Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 17:33
Ter info, komend weekend hoop ik wat tijd over te houden voor een SP update met GW:EN info.
Als er mensen nog verzoeken hebben mbt de SP hoor ik dat graag.

Naast de GW:EN info moet ik even kijken of ik de post wat kan inkorten. 2+ posts is niet echt handig.
En met die plaatjes worden sommige gebruikers ook niet echt vrolijk.
Suggesties:
- Professions compleet doorlinken naar de Wiki
- Doosinhoud doorlinken naar officiele site

Dit betekend wel dat er geen NL vertaling meer is. Hebben hier veel mensen een probleem mee? zo ja dan kan ik elders een paar NL pagina's neergooien met de huidige tekst en doorlinken.

Suggesties zijn altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik denk dat GW:EN en GW het belangrijkste zijn, en voor de rest idd doorlinken naar de wikis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
SinergyX schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:07:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Silver_Armor

[...]

:>

moet zeggen dat die skill bij normal bagger sterk is, leuk om 20 van die mino's te herden in northern shiverpeaks (lvl13 maargoed), ze vallen bij bosjes :D Jammer dat scattering zo snel werkt, hardmode moet ik nog iets voor vinden :P
Ik gebruik de laatste tijd wel vaak SV met Insideous Parasite. Het gaat misschien wat minder snel maar geen scattering en je kan het vrij snel recasten.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:55
Spoil Victor, moet ik nog steeds halen. Heb alleen mij warrior Eternal grove laten doen, of makkelijker via Luxons Hatchery missie doen? SV neem ik aan werkt ideaal op 55hp's? Zat eerst te denken aan illusionairy weapon icm Empathy.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2007 12:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Ik heb geen idee welke methode het makkelijkste is, ikheb 'm gewoon verkregen door de questlijn te volgen :)

Mijn SV build is met prot spirit, breeze, SV, insideous, blessed signet, mending, balths, essence bond. Attr. points weet ik uit mijn hoofd even niet meer.
Het punt van insideous is dat op een geven moment jij meer health hebt dan het monster. Dan werkt SV namelijk niet meer maar ins. dus nog wel.
En als ik ga Soj-55'en dan doe ik dat met mo/derv, heb je geeneens healing nodig. Prot, smite en earth, easy as cake om Bergen leeg te vegen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mystic regen.. heerlijke power :D Ergens denk ik dat daar snel een nerf voor gaat komen, zo'n beetje elke bot gebruikt em nu.
SoJ ga ik altijd op SoA/mes build, krap met attrib punten maar je hebt goeie anti-interupt (mijn marketplace whiper). En anders een DP oppakken, heeft Mystic of healing breeze meer effect :) Hm.. jou build met breeze en bless eruit, SoA en Shielding hands erin.. moet kunnen :) Nadeel dat die Inds. parasite niet werkt op spellcasters, mischien een touch steal skill als alternatief (10% sacrefice blijft maar 5hp :P)

* SinergyX barst van de ideeen voor vanavond :D

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2007 12:19 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155461

misschien vanavond maaar neit te veel doen, er bestaat een kans dat alles weer een aantal uur terug word gedraaid. Er schijnt namelijk een bug te zijn waardoor je items kunt dupliceren. zoals de gozer die het op guru gepost heeft, die kreeg voor zn (niet bestaande) minipet 1750 armbraces of truth aangeboden. Nou moet het maar blijken of dit serieus is of een hoax, maar voorzichtigheid met je plannen kan zeker geen kwaad.

voor de hele discussie moet je hier maar kijken, heb geen tijd om alle pagina's door te lezen en een samenvatting te maken. werk schijnt tegenwoordig voor gw te gaan...
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=10186091

NU maar hopen dat ze het niet te ver terugzetten, ben gister een tijdje bezig geweest met prot of tyria title. van 17/25 naar 24/25 gegaan, en dat wil ik graag zo houden...

---

nog even iets anders: ik probeer mn framerate van 60 naar 75 omhoog te gooien, maar ondanks dat ik dat al op 3 plekken op 75 ingestelt heb staan, blijft gw hangen op 60 (met V-sync uiteraard). iemand een idee waar het aan kan liggen?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 155461 op 13-08-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hm.. dat is minder nieuws. Heb gisteravond berg missies gedaan, zou beetje jammer zijn. Kort gelezen, of er zit een mega exploit dat ze die armbraces kunnen farmen, of dit is mega dupe. Als die angiush te farmen is, zou daar een bagger hoeveel bots zitten die dit dag en nacht farmen.

Ik dacht dat GW een interne lock op 60fps had?

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Nou, dan ga ik vanavond lekker Stalker spelen :Y)

Straks maar even die thread doorlezen op guru, en ook maar even mijn guildies op de hoogte stellen. maar die zullen het wel weten, me dunkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Volgens mij heeft Gaile in die thread al toegegeven dat het om een exploit ging. Er was iets met het reconnecten waardoor je items kon dupliceren geloof ik. Ben erg benieuwd wat ze gaan doen. Rollback lijkt me niet de beste oplossing want je weet niet hoe lang dit al speelt, en een roll back tot het introduceren van reconnecten kunnen ze niet maken.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05-2023

EmJeej

Woei!

Ik zag gister in zo'n town van die Draakjes en "kabouters"... Dat wil ik ook!!!
Wat is het ?? Hoe kom je er aan ?? Wat doet het ?? Of is het "sier" of hoort het in het spel :)

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mini pets, kunnen niets :P Ze lopen beetje met je mee :)
http://gw.gamewikis.org/wiki/Mini_pet Staat alles over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Jacman, ah okee. Maar ik wacht het nog even af en ga thuis wel die thread lezen :)

Ja, minipets. Zijn leuk maar doen voornamelijk niets meer dan een hoop ruimte in beslag nemen :P
Toch ben ik wel erg blij met mijn mini-Gwen O+ Straks miniGwen en grote Gwen O+ O+ O+ .....crap, ik ben verliefd op pixels :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Heb jij een mini-gwen? like.. doubleyou tee eff? Wil ik ook ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Was een tweede verjaardagscadeau van mijn baby rangette :) Nu sjouwt mijn monkje er mee rond, die heb ik alle pets gegeven. Best leuk als je in een pug zit... Rurik, Kuuna, Varesh, Pig, Giant, Asura en dan ook nog eens Gwen O+

Nog twee weekjes, dan ga ik haar in het echt zien *zwijmel*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik kreeg 2 dagen geleden 1year kadootje, was een burning Titan. Heb nu Varesh, Giant, Siege Turtle, Burning Titan en erm.. zo'n dead knight dacht ik (op een paard).
Edit, necrid horseman :)

Toch eens kijken op mijn eerste character, speel ik nooit meer maar moet al aardig oud zijn :)
(werkt toch met /age ingame?)

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Idd, /age en anders zal je het vast wel in je inventory zien :)

Uit mijn hoofd heb ik (ook enkele dubbele) Gwen, Varesh, Kuuna, Rurik (dubbel), Bone Dragon, Asura, Grey Giant, Pig (tig keer), Burning Titan, Troll (bakken vol), Siege Turtle (tig keer), Harpy, Whiptail (tig keer), Jade Armor, Necrid Horseman. En ik ben vast nog wel wat vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

TroonStaal schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:32:
Idd, /age en anders zal je het vast wel in je inventory zien :)

Uit mijn hoofd heb ik (ook enkele dubbele) Gwen, Varesh, Kuuna, Rurik (dubbel), Bone Dragon, Asura, Grey Giant, Pig (tig keer), Burning Titan, Troll (bakken vol), Siege Turtle (tig keer), Harpy, Whiptail (tig keer), Jade Armor, Necrid Horseman. En ik ben vast nog wel wat vergeten :P
Als je er een paar tig keer hebt.. vind ik jouw opeens heeel erg lief O-) O-) O-)

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik wil gwen.. punt uit ;(
* SinergyX hoopt op 2 jaar op zijn oudste character :D
Release: April 28, 2006.

Goed, laat maar.. dat wordt 1 jaar :/ Ik ben begonnen bij Factions.

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Nooooooo, als er een rollback komt dan gaat mijn vriendin huilen denk ik... Ze heeft gister eindelijk een Xanxai`s axe gefarmed na dan al 2 maanden non-stop te doen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
EmJeej schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:46:
[...]

Als je er een paar tig keer hebt.. vind ik jouw opeens heeel erg lief O-) O-) O-)
Jij bent geen meisje :P

Maar ik zal es kijken wat ik nog dubbel heb :P
Bigbadkip schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:00:
Nooooooo, als er een rollback komt dan gaat mijn vriendin huilen denk ik... Ze heeft gister eindelijk een Xanxai`s axe gefarmed na dan al 2 maanden non-stop te doen. :X
Voordeel is weer dat jij haar dan mag troosten ;) Ook leuk :+

[ Voor 38% gewijzigd door Vrijdag op 13-08-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ja leuk, als troost mag hij de komende 6 weken 24/7 kanaxai farmen voor die axe :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
SinergyX schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:17:
Ja leuk, als troost mag hij de komende 6 weken 24/7 kanaxai farmen voor die axe :D :+
Je moet er toch wat voor doen he, om je vriendin tevreden te houden :P Kon ik het maar zo doen, maar da's inmiddels alweer een jaar te laat :') :{

[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 13-08-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:06:
Ik dacht dat GW een interne lock op 60fps had?
nee hoor, zodra ik V-sync uitzet schiet ie door richting de 150 fps. maar zonder V-sync ziet het er niet uit als je beweegt, dus die blijft aan. bovendien kan je in een dropdown menuutje kiezen uit default, 60 en 75 hz. Of ben ik nou zo een leek dat k het helemaal verkeerd heb dat ze met die hz eigzins gerelateerd is aan fps?

over minipets gesproken, kom ik aan met mn ene kuunie... Zal erg leeg worden in mijn hall of monuments, 1 minipet, 1 ascended armor set (heb alles gedelete behalve mn monk, speel toch alleen op deze en zo kom ik niet in de verleiding om eerst een half uur te gaan twijfelen welke char k zal gaan spelen. dat zou dan nog bovenop mn ha;f uur beslissingstijd komen over wat ikuberhaupt ga doen in gw). Gelukkig wel een paar titles, hopelijk binnenkort 5 maxed (moladune bonus en 5 masters in factions, dan zit k gelijk op 6 maxed). ook heroes zat, en weapons uitallen kan toch alleen uit gw:en, dus daar loop k (nog) niet achter

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 155461 op 13-08-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Geen maxed title, geen ascended armor (kurzick armor op 1, rest normaal), paar minipets (ook gratis) en dat is het wel.. :D Ik heb nu standaard runs die ik doe als ik inlog, marketplace/north shiverpeak, rondje droknar. Dan wat missies proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 17:33
:) Stuk of 10 pets, 8 titels max (tegen de tijd van GWEN waarschijnlijk 13-15 titels) max, Kurzick 15k armor.

Titels is iig niet een probleem. Meer het geld en de tijd die je nodig hebt er voor. eg. alle NF skills kosten 120k en je bent wel een weekje zoet.

Ik vraag me wel af hoe het zit met GW titels behaald nadat je een GW2 account/character hebt gemaakt. Waarschijnlijk ga je die niet zien. Jammer.
Zou wel tof zijn als je Grandmaster Cartographer bent dat je gelijk heel de map hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151289

Badger schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:10:
Ik vraag me wel af hoe het zit met GW titels behaald nadat je een GW2 account/character hebt gemaakt. Waarschijnlijk ga je die niet zien. Jammer.
Zou wel tof zijn als je Grandmaster Cartographer bent dat je gelijk heel de map hebt ;)
Ik meende gehoord te hebben dat je geen gold of items mee kan nemen naar GW2 maar wel je titles.
En dat je karakternamen voor je gereserveerd zijn.

Zou inderdaad tof zijn maar dan zal je eerder Legendary Cartographer moeten zijn misschien...maar zelf denk ik dat je dat ook weer gewoon moet exploren en daar weer een title voor krijgt.

Moet alleen nog het gebied van de challenge missie in Remains of Sahlahja nog exploren voor die titel. Is er iemand die weet hoe die missie in zijn werk gaat misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Aantal titels lijken me wel mee te nemen, bv zo'n luxon/kurzick hoogste rank titel zal toch wel iets van in GW2 terug komen? :P Ze hadden immers een aardige rol in verhaal van factions.

Die Sahlahja lijkt een beetje pacman solo. Ze zal wat punten moeten scoren om gates te openen en dan maar hard rond racen over de map. Er zit geen timer, dus je kan de tijd nemen.
There are 5 different areas in this challenge. You start out in the center and have 4 locked doors to the other areas at the beginning. For every 15 points you earn you unlock a new section. The Maddened Spirits are invincible and will always deal 700 damage to you until you kill a Greater Infestation, which will give you the enchantment Spirit Form. This only lasts for a short period and allows you to kill the spirits. Lost Souls will spawn at random locations on the map.
Zit even de heroes te bekijken, met komst van GW:EN kan ik een compleet vrouwelijk team maken :D :> warrior, gwen, necro, paragon.. woooooei :D

@hieronder, lees paar posts terug.. was al bekend. Mogelijk rollback :)

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

hmm we lopen hier weer achter op nieuws zoals gewoonlijk |:(
Item Duplication Dupe Exploit Volg het nieuws hier

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks SinergyX, zal het eens proberen vanavond. :)

Hm, de link werkt niet goed bij mij, Mr_Groovy.
Maar ik hoorde ingame dat ze de reconnect mogelijkheid hebben verwijderd nu.
Is beter dan een rollback maar missies in HM gaan de mist in nu met een disconnect van één van de partymembers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat ik heb gehoort is kopieren onmogelijk gemaakt, en flink wat bans ben de exploiters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
SinergyX schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 17:16:
Aantal titels lijken me wel mee te nemen, bv zo'n luxon/kurzick hoogste rank titel zal toch wel iets van in GW2 terug komen? :P Ze hadden immers een aardige rol in verhaal van factions.

Zit even de heroes te bekijken, met komst van GW:EN kan ik een compleet vrouwelijk team maken :D :> warrior, gwen, necro, paragon.. woooooei :D

@hieronder, lees paar posts terug.. was al bekend. Mogelijk rollback :)
GW2 is een hele andere setting toch? Ergens een paar honderd jaar in de toekomst afaik. Lijkt me best apart als je dingen kan meenemen. Tenzij ze er vanuit gaan dat in een paar honderd jaar er niks veranderd aan grondstoffen enzo :+

Ik heb al een heel leger dames, sinds een paar dagen ook maar eens een mannelijke ranger aangemaakt, gewoon om te kijken hoe dat nou speelt. Ach, tis weer eens wat anders. Zit nu met mijn main account op 13 chars, waarvan ik de monk, necro en ranger dubbel heb.

En om jullie te pesten :P

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Gwen.jpg

Hier was ze partyleader :+

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Gwenpartyleader.jpg

O+ O+ O+ O+ that's my girl! O+ O+ O+ O+

...als er iemand een RL meisje kent wat op Gwen lijkt, laat het me weten, dan ga ik met haar trouwen O+

Kijk nou! Dat koppie! Dat neusje! Die zwarte bobline! O+ O+ O+ O+

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Gwen-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Gwen2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Gwen3.jpg

* Vrijdag is hevig verliefd

[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 13-08-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoop niet te veel, ze heeft al 3.000.000 aanbidders... strax moet je het met de miniature doen, en daar kan/mag je toch minder fantasiën over hebben, gezien de leeftijd. uiteraard bidden we allemaal voor je O-)

hoop tevens voor je dat ze niet te lichtgeraakt is zodra je je versierpogingingen uit de kast haalt. anders heb je waarschijnlijk snel een hele vurige relatie, de verhalen kennende

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 155461 op 13-08-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hebben ze die DC ding al vandaag terug gezet?
Zit ......&$*#&($@# laatste stuk van hatchery.. DC, log opnieuw in, kan ik FIJN opnieuw beginnen. Stelletje $#&*$@ daar. Daar wordt ik echt pislink van... :/

Maargoed, Gwen is toch Mesmer geworden? Die teaser van een lange tijd terug deed ze fire skills, of had er niets mee te maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Ze is een messie he, en jeweets, messie chicks gaan voor een Beautiful Pendant, Beautiful Pearl en Beautiful Feather. Hoewel échte liefde natuurlijk niet in dat soort snuisterijen is uit te drukken ;)

Aangezien ik eigenlijk alle classes wel beheers: Cast ik Binding Chains => Brace yourself => Explosive growth => Penetrating blow => Backbraker => Blazing finale => Final thrust => Eruption :9
Of als ze wel van wat meer kinky houdt: Spirit shackles => Taste of pain => Vile touch => Thrill of victory => Frenzy => Repeating strike => Final thrust => Eruption :9~

Een vurige relatie, dat lijkt me toch niet heel erg verkeerd, beter dan al snel tam achter de kinderwagen lopen :+
Hoewel, dan krijgen we natuurlijk wel kinderen die alles tegelijk kunnen!
...kinderen maken met Gwen... :9

volgens mij draaf ik door :P maar ze is van MIJ! Ha!

@ SinergyX: Toen was ze Echonuker :P

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 13-08-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-05 16:57

Balachmar

The truth is out there

Ooh dude, jij bent echt goed.
Bijna net zo erg als zeggen dat op het maken van een baby een casting tijd van 9 maanden zit :)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
oh boef ! Dat zei ik op ons forum 8)7

Sid Posted: Mon Aug 06, 2007 8:40 am
Officer
NyteMyre wrote:
Midden september gaat mijn zus bevallen. Zal ook wat worden. En ik word al aardig gek van het zoontje van mijn broer

Zelf moet ik nog even wachten op kinderen. Vind 20 nog wat jong
Er zit 9 maanden casting time op he dus je hebt nog wel wat tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Balachmar schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:03:
[...]

Ooh dude, jij bent echt goed.
Bijna net zo erg als zeggen dat op het maken van een baby een casting tijd van 9 maanden zit :)
Op het maken van een baby zit maar vijf minuten casting tijd, drie met fast casting @ 16 ;)
De DoT en de duration van de Deep wound (womb) is echter 9 maanden :P Maargoed, daarna heb je natuurlijk wel een leuke mini-pet.

Maar eerst moet je natuurlijk wel Stoneskin casten, anders blijft het maar lafjes er tegenaan hangen en zonder Penetrating blow geen Eruption natuurlijk...
Ook kan je middels je max damage Firestaff of Holy Rod best een pittige Meteor shower casten, of met je Longbow een flinke Barrage doen...
En voor de after care natuurlijk Healing touch en daarna...Contemplation of purity... O+

Holy Veil is trouwens geen probaat voorbehoedsmiddel. En Bed of coals is ook niet echt handig, krijg je maar blaren van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tijd om in actie te komen.
Incomming! met Choas Storm, een Arcane Mimicry en Price of Failure op Troon. Om te lachen een Signet of Humility en een flinke Disrupting Chop. Vow of Silence erop.. niets meer te doen :)
Make Your Time! en een Fall Back!

Dan Gwen nog even het hof maken met een Heaven's Delight en Infuse Health. Spell Shield en Breaker op haar, succes Troon :D Can't Touch This! ;)

Maargoed, ik heb spoil Victor. Inderdaad, enorm sterke combo met ind.parasite.
* SinergyX gaat weer lange tijd farmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
SinergyX schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:48:
Tijd om in actie te komen.
Incomming! met Choas Storm, een Arcane Mimicry en Price of Failure op Troon. Om te lachen een Signet of Humility en een flinke Disrupting Chop. Vow of Silence erop.. niets meer te doen :)
Make Your Time! en een Fall Back!

Dan Gwen nog even het hof maken met een Heaven's Delight en Infuse Health. Spell Shield en Breaker op haar, succes Troon :D Can't Touch This! ;)

Maargoed, ik heb spoil Victor. Inderdaad, enorm sterke combo met ind.parasite.
* SinergyX gaat weer lange tijd farmen :P
Leuk geprobeerd kerel, maar helaas!

Voordat je wat doet krijg je eerst Spirit shackles, dan een Barrage aan Crippling shots, vervolgens een Gash, dan Sever artery. Omdat je natuurlijk zonder zicht weinig kan doen ook nog Blinding flash en bij alles wat je onderneemt ook nog Spiteful spirit. Als je dan ook nog Dazed bent een Echo Meteor shower op je hoofd en als je dan door Staggering blow bewusteloos op de grond ligt krijg je ook nog eens Conjure nightmare op je. En uiteraard, You're all alone!

Daarna kan ik rustig met mijn Millus Pillar Gwen's Lotus striken terwijl we een Essence bond hebben. Natuurlijk voeren wij elkaar naar Heaven's delight en als ze haar Spirit rift opent plant ik mijn Healing seed na Repeating strike diep in haar Whirlwind. Negen maanden later hebben wij een Gift of life en zijn we Very Important omdat we een unieke mini-pet hebben.

pwned! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
;( ;(
/bow to the master _/-\o_

1 woord: prachtig :)

Ach, ik neem die lekkere warrior chick uit GW:EN dan maar :) Ga ik daar maar een zwikkie standje :X stances mee oefenen :P Of Livia.. ook leuk.
Afbeeldingslocatie: http://gw.gamewikis.org/images/thumb/f/fd/Jora.jpg/128px-Jora.jpgAfbeeldingslocatie: http://gw.gamewikis.org/images/thumb/8/83/Livia-hero.jpg/128px-Livia-hero.jpg

Wacht ff.. Ik heb alleen maar female characters.. Naja, wordt ik maar lesbisch ofzo :D

[ Voor 58% gewijzigd door SinergyX op 14-08-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

ahahah dat is nou echt GuildWar addicted.... _/-\o_ _/-\o_

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-05 16:57

Balachmar

The truth is out there

@Bigbadkip
Was ook alleen maar bedoeld dat dat ook een goeie was, en niet iedereen kan op ons forum he! :P

Dudes jullie zijn echt geweldig!

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Balachmar schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:09:
@Bigbadkip
Was ook alleen maar bedoeld dat dat ook een goeie was, en niet iedereen kan op ons forum he! :P

Dudes jullie zijn echt geweldig!
word eens tijd dat ween paar stukjes van toonstaal naar ons forum gaan copieeren O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Bigbadkip schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:38:
[...]

word eens tijd dat ween paar stukjes van toonstaal naar ons forum gaan copieeren O+
Maak me dan maar member daar ;)

Copyright enzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat mag jij niet, jij hebt Gwen al. Wie Gwen heeft, mag verder niets.. want die heeft alles dan al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
:'(

* Vrijdag huilt en kruipt nog maar eens lekker tegen Gwen aan

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wat doe jij trouwens tegen interupters met die SV build? Steeds die klote mesmers die mij interupten, met mo/mes heb je die matra of <nogwat> tegen interupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Van een afstandje op ze casten, of mesmers gewoon ontwijken :)

Ik gebruik het maar op een paar plekken, voornamelijk waar warriormobs rondlopen of waar er geen interrupt skills tegen je kunnen worden gebruikt. Howlers, Termites, mino's, trolls, hydra's, dat soort werk.

Af en toe plaguetouch gebruiken (als je die kan plaatsen) is ook wel handig, vooral als je bleeding of poison krijgt.

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 14-08-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Las net dat zelfs mobs rond old-ascalon lvl22 in hardmode worden, is dat even erg interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Heb daar ook wat rondgefarmed, vooral de Stone golems rond Serenity Temple en Sardelac Sanitarium maar de drops zijn best wel sucky. Als je mazzel hebt nog wel eens wat dingen als charcoal maar echt de moeite waard vind ik het niet.

Misschien als je bij Dragon's Gullet kan komen, om daar de hydra's te doen. Alleen moet je jezelf dan een heel stuk door vervelende gargoylemesmers en devourers knokken en da's best lastig als 55'er. Constant interrupts enzo.
Heb het idee dat, zelfs in HM, de drops in de eerdere gebieden behoorlijk waardeloos zijn. Ook de mino's bij Icetooth zijn vrij slecht qua loot. Pas in Kryta met de watergargoyle's wordt het wat beter.

Zo ook de enchated ... in de Crystal Desert leveren weinig op, bovendien interrupten ze je voortdurend met hun concussionshot en disrupting slash.

[ Voor 32% gewijzigd door Vrijdag op 14-08-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is weer jammer, dan maar weer Kappa's beuken in Maishang, met Spoil Victor moet dat toch bijzonder goed gaan werken :) Alleen Inds. parasite werkt alleen op attacks, niet op skills, nog even iets op vinden :)

Ik ga toch meestal voor de gewone drops, hoe meer mobs neer, hoe meer gold/drops. Zwikkie verkopen en meestal 2-3k extra. Ik loop toch nooit te leuren in trade met WTS's

Heb daar tijd terug een max dmg gold jade sword req 10 gevonden :)

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 14-08-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Gebruik anders Suffering: Targe foe and nearby foes suffer for -X for X seconds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dacht aan Touch of Agony (lage costs, snelle recharge, maar het is dmg - kappa heeft zo'n shield tegen dmg -30 ofzo) of Vampiric Bite, alleen heeft baggerhoge nrg cost. Niet zo'n probleem, maar toch :)

Zelfs Necrosis, die sunspear signet is wel leuk, heb dacht ik rank6 dus 70 dmg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
TroonStaal schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:32:
[...]

Op het maken van een baby zit maar vijf minuten casting tijd, drie met fast casting @ 16 ;)
De DoT en de duration van de Deep wound (womb) is echter 9 maanden :P Maargoed, daarna heb je natuurlijk wel een leuke mini-pet.

Maar eerst moet je natuurlijk wel Stoneskin casten, anders blijft het maar lafjes er tegenaan hangen en zonder Penetrating blow geen Eruption natuurlijk...
Ook kan je middels je max damage Firestaff of Holy Rod best een pittige Meteor shower casten, of met je Longbow een flinke Barrage doen...
En voor de after care natuurlijk Healing touch en daarna...Contemplation of purity... O+

Holy Veil is trouwens geen probaat voorbehoedsmiddel. En Bed of coals is ook niet echt handig, krijg je maar blaren van ;)
Omg, dude :')
De volgende postings volg ik compleet niet meer :P

Gwen is O+ idd! :D Ik 'ken' alleen nog maar de Gwen in pre-searing Ascalon, beginner als ik ben, en die is ook al erg cute O+ (niet in de zin van seks, perverselingen). Die pics die je postte, nice hoor. Jammer dat ze enkel uit code en gfx bestaat :P.

Nogmaals tx voor je trialcode, het zal je genoegen doen om te horen dat ik net Prophesies besteld heb. Helaas is net de actie bij play.com afgelopen :( (Prut)zaak accepteert alleen credit-card, geen paypal ofzo, dus ik was net te laat met het regelen van iemand met een cc. Beuh. Maar goed, ik begreep dat er wel een extraatje zit aan te komen als ik m'n Prophesies key registreer, dat is wel leuk.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Punksmurf schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:56:
[...]

Omg, dude :')
De volgende postings volg ik compleet niet meer :P

Gwen is O+ idd! :D Ik 'ken' alleen nog maar de Gwen in pre-searing Ascalon, beginner als ik ben, en die is ook al erg cute O+ (niet in de zin van seks, perverselingen). Die pics die je postte, nice hoor. Jammer dat ze enkel uit code en gfx bestaat :P.

Nogmaals tx voor je trialcode, het zal je genoegen doen om te horen dat ik net Prophesies besteld heb. Helaas is net de actie bij play.com afgelopen :( (Prut)zaak accepteert alleen credit-card, geen paypal ofzo, dus ik was net te laat met het regelen van iemand met een cc. Beuh. Maar goed, ik begreep dat er wel een extraatje zit aan te komen als ik m'n Prophesies key registreer, dat is wel leuk.
De volgende postings gaan erover dat ik SinergyX keihard pwn met een variëteit aan skills en daarna heftige, passionele sex met Gwen heb waar bij ik haar zwanger maak en we een baby krijgen O+
God volgens mij gaat het bergaf met me :')
Bestond ze maar echt O+ O+ O+

Graag gedaan, blij dat je het leuk vindt :) En mocht je hulp nodig hebben of wat willen weten -> Vortex Walker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Die grote lijn had ik nog wel begrepen, maar hoe je 'm nu gepwnd hebt.. ;) Maar don't try to explain, it's useless :+

Geh, hulp heb ik nu wel nodig. Ben bij m'n ouders, en GW draait hier met maar liefst 4fps. HELP! :P

Hoop wel dat cd-wow deze keer een beetje opschiet met leveren, de vorige keer dat ik wat bestelde was het uitstel op uitstel. En nu verloopt m'n trial eind deze week iirc... dat moeten we niet hebben!

Ik moet zeggen dat ik wel wat meer feeling heb met WoW, maar then again dat ik heb een maand of 2/3 gespeeld en dit een uur of 5 ofzo. Heb wel het idee dat hier meer noobs (as opposed to newbies) rondlopen, bij wow zit je toch meer met een eigen clubje op een server en dan zie je dus ook vaak dezelfde chars langslopen en die leer je dan ook een beetje kennen ahw. Dat is hier natuurlijk veel minder, ook omdat je buiten de steden ed geen ziel tegenkomt. Dat vind ik wel een grote charme van WoW. Gelukkig is het wel opgeleukt met veel NPC's en leukere quests en het ziet er allemaal stukken beter uit (terwijl het minder resources vraagt).

[ Voor 43% gewijzigd door Punksmurf op 14-08-2007 23:57 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik kwam even met een goeie counter actie, hij kon ze te gemakkelijk blokken met een serie betere skills :P Dus maar de hele tocht afgeblazen en ga maar voor de 2 nieuwe heroe-dames uit GW:EN :D Maar had je toch wel kunnen zien? Want alleen Mingson was Blind :P

Its just a fleshwound! ;(
Ik stap wel over op de Supportive Spirit :)

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 15-08-2007 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Hehehe, maar SinergyX, je hebt nu wel twee dames ;) En ik één labiele echonuker :+ (maar wel een hele lieve O+ )

Levert cd-wow nog wel dan? Aangezien ze laatst een enorme boete kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Ryceck

Constants and Variables

Ff een semi-offtopic post hier :P

Ik zit nu toch ook eens serieus te kijken om GW aan te gaan schaffen (beter een laatbloeier dan geen bloeier toch?). Ik heb 2 jaar WoW gespeeld maar had hier geen tijd meer voor om het nog rendabel te houden (1 avond per week voor 15euro p/m vind ik wat grof). Daar GW geen kosten p/m heeft (GRATIES!) lijkt me dit wel een koel alternatief :)
Nu is echter de vraag of iemand hier misschien een trial-key over heeft? Ik heb de hele site van arenanet en consorten afgezocht maar zoek eigenlijk naar iets van een 10-day trial ofzo voordat ik het spel aanschaf. Vind het beetje zonde-centjes als ik het koop en het spel me totaal niet bevalt...

Of heeft er iemand enig idee hoe ik op een andere manier aan een trial-key kan komen?

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Ik zal es kijken wat ik nog heb liggen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wat kosten die elite tomes gemiddeld? Wil een paar ele skills hebben maar die zitten niet echt in bereik van mijn characters, buiten 1tje maar die heeft ze al. Begreep hardmode bosses droppen ze, maar nog niet echt succesvol daarmee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Elite tomes, ik dacht iets van 2-4k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Pff gisteravond weer 3 uur gespeeld... kut verslavend spel... ARGH...
Maar alleen is het best lastig, moest een missie doen om een dochter te halen in Diessa Lowlands.
Eerst een &#$#&(*$ Stuk lopen met mijn Heal Henchman en dan vervolgens tegen een hoop CHARR aanlopen die je afslachten in 10seconden.. nee dat is leuk alleen !!
Dus als iemand mij wilt helpen voeg mij dan even toe: Dutchy EmJeej, want alleen is ook maar alleen

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TroonStaal schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:17:
Elite tomes, ik dacht iets van 2-4k
Hm stuk goedkoper dan ik dacht :) Vanavond even inkopen doen :P Zag dat ele ook best kan werken als farmen, toch daar eens mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
EmJeej schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:27:
Maar alleen is het best lastig, moest een missie doen om een dochter te halen in Diessa Lowlands.
Eerst een &#$#&(*$ Stuk lopen met mijn Heal Henchman en dan vervolgens tegen een hoop CHARR aanlopen die je afslachten in 10seconden.. nee dat is leuk alleen !!
Dus als iemand mij wilt helpen voeg mij dan even toe: Dutchy EmJeej, want alleen is ook maar alleen
Vortex Walker :)

Ik maak gehakt van die stomme stinkbeesten :+
Vanvond/eind van de middag wel online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
SinergyX schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:35:
[...]

Hm stuk goedkoper dan ik dacht :) Vanavond even inkopen doen :P Zag dat ele ook best kan werken als farmen, toch daar eens mee spelen.
Voor ele zijn er best goede farm methodes, ik dacht iets van Obsidian tank een Sliver armor en een Earth ele schijnen flink kont te kunnen schoppen :)
Ik heb op mijn hd nog wel ergens wat builds staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
EmJeej schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:27:
TIP : neem 3 henchman mee }:O

Of laat duke barradin lekker basten,
spoiler:
ze is tog al dood :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
[...]

Nah, elite tomes zijn nog steeds zo rond de 8k, Ritualist en Monk elite tomes liggen echter meestal boven de 10k omdat ze moeilijker te farmen zijn ;).

Gaat opzich wel goed met mijn ectostack, maar wil dit voordat school begint eigenlijk wel verdubbeld hebben.

Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/img292/2069/ectospasmsmp8.png

@ hieronder

Ik weet niet of je Nightfall hebt, maar daar kan je heel makkelijk Exuro Flatus farmen. Die staat buiten Gate of Madness met een groepje titans om zich heen, je kan N/Mo met SV of Mo/N met SV in HM. Ik heb al best vaak zijn greenie gekregen, een fire-staff die ongeveer 5-6k waard is. Ook dropt hij weleens een elite elementalist tome.

[ Voor 22% gewijzigd door Jedi_Pimp op 15-08-2007 10:02 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nu zit er een Ele boss net buiten Marketplace, maar nu nog juiste tactiek vinden deze solo op hardmode te doen. Mijn mo/mes SoJ gaat netjes, 3 van die warriors geven geen scattering. Nadeel is dat die klote ritualist op hardmode belachelijk snel kan healen :(

Met ele kan je flink divers bezig zijn, /monk voor 330hp build (stoneflesh), /mes anti-interupter, dervish voor vermins (zelfs zonder, maar ward of stability is tricky qua casting/duration).

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 15-08-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
TroonStaal schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 07:27:
Levert cd-wow nog wel dan? Aangezien ze laatst een enorme boete kregen?
Ehh... Ik hoop 't :/
Weet niets van een boete. Ze hebben m'n order gewoon aangenomen iig; ik merk het wel.
Same hier, €14/maand voor een avondje per week is me gewoon teveel :) Als ik mijn pakketje binnen heb heb ik als het goed is ook wel een trialkey dus als niemand hier nog wat heeft moet je even helpen hopen dat cd-wow nog gewoon levert en een beetje opschiet :P
Vind het wel raar dat ze niet gewoon trials aanbieden op de website... maarja, ze zullen hun redenen wel hebben.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:36
Punksmurf schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:31:
[...]
Vind het wel raar dat ze niet gewoon trials aanbieden op de website... maarja, ze zullen hun redenen wel hebben.
Als ze dat deden waren er nog meer gold farmers op ebay te vinden. Zijn er nu al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Ryceck

Constants and Variables

maartend schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:41:
[...]

Als ze dat deden waren er nog meer gold farmers op ebay te vinden. Zijn er nu al genoeg.
f00k ze hebben me door :o

Nahja; als er iemand een trial key over heeft gooi maar ff een DMmetje door dan :) Zou heel erg blij zijn als ik er eentje kan scoren.

Heb nog ff wat zitten kijken vanaf hier naar wat screenies en de mainsite (en hier in het topic) en moet zeggen dat ik best benieuwd ben hoe het speelt :)
In hoeverre is het vergelijkbaar met wow?

[ Voor 41% gewijzigd door Ryceck op 15-08-2007 15:09 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jedi_Pimp schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:53:
Ik weet niet of je Nightfall hebt, maar daar kan je heel makkelijk Exuro Flatus farmen. Die staat buiten Gate of Madness met een groepje titans om zich heen, je kan N/Mo met SV of Mo/N met SV in HM. Ik heb al best vaak zijn greenie gekregen, een fire-staff die ongeveer 5-6k waard is. Ook dropt hij weleens een elite elementalist tome.
Heb ik, maar nooit verder gegaan dan Gate of Pain en dat met mijn warrior dus focus maar op prophecies en faction ele bosses. Marketplace heeft een makkelijke, maar moet nog goed oefenen voor hardmode. Mo/mes SoJ levert geen scatter op met 3 warriors en rest ranged, stomme Ritualist healt alleen te snel voor hoge dmg, SV kan ik niet gebruiken door een mesmer.

Mischien icm Spell Shield zou ik mo/necro kunnen gaan, om die mesmer maar eerst om te leggen, maar weet niet 100% zeker hoe Spell Shield nu precies werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 12:46

DR161

is sarcasminist

maartend schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:41:
[...]

een alternatief zou natuurlijk een beperking in t trade-systeem o.i.d.

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 22:25

XXlerator

Old time gamer

DR161 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:28:
[...]

een alternatief zou natuurlijk een beperking in t trade-systeem o.i.d.
ja volgens mij was dat in EVE online ook met trial accounts. Erg goede beperking imo. Je sluit misbruik (voor een groot deel) uit en je biedt mensen toch de mogelijkheid om eens aan het spel te "ruiken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Een trail acount kan al niet meer traden of items droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Met ele kan je heel goed farmen, zag net nog een screenshot van een ele met 72 miljoen xp!
En dat krijg je echt niet van questen alleen ;)

Diezelfde gast had ook nog 24 titles max! Vraag me af of je dan nog een rl hebt... :?
Alhoewel.....ik ga met 7 titles max ook al een beetje die kant uit. :P

Wat wel cool is, ik kreeg gisteren mn legendary cartographer title, en werd meteen gewhisperd met felicitaties door tientallen mensen uit de towns waar je naam dan voorbijkomt in de chat. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Legendairy.. dat is op elk deel alles explored? Netjes hoor :)

net tijdje vermins gefarmed, die build werkt bizar goed :D Jammer dat drops al na 2 runs bagger zijn, ook als je er 20 gelijktijdig neermaait. Maarja, kan iig kappa's bij hatchery op hardmode makkelijk met mijn monk, Droknar is nu ook goed te doen. Marketplace is soms nog tricky, maar gaat best goed.

Inmiddels ruim 30k uitgegeven, hoop dit toch echt de komende dagen beetje terug te farmen ;(

Weet iemand trouwens wat ik voor deze 2 kan vragen? Met name die daggers zijn wel leuk.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6a7afa0ad6b75ee0e579825ef83292f8/full.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 15-08-2007 21:30 ]

• Jedi_Pimp
SinergyX, het spijt me maar die items zijn zeer weinig waard aangezien inscribable Jade Swords/Longbows/Daggers en de hele mikmak nu uit Kanaxai's chest droppen. Ook zijn 15^stance en 15^-5 geen geweldige mods :/. Als je een koper kunt vinden voor je daggers kan je er waarschijnlijk rond de 5k voor vragen, die Longbow is eigenlijk merch-food, zeker met een req. van 12 :).

Als iemand hier rare minipets als Oni, Naga, Zhed, etc. verkoopt laat het me dan weten via DM a.u.b. .

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• SinergyX
Ach ja, had al weer zo'n vermoeden :P Beetje jammer dat zo'n beetje alles bij die kanaxai dropt :/

Ik ga weer verder vermins slopen ;)

• maartend
Na maanden van niet spelen, maar weer eens begonnen.
Ik ben een N/R, wel een lvl 20.

Zit niet in een Guild en speel nog in de Proph. campagne.

Eigenlijk wil ik het spel eens goed onder de knie krijgen, lukt me tot nu toe niet. Lees wel veel erover, maar snap niet alles. Wat ik eigenlijk wil weten is hoe ik het meste met mijn minions om kan gaan en hoe ik dat moet doen.
Ik zit me wel eens af te vragen of het wel een goede klasse is voor mij, in LotRO ben ik een hunter en dat bevalt me erg goed. Hier zit ik steeds te klooien met die minnions.

En welke Guild schopt je er niet uit na een maand of 2 niet spelen?

• Vrijdag
  • Nu online
maartend schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:13:
Na maanden van niet spelen, maar weer eens begonnen.
Ik ben een N/R, wel een lvl 20.

Zit niet in een Guild en speel nog in de Proph. campagne.

Eigenlijk wil ik het spel eens goed onder de knie krijgen, lukt me tot nu toe niet. Lees wel veel erover, maar snap niet alles. Wat ik eigenlijk wil weten is hoe ik het meste met mijn minions om kan gaan en hoe ik dat moet doen.
Ik zit me wel eens af te vragen of het wel een goede klasse is voor mij, in LotRO ben ik een hunter en dat bevalt me erg goed. Hier zit ik steeds te klooien met die minnions.

En welke Guild schopt je er niet uit na een maand of 2 niet spelen?
Vrij recent is er een nerf gedaan op Soul Reaping. Nu krijg je nog slechts op interval energy als er iets doodgaat. Wat wel handig is, is om Signet of Lost Souls in je skillbar te plaatsen als MM.
Ik weet niet hoever je al bent in Proph, heb je het al uitgespeeld?
Flesh Golem vind ik trouwens behoorlijk overrated, ik gebruik 'm eigenlijk nooit. Bone Fiends en die Jagged Horrors vind ik veel fijner werken.

De Guild waar ik in zit, Xen of Onslaught, zal je er niet zomaar uitschoppen, maar dan moet je wel aangeven dat je een tijd(je) weg bent. Het is ook vooral een gaming community trouwens, ze spelen vrijwel alle grote online games. Er is trouwens ook vast wel een LotR-O afdeling :)
Ik zit in XoO, divisie Xen of Europe, een pvp/pve hybride afdeling.
Site -> www.xoohq.com Afdeling Guild Wars

een mm lijkt me ook niet echt een goede klasse om mee te beginnen (zo noem k het maar ff, anngezien je ongeveer net zoveel van gw schijnt te weten als een beginner).Als je er nog niet veel van snapt, is het denk het beste als je een warrior, ranger of ele begint. Sowieso lijkt me opnieuw beginnen, of iig een nieuwe character aanmaken, het beste als je het spel wil leren kennen. Doe het rustig aan, kijk ook naar vragen van anderen (en de antwoorden die ze krijgen) en je zou redelijk snel een aardig idee van het spel moeten hebben. Ga in ieder geval niet allerlij info op internet lezen. Naast de spoilers, is het vaak geschreven door personen die dingen in het spel heel normaal vind die jij niog niet snapt. Volg gewoon het spel en zorg dat je niet te veel ineens op je bord krijgt, dan komt het wel in orde

• Jedi_Pimp
TroonStaal schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:49:
[...]

Vrij recent is er een nerf gedaan op Soul Reaping. Nu krijg je nog slechts op interval energy als er iets doodgaat. Wat wel handig is, is om Signet of Lost Souls in je skillbar te plaatsen als MM.
Ik weet niet hoever je al bent in Proph, heb je het al uitgespeeld?
Flesh Golem vind ik trouwens behoorlijk overrated, ik gebruik 'm eigenlijk nooit. Bone Fiends en die Jagged Horrors vind ik veel fijner werken.

De Guild waar ik in zit, Xen of Onslaught, zal je er niet zomaar uitschoppen, maar dan moet je wel aangeven dat je een tijd(je) weg bent. Het is ook vooral een gaming community trouwens, ze spelen vrijwel alle grote online games. Er is trouwens ook vast wel een LotR-O afdeling :)
Ik zit in XoO, divisie Xen of Europe, een pvp/pve hybride afdeling.
Site -> www.xoohq.com Afdeling Guild Wars
Ja, en toen ik bij de HA/TA/PvP afdeling van XoO een application postte werd ik patsboem geweigerd omdat ik niet aan de min. leeftijd voldeed :o.

• maartend
Anoniem: 155461 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:30:
een mm lijkt me ook niet echt een goede klasse om mee te beginnen (zo noem k het maar ff, anngezien je ongeveer net zoveel van gw schijnt te weten als een beginner).Als je er nog niet veel van snapt, is het denk het beste als je een warrior, ranger of ele begint. Sowieso lijkt me opnieuw beginnen, of iig een nieuwe character aanmaken, het beste als je het spel wil leren kennen. Doe het rustig aan, kijk ook naar vragen van anderen (en de antwoorden die ze krijgen) en je zou redelijk snel een aardig idee van het spel moeten hebben. Ga in ieder geval niet allerlij info op internet lezen. Naast de spoilers, is het vaak geschreven door personen die dingen in het spel heel normaal vind die jij niog niet snapt. Volg gewoon het spel en zorg dat je niet te veel ineens op je bord krijgt, dan komt het wel in orde
Ik heb ook wel eens lopen denken om opnieuw te beginnen, maar dan moet ik al die levels weer door. Maar dan kan ik beter in NF beginnen toch, dat levelt even wat sneller.

Misschien toch maar doen en dan dit character bewaren tot ik echt alle ins en outs ken, want dat mm krijg ik gewoon niet goed onder de knie.

• SinergyX
Tja, staat toch duidelijk players 17+ years old ;)

Je kan altijd nog als curses/blood necro gaan spelen, icm met ranger attacks. Bv die -regen foe/+regen jij en beetje ranged spammen. Samen met Barbes kan je nog extra dmg doen. Evt die .. naamkwijt (if foe hit by phy, aoe dmg) als mobs beetje op elkaar zitten. Indisious parasit voor extra healing.

En factions ben je het snelst op lvl20 en is ook stuk makkelijker uit te spelen dan Nightfall ;)

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 16-08-2007 13:58 ]

• maartend
SinergyX schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:57:
Er staat geen max leefttijd bij en misschien ga ik daar de fout in.

• SinergyX
Sorry die opmerking was voor Jedi-pimp bedoeld ;) (was afgewezen voor guild obv zn leeftijd).

• Vrijdag
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:47:
[...]

Ja, en toen ik bij de HA/TA/PvP afdeling van XoO een application postte werd ik patsboem geweigerd omdat ik niet aan de min. leeftijd voldeed :o.
:o Ja, ze zijn soms wel een beetje picky met leeftijden. Tenzij je al vaker met ze gespeeld hebt en ze kennen je een beetje. Of moet ik wat voor je lobbyen? ;)

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 22:25

XXlerator

Old time gamer

maartend schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:57:
[...]

Ik heb ook wel eens lopen denken om opnieuw te beginnen, maar dan moet ik al die levels weer door. Maar dan kan ik beter in NF beginnen toch, dat levelt even wat sneller.

Misschien toch maar doen en dan dit character bewaren tot ik echt alle ins en outs ken, want dat mm krijg ik gewoon niet goed onder de knie.
Mijn Necro is ook mijn eerste char en ik ben vrijwel gelijk begonnen met MM, helemaal niet zo moeilijk om te leren, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik een goede leermeester had. Ik zie overigens dat je een N/R speelt, dat is ook niet echt een goede combi voor een MM. Bijna alle MM's spelen N/Mo ivm de "heal area" spell in combinatie met Blood of the Master.

Zie http://www.pvxwiki.com/wiki/Build:N/any_Minion_Master en dan de onderste build. Dit is een vrij standaard build, die je in staat stelt om het redelijk gemakkelijk te leren. MM is (om het te leren) eigenlijk niet veel meer dan zo snel mogelijk een fatsoenlijke minion army creëren en deze in stand houden door blood of the master / heal area. Je minions doen het werk wel en als je zelf getarged wordt kun je dark bond gebruiken.
SinergyX schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:57:

Je kan altijd nog als curses/blood necro gaan spelen, icm met ranger attacks. Bv die -regen foe/+regen jij en beetje ranged spammen. Samen met Barbes kan je nog extra dmg doen. Evt die .. naamkwijt (if foe hit by phy, aoe dmg) als mobs beetje op elkaar zitten. Indisious parasit voor extra healing.

En factions ben je het snelst op lvl20 en is ook stuk makkelijker uit te spelen dan Nightfall ;)
Waarschijnlijk bedoel je Spiteful Spirit? Erg prettige build voor PVE al is ie (naar mijn mening) wat lastiger te leren dan MM.

[ Voor 25% gewijzigd door XXlerator op 16-08-2007 15:06 ]

• Vrijdag
  • Nu online
SS necro is vrij eenvoudig te leren idd, maar als je nog niet ver bent dan moet je eerst SS zien te cappen, da's ook niet makkelijk ;) tenzij je gerund kan worden.
Necro is sowieso een veelzijdige class. Een goede Well of BiP necro kan bijzonder prettig zijn in teams, zeker in de moeilijkere gebieden.

• SinergyX
Nog leuker, MM en SS/BiP necro combo :D
De SS met restant in death magic voor Nova,aantal condition/hex removers van monk erop en het is een lopende tijdbom :P

Bedoelde trouwens Mark of Pain, combo met tripple arrow is dit best leuk.
Al vond ik een SS/MoP lekkerder spelen op een Mes/Necro vanwege fastcasting.

• maartend
XXlerator schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:03:
[...]

Mijn Necro is ook mijn eerste char en ik ben vrijwel gelijk begonnen met MM, helemaal niet zo moeilijk om te leren, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik een goede leermeester had. Ik zie overigens dat je een N/R speelt, dat is ook niet echt een goede combi voor een MM. Bijna alle MM's spelen N/Mo ivm de "heal area" spell in combinatie met Blood of the Master.

Zie http://www.pvxwiki.com/wiki/Build:N/any_Minion_Master en dan de onderste build. Dit is een vrij standaard build, die je in staat stelt om het redelijk gemakkelijk te leren. MM is (om het te leren) eigenlijk niet veel meer dan zo snel mogelijk een fatsoenlijke minion army creëren en deze in stand houden door blood of the master / heal area. Je minions doen het werk wel en als je zelf getarged wordt kun je dark bond gebruiken.

Waarschijnlijk bedoel je Spiteful Spirit? Erg prettige build voor PVE al is ie (naar mijn mening) wat lastiger te leren dan MM.
Misschien dan mijn second maar eens omgooien naar een Mo en dan nog eens proberen.
Thnx

• SinergyX
En zo begin je de GW game uurtje met een rondje farm. Flut drops, 2x dood, well 500g met iemand van 15->16 te helpen.
Dan maar hardmode marketplace, eerste 3 mobs, hoppa superior vigor rune :D Achteraan meteen een minor divine, 2e group nog een sword met 20/20 mod. Dit is zooooo mijn dag :D

Edit, 3e group.. Major Vigor :D :D

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 16-08-2007 18:58 ]

goh, liep eht bij jou ook al zo. Na een uur proberen die zooi uit mn storage te verkopen (uiteraard lukt dat niet meer zodra je de dag ervoor het beste al hebt verkocht) maar ff Tahnakai temple en Raisu Palace masteren. allebij ergens op 18 minuten (Tahnakai zelfs nog met 2 leavers). En zo heb je ineens aalle 3 de prot titles binnen en ook een KoaBD. Uiteindelijk nog wat materials kunnen verkopen (nooit gedacht dat iemand 7.2 gold per dust wilde neerleggen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39723

ik vind het zo moeilijk om een vriend te vinden, je bent eerst een uur elkaar aan het zoeken voor je samen kan questen...

zo ongeveer:
waar ben je dan? ja in die stad in euro common-1 district bij die gate...
ja maar ik kan je niet vinden....
.....dit moet toch simpeler kunnen mensen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Anoniem: 39723 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:15:
ik vind het zo moeilijk om een vriend te vinden, je bent eerst een uur elkaar aan het zoeken voor je samen kan questen...

zo ongeveer:
Als je afspreekt, ga dan nooit in dis 1 zitten, maar in ID1 bijvoorbeeld. Dan heb je vaak veel minder mensen. Zeker in de ID's, daar zijn voornamelijk farmers aan de gang heb ik gemerkt :)
En spreek af bij een herkenningspunt, Xunlai is meestal wel handig.

Of, voeg hem/haar toe in de party. Dan hoef je alleen maar op de naam te klikken en je loopt er vanzelf heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als je eenmaal in dezelfde stad zit, gewoon zijn naam in je party window intypen, auto-invite ;)

Veel trades in Kaineng en dergelijk gaan ook op deze manier.

edit: ik ben traag :P

Wil ik die kurzick skill gaan halen, tripple arrow, moet je eerst 100k faction halen :/ Zit ik pas bij 10k :P Dacht even challenge te doen, 225 faction.. valt dat even tegen.

Iemand zin vanavond Gate of Pain te doen? Ergens blijft het irriteren dat ik Nightfall nog niet heb uitgespeeld en het wil maar niet lukken ;(

[ Voor 56% gewijzigd door SinergyX op 17-08-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:02

Bob

Anoniem: 39723 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:15:
zo ongeveer:
Daarvoor heb je party search. Helaas wil niet iedereen daarmee werken... Ik vind het prima: als je joint verplaats je je automatisch naar hetzelfde district, je kan zien of het om HM gaat, of er heroes in het team zitten,...
Waarom gebruikt niet iedereen dit??
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste