Inf bestandjes weggooien. Dan zijn de vreemde karakters weg.driel24 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:53:
[...]
De NP-flitspalen die ik er normaal altijd inzet via POIEDIT staan in tomtom7
als chinese tekens. vreemd. Heeft denk ik ook hiermee te maken.
Verwijderd
Home 2.3 herkent mijn device niet......??
Blijft mety de melding komen in drie stappen dat ik hem aan moet sluiten en op het device iets aan moet klikken maar dat lukt niet. TT7 werkt verder uitstekend alleen niet in combinatie met Home 2.3
Mitac Mio 168 met WM6 en Home 2.3 en TT7
Blijft mety de melding komen in drie stappen dat ik hem aan moet sluiten en op het device iets aan moet klikken maar dat lukt niet. TT7 werkt verder uitstekend alleen niet in combinatie met Home 2.3
Mitac Mio 168 met WM6 en Home 2.3 en TT7
Je zou eens moeten proberen om alles van tomtom van je pda te verwijderen en ervoor te zorgen dat je alleen tomtom 7 er op zet. Normaal gesproken hoort de applicatie (navigator) op je interne geheugen te staan en kaarten op je opslagkaart. TomTom home herkent de applicatie alleen als hij in de map programmabestanden staat.babybox schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:32:
Mysjah
jouw uitleg is zeer eenvoudig te volgen echter ik heb een probleem ik heb zowel op het geheugen v.d. pda in de program files een mapje navigator, maar ook op de sd-kaart onder program files een mapje navigator, ik heb er dus twee (misschien omdat ik ervoor altijd tomtom6 geinstalleerd had staan?)
maar moet ik nu nog een mapje navigator verplaatsen of toch niet?
Ik heb verder braaf alle stappen zo gedaan maar hij download dus geen mapshare kaartcorrecties, wat te doen? als ik selecteer storage card doe: download hij alleen iets van phone setting, meer niet
in tomtom op mijn pda heb ik wel aangegeven dat ik kaartcorrecties wil kunnen downloaden.
Als ik verder in tomtom home Extra>Tomtom Map share klik, zie ik alleen staan , hoe wordt je lid (klik ik hierop krijg ik weer tomtom wordt niet ondersteund voor uw apparaat of voor uw kaart), de andere drie opties eronder (feedback correcties, map share voorkeuren en verwijder correcties zijn grayed out)/niet klikbaar)
ik heb een tomtom 7 met benelux kaart 7 op een HTC p3300, doe ik iets essentieel verkeerds?
Yes! het werkt! Ik heb die in programmabestanden weggeknipt en die van het internegeheugen daar geplaats. Het werkt vervolgens!Hoyden schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:15:
[...]
Zo heb ik het ook gedaan. (maar dan met engelse uitleg)
Bij mij staat navigator al in de folder programmabestanden standaard geinstalleerd.
Ik zal eens verder kijken of er iets op het interne geheugen van de A201 staat en dat verplaasten naar programmabestanden\navigator..
Vanavond nog maar eens verder prutsen.
Vanavond gelijk proberen...MooseV schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:32:
[...]
Inf bestandjes weggooien. Dan zijn de vreemde karakters weg.
Heeft iemand een "niet" illegale manier om die grote letters te wijzigen ?
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Dan ga ik dat ook maar even proberen.DiMacho schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:02:
[...]
Yes! het werkt! Ik heb die in programmabestanden weggeknipt en die van het internegeheugen daar geplaats. Het werkt vervolgens!
Dan moet het goedkomen voordat ik op vakantie ga naar Frankrijk
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:07:
Is het niet mogelijk om een PDA aan TomTom Home 2.3 te hangen ?
Waarover gaan de laatste 2 pagina's hier? PDA's met TT7 aan TTHome koppelen om Mapshare aan de praat te krijgen.
Dus ik denk wel dat het gaat ja.
Verwijderd
Beetje dom idd van me....Fire69 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:18:
[...]
Waarover gaan de laatste 2 pagina's hier? PDA's met TT7 aan TTHome koppelen om Mapshare aan de praat te krijgen.
Dus ik denk wel dat het gaat ja.
maarre mijn mio 168 wordt niet herkend..... heb je daar ook een antwoord voor ?
Heb je al een connectie opgezet met ActiveSync eerst?
Mijn E-TEN M700 wil ook niet connecten in TTHome, MapShare optie is grijs.
Heb eerst TT6 verwijderd en toen TT7 geinstalleerd. Kan het te maken hebben met het feit dat ik nu alleen nog een TT6 kaart heb staan ?
Heb eerst TT6 verwijderd en toen TT7 geinstalleerd. Kan het te maken hebben met het feit dat ik nu alleen nog een TT6 kaart heb staan ?
Ipsa scientia potestas est
Geen idee of dit hier gewoon geplaatst mag worden, maar ik had problemen met het hulp menu in tomtom. Ik kon er wel op klikken, maar dan was er niks aanwezig. Met deze download werkt het EHBO menu en andere handleidingen wel gewoon! Map gewoon in root van je navigator map zetten.
http://rapidshare.com/files/54613034/TOMONE2.zip.html
http://rapidshare.com/files/54613034/TOMONE2.zip.html
[ Voor 9% gewijzigd door Damocles.NL op 25-06-2008 15:33 ]
Verwijderd
Ja dat heb ik, keurig active sync, niet eens een gast connectie maar een volledigeFire69 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:28:
Heb je al een connectie opgezet met ActiveSync eerst?
Neem aan van wel, mapshare wordt pas ondersteunt vanaf V7 kaarten.Fidler schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:29:
Mijn E-TEN M700 wil ook niet connecten in TTHome, MapShare optie is grijs.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Staan ze nu ook 100% zeker in de juiste directory gecorrigeerd? Omdat je nu een gedeelte naar /programmabestanden/.. kopieert?
In de Benelux map op de Storage Card staan nu extra bestandjes, dus ja. Overigens, als je al TT6 had geinstalleerd (net zoals ik) kun je de Navigator map in Program Files gewoon overschrijven, dat werkt.Gaitman schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:49:
[...]
Staan ze nu ook 100% zeker in de juiste directory gecorrigeerd? Omdat je nu een gedeelte naar /programmabestanden/.. kopieert?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
een bedankje is soms ook op zijn plaatsMySjah schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:42:
[...]
Je zou eens moeten proberen om alles van tomtom van je pda te verwijderen en ervoor te zorgen dat je alleen tomtom 7 er op zet. Normaal gesproken hoort de applicatie (navigator) op je interne geheugen te staan en kaarten op je opslagkaart. TomTom home herkent de applicatie alleen als hij in de map programmabestanden staat.
werkt prima, bedankt voor de tip 8114 map share kaartcorrecties
nu heb ik nog twee vragen
1. wat gebeurt er met die map-share correcties, waar worden die eigenlijk opgeslagen en wat voor grootte hebben die, en worden bij iedere update die je doet de vorige gewijzigd of vervangen door de nieuwe?
2. wat houdt correcties van vertrouwde bronnen in? en wat zijn correcties door velen gemeld, hoe veilig zijn deze? wat zijn velen? 10-20-300-1000 mensen?
3. qua updates voor mapshare wat is zinnig iedere dag / week? om uit te voeren
een hoop vragen, maar complimennten aan MySjah
Firefox - Iphone
Ik krijg mij Mio A201 niet aan de praat met Map Share.
TomTom HOME 2.3 herkend mijn device gewoon niet.
TomTom navigator kan worden geinstalleerd op Storage Card en op de A201 zelf.
Ik had hem op Storage Card staan, maar heb hem verwijderd en opnieuw geinstalleerd op A201 zelf.
Staat nu dus in \Programmabestanden\Navigator maar nog werkt het niet.
Bestandjes weggemikt maar helaas.
ActiveSync herkend mijn PDA zoals altijd gewoon prima.
Ik had hem op Storage Card staan, maar heb hem verwijderd en opnieuw geinstalleerd op A201 zelf.
heb je evt. eerdere tomtom versies weggehaald?Hoyden schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 18:52:
Ik krijg mij Mio A201 niet aan de praat met Map Share.
![]()
Firefox - Iphone
Ik heb alles wat ik op me PDA van TomTom tegen ben gekomen weggemikt.babybox schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 18:58:
[...]
heb je evt. eerdere tomtom versies weggehaald?
Ik werkte natuurlijk altijd met versie6, maar die is door V7 weggehaalt.
..
Ben verder aan het zoeken hoe en wat

Het nadeel wat ik ook een beetje heb is dat TT7 amper op het geheugen van de PDA past.
(Mio A201 heeft maar 24MB geheugen aan opslag)
Vandaar dat ik altijd alles op StorageCard installeer.
De oude TomTom Home herkend PDA wel gewoon..
[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 25-06-2008 19:08 ]
Laat maar...
[ Voor 96% gewijzigd door GKW op 25-06-2008 20:04 ]
Bij mij is Device "greyed out" in het menu. Kan dus niet verbinen. ActiveSync staat aan en ik heb alles gevolgd wat er beschreven stond. Iemand die hier bij kan assisteren?
Heb ook hetzelfde.SMulTiE schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:20:
Bij mij is Device "greyed out" in het menu. Kan dus niet verbinen. ActiveSync staat aan en ik heb alles gevolgd wat er beschreven stond. Iemand die hier bij kan assisteren?
Ik heb nu alles weggemikt op PDA, onder ActiveSync alles weggemikt van PDA..
Ga nu TT7 weer op PDA geheugen installeren...
EDIT : Doet niets.
Ik geef het op en installeer TT7 gewoon weer op StorageCard..
Het gekke is wel dat wanneer ik alles deinstalleer van TomTom, en de folders die nog bestaan ook verwijder, en daarna TT7 weer installeer er nog wel een historie van routes aanwezig is..
Waar haalt ie dit nu vandaan.. ?? Oh wacht, dat zit natuurlijk in de map folder

[ Voor 29% gewijzigd door Hoyden op 25-06-2008 19:37 ]
Ik krijg alleen maar "Geen items beschikbaar"
Zijn er al benelux plus kaarten voor versie 7 ?
Ik gok dat als je tomtom eerst verwijderd en daarna alles van tomtom (behalve de kaart) dat overblijft ook (handmatig)verwijderd, en dan opnieuw installeerd naar telefoon geheugen, dat het dan wel werkt..babybox schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:32:
Mysjah
jouw uitleg is zeer eenvoudig te volgen echter ik heb een probleem ik heb zowel op het geheugen v.d. pda in de program files een mapje navigator, maar ook op de sd-kaart onder program files een mapje navigator, ik heb er dus twee (misschien omdat ik ervoor altijd tomtom6 geinstalleerd had staan?)
maar moet ik nu nog een mapje navigator verplaatsen of toch niet?
Ik heb verder braaf alle stappen zo gedaan maar hij download dus geen mapshare kaartcorrecties, wat te doen? als ik selecteer storage card doe: download hij alleen iets van phone setting, meer niet
in tomtom op mijn pda heb ik wel aangegeven dat ik kaartcorrecties wil kunnen downloaden.
Als ik verder in tomtom home Extra>Tomtom Map share klik, zie ik alleen staan , hoe wordt je lid (klik ik hierop krijg ik weer tomtom wordt niet ondersteund voor uw apparaat of voor uw kaart), de andere drie opties eronder (feedback correcties, map share voorkeuren en verwijder correcties zijn grayed out)/niet klikbaar)
ik heb een tomtom 7 met benelux kaart 7 op een HTC p3300, doe ik iets essentieel verkeerds?
Echt geniaal om dit zo duidelijk te beschrijven. Werkt helemaal goed met de Tytn2, TT7 en West/Central Europa 7.20! Hulde!MySjah schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:11:
Om map share werkend te krijgen voer de volgende handelingen uit:
duidelijke beschrijving die helemaal klopt!
Hoop dat het voor jullie werkt, succes en veel plezier ermee!
Het werkt eindelijk op m'n HTC Touch Cruise WM6 NL met TT7 en TTH 2.3.MySjah schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:11:
Om map share werkend te krijgen voer de volgende handelingen uit:
Ervan uitgaande dat tomtom 7 en tomtom home 2.3 geinstalleerd staan;Hoop dat het voor jullie werkt, succes en veel plezier ermee!
- Open TomTom Navigator 7 op de PDA.
- Kies in het menu voor kaartcorrecties -> correctievoorkeuren en selecteeralles behalve correcties door enkelen gemeld.
- Sluit tomtom navigator op de pda en tomtom home op de computer.
- Verplaats de map navigator die op de pda staat (bij mij stond deze in intern geheugen\navigator) naar programmabestanden. Zodat het dus programmabestanden\navigator wordt.
- Indien de volgende bestanden in je map-folder bestaand verwijder ze dan: SeverLineIdndex.dat en
ServerNameIndex.dat (bij mij waren ze niet aanwezig) doe dit voor elke aanwezige map.- Verwijder ttnavigator.bif uit de root van je opslagkaart.
- Verbindt je pda met je computer en zorg ervoor dat er een activesync of windows mobile centre verbinding is.
- Start TomTom home.
- Zorg ervoor dat je je aanmeldt met je TomTom-account. Via knop bestand - > meld aan of rechtsboven.
- TomTom home geeft je 2 opties, namelijk verbinden met interngeheugen of opslagkaart. Kies voor opslagkaart.
- Ik kreeg hierna een foutmelding over de verbinding met de server doordat er een ongeldige versie geinstalleerd is. Indien je deze krijgt kun je gewoon op terug klikken.
- Nu komen alle beschikbare downloads er te staan waaronder de map share updates.
Ik had m'n TT7 op m'n geheugen geinstalleerd, maar wilde niet werken, maar op de root van m'n device wel. Hopelijk blijft het werken.
Nu nog een verkeersinfo abbo aan kunnen vragen en ik ben weer blij
idd zo had ik het ook gedaan en het werkt....tot nu toe!W0153R schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:58:
[...]
Ik gok dat als je tomtom eerst verwijderd en daarna alles van tomtom (behalve de kaart) dat overblijft ook (handmatig)verwijderd, en dan opnieuw installeerd naar telefoon geheugen, dat het dan wel werkt..
[ Voor 9% gewijzigd door XTREEMRaGE op 25-06-2008 22:12 ]
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
een paar reacties geleden, heb ik al aangegeven dat het werkt....W0153R schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:58:
[...]
Ik gok dat als je tomtom eerst verwijderd en daarna alles van tomtom (behalve de kaart) dat overblijft ook (handmatig)verwijderd, en dan opnieuw installeerd naar telefoon geheugen, dat het dan wel werkt..
Firefox - Iphone
Handleiding van MySjah gevolgd, maar het werkt niet. PDA wordt ook niet herkend...
E-ten X500 met WM6.1 en TT7 benelux 7.15..
E-ten X500 met WM6.1 en TT7 benelux 7.15..
[ Voor 24% gewijzigd door buddow op 25-06-2008 22:26 ]
Verwijderd
heb mijn PDA ( MIO 168) volledig gereset, dus factory default. Ik heb enkel de 7 kaart laten staan op de storage kaart en daarna navigator 7 weer geinstalleerd in de program files folder.....
Geen resultaat..... met TomTom HOme 2.3
Navigator werkt overigens uitstekend.......
Geen resultaat..... met TomTom HOme 2.3
Navigator werkt overigens uitstekend.......
Ter info (leerhing ende vermaeck):
Het is me gelukt om een PNA kaart (720.1802) die van een PNA af geript is, te gebruiken met TT7.
Het is me gelukt om een PNA kaart (720.1802) die van een PNA af geript is, te gebruiken met TT7.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
En ook ik sluit me hier bij aanMikeyMan schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:38:
Same here...
Maar wat ik me af vraag, hoe herkent Windows / Activesync eigenlijk de HTC telefoons? Als zijnde een "Verwisselbare Schijf", of als een "Windows Mobile Device"? Volgens mij zit hier ergens het probleem. Ik kan namelijk op internet niets terug vinden van PDA`s wat Map Share aan de praat hebben gekregen, alleen maar HTC`s
[ Voor 50% gewijzigd door l00pz op 26-06-2008 01:16 ]
Ik denk dat het een kwestie van tijd is.... Degenen die TT7 hebben zijn nu verstoken van TT Home. Als TT7 los verkocht gaat worden zal er snel een home variant zijn.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Same here : MDA Vario (HTC Wizard)....MikeyMan schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:38:
Same here...
Het is me gelukt om kaartcorrecties te downloaden voor TTN7 met TomTom Home 2.3, het zijn er idd iets in de 1000. Echter, de eerste paar keer lukte het niet omdat ik via Bluetooth een verbinding had, je moet dus wel echt via USB verbonden zijn. PDA is HTC P3300 trouwens.
Zijn er mensen die GEEN HTC hebben waar MapShare/TTHome werkt. Als ik het zo lees werkt het tot nu toe alleen met HTC's.....
onzin!soganta schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:54:
Het is me gelukt om kaartcorrecties te downloaden voor TTN7 met TomTom Home 2.3, het zijn er idd iets in de 1000. Echter, de eerste paar keer lukte het niet omdat ik via Bluetooth een verbinding had, je moet dus wel echt via USB verbonden zijn. PDA is HTC P3300 trouwens.
Werkt wel met de blauwetandjes
[ Voor 3% gewijzigd door XTREEMRaGE op 26-06-2008 09:54 ]
Weet niet als dit gaat gebeuren. TomTom heeft aangekondigd te stoppen met de ondersteuning voor PDA`s (Kan even geen bron vinden hiervan). Dus V6 zal dan de laatste versie blijven, en die ondersteund geen MapShareasing schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 07:47:
Ik denk dat het een kwestie van tijd is.... Degenen die TT7 hebben zijn nu verstoken van TT Home. Als TT7 los verkocht gaat worden zal er snel een home variant zijn.

Ik heb een HTC Touch, en daarop werkt het nietFidler schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:14:
Zijn er mensen die GEEN HTC hebben waar MapShare/TTHome werkt. Als ik het zo lees werkt het tot nu toe alleen met HTC's.....

Ze hebben net versie 7 uitgebracht. In het allerslechtste scenario leveren ze die alleen als de operator dat wenst en kan je niet gewoon een doos kopen met de software. Ik kan me niet voorstellen dat je al die functies niet zou kunnen gebruiken omdat er geen Home versie is die dat ondersteunt.l00pz schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:56:
[...]
Weet niet als dit gaat gebeuren. TomTom heeft aangekondigd te stoppen met de ondersteuning voor PDA`s (Kan even geen bron vinden hiervan). Dus V6 zal dan de laatste versie blijven, en die ondersteund geen MapShare
Bedankt voor je feedback maar ik wil graag het tegenovergestelde wetenC4l1m3r0 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:43:
[...]
Ik heb een HTC Touch, en daarop werkt het niet
Dat klopt inderdaad. Zou inderdaad knap vervelend zijn. Maarja we zullen maar moeten afwachten danasing schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:43:
[...]
Ze hebben net versie 7 uitgebracht. In het allerslechtste scenario leveren ze die alleen als de operator dat wenst en kan je niet gewoon een doos kopen met de software. Ik kan me niet voorstellen dat je al die functies niet zou kunnen gebruiken omdat er geen Home versie is die dat ondersteunt.
Zou raar zijn als ze nu niks meer gaan doen met TT7 op de PDA. De software is af, de kaarten werken, de infrastructuur erachter ligt er al voor de PNA's, als ik TomTom was bracht ik het gewoon uit, je kunt dan altijd nog geld verdienen aan traffic abo's e.d.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
heb een HTC TD met TT7 en Benelux 705.1485 en TT in programmabestanden in intern geheugen maar mapshare werkt niet omdat volgens TThome2 mijn device of mijn kaart niet geschikt is?
wat heb ik fout staan of kan ik beter een nieuwere kaart proberen?
NOPE, kaart 715.1689 doet het ook niet. (kaart is overigens net zo veroudert als de 675 versie. de rotonde in ons dorp (2,5 jaar oud) bestaat nog steeds niet.
dan zou mijn device niet ondersteund worden???? kan het5 er aan liggen dat ik nog altijd met ttn6 bijtomtom geregistreerd sta? zou het helpen een nieuw account aan te maken?
wat heb ik fout staan of kan ik beter een nieuwere kaart proberen?
NOPE, kaart 715.1689 doet het ook niet. (kaart is overigens net zo veroudert als de 675 versie. de rotonde in ons dorp (2,5 jaar oud) bestaat nog steeds niet.
dan zou mijn device niet ondersteund worden???? kan het5 er aan liggen dat ik nog altijd met ttn6 bijtomtom geregistreerd sta? zou het helpen een nieuw account aan te maken?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 20:37 ]
Lees net op de website (*knip* vanaf heden staan we links naar deze site niet meer toe) waar de MapShare truuk vanaf komt volgens mij, dat deze functie alleen voor HTC Listed Devices werkt (ook wel logisch opzich omdat TT7 alleen maar op HTC Diamond te krijgen is..)
Blijkbaar komt er veel bij kijken als je voor een PDA MapShare wil activeren, je moet dan gaan klooien in de .Meta en .Dct files.
Staat helaas geen verdere uitleg of Guide bij.
Blijkbaar komt er veel bij kijken als je voor een PDA MapShare wil activeren, je moet dan gaan klooien in de .Meta en .Dct files.
[ Voor 12% gewijzigd door pven op 16-12-2008 22:51 ]
Verwijderd
ik heb een Touch diamond dus een listed device. en toch geen mapshare. en een nieuw account maakt ook niet uitl00pz schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 19:34:
Lees net op de website (*knip* vanaf heden staan we links naar deze site niet meer toe) waar de MapShare truuk vanaf komt volgens mij, dat deze functie alleen voor HTC Listed Devices werkt (ook wel logisch opzich omdat TT7 alleen maar op HTC Diamond te krijgen is..)
[ Voor 11% gewijzigd door pven op 16-12-2008 22:51 ]
Verwijderd
ik heb de pijl veranderd naar een autosymbool in TT7, maar weet iemand hoe ik weer dat pijltje terug kan krijgen?
Dit is de Device List wat ondersteund wordt door TT Home voor MapShare. Staat je device er niet tussen, dan zal het niet gaan werken.
Ik lees net wel dat HP later dit jaar TT7 op hun PDA`s gaat bundelen, dus moeten we maar hopen dat de Device List wordt uitgebreid.
De Device List hebben ze trouwens uit een CAB File van de installatie gehaald, en ik kopieer het ook maar van een ander Forum. Dus ik weet niet als dit allemaal 100% klopt
Ik lees net wel dat HP later dit jaar TT7 op hun PDA`s gaat bundelen, dus moeten we maar hopen dat de Device List wordt uitgebreid.
De Device List hebben ze trouwens uit een CAB File van de installatie gehaald, en ik kopieer het ook maar van een ander Forum. Dus ik weet niet als dit allemaal 100% klopt
- IPAQHW65
- IPAQHW67
- IPAQHW69
- IPAQRX57
- IPAQRX59
- IPAQRX42
- IPAQRX45
- ARTE10000
- HTC-ARTEMIS
- TRIN100
- HTC-TRINITY
- ATHE100
- HTC-ATHENA
- KAIS10000
- HTC-KAISER
- POLA10000
- HTC-POLARIS
- SEDN10000
- HTC-NIKI
- HTC-SEDNA
- PHAR10000
- HTC-PHAROS
- OMNI10000
- HTC-OMNI
- WING20000
- HTC-WINGS
- DIAM10000
- HTC-DIAMOND
- RAPH10000
- HTC-RAPHAEL
- PLAT10000
- HTC-PLATINUM
- IPAQH634
- IPAQHW7
- MOTOQ
- GIZMONDO
- MIO DIGIWALKER
- AMOI ELECTRONIC CO.,LTD
Je hebt de tips uitgevoerd van een paar pagina's terug? Want ik ken iemand en die heeft diamond en daar werkt het wel volgens de tips die hier op GoT stonden. Je hebt toch geen coocked rom? de standaard gewoon neem ik aan?Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:38:
[...]
ik heb een Touch diamond dus een listed device. en toch geen mapshare. en een nieuw account maakt ook niet uit
Verwijderd
Optie terug naar fabrieksinstellingen kan ook.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:58:
ik heb de pijl veranderd naar een autosymbool in TT7, maar weet iemand hoe ik weer dat pijltje terug kan krijgen?
Ik begrijp het dus goed, dat tomtom 7 nog niet zal werken op de ipaq4150.
Dat is niet helemaal waar. Ik heb dezelfde 'upgrade' gedaan en de kaart op een aantal plaatsen gecontroleerd. Die waren nu wel allemaal actueel, dus blijkbaar is er een andere redenVerwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:38:
....
...
[ Voor 3% gewijzigd door buddow op 28-06-2008 10:10 ]
Ik heb TT7 in combinatie met flitspalen via PoiEdit
Als ik wil navigeren dan loopt het beeld niet vloeiend. Het beeld happert naar voren.
Wanneer ik alle flits POI' uitzet dan loopt mijn beeld wel vloeiend. Iemand met hetzelfde probleem en/of een oplossing heeft?
Als ik wil navigeren dan loopt het beeld niet vloeiend. Het beeld happert naar voren.
Wanneer ik alle flits POI' uitzet dan loopt mijn beeld wel vloeiend. Iemand met hetzelfde probleem en/of een oplossing heeft?
Als je nou andere poi's uitzet ipv van de flitspalen? Wil dat dan wel werken?ChiMan schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:19:
Ik heb TT7 in combinatie met flitspalen via PoiEdit
Ok, het wil maar niet lukken. Draai op een Mio 168 TT7, Heb alles conform info gedaan, maar krijg mapshare niet aan de praat. Met andere woorden TTH 2.3 (wat dus eigenlijk voor PNA en NIET voor PDA is) ziet mijn Mio niet! Heb in mijn TT account device op TT GO720 gezet, dit heb ik elders gelezen...verder rept men ook over het evt. aanpassen van je bifbestand ivm je Device ID.
Verwijderd
de standaard rom en ik heb navigator verplaatst naar "intern geheugen/programmabestanden"XTREEMRaGE schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:59:
[...]
Je hebt de tips uitgevoerd van een paar pagina's terug? Want ik ken iemand en die heeft diamond en daar werkt het wel volgens de tips die hier op GoT stonden. Je hebt toch geen coocked rom? de standaard gewoon neem ik aan?
ook naar "programmabestanden" in de telefoon zelf, maar niets helpt. de te verwijderen bestanden heb ik niet aantroffen. maar geen mapshare.
Het is mij gelukt om contact te leggen tussen TTH 2.3 en mijn TD. Dit lukte niet omdat de map navigator in de map programmabestanden op de opslagkaart stond. Dacht dat die daar moest staan. Toch nog maar een keer verplaatst naar mijn apparaat geheugen en toen herkende TTH het wel.
Als ik nu updates zoek krijg ik na een tijdje de melding dat er geen updates zijn. Ik kan via TTH 2.3 kijken wat ik aan TomTom op mijn TD heb staan dus dat gaat allemaal goed. gebruik wel 720.1803 kaarten. Zijn deze zo goed uptodate dat daar nog geen correcties voor zijn?
Als ik nu updates zoek krijg ik na een tijdje de melding dat er geen updates zijn. Ik kan via TTH 2.3 kijken wat ik aan TomTom op mijn TD heb staan dus dat gaat allemaal goed. gebruik wel 720.1803 kaarten. Zijn deze zo goed uptodate dat daar nog geen correcties voor zijn?
Ik heb exact hetzelfde probleemrunning man schreef op zondag 29 juni 2008 @ 07:50:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Gaitman op 29-06-2008 09:24 ]
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem. Het beeld is niet vloeiend. Het lijkt wel iets beter te zijn als je de POI's uitzet, maar geweldig is het dan ook nog steeds niet. Het is natuurlijk wel lastig vast te stellen of dit nou aan de TomTom software ligt of aan de telefoon. Ik heb een TyTn II en daarop TT7 met nieuw gekochte Europa-kaarten. Misschien dat iemand een vergelijking kan maken met TT7 en route66 versie 8? Route66 zegt namelijk 'snelle' kaarten te hebben, Op GOT is er trouwens niet veel te vinden van Route66 (zeker niet over de windows mobile versie). Jammer want zo is het moeilijk te vergelijken met TomTom!XTREEMRaGE schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:00:
[...]
Als je nou andere poi's uitzet ipv van de flitspalen? Wil dat dan wel werken?
Ik kreeg zeker wel rond de 20000 correcties voor BeNeLux/West/Central/East europe...running man schreef op zondag 29 juni 2008 @ 07:50:
Zijn die correcties, voor de pechvogels onder ons die TomTom Home niet aan de praat krijgen, ergens los te verkrijgen/downloaden?
Heb jij een TT versie die automatisch in intern geheugen installeerd zonder dat er wordt gevraagd waar je het wilt hebben? Die werkte bij mij ook niet, ik had een repack versie (3)Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 21:25:
[...]
de standaard rom en ik heb navigator verplaatst naar "intern geheugen/programmabestanden"
ook naar "programmabestanden" in de telefoon zelf, maar niets helpt. de te verwijderen bestanden heb ik niet aantroffen. maar geen mapshare.

Als dat geen optie is, probeer eerst werkelijk alles van TT te verwijderen. Behalve de kaarten! Reboot je device en installeer TT7 kopier het naar programmabestanden en probeer daarna weer de aanwijzigingen te volgen.
TT7 doet het hier prima, maar helaas alleen als de telefoon aanstaat op mijn HTC P3300. Om bepaalde redenen staat de telefoon soms op flightmode en dan wil TT7 geen GPS signaal meer ontvangen om de route te berekenen. Als ik dan begin met rijden dan zie je de pijl wel bewegen over de weg, maar alles blijft grijs.
Andere programma's die de GPS aanspreken zoals iGo8 and TT6 doen het wel in flightmode. Nu heb ik al gezocht naar een mogelijke oplossing en kwam oa een registry wijziging tegen, maar die bestaat niet op de P3300. Iemand anders misschien een idee?
Als ik de GPS instel als 'andere NMEA ontvanger' met baudrate = 9600 en com4 dan herkend TT7 wel voor 1 a 2 seconden de GPS en berekend hij de route en wordt het scherm gekleurd, maar al snel gaat het over op grijs en 'xx seconden geen GPS signaal'.
Als ik uit de flightmode ga en mijn pincode moet invullen druk ik nu op 'cancel' zodat er geen calls of berichten binnenkomen. Deze methode werkt, maar kost wel stroom, aangezien de GSM wel aanstaat, maar de toegang tot de simkaart wordt geweigerd.
Andere programma's die de GPS aanspreken zoals iGo8 and TT6 doen het wel in flightmode. Nu heb ik al gezocht naar een mogelijke oplossing en kwam oa een registry wijziging tegen, maar die bestaat niet op de P3300. Iemand anders misschien een idee?
Als ik de GPS instel als 'andere NMEA ontvanger' met baudrate = 9600 en com4 dan herkend TT7 wel voor 1 a 2 seconden de GPS en berekend hij de route en wordt het scherm gekleurd, maar al snel gaat het over op grijs en 'xx seconden geen GPS signaal'.
Als ik uit de flightmode ga en mijn pincode moet invullen druk ik nu op 'cancel' zodat er geen calls of berichten binnenkomen. Deze methode werkt, maar kost wel stroom, aangezien de GSM wel aanstaat, maar de toegang tot de simkaart wordt geweigerd.
[ Voor 43% gewijzigd door kiddyl op 30-06-2008 00:09 ]
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
@ kiddyl
Misschien ff op xda-dev kijken?
Daar hebben ze vast wel een antwoord?!
Is wel voor een HTC touch cruise, maar misschien kan je hier iets mee?
Misschien ff op xda-dev kijken?
Daar hebben ze vast wel een antwoord?!
Is wel voor een HTC touch cruise, maar misschien kan je hier iets mee?
Pinobigbird schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:52:
[...]
Om GPS in flightmode te gebruiken moet je de volgende instellingen hebben:
code:
1 2 3 4 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\SUPL AGPS] "EnableAGPS"=dword:00000001 "EnableGPSSmartMode"=dword:00000001 "GPSMode"=dword:00000004
Voor meer info, lees http://www.sprintusers.com/forum/showthread.php?t=159224
[ Voor 76% gewijzigd door XTREEMRaGE op 30-06-2008 10:10 ]
Probleem opgelost door flits POI' niet aan te zetten maar alleen geluid aanzetten wanneer je eentje passeert.Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 10:16:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem. Het beeld is niet vloeiend. Het lijkt wel iets beter te zijn als je de POI's uitzet, maar geweldig is het dan ook nog steeds niet. Het is natuurlijk wel lastig vast te stellen of dit nou aan de TomTom software ligt of aan de telefoon. Ik heb een TyTn II en daarop TT7 met nieuw gekochte Europa-kaarten. Misschien dat iemand een vergelijking kan maken met TT7 en route66 versie 8? Route66 zegt namelijk 'snelle' kaarten te hebben, Op GOT is er trouwens niet veel te vinden van Route66 (zeker niet over de windows mobile versie). Jammer want zo is het moeilijk te vergelijken met TomTom!
Verwijderd
Dat scheelt inderdaad een hoop! Tnx.ChiMan schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:39:
[...]
Probleem opgelost door flits POI' niet aan te zetten maar alleen geluid aanzetten wanneer je eentje passeert.
Hoe kan ik het lettertype van tomtom7 op de PDA wijzigen ?
Vooral na het route berekenen komt er zo'n overzichtje.
Die letters zijn zo groot dat ze het scherm uitgaan.
Heb je een vga versie? Dan moet je waarschijnlijk een qvga versie hebben?driel24 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:29:
Hoe kan ik het lettertype van tomtom7 op de PDA wijzigen ?
qvga ?? Wist niet eens dat er meerdere versies waren.XTREEMRaGE schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:58:
[...]
Heb je een vga versie? Dan moet je waarschijnlijk een qvga versie hebben?
Ik heb een oud pda-tja. Maar werkt nog steeds super (elke dag !)
http://www.shoppydoo.de/preis-pda-medion_md_pna100.html
Er is een nieuwe versie, die jouw probleem verbeterd, in 'omloop'... zoek zoekdriel24 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:29:
[...]
qvga ?? Wist niet eens dat er meerdere versies waren.
Ik heb een oud pda-tja. Maar werkt nog steeds super (elke dag !)
http://www.shoppydoo.de/preis-pda-medion_md_pna100.html
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
lees ik hier nu goed
is er al een TT7 voor pda en waar kan ik deze kopen en welke kaarten horen hierbij?
is er al een TT7 voor pda en waar kan ik deze kopen en welke kaarten horen hierbij?
Er is al een werkende TT7 voor de pda, maar nog niet te koop(tot nu toe). Ligt eraan welke versie TT7 je hebt, maar er zijn versies die TT6 en TT7 kaarten kan draaien.1475paul schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:05:
lees ik hier nu goed
Op mijn PNA 150 krijg ik de melding dat er geen kaarten zijn gevonden, kan iemand mij hiermee helpen?
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Voor een ieder die mapshare niet aan de gang krijgt vond ik een veelbelovende post.
Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt nog niet optimaal maar ik zie in ieder geval mijn tomtom kaartje in TThome en ik kan kaarten zien. Ook geeft MapShare aan dat er updates zijn, het daadwerkelijk downloaden werkt helaas nog niet. Ik houd iedereen op de hoogte en hoop dat er meer mensen creatief kunnen zijn zodat we deze laatste stap ook kunnen oplossen :
III. Updates maps, radar, etc.
It starts with version 7 TT supports custom corrected maps and sharing via TomTom
Updates are a few files (ServerNameIndex.dat, ServerLineIndex.dat, PatchFilter.dat, MapServerPatch.dat) and are accumulating, that is follow include previous.
How to use
* copy updates for your map for example from here -
Code:
http://rapidshare.com/users/9HRQAC
unrar and store 4 files in a folder with a map
* independently receive updates and much more from the TomTom server (see video instruction and flash image in the archive
Code:
*knip* erg dubieuze site
)
o Take a clean flash, which contains your map(s) and remains to be 100 mbytes free
o put on the flash map(s) and unrar archive
Code:
*knip* erg dubieuze site
(or from here
Code:
*weg* we willen geen links naar TomTom-software zien die niet richting de TomTom-site gaan
) to it
o install TomTomHome2 from the site tomtom
Code:
http://download.tomtom.co.../TomTomHOME2winlatest.exe
o install the device emulator (under Operate my ToTom), close TomTomHome
o patch emulator (can use "easyusetool" from TTuser) and generate *weg* keys enzo
(You can see in the file ttgo.bif at the root of flash)
o run TomTomHome, go to emulator (Opereate my TomTom), make sure that your map is activated and in the section Map Corrections agree to accept updates (see video instruction)
o go to Update my TomTom, you will be offered updates for your map (if available). To do so, create an account on the site tomtom.com
o I have not met updates for the maps of cities, that is if you want to receive updates for Moscow, need your full regional map (for example Western_and_Central_Europe_720.1803) where there is Moscow, rather than the map of the city itself
PS To get updates from mapshare you must put your map(s) in the root of the card. Other vice TTHome will not see the map, while emulator - will find it it any folder.
Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt nog niet optimaal maar ik zie in ieder geval mijn tomtom kaartje in TThome en ik kan kaarten zien. Ook geeft MapShare aan dat er updates zijn, het daadwerkelijk downloaden werkt helaas nog niet. Ik houd iedereen op de hoogte en hoop dat er meer mensen creatief kunnen zijn zodat we deze laatste stap ook kunnen oplossen :
It starts with version 7 TT supports custom corrected maps and sharing via TomTom
Updates are a few files (ServerNameIndex.dat, ServerLineIndex.dat, PatchFilter.dat, MapServerPatch.dat) and are accumulating, that is follow include previous.
How to use
Code:
* independently receive updates and much more from the TomTom server (see video instruction and flash image in the archive
Code:
*knip* erg dubieuze site
)
o Take a clean flash, which contains your map(s) and remains to be 100 mbytes free
Code:
*knip* erg dubieuze site
(or from here
Code:
*weg* we willen geen links naar TomTom-software zien die niet richting de TomTom-site gaan
) to it
Code:
o patch emulator (can use "easyusetool" from TTuser) and generate *weg* keys enzo
o run TomTomHome, go to emulator (Opereate my TomTom), make sure that your map is activated and in the section Map Corrections agree to accept updates (see video instruction)
o go to Update my TomTom, you will be offered updates for your map (if available). To do so, create an account on the site tomtom.com
o I have not met updates for the maps of cities, that is if you want to receive updates for Moscow, need your full regional map (for example Western_and_Central_Europe_720.1803) where there is Moscow, rather than the map of the city itself
PS To get updates from mapshare you must put your map(s) in the root of the card. Other vice TTHome will not see the map, while emulator - will find it it any folder.
[ Voor 8% gewijzigd door pven op 03-07-2008 09:32 ]
Hmz ik krijg TomTom 7 niet geinstalleerd op mijn HTC Diamond.
De installeren doet gewoon niks, probeer ik van tevoren TT6 te deinstalleren gebeurt er ook niks.
Is er een manier om TT6 handmatig te verwijderen?
De installeren doet gewoon niks, probeer ik van tevoren TT6 te deinstalleren gebeurt er ook niks.
Is er een manier om TT6 handmatig te verwijderen?
MySjah in "Het TomTom Navigator 6 & 7 Topic | Deel 2"
Waarom hou je niet gewoon deze post aan?
[ Voor 17% gewijzigd door EWK op 03-07-2008 09:48 ]
Hoi!
Ik ga zoekenWallie schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:56:
[...]
Er is een nieuwe versie, die jouw probleem verbeterd, in 'omloop'... zoek zoek
Zijn er al benelux plus en frankrijk plus kaarten ?
Dat oude gebakkie van mij slikt alleen 1gb kaartjes.
Omdat ik geen ondersteund device heb (E-TEN M700). Deze wordt niet herkend in TTHome.EWK schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:48:
[...]
MySjah in "Het TomTom Navigator 6 & 7 Topic | Deel 2"
Waarom hou je niet gewoon deze post aan?
Door de software van een (nep) GO 910 op een SD kaartje te plaatsen met mijn eigen mappen (aangepast naar het device ID van deze GO 910) worden het device EN de mappen herkend zodat, in theorie, MapShare correcties gedownload kunnen worden. Na die handelingen zet je de kaarten (na deze weer te "corrigeren" voor je PDA device ID) weer op de PDA.
Omdat mijn post (terrecht) gemod is bij deze de originele posting waar alle info te vinden is. Registratie op dit forum is noodzakelijk.
*weg* je vorige bericht is niet zonder reden aangepast
[ Voor 6% gewijzigd door pven op 03-07-2008 13:32 ]
Geen idee, ik heb west en oosteuropa in detail op 1 kaart...driel24 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:57:
[...]
Ik ga zoeken![]()
Zijn er al benelux plus en frankrijk plus kaarten ?
Dat oude gebakkie van mij slikt alleen 1gb kaartjes.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Doe maar niet..
[ Voor 121% gewijzigd door DaannO op 04-07-2008 11:52 ]
Helemaal geweldig !! Het werkt fantastisch !
[ Voor 91% gewijzigd door een moderator op 04-07-2008 11:52 ]
Ik ben sinds een jaar een tevreden gebruiker van TomTom Navigator 6.020 op mijn smartphone (Sony Ericsson P990i), met een kaart van ongeveer 2 jaar oud (V6.75). De laatste tijd valt mij steeds vaker op dat de kaart hoog nodig aan vervanging toe is. Maar als ik op Laatste kaart TomTom Navigator kijk, blijkt er nog geen nieuwe kaart te zijn. Klopt dat? Zijn er andere oplossingen om mijn kaart te updaten (mapshare)?
Of moet ik overstappen op een ander pakket? Zo hoorde ik pas iemand over Sygic Sygic navigatie software voor Smartphones op zijn Nokia. Voor die software komen nog wel regelmatig updates uit. Alleen staat mijn telefoon niet genoemd bij compatible telefoons. Wel dat deze software geschikt is voor Symbian (UIQ?). Is er iemand die dit werkend heeft? Het mag ook een Sony Ericsson P1i zijn, die draait hetzelfde OS als mijn P990i. Beetje zonde om dit pakket aan te schaffen, als dit niet werkt op mijn telefoon.
Of moet ik overstappen op een ander pakket? Zo hoorde ik pas iemand over Sygic Sygic navigatie software voor Smartphones op zijn Nokia. Voor die software komen nog wel regelmatig updates uit. Alleen staat mijn telefoon niet genoemd bij compatible telefoons. Wel dat deze software geschikt is voor Symbian (UIQ?). Is er iemand die dit werkend heeft? Het mag ook een Sony Ericsson P1i zijn, die draait hetzelfde OS als mijn P990i. Beetje zonde om dit pakket aan te schaffen, als dit niet werkt op mijn telefoon.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Ik krijg mapshare niet werkend. misschien omdat mijn telefoon (htc p4350 / herald) niet in de supported-lijst voorkomt. zijn er mensen die mapshare wel werkend hebben maar geen telefoon op deze lijst hebben?
l00pz schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:50:
Dit is de Device List wat ondersteund wordt door TT Home voor MapShare. Staat je device er niet tussen, dan zal het niet gaan werken.
- IPAQHW65
- IPAQHW67
- IPAQHW69
- IPAQRX57
- IPAQRX59
- IPAQRX42
- IPAQRX45
- ARTE10000
- HTC-ARTEMIS
- TRIN100
- HTC-TRINITY
- ATHE100
- HTC-ATHENA
- KAIS10000
- HTC-KAISER
- POLA10000
- HTC-POLARIS
- SEDN10000
- HTC-NIKI
- HTC-SEDNA
- PHAR10000
- HTC-PHAROS
- OMNI10000
- HTC-OMNI
- WING20000
- HTC-WINGS
- DIAM10000
- HTC-DIAMOND
- RAPH10000
- HTC-RAPHAEL
- PLAT10000
- HTC-PLATINUM
- IPAQH634
- IPAQHW7
- MOTOQ
- GIZMONDO
- MIO DIGIWALKER
- AMOI ELECTRONIC CO.,LTD
*weg*
Communicatie verloopt via het forum. Als de link niet geheel legale software bevat, dan wil Tweakers er niets mee te maken hebben.
Communicatie verloopt via het forum. Als de link niet geheel legale software bevat, dan wil Tweakers er niets mee te maken hebben.
[ Voor 83% gewijzigd door pven op 04-07-2008 17:31 ]
*weg*
[ Voor 82% gewijzigd door pven op 04-07-2008 17:31 ]
Ik heb dit wel werkend gekregen. TomTom ziet inderdaad mijn Device en doet ook daadwerkelijk MapShare updates toepassen (hij maakt nieuwe files aan met de datum en tijd van het moment dat je ermee bezig bent).Fidler schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 07:59:
Voor een ieder die mapshare niet aan de gang krijgt vond ik een veelbelovende post.
How to use
Code:
Code:
[mbr]*knip* erg dubieuze site[/mbr]
)
Code:
[mbr]*knip* erg dubieuze site[/mbr]
(or from here
Code:
[mbr]*weg* we willen geen links naar TomTom-software zien die niet richting de TomTom-site gaan[/mbr]
) to it
Code:
o patch emulator (can use "easyusetool" from TTuser) and generate [mbr]*weg* keys enzo[/mbr]
Als ze ook daadwerkelijk terug te vinden zijn in de Maps weet ik niet, er zijn geen nieuwe wegen bij gekomen in de buurt waar ik woon
Dit is aan de gang te krijgen door de post van Fidler door te lezen. Maar om er niet verder op in te gaan, Google is your friendMad_Cow schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:47:
Ik krijg mapshare niet werkend. misschien omdat mijn telefoon (htc p4350 / herald) niet in de supported-lijst voorkomt. zijn er mensen die mapshare wel werkend hebben maar geen telefoon op deze lijst hebben?
[...]
Mensen, is hier door de mods nog niet genoeg geknipt geweest? Bovenstaande post gaan duidelijk niet over een legale versie...
We hoeven niet uit te leggen wat het zwarte gebied is, dat moge duidelijk zijn.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
vraagje
lees overal van tt7 bestaat deze zoja waar kan je deze kopen en welke kaarten horen erbij?.
lees overal van tt7 bestaat deze zoja waar kan je deze kopen en welke kaarten horen erbij?.
TomTom7 wordt schijnbaar meegeleverd met de HTC Touch Diamond, maar is (nog) niet in de losse verkoop.1475paul schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:05:
vraagje
Ik heb TT7 draaiend op mijn dell axim 51v. Vraag me nu alleen af wat de laatste kaarten (benelux en western europe) zijn die kunnen draaien op de ppc.
Momenteel draai ik Westerrn_Europe_v720.1803.
[ Voor 14% gewijzigd door drernie op 06-07-2008 21:09 ]
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
De laatste versie western Europe is 720.1803. Benelux volgens mij 715. maar dat weet ik niet zeker.drernie schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:06:
Ik heb TT7 draaiend op mijn dell axim 51v. Vraag me nu alleen af wat de laatste kaarten (benelux en western europe) zijn die kunnen draaien op de ppc.
Klopt inderdaad, 715.1689 is de meest recente versie van de Benelux Map.running man schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:10:
[...]
De laatste versie western Europe is 720.1803. Benelux volgens mij 715. maar dat weet ik niet zeker.
Is dat wel al een "plus" map ?l00pz schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:55:
[...]
Klopt inderdaad, 715.1689 is de meest recente versie van de Benelux Map.