een uurtje of 10 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-05 19:11
Nee, het zou echt om 9 uur moeten beginnen (nog 5 minuutjes) :)

En volgens mij is dit het antwoord op zijn vraag:

To travel to the Far Shiverpeaks and access the Sneak Peek content, speak with one of the following NPCs:
* Len Caldoron in Lion's Arch
* Minister of Maintenance Raiugyon in Kaineng Center
* Bendah in Kamadan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Ik ben er in ik ben er in ik ben er in!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Men, die Norn chick is one big woman O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Gwen01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Gwen02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Gwen03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Gwen04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Gwen05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Gwen06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Bah. Ik kan waarschijnlijk alleen Za. middag even spelen :( Rest van het weekend ben ik er niet :( Maar ziet er weer prachtig uit.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
:/ ik heb me verslapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Lijkt wel werk ..
GA JE SCHAMEN :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 10:02
zijn er nog GoT-members online vanavond? ...
kunnen we wel ff een team samenstellen en in icm teamspeak ff lekker tekeer gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
@ murk, ik ben online hoor ( S!D )

@ Troonstaal , kan je nog meer PICS! posten ? Ik moet tot 5 uur werken... en je maakt me erg nieuweschierig, under LA lijkt me echt super ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik begin btw vanuit canthan :)

Grote update als je underground wil, 46mb en nog 593 files te gaan :P

[ Voor 54% gewijzigd door SinergyX op 24-08-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
maakt de plek waar je GW:EN binnenkomt nog uit ? is er zegmaar een andere hub ofzo als je van uit KC binnenkomt dan dat je via LA binnenkomt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
SinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:31:
Ik begin btw vanuit canthan :)

Grote update als je underground wil, 46mb en nog 593 files te gaan :P
Oeh.. goed dat je het zegt..

* Zephyer connect ff snel naar z'n server vanaf werk.. neemt dan weer z'n pc over en laad de -image..
7996 bestanden..

Even binnen halen.. nu mag het.. :9

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparidem
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-11-2024
Tipje: Als je guildwars eerst opstart met als parameter -image wordt de hele update in één keer gedownload, en hoef je tijdens het spelen niet meer te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Bigbadkip schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:29:
@ murk, ik ben online hoor ( S!D )

@ Troonstaal , kan je nog meer PICS! posten ? Ik moet tot 5 uur werken... en je maakt me erg nieuweschierig, under LA lijkt me echt super ! :D
hey.. S!D jij moet werken tot 17.00? ik ook.. dan thuis ff snel de verjaardag van mijn zoontje vieren (1 jaar vandaag whoohoo) dat duurt ookal gauw 5 minuten..

rond 21.00 denk ik sid en dan de hele nacht lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Maak mij maar (weer) jaloers..
Vanmiddag om 15.15 uur naar huis..
De auto inpakken en de weg op ..
(foto's gooi ik maandag ofzo wel op het forum murk.. je zal in een deuk liggen ;) )

Van harte met m.tts

[ Voor 5% gewijzigd door Zephyer op 24-08-2007 10:47 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
screenshots komen zo :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a0ac9742e0c72dda0db59700af8e7d7f/thumb.jpg

Update van gister, maakt het zo:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6d5a15907a347d249578bb1cc8ce750e/thumb.jpg

WOoooo wooo i'm in love O+

"My name is Gwen"
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b61f2c454fce0afb17b760a7fcd6c00c/thumb.jpg

Sorry Troon, she's mine now >:)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eb00c33c17bf35efb6e42818d95c3c15/thumb.jpg

[ Voor 123% gewijzigd door SinergyX op 24-08-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226923

bedankt voor de reminder, ik was allang het GWEN weekend vergeten, echte GW-addict noem je dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
kom kom beetje weinig screens .. we willen screens zien. diegene die gewoon moeten werken vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rroet
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 16:02
Ja, doe eens wat meer plaatjes. Het liefst van Livia als iemand al zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155461

gloof dat k mn internetverbinding het komende weekend er maar uit trek. wil eigenlijk nog niets weten en strax alles op mn gemak doen. maar helaas, er staat al tijden voor zaterdag op zondag een nacht gw met de guild op de planning, en anders moet k een jaar w88 voordat we zoiets weer doen (als we dan nog spelen...). verstand op nul, en zo dronken worden dat k niets meer herinner van wat er gezegt word over gw:en? of heeft iemand nog andere ideen?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 155461 op 24-08-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jora samen met andere.. jezus die meid is groot :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c033dbfd92da3ae8f3b2edbb5e031495/thumb.jpg

Missie structuur is erg gelijk aan Nightfall principe, maar speelt erg lekker.

1 tip, neem condition removers mee, alles hier cast het.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 24-08-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rroet
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 16:02
Dat verklaart ook waarom ze zulke grote borsten had in de eerder vrijgegevens screenshots :) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Anoniem: 155461 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:51:
gloof dat k mn internetverbinding het komende weekend er maar uit trek. wil eigenlijk nog niets weten en strax alles op mn gemak doen. maar helaas, er staat al tijden voor zaterdag op zondag een nacht gw met de guild op de planning, en anders moet k een jaar w88 voordat we zoiets weer doen (als we dan nog spelen...). verstand op nul, en zo dronken worden dat k niets meer herinner van wat er gezegt word over gw:en? of heeft iemand nog andere ideen?
Lekker met de koptelefoon op gaan zitten en het geluid wat hardere zetten. ;)

Ik wacht ook nog even met GW:EN, ben net begonnen aan GW:NF. :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
1 groot nadeel.. Die hall of Monuments, pets kan je alleen daar neerzetten als je ze costumized op je character, je kan ze dan zelfs niet meer binnen je account gebruiken :/ Heroes kan je alleen laten zien als ze een zo'n speciaal hero armor hebben.

We gaan weer verder :)

Oh, laat maar: :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/235c9aada2c141b7645808ff47f7bb85/thumb.jpg

Hm.. ok dan maar de side missies doen :D

Wat screenshots:
Mijn pets
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/641abab2145ec81fc9e2976e91f4165b/thumb.jpg
Nieuw vuur
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/061c05d5532ad597d60f2b387a5b5869/thumb.jpg
Bear form
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8b34c1863bbbe1cf87f70b9f253f4863/thumb.jpg
Bug in skill
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/175405a2abb4b9d6768f38f8d59e9146/thumb.jpg
Bear blessing
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e64dd9d8397d506b479d066f1223a028/thumb.jpg
Collector gloves
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/beaef442f064eb3f5c0a0166279adbf2/thumb.jpg
mooi scenery
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/13116c2f6f7d623d991980feb52ea447/thumb.jpg
2 Gwen's :9
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d2674bfa91538636fd7eeca5d260f5e0/thumb.jpg

Jora zegt ook soms iets van : Good or bad, i have the big sword.

[ Voor 159% gewijzigd door SinergyX op 24-08-2007 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bizar
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fc69727a7c85577527fcf2c33f7b9b9a/thumb.jpg
dit doet zeer
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2b4e5f28f9beeb800ef69f6cc69674c8/thumb.jpg
pwned :')
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c8142a6366fc3a9ec527e9a9da2a3412/thumb.jpg

@hieronder, check pagina 26 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
Hallo, ik heb ook een Eye of the North key. Ik heb een Cantha character, maar hoe kom ik in de nieuwe gebieden? Alvast bedankt.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Bij mij staat hij op pagina 7; 't is maar net wat voor instelling je hebt. Een beetje zoeken kan geen kwaad, though. Anyhow, check: StarWolf in "Het Grote Guild Wars Topic deel 13"

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

He! Vekk!

Afbeeldingslocatie: http://cache.neuro.me.uk/blogsupport/img/stich.png

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Doet ook denken aan de Norns in Creatures:

Afbeeldingslocatie: http://www.abc.net.au/science/slab/darwin/img/C2_norn.jpg.

Maar goed, de Norns in GW zijn wel wat anders :P

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zo, denk nu wel zo'n beetje elk plekje bezocht wat er te bezoeken valt :D

Zitten aantal bosses bij, pfew erg flink gevecht (1 screenshot zie boven). Sneeuw wordt je moe van, steeds zelfde.. maar wat vond ik?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/99b11411f6a52207a103b88330786640/full.jpg

Helaas is de portal daarna afgesloten met berg stenen ervoor ;(
Moet nog 1 boss vinden, White Show ofzoiets, heb ik nog niet gevonden.

Overal bevalt hem me behoorlijk, grote maps, veel lopen, veel meppen :P Helaas voor melee meppers zijn conditions belachelijk. Bijna nonstop blind, cripple, bleeding, wordt ik beetje moe van.

1 tip voor Service, Defend the Eye missie.. blijf niet staan ;) Dat is de missie opeens zo simpel. Echter de Master missies zijn echt master missies, heeeeel pittig :P Helaas enkele plekken zie ik geen ench-removers of stealers, potentieel farm spots ;)

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 24-08-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ik vind die hall of monuments die je krijgt maar tegenvallen.. een beetje je armors+wapens+minipets showen...

en je "honor" die valt vies tegen.... je moet veel titels nog op een hoog nivo hebben..
ben bv rank 4 en ken net m'n bamby showen. maar niet in je hall want dan moet je geloof ik lvl 12 hebben of was et nou 9 ... mgoe

heb 2500 uur in mijn char zitten en kan alleen zien dat ik 3 chapters heb uitgespeeld
dat krijg je als je het spel in de breedste zin van het woord speelt.. dan ben je met vanalles bezig en duurt het enorm lang voor je die titelds zo hoog hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Jullie moeten je niet zo zorgen maken over HoM, er zijn al diverse petitions op guru aan de gang en Gaile heeft al laten weten dat er wellicht veranderingen aankomen (vergeet niet dat dit de preview versie is, niet de final).

Ik vind het hele principe van HoM niet zo geweldig eigenlijk, GW2 hoort een nieuwe start te zijn zonder title/rank discrimination etc.. Denk dat HoM dus voor problemen kan zorgen in GW2: voorbeeld: Je zoekt een party in een bepaalde vorm van PvP, en mensen willen je title zien in HoM anders kan je niet meekomen :/... Ben zelf nu r3, in ongeveer 4-5 dagen door mazzel met wat r8+ pugs, 60 fame runs etc :9. Word nu alleen weer hardcore gediscrimineerd door r6+ parties.. Zijn hier mensen die ervaring hebben in HA en met mij fame willen farmen? Laat hier je IGN achter.

[ Voor 6% gewijzigd door Jedi_Pimp op 24-08-2007 23:53 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ik kom al een jaar niet meer in HA vind het pure discriminatie..
ik wou toendertijd gewoon een emote en ben bij de eerste gestopt. heb me 200 uur gekost geloof ik
een emote hoort erbij vond ik. net zoals elite armors, minipets e.d.

heb nu 4 elite armors van mijn ranger in mijn hall staan maar ze kloppen van geen kant. ik zie een paragon armor, warrior .. gaat echt nergens over.. iets klopt er nog niet.. foutjes zal in deze preview

er kunnen alleen maar elite armors in en geen combinaties

ps. HA is er niet voor het farmen van punten voor een emote.. vind ik.. iemand die r9 gefarmed heeft die zou er nog minder van kunnen dan iemand die r3 echt gespeeld heeft in een goede build

ps 2 . had toch wel stiekem een beetje gehoopt op wat meer grafische verbeteringen..wat meer van deze tijd.. maar helaas..
begrijp me niet verkeerd GW vind ik er nog steeds heel goed uit zien hoor

[ Voor 28% gewijzigd door murky123 op 25-08-2007 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-05 00:20
Hoe kom ik nou in de GW:EN-wereld? Ik heb alle drie de games en de trial-key voor dit weekend, maar waar is de ingang voor GW:EN?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:23
Vads, je moet tegen een van de npc's in de volgende 3 steden praten, staat op guildwars.com
To travel to the Far Shiverpeaks and access the Sneak Peek content, speak with one of the following NPCs:

* Len Caldoron in Lion's Arch
* Minister of Maintenance Raiugyon in Kaineng Center
* Bendah in Kamadan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 31-05 00:20
Wing_xD schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:01:
Vads, je moet tegen een van de npc's in de volgende 3 steden praten, staat op guildwars.com
[...]
Ik had gezocht, maar niet gevonden... wellicht was het nog te vroeg... Bedankt voor je antwoord! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217435

Pre-weekend eigenaar hier,
Wat is de release datum van GWEN? nog steeds de 31e?
Het schijnt dat GWEN al op de 28e het daglicht zal zien, maar dat is dus waarschijnlijk alleen in Amerika? :'(

Wie heeft wat winkels op een rijtje waar GWEN in de schappen zal liggen?

Tot nu toe heb ik niets op de Free Record Shop en Intertoys websites gezien.
Wel Dixons en Dynabyte.. maar ja, aangezien ik op vakantie ben, is het kopen een beetje lastig... Misschien eens een keertje opbellen of ze hem wegleggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Dinabyte heeft 'm meestal wel vroeg. Ik ga daar ook langs van de week, de vorige keer had ik de Nightfall CE al een dag van tevoren. Alleen had ik er nog niks aan want het was nog niet geimplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb het wel beetje gehad met GW:EN, de weg die zij zijn ingegaan is absoluut mijn ding niet. Zelfde geintje bij nightfall, als je het moeilijker 'denkt' te willen maken, gooi berg lvl28-31 mobs neer en laat ze lekker aankloten. Boss die rustig 2x 280 dmg op een warrior doet en dat niet eens in een master missie, een human interupter kan niet eens zo snel zijn zoiets te interupten (apart dan NPC's dit dan wel kunnen tegen jou op skills met 1/2 casting) (dragrimmar missie). Solo (en solo master) missies vragen nog een extra 10-20k alleen om je build werkend te krijgen tegen de mobs die je tegen komt.

Prophecies en factions vond ik leuk om te doen, nightfall viel mij al teveel tegen en GW:EN zal waarschijnlijk voor mij het geld niet eens meer waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:07

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Net voor het eerst ingelogd voor het preview weekend. Omg wat is dat SW ripoff figuurtje lame zeg. Het doet voor mij echt afbraak aan het gevoel.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151289

Misschien kun je beter maar weer uitloggen dan en wat anders gaan doen...:P

Die Asura zijn mij persoonlijk ook een beetje te Disney-achtig maar voor de rest geen kritiek...
Het bevalt mij prima tot zover! :)

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 151289 op 26-08-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:07

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Voor de rest heb ik ook nog niet direct kritiek hoor, de Asura vind ik gewoon idd te disney achtig, te buiten het algehele beeld vallen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Het schijnt dat die Asura Vekk ingesproken is door degene die ook The Brain inspreekt van Pinkey and the Brain.

Ik ben samen met mijn vrouwtje op pad gegaan. We zijn in de hall of monuments terecht gekomen en ik heb ook meteen dat tapijtje gebruikt om mijn minipets te koppelen.
Denk dat ik alleen de rares ga houden zoals Kunaavang en hopelijk ooit Gwen.

Het viel me op dat Gwen naar aanleiding van mijn Tapestry Shred ineens over vroeger begon en dat ik dat al zolang bij me droeg, ik kreeg namelijk een gesprek die mijn vriendin niet heeft gehad.
Kan iemand dit beämen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05-2023

EmJeej

Woei!

Heerlijk genoten van mijn key voor GWEN :)

Heb geen level 20 char, dus kon er niks mee.. lol |:(

In de core game in het begin stuk (pre of post) GWEN ook rond huppelen, met een quest voor haar gebroken fluit en vervolgens blijft ze lekker met je mee huppelen, als je haar de stukken fluit brengt

[ Voor 51% gewijzigd door EmJeej op 27-08-2007 09:09 ]

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zo, dit weekend even 60k rijker :D Men gaat naar US disctrict, missie Zen Daijun met 3 heroes voor 500g aanbieden voor Master reward. Mijn heroes wat getweaked (zelf war/ass met daggers :P) en kan nu in 9min30sec hele missie uitspelen waar master <25 minuten is :) Prijs omhoog gegooid naar 1k per run, 12k per uur gedraait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 07:34
EmJeej schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:05:
In de core game in het begin stuk (pre of post) GWEN ook rond huppelen, met een quest voor haar gebroken fluit en vervolgens blijft ze lekker met je mee huppelen, als je haar de stukken fluit brengt
O RLY _O-

Ik vond het event wel grappig. Echter viel me sommige stukken zwaar tegen. Sommige dungeons zijn echt gewoon te moeilijk en wil niet weten hoe vaak ik wel niet dood ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

cardinal808 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:28:
[...]

O RLY _O-

Ik vond het event wel grappig. Echter viel me sommige stukken zwaar tegen. Sommige dungeons zijn echt gewoon te moeilijk en wil niet weten hoe vaak ik wel niet dood ben gegaan.
Ik vind het eigenlijk juist wel prima dat die dungeons zo "moeilijk" zijn. Biedt eindelijk een flinke uitdaging. Gisteren Frostmaw run gedaan met drie guildies (rest heroes) en met 3 of 4 deaths tussendoor (van guildies) hebben we het toch nog vrij rap gedaan. Het was een uitdaging, maar toch best goed te doen. We kwamen bijna allemaal met 10% bonus weer naar buiten met een (te) volle inventory en wat mooie goldies. Helaas geen green drops gehad in deze run.

Andere dungeons heb ik nog niet (uitgebreid) gedaan, maar lijken me op zich ook een gezonde uitdaging. Wat me wel tegenviel, maar dat zal wel expres zijn, is dat bijna alle chest drops paars waren. Ik heb echt maar twee tot drie op de tien goud geteld. Dat is nogal ongezond voor je lockpick kosten.... *zucht*. Die dingen vind ik echt veel te duur, voor de helft zou veel redelijker zijn.

Wat ik echt super vond aan GW:EN zijn die nieuwe pve only skills. Alleen zijn ze op het moment zo goed, dat ik of een nerf verwacht in de toekomst of het in onbruik raken van veel class skills. "You Move Like A Dwarf!" is wel mijn favoriet geweest het afgelopen weekend (ik speel Necro als main) al zijn er voor melee classes ook hele goede skills te vinden. Ik heb Norn rank 5 weten te behalen (Slayer of Wurms), waarmee de norn skills dus een flinke boost krijgen. Tevens krijg je een Norn buff als je speelt in Norn territory.

Al met al ziet het er veelbelovend uit. Ben ik dan alleen maar positief over GW:EN? Nee, het grootste minpunt vind ik de huidige Hall of Monuments. Leuk concept, maar als ie zo blijft mogen ze hem van mij accuut verwijderen (er lopen ook op een behoorlijk aantal fora al petities hiervoor). Wat een tegenvaller zeg! Ben benieuwd wat er komend weekend allemaal veranderd is ten opzichte van dit weekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik vond die assasin summon wel leuk :P Alleen nog geen hoge Ebon rank. Ook ebon escape is handig, maar pas met hoge Ebon rank. Nu nog die blessings scoren, die zijn wel leuk.

Enige warrior skill die ik leuk vind is die symbolic strike en jezelf volproppen met signets :D jammer dat meeste signets nu niet echt zo bijzonder handig zijn voor warrior.

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 27-08-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:28:
Zo, dit weekend even 60k rijker :D Men gaat naar US disctrict, missie Zen Daijun met 3 heroes voor 500g aanbieden voor Master reward. Mijn heroes wat getweaked (zelf war/ass met daggers :P) en kan nu in 9min30sec hele missie uitspelen waar master <25 minuten is :) Prijs omhoog gegooid naar 1k per run, 12k per uur gedraait :)
Edit: oke, ik haalde wat door elkaar, dit is een lowlevel n00b missie die ik allang op masterhad |:(
Run je nog meer missies op master?

[ Voor 11% gewijzigd door Bigbadkip op 27-08-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Denk wel dat ik er meer kan, athans op shing jie island kan ik denk ik alles wel. Op Canthan zelf valt het best tegen, al lukt mij Closer to the Stars toch regelmatig. Let wel op, geen Hard mode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik moet sunjuang district, vizunah square en raisu palace nog.

[ Voor 4% gewijzigd door Bigbadkip op 27-08-2007 16:40 . Reden: Woordje MOET vergeten, zin even netjes gemaakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Raisu palace is 1 van de moeilijkere, op geen enkele character zover die op master. Toch die missie waar je vooraf 2 NPC's moet kiezen? Heel vaak is die plaats daar ook leeg, haast niemand die de missie nog doet.

Die vizunah is kwestie van geluk. Omdat je met een 2de team later samen gaat (nightfall/prophecies spelers) ligt het vaak aan hun team hoe succesvol je bent. Zou je kunnen afstemmen om met iemand die missie gelijktijdig te starten, dan kom je bij elkaar. MM en barage rangers werken enorm goed, zeker bij het laatste stuk waar ze dicht op elkaar zitten. (ranger/rt bv).
btw, team 1 kan geen mensen uit team2 res'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 07:34
XXlerator schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:01:
[...]
Ik vind het eigenlijk juist wel prima dat die dungeons zo "moeilijk" zijn. Biedt eindelijk een flinke uitdaging.
Het probleem is dat je met -60% eigenlijk allang moet stoppen en zeker in dat soort gebieden. Als er nou een title zou zijn voor het aantal keren doodgaan, zou ik hem gisteren gemaxed hebben.
Al met al ziet het er veelbelovend uit. Ben ik dan alleen maar positief over GW:EN? Nee, het grootste minpunt vind ik de huidige Hall of Monuments. Leuk concept, maar als ie zo blijft mogen ze hem van mij accuut verwijderen (er lopen ook op een behoorlijk aantal fora al petities hiervoor). Wat een tegenvaller zeg! Ben benieuwd wat er komend weekend allemaal veranderd is ten opzichte van dit weekend ;)
Ik snap niet echt wat er nou aan de hand is met die Hall. Ben er geweest maar vind niets snappends, of heb ik er zo duidelijk overheen gekeken. Wat is er zo erg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Snel gezegt:
-je mini-pets moet je 'toe-eigenen' om ze daar te plaatsen, daarna niet meer mogelijk om ze te traden of op andere character neer te zetten (dus niet account based).
-Heroes kunnen enkel er staan als ze de (elite) armor hebben, katsjing.
-Titels moeten (dacht ik) minimaal rank 7 zijn, doe je even :P
-Dacht ook je eigen armors moeten elite zijn om ze te showen.

Daarbij, wie ziet je HoM nu? Ja een party als je even flink wil pimpen wat je allemaal hebt. Ik had liever iets persoonlijks, waar je zelf van kan genieten hoe het allemaal is en wat je hebt. Stom voorbeeld, je eerste 'goeie' armor, je meeste gebruikte weapon, je eerste capped elite. Buiten de mini-pets (je kan ze dus niet meer op een mule-character zetten) zal mijn hal bagger leeg blijven, waar ik nu wel alle heroes heb (naja, die ritualist nog niet).

Voor flink wat titels moet je enorm veel geld neerleggen (die gold-ID, elite cap, drokard), ga even die goldsellers flink helpen zeg :/ (simpel gezegt, 300 elite = 300k aan cap skills).

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 27-08-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Als ze de HoM nou kunnen koppelen aan de GH, dan is het nog best een aardig concept. Dit idee sla ik maar over zoals het nu is. Ik bedoel, ik weet zelf ook wel welke pets en titles (if any :P) heb, daar heb ik geen hall voor nodig.

En idd, de chest suckten best hard. Vrijdagavond deden ze nog wel wat golds geven, en had ik ook nog wel aardig wat golds van monsters maar na zaterdagmiddag (was weer een nieuwe update ofzo) was het over. Vooral veel paarse non-maxed troep.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste