Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142694

Dat is inderdaad een alternatief, hoewel dat wel kort dag is. Maar ik vind het maar matig dat deze optie er niet is, Route 66 heeft deze wel en da's toch behoorlijk ideal.

Bedankt voor je antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Voor een dermate bekend toestel als de touch diamond kun je die zonder problemen even een ophalen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 11:36
Een generieke auto-naar-USB verloopstekker werkt ook. Heb zelf een Philips ding, €2,50

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonator
  • Laatst online: 19-06 11:41
dafmay schreef op zondag 19 april 2009 @ 00:16:
Ik heb TT7 (7.910.9185) op mijn nieuwe HTC Touch Diamond 2 geinstalleerd. Werkt prima, echter wordt de navigatie aanwijzing "Ga na 100 meter linksaf" vroegtijdig afgebroken, je hoort dus alleen "Ga na..". De melding om linksaf te slaan...dus vlak voor je daadwerkelijk moet afslaan, die werkt wel goed. Alle andere aanwijzingen zijn overigens wel ok, alleen deze melding werkt niet...zeer vreemd. Ik heb begrepen dat meer mensen hier last van hebben met TT7. Ik was benieuwd of er toevallig al een oplossing oid voor is gevonden? Alvast bedankt voor de hulp.
Heb je hier inmiddels al een oplossing voor gevonden, want ik zit met hetzelfde probleem inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Uit de TS van CBL, het Touch Diamond 2 topic.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0JxqEpJFydVnTDbumkySaoSw/full.jpg
Ga terug naar de inhoudsopgave

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140032

Waar koop je TomTom Navigator 7?
Op de website van TT wordt hij niet (meer) aangeboden ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hier kan je hem volgens mij aanschaffen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Ik heb een HTC Touch Pro2 met TT7. Graag wil ik ook gebruik maken van IQ routes en lane assist. Is er een mogelijkheid om te upgraden? Voor lane assist heb je Navcore 8 nodig? Is dit uberhaupt mogelijk op een PDA? Ik zie door de bomen het bos niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
JBS schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 19:57:
Ik heb een HTC Touch Pro2 met TT7. Graag wil ik ook gebruik maken van IQ routes en lane assist. Is er een mogelijkheid om te upgraden? Voor lane assist heb je Navcore 8 nodig? Is dit uberhaupt mogelijk op een PDA? Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Nee het is niet mogelijk navcore 8 op een PDA te zetten.

Of dit in de toekomst gaat komen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313324

ik heb tomtom 7.910 origineel op SD en op mijn HTC Touch Pro werkt het goed.
Weet iemand een mannier om het te installeren op een HTC Touch Diamond 2
Als ik hem op dat toestel wil installeren geeft hij de melding dat het type toestel niet wordt ondersteunt.
Is er hier een oplossing voor? zou hem namelijk liever op mijn Diamond 2 installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Ik ben van plan om de Samsung Omnia Qwerty te kopen. Deze draait op Windows Mobile 6.1 heeft GPS en FM-radio met RDS. Ik vroeg mij af of het mogelijk is om TomTom te linken met TMC, zodat ik fileinformatie over de ether kan ontvangen. Ik hoef zodoende geen contact te leggen met internet.

Ik las dat het mogelijk was, maar ik las ook dat het niet meer mogelijk is. Weet iemand de huidige stand van zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 23:12
TT Navigator ondersteund geen TMC, dus in principe is het niet mogelijk.
Ik heb wel al gelezen over omwegen, maar die zijn naar mijn idee omslachtig en zullen nooit zo goed werken als echte TMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

Fire69 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 10:55:
TT Navigator ondersteund geen TMC, dus in principe is het niet mogelijk.
Ik heb wel al gelezen over omwegen, maar die zijn naar mijn idee omslachtig en zullen nooit zo goed werken als echte TMC.
Ik heb tot eergister TT7 met verkeersinfo werkend gehad. Het was een kwestie van een account aanmaken op een adres in België. Handig als je daar iemand kent. Ik regelde een abo via TomTom home 1.5 van EUR 39,95 en dat was het. Verkeersinfo gaat wel via internet dus je moet dan wel onbeperkt internet hebben op je phone. Itt tot hierboven is geschreven: het werkte perfect! Mijn abo is nu afgelopen en ben nu een ander prog aan het testen die wel TMC ondersteunt. Moet nog wel een losse TMC ontvanger kopen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
A_to_the_S vraagt of TT werkt met TMC.
Wat jij beschrijft is TomTom Traffic, wat werkt via internet. TMC werkt via RDS (gewone radio).
Dat is iets helemaal anders. ;)

[edit]
Ik lees net even je post opnieuw en je zegt dat je nu een ander prog aan het testen bent dat WEL TMC ondersteund.
Hoe kan je dan van mijn post zeggen dat het niet juist is? :?

[ Voor 35% gewijzigd door Fire69 op 30-08-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Laatst online: 20-06 09:45
Anoniem: 216663 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 22:06:
[...]

Ik heb tot eergister TT7 met verkeersinfo werkend gehad. Het was een kwestie van een account aanmaken op een adres in België. Handig als je daar iemand kent. Ik regelde een abo via TomTom home 1.5 van EUR 39,95 en dat was het. Verkeersinfo gaat wel via internet dus je moet dan wel onbeperkt internet hebben op je phone. Itt tot hierboven is geschreven: het werkte perfect! Mijn abo is nu afgelopen en ben nu een ander prog aan het testen die wel TMC ondersteunt. Moet nog wel een losse TMC ontvanger kopen overigens.
Kun je me vertellen welk programmatje dat is dat je aan het testen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fire69 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 23:18:
A_to_the_S vraagt of TT werkt met TMC.
Wat jij beschrijft is TomTom Traffic, wat werkt via internet. TMC werkt via RDS (gewone radio).
Dat is iets helemaal anders. ;)

[edit]
Ik lees net even je post opnieuw en je zegt dat je nu een ander prog aan het testen bent dat WEL TMC ondersteund.
Hoe kan je dan van mijn post zeggen dat het niet juist is? :?
Ik denk dat ik je niet helemaal begreep toen je het had over 'echte TMC'. Wat is dan 'nep TMC' ;)
Anyway ik heb nu Navigon MobileNavigator 7 en die bevalt goed. Geen last meer van zinnen die afgebroken worden en ook de looks vind ik stukke beter. Het kaartmateriaal is van Q3 2008 en dat is wel wat minder. Wel klasse dat je via 'Try & buy' de volledige software 30 dagen mag testen. Dus als ze nou snel met nieuw kaartmateriaal komen, dan is het een kwestie van een losse TMC-ontvanger kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Volgens mij heb ik toch echt uitgelegd wat TMC is? :P
TMC werkt via de FM-radio, net zoals RDS (radio-naam en zo)
TomTom doet alleen TT Traffic, waarvoor je dus een internet-connectie moet hebben.

Navigon ondersteund dus wel 'echte' TMC, TomTom Navigator doet dat niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14932

Ik heb gisteren TT7 op m'n TouchHD geïnstalleerd (had voorheen de Touch Diamond).
Alles lijkt prima te werken, ook kaarten worden keurig herkend.
Enige probleem is dat hij de interne GPS van m'n TouchHD niet lijkt te kunnen uitlezen.
Met Nav4All & GoogleMaps werkt alles prima, snelle fix en prima reception.

Met TT7 echter helemaal niets. Als ik kies voor 'Interne GPS ontvanger' krijg ik een foutmelding dat er geen interne GPS gevonden wordt, als ik kies voor een andere NMEA ontvanger en de juiste HW poorten instel vindt hij wel een GPS adapter (althans zo lijkt het) maar heb ik 0 satellieten ontvangst.
Erg onhandig en daarnaast bijzonder jammer aangezien ik best veel geld heb uitgegeven aan mijn extra kaarten e.d....
Nu ben ik al met PortSplitter aan de slag geweest en met GPSProxy maar ook die lijken met verschillende instellingen gewoon niet te werken. GPSProxy krijg ik niet fatsoenlijk geïnstalleerd, PortSplitter wel maar geeft foutmelding zodra ik op 'Start Splitter' klik krijg ik weer een foutmelding.
Is er iemand anders die soortgelijke problemen heeft ondervonden en een oplossing zou kunnen weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Interne GPS zou gewoon moeten werken?
Hoe staan je settings in Windows (Settings - System - External GPS)?
Die staan bij als:
- Programs: COM4
- Hardware: (none)
- Access: Manage GPS automatically staat aangevinkt.

GPSProxy en PortSplitter en zo heb ik al veel over gelezen dat ze blijven in het geheugen hangen na afsluiten en voor problemen zorgen zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb mijn interne gps instellingen inderdaad teruggezet naar zoals jij ze ook hebt staan.
Zijn volgens mij de basic-instellingen van de Touch?
Als ik die instellingen gebruik gaat GoogleMaps weer net als met die andere instellingen gewoon als een trein.
TomTom zegt echter als ik kies voor 'interne gps ontvanger' alleen maar 'slechte gps ontvangst' en geeft in het gps-status scherm geen enkele lengte- of breedtegraad.
Pas na verloop van tijd geeft hij het dagkleurenschema wat indiceert dat er ontvangst is (de route is dan ook berekend) echter geeft het overzicht in de statusbalk nog steeds geen satellieten weer.
Er is al wel een lengte/breedtegraad maar dat kan natuurlijk ook (net als GMaps) een schatting zijn op basis van mastplaatsing?

Erg vreemd dus, maar lijkt alsof mijn Tommie gewoon geen goed signaal kan uitlezen?

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 14932 op 01-09-2009 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Anoniem: 14932 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:32:
[...]Er is al wel een lengte/breedtegraad maar dat kan natuurlijk ook (net als GMaps) een schatting zijn op basis van mastplaatsing?
[...]
Euh, nee, toch niet, want TT gebruikt enkel puur GPS voor je plaatsbepaling, dus je hebt wel effectief ontvangst. ;)

Ik heb wel al gehoord van mensen dat ze in TT schijnbaar 0 satellieten hebben, maar toch normale ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou dan ga ik dat even testen... onderweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik zat laatst bij iemand in de auto die ook een TouchHD had, en ook daar zag ik 0 satellieten in beeld staan, terwijl de navigatie het toch prima deed. Lijkt me ergens een foutje tussen de gebruikte GPS-chip en TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Fire69 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 22:02:
Volgens mij heb ik toch echt uitgelegd wat TMC is? :P
TMC werkt via de FM-radio, net zoals RDS (radio-naam en zo)
TomTom doet alleen TT Traffic, waarvoor je dus een internet-connectie moet hebben.

Navigon ondersteund dus wel 'echte' TMC, TomTom Navigator doet dat niet. :)
Even een aanvulling: Losse TomTom PNA's kunnen wel degelijk met TMC werken als je de antenne aanschaft ter waarde van 50 Euro. De PDA-versies doen dat niet zonder eerdergenoemde halfbakken omwegen :)

@hieronder: Dan is het goed :) :>

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Helemaal correct.
In mijn eerste post zette ik daarom ook 'TomTom Navigator'. In de post die jij quote ben ik dat vergeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fire69 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:30:
Helemaal correct.
In mijn eerste post zette ik daarom ook 'TomTom Navigator'. In de post die jij quote ben ik dat vergeten. :)
Voor een PDA met ingebouwde GPS ontvanger is het denk ik erg handig om een bluetooth TMC ontvanger aan te schaffen. Software zoals Navigon Navigator 7 en IGO8 ondersteunen dit maar TT navigator helaas niet. Ik begrijp niet wat hiervan de reden is aangezien ze ook geen betalend alternatief bieden. Wat ik overigens jammer vind is dat losse bluetooth TMC ontvangers nauwelijks te vinden zijn in Nederland. In Duitsland heb ik overigens wel een adres gevonden wat wel betrouwbaar lijkt.

• Fire69
Als je een recent HTC-toestel hebt, kan je met een beetje geluk de ingebouwd RDS-radio gebruiken om TMC mee te ontvangen. :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=512630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fire69 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 00:00:
Als je een recent HTC-toestel hebt, kan je met een beetje geluk de ingebouwd RDS-radio gebruiken om TMC mee te ontvangen. :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=512630
Helaas doe ik het nog steeds allemaal met een Tytn II dus dat lukt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bekijk myReact van R_BarteldsBekijk de gallery van R_BarteldsBerichten: 1
Reg. datum: 07 augustus 2009
--------------------------------------------------------------------------------
ik heb tomtom 7.910 origineel op SD en op mijn HTC Touch Pro werkt het goed.
Weet iemand een mannier om het te installeren op een HTC Touch Diamond 2
Als ik hem op dat toestel wil installeren geeft hij de melding dat het type toestel niet wordt ondersteunt.
Is er hier een oplossing voor? zou hem namelijk liever op mijn Diamond 2 installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Download een versie van op internet. En gebruik je originele kaarten.
Maar ik weet niet of dat het antwoord is waar je achter zocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
@R_Bartelds: TomTom Navigator 7 ondersteunt slechts een beperkt aantal Windows Mobile apparaten. Technisch kan Navigator 7 echter op heel veel apparaten draaien. TomTom Home weigert echter. Mijn twee PDA's worden ook niet ondersteund. TomTom draait echter uitstekend. Illegale kaarten gebruiken is dan je enige optie en daar verder over informeren is niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Twee vragen over Navigator 7.

1. Misschien een domme vraag, maar ik kan het niet vinden. Zodra ik GPS-fix heb, gaat de TomTom navigeren naar de bestemming. Je ziet dan uiteraard de kaart en de positie waar je je bevindt, plus nog extra info zoals je snelheid. Kan ik dat navigeren ook uitzetten terwijl ik wel de kaart zie, mijn positie en de snelheid? Soms wil ik gewoon die info zien zonder te navigeren.

2. Voor Navigator 7 zijn zowel grote kaarten (zoals West Europa) als kleine kaarten (zoals Benelux) beschikbaar. De grote kaarten overlappen vele kleinere, zo bevat West Europa oa. Frankrijk en Italie terwijl van die landen ook losse kaarten beschikbaar zijn.
Maakt het wat uit of je voor een bepaald land een losse kaart gebruikt of een 'grote' kaart waar het land op staat? Ofwel maakt het voor navigeren in de Benelux wat uit of je Benelux gebruikt of West Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

DUX

blijft ook nu voor Oranje

SvMp schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:33:
Twee vragen over Navigator 7.

1. Misschien een domme vraag, maar ik kan het niet vinden. Zodra ik GPS-fix heb, gaat de TomTom navigeren naar de bestemming. Je ziet dan uiteraard de kaart en de positie waar je je bevindt, plus nog extra info zoals je snelheid. Kan ik dat navigeren ook uitzetten terwijl ik wel de kaart zie, mijn positie en de snelheid? Soms wil ik gewoon die info zien zonder te navigeren.
Dat kan wel degelijk. Zolang je geen bestemming ingetoetst hebt is de situatie zoals jij die wenst, met aangegeven positie, snelheid en eventueel een klokje plus windroos. Mocht je wel een bestemming hebben dan kan deze eenvoudig uitgeschakeld worden met de makkelijk-bereikbare optie "Route wissen".
2. Voor Navigator 7 zijn zowel grote kaarten (zoals West Europa) als kleine kaarten (zoals Benelux) beschikbaar. De grote kaarten overlappen vele kleinere, zo bevat West Europa oa. Frankrijk en Italie terwijl van die landen ook losse kaarten beschikbaar zijn.
Maakt het wat uit of je voor een bepaald land een losse kaart gebruikt of een 'grote' kaart waar het land op staat? Ofwel maakt het voor navigeren in de Benelux wat uit of je Benelux gebruikt of West Europa?
Er wordt bij TomTom één grote atlas aangemaakt die vervolgens in stukken wordt gehakt en verkocht. Voor navigeren in de Benelux maakt het derhalve niet uit of je editie Benelux neemt of een van de West-Europa uitvoeringen. Let wel op in dat je met beperkte kaarten over de grens moeilijker aan een goede route komt. Navigeren buiten je geselecteerde kaart is zeer beperkt tot de grootste wegen.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
@DUX: Dank voor je reactie. Die optie om het navigeren te stoppen was inderdaad gemakkelijk te vinden. Over het hoofd gezien dus.

De aanleiding voor de vraag over het verschil tussen de kaarten is het prijsverschil.
Voorbeeld: West Europa kost EUR 69,95.
Frankrijk kost EUR 49,95. Benelux kost ook EUR 49,95.
Benelux en Frankrijk los kopen kost dus stukken meer dan West Europa, en West Europa is een veel grotere kaart!

Fire69 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:49:
Download een versie van op internet. En gebruik je originele kaarten.
Maar ik weet niet of dat het antwoord is waar je achter zocht. :)
Ik heb ook al een versie van internet gedownload maar die werkt niet met de originele kaarten.

• Fire69
Inderdaad, daar had ik niet aan gedacht, maar die kaarten zijn natuurlijk reeds geactiveerd voor je Touch Pro.
Je zal ze moeten heractiveren, maar ik weet niet of ze dan nog legaal te noemen zijn.

Tenzij TomTom zelf je daarmee kan helpen natuurlijk...

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik heb tom tom navigator 6 op mijn telefoon (e61i) gezet, en elke keer als ik hem opstart vraagt TT welke kaart ik wil gebruiken... is dat nog vast te leggen oid?

Wise enough to play the fool

• Fire69
Staat er ergens iets read-only of zo, dat hij de setting niet kan wegschrijven?

• teacher
  • Nu online

teacher

Dysgaf!

nou... zodra je een kaart kiest, schrijft navigator 6 een "currentmap.dat" naar de root van de geheugenkaart waarin staat welke kaart je gekozen hebt (E:\benelux_v6.05). Maar het lijkt alsof ie die niet leest ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Dat is wel heel vreemd: een driveletter E: op je telefoon?!

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Nu online

teacher

Dysgaf!

MSalters schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:45:
Dat is wel heel vreemd: een driveletter E: op je telefoon?!
Jep, symbian heeft C (telefoon) D (temp files) E (memory card) en Z (rom met installs).

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Iemand enig idee hoe ik mijn Omnia 2 aangesloten krijg op TT Home?

Heb het op het geheugenkaartje staan, alles werkt maar ik heb geen idee hoe ik nou mijn flitspalen kan krijgen, poi's erop zetten, geluiden erop kan zetten, etc... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
teacher schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:56:
[...]

Jep, symbian heeft C (telefoon) D (temp files) E (memory card) en Z (rom met installs).
Oh, verrek, een S60. Was helemaal vergeten dat die dingen nog bestaan. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Zeemon123 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:37:
Iemand enig idee hoe ik mijn Omnia 2 aangesloten krijg op TT Home?
Via ActiveSync ? Windows Mobile en Apple OSX werkt niet zo goed samen, dus dat is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
MSalters schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:06:
[...]

Via ActiveSync ? Windows Mobile en Apple OSX werkt niet zo goed samen, dus dat is geen optie.
Bedoel je TT Home aansluiten via ActivySync? :/

• teacher
  • Nu online

teacher

Dysgaf!

MSalters schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:03:
[...]

Oh, verrek, een S60. Was helemaal vergeten dat die dingen nog bestaan. Sorry.
*auw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Is er ergens een overzicht welke kaarten met Navigator 7 werkt? Ik heb zelf al uitgezocht dat 835.2420 wel werkt, en 835.2419 en 835.2451 niet.

Heeft iemand een nieuwere kaart dan 835.2420 aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
sewer schreef op zondag 20 september 2009 @ 16:01:
Is er ergens een overzicht welke kaarten met Navigator 7 werkt? Ik heb zelf al uitgezocht dat 835.2420 wel werkt, en 835.2419 en 835.2451 niet.

Het getal achter de punt heeft niets te maken met hoe nieuw de kaart is, dat houdt alleen in of het met cspeech is, met iqroutes, etc. Dus alle 835 kaarten zijn even nieuw.

Er is wel een overzicht voor: http://www.plaatjesupload...9/09/15/1253020639-30.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ah, perfect. Heb je toevallig ook een site waar dit soort informatie bijgehouden wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
<hier stond een website> :)

[edit]
Weet niet of die hier eigenlijk wel mag. :P

[ Voor 121% gewijzigd door Fire69 op 20-09-2009 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Modbreak:Dit gaat veel te ver de grijze zone in, graag weer ontopic (legaal!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
pven schreef op zondag 20 september 2009 @ 20:55:
[modbreak]Dit gaat veel te ver de grijze zone in, graag weer ontopic (legaal!).[/]
Ok, is er niemand die mij kan vertellen hoe je nou bijvoorbeeld op Navigator Mapshare updates kunt krijgen? :? kan toch alleen maar via TT home?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ja. TT home installeren en als plug&play (nog steeds) niet werkt, dan staat er in dit deel, of het deel hiervoor wel hoe je het aan de gang kunt krijgen.

Edit:
[Voorkauwmodus]
MySjah in "Het TomTom Navigator 6 & 7 Topic | Deel 2"
[/]

[ Voor 26% gewijzigd door EWK op 21-09-2009 19:33 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 09:46

TommyGun

Stik er maar in!

sewer schreef op zondag 20 september 2009 @ 16:01:

Navigator versie: 7.916.9189

Geprobeerde maps:

Western and Central Europe 835.2420 - SUCCES
Western and Central Europe 835.2451 - FAIL

[ Voor 229% gewijzigd door TommyGun op 13-10-2009 14:54 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322144

Heb op mijn samsung omnia2 GPS proxy prima aan de praat gekregen.
Daarmee zou TT navigator 7 goed moeten kunnen werken, als ik alle ervaringen zo lees.
Alleen krijg ik mijn legale TT navigator 7 (op micro SD) niet geinstalleerd op mijn samsung.
Bij installatie komt de melding:
“Your device is not compatible with this version of tomtom NAVIGATOR!”

Natuurlijk ben ik me bewust van het feit dat de samsung omnia 2 nog niet door tomtom 7 wordt
ondersteund, maar waarom lukt het anderen wel in de combinatie omnia 2 - TT 7 ?
Wat doe ik verkeerd ? Heeft het te maken met het feit dat ik een legale (!) versie heb ?
Wie kan mij helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
TommyGun schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:02:
[...]

Geprobeerde maps:

Dat komt omdat 2451 een versie is die is gemaakt voor Go's met een hogere navcore versie. Deze bevat dus dingen als IQ routes en rijbaanhulp. Maar 2420 is ook niet ouder, alleen geschikt voor andere devices zoals je hebt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ter lering ende vermaak:

Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/tweety39emulehilfe/ttmaps8.30_english/maps8.35_29.09.09.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-06 18:49

neanderthaler

Are friends electric?

Ik heb van een mede-tweakert een MDA Compact III overgenomen en de origineel meegeleverde TT6 geinstalleerd. Nu zullen uiteraard die karten niet meer up-to-date zijn. Wie iemand of de kaarten voor TT6 door TomTom überhaupt nog worden ge-update? Of is het product navigator 6 geheel in de mottenballen gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Anoniem: 322144 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:07:
Heb op mijn samsung omnia2 GPS proxy prima aan de praat gekregen.
Daarmee zou TT navigator 7 goed moeten kunnen werken, als ik alle ervaringen zo lees.
Alleen krijg ik mijn legale TT navigator 7 (op micro SD) niet geinstalleerd op mijn samsung.
Bij installatie komt de melding:
“Your device is not compatible with this version of tomtom NAVIGATOR!”

Natuurlijk ben ik me bewust van het feit dat de samsung omnia 2 nog niet door tomtom 7 wordt
ondersteund, maar waarom lukt het anderen wel in de combinatie omnia 2 - TT 7 ?
Wat doe ik verkeerd ? Heeft het te maken met het feit dat ik een legale (!) versie heb ?
Wie kan mij helpen ?
Veel kans op ja, dat het komt omdat je een legale versie hebt. :)
neanderthaler schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:05:
Ik heb van een mede-tweakert een MDA Compact III overgenomen en de origineel meegeleverde TT6 geinstalleerd. Nu zullen uiteraard die karten niet meer up-to-date zijn. Wie iemand of de kaarten voor TT6 door TomTom überhaupt nog worden ge-update? Of is het product navigator 6 geheel in de mottenballen gestopt?
Voor TT6 komen inderdaad absoluut geen updates meer uit.
Je zal moeten overstappen op TT7 als je recente kaarten wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Even een vraagje, waarvan ik het antwoord niet kan vinden..
Ik wil graag TomTom 7 aanschaffen, en dan "kopiëren" naar een 8GB microSD kaart.

Kan dit zomaar?
en hoeveel GB neemt TomTom7 in op de MicroSD kaart?
(wellicht kan ik dan al af met een 4GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Laatst online: 00:30
PurpleBlue schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:41:
Even een vraagje, waarvan ik het antwoord niet kan vinden..
Ik wil graag TomTom 7 aanschaffen, en dan "kopiëren" naar een 8GB microSD kaart.

Kan dit zomaar?
en hoeveel GB neemt TomTom7 in op de MicroSD kaart?
(wellicht kan ik dan al af met een 4GB)
Dat ligt eraan welke kaart je erop zet. Ik heb voor mijzelf een kaart van West-Europa, deze is 1.7GB. Voor mijn ouders heb ik de kaart voor Nieuw-Zeeland gekocht en die is bij elkaar maar 37MB, het verschilt dus heel erg per kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Dank je.
We willen inderdaad West-Europa.
Ik heb een 8GB besteld, dan kunnen er ook nog documenten, foto's en filmpjes bij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:19

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

TommyGun schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:02:
[...]

Geprobeerde maps:

Western and Central Europe 840.2563 - SUCCES

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 09:46

TommyGun

Stik er maar in!

XTREEMRaGE schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:21:
[...]

Western and Central Europe 840.2563 - SUCCES
Bedankt voor 't delen, binnenkort erop zetten!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:24
Worden IQ-routes al ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:24
Gek, ik hoorde dat het bij de Iphone wel mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-06 17:41
Vraagje over TOMTOM icm windows mobile en vergrendeling,

Mijn toestel staat ingesteld op autimatisch vergrendelen na 30 minuten (moet in combinatie met active sync)
Dit gebeurt dus ook tijdens het rijden met tomtom. Erg onhandig als ik dus na iedere 30 minuten mijn code moet invoeren. Hoe voorkom ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Weet iemand hier de juiste baudrate snelheid voor een acer n35 & tt7? En zijn die n35 dingetje qvga of vga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Shodan schreef op zondag 27 december 2009 @ 14:48:
Vraagje over TOMTOM icm windows mobile en vergrendeling,

Mijn toestel staat ingesteld op autimatisch vergrendelen na 30 minuten (moet in combinatie met active sync)
Dit gebeurt dus ook tijdens het rijden met tomtom. Erg onhandig als ik dus na iedere 30 minuten mijn code moet invoeren. Hoe voorkom ik dit?
Waarom staat die vergrendeling ingesteld? Is dat een deel van een policy van je werk of zo bij gebruik van push mail?
Zo ja, dan is er niks aan te doen. :)
Zo nee, zet die vergrendeling gewoon uit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik had op mijn P3300 ook een certificaat van het werk draaien waardoor vergrendeling verplicht was. Kon het er ook niet afkrijgen, maar ik kon wel de tijd op 4 uur zetten (het maximale mogelijk) en dat hielp al veel.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Fire69 schreef op zondag 27 december 2009 @ 17:08:
[...]

Waarom staat die vergrendeling ingesteld? Is dat een deel van een policy van je werk of zo bij gebruik van push mail?
Zo ja, dan is er niks aan te doen. :)
Zo nee, zet die vergrendeling gewoon uit? :P
Dit is inderdaad policy van het bedrijf. Vreemd dat niet meer mensen hier mee te maken hebben er zouden toch een hoop mensen dit probleem icm tomtom moeten hebben. We hebben wel webmail op het werk en mogelijk kan ik outlook sync in zijn geheel omzijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik zat hier vandaag ook wat mee te experimenteren, maar kreeg het niet geregeld dat mijn sim geactiveerd werd voor push mail (dit geheel terzijde :+ )
Maar mijn collega vertelde me dat hij een manier wist om die automatische lock te omzeilen.
Ik zal hem morgen even vragen hoe dat juist in zijn werk gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Ik heb nu dus een HTC DH2, en TomTom mobile 7 aangeschaft maar ik blijf de melding krijgen van TomTom dat hij het toestel niet ondersteund.
Nu zie, en lees ik toch overal dat hij er wel op moet kunnen.
Zijn er bepaalde aanpassingen, of doe ik iets fout?

Ik heb (naar mijn idee) overall gezocht op diverse fora, maar kan er niets over vinden.
Ook mijn HTC HD2 is geupdate naar de laatste NLD software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Als je hem aan hebt geschaft dan kan je natuurlijk gewoon met TomTom support bellen. Wat hebben zij je te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Shodan schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:03:
[...]

Dit is inderdaad policy van het bedrijf. Vreemd dat niet meer mensen hier mee te maken hebben er zouden toch een hoop mensen dit probleem icm tomtom moeten hebben. We hebben wel webmail op het werk en mogelijk kan ik outlook sync in zijn geheel omzijlen.
Dit zou je probleem moeten oplossen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Fire69 op 29-12-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:02:
Als je hem aan hebt geschaft dan kan je natuurlijk gewoon met TomTom support bellen. Wat hebben zij je te melden?
Als ik ze dat toch eens kon vragen...
na 20min wachten word de verbinding automatisch verbroken, vandaar dat ik het hier vraag. ;)
maar blijf het proberen. :/

EDIT:
Zojuist contact met de techniche helpdesk:
Ik: Goeden dag, ik heb een HTC HD2 en TomTom 7, maar krijg hem niet geïnstalleerd, omdat hij aangeeft dat dat de software niet goed is.
Antwoord: Nee, ik kan u niet helpen... De HTC HD2 staat niet in mijn lijstje. 8)7
Ik: Maar wellicht is er een oorzaak bekend, en is er meer informatie bekend, maar hebben jullie het systeem/website nog niet geupdate omdat de telefoon nog relatief nieuw is?
Antwoord: Nee dat kan niet, de HD2 word niet gewoon niet ondersteund, dus u kunt het er niet opzetten.

Maar na veel moeite willen ze dan toch kijken of het wellicht mogelijk is dat ik toch een mailtje krijg als ze iets gevonden hebben. :)

[ Voor 49% gewijzigd door PurpleBlue op 29-12-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
bedankt voor de info was de link al tegen gekomen. las echter dat het progje veel batterij verbruikte

ik heb dit gebruikt en na wat geklooi kan ik nu de tijdsduur veranderen in wat ik wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Nice, die link ga ik op't werk morgen rondspammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
PurpleBlue schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:59:
Ik heb nu dus een HTC DH2, en TomTom mobile 7 aangeschaft maar ik blijf de melding krijgen van TomTom dat hij het toestel niet ondersteund.
Nu zie, en lees ik toch overal dat hij er wel op moet kunnen.
Zijn er bepaalde aanpassingen, of doe ik iets fout?

Ik heb (naar mijn idee) overall gezocht op diverse fora, maar kan er niets over vinden.
Ook mijn HTC HD2 is geupdate naar de laatste NLD software.
Niemand die dit weet?
Ik ben bang dat als ik op TomTom moet wachten dat het nog wel even kan duren :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartijn
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 18:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag een raar probleem.

Ik heb altijd 2 kaarten op m'n SD-kaart staan: Benelux en West-Europa.
Benelux gebruik ik eigenlijk 95% van de tijd, West-Europa alleen als ik buiten de Benelux moet zijn.
Gisteren moest ik in Duitsland zijn, dus switchte ik van Benelux naar West-Europa. Vandaag was ik weer terug, dus ik wilde weer terugswitchen naar Benelux; ziet TomTom de kaart Benelux niet meer??

Iemand enig idee hoe dit gekomen kan zijn, en hoe het eventueel op te lossen is?
TomTom Home ziet de kaart opeens ook niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Waarom gebruik je niet gewoon altijd West Europa? De kaarten van tegenwoordig zijn gewoon aaneengesloten en overal in detail dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ik222 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 22:45:
Waarom gebruik je niet gewoon altijd West Europa? De kaarten van tegenwoordig zijn gewoon aaneengesloten en overal in detail dan.
Omdat ik met mijn telefoon (Tytn II) merk dat grote kaarten een vrij lage FPS laten zien. 't Is zeg maar niet echt vloeiend.

edit:

Overigens heb ik net de kaart compleet verwijderd en opnieuw op m'n SD-kaart gezet; het werkt weer!

[ Voor 14% gewijzigd door Smultie op 16-01-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Kaart corrupt dus.
Als er nog belangrijke zaken (foto's of zo) op die SD staan , zou ik daar maar eens een backupje van nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlens
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-01-2010
Hallo, ik heb een probleem om met Navigator 7 contact te krijgen met TT Home 2.7. Ik heb de tips van MySjah al een paar keer geprobeerd maar die hebben geen enkel resultaat bij mij. Komt dit misschien omdat ik nu Home 2.7 heb en die tips over 2.3 gaan? Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

wlens schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 04:41:
Hallo, ik heb een probleem om met Navigator 7 contact te krijgen met TT Home 2.7. Ik heb de tips van MySjah al een paar keer geprobeerd maar die hebben geen enkel resultaat bij mij. Komt dit misschien omdat ik nu Home 2.7 heb en die tips over 2.3 gaan? Heeft iemand een idee?
Ik zoek ook naar de oplossing, iemand?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

XTREEMRaGE schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:22:
[...]

Ik zoek ook naar de oplossing, iemand?!
Ik heb versie 1.5 geprobeerd en deze herkent m'n device (HD2) wel 8)7 .
Gelijk ook ff een verkeers abbo afgesloten en dat werkt ook nog lekker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MavhRik
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 20:29

MavhRik

Marcel

Nieuwe drivers!:
http://www.anysee.nl/index.php?sct=downloads&file=145

Anysee Driversetup CNO 1.1.2e Beta - 01 Feb 2010
In deze CNO versie zijn de volgende issues gefixed - Canal Digitaal - Astra HD transponderdata - ECM afhandeling van de kaartlezer

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
inVision schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:11:
Nieuwe drivers!:

In deze CNO versie zijn de volgende issues gefixed - Canal Digitaal - Astra HD transponderdata - ECM afhandeling van de kaartlezer
Euhm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

inVision schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:11:
Nieuwe drivers!:

* XTREEMRaGE stabs inVision in the face :/

sorry kon de irc meuk niet laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosje77
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-06 14:12
Ik heb laatst een orrigineel tomtom pakket gekocht met SD kaart. Blijkt de kaart leeg en op cd kan ik geen software vinden. alleen het home pakket. Wie weet waar ik tomtom 6 benelux kan downloaden? het moet dus om de orriginele versie gaan.. geen gekraakte.. code heb ik dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339948

Iemand hier nog contact gehad met TomTom over Navigator 7?
Ik vind het raar dat ze er alles aan doen om het programma voor de iphone geschikt te maken maar andere gebruikers moeten maar "even" geduld hebben.
Terwijl de iphone juist bekend staat om z'n relatief slechte GPS ontvangst....Ik wil graag weten wanner er een officiële versie komt voor mijn Windows Mobile 6.5 smartphone.
Andere merken hebben het al lang, immers.....

Groet, Bert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

rosje77 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:35:
Ik heb laatst een orrigineel tomtom pakket gekocht met SD kaart. Blijkt de kaart leeg en op cd kan ik geen software vinden. alleen het home pakket. Wie weet waar ik tomtom 6 benelux kan downloaden? het moet dus om de orriginele versie gaan.. geen gekraakte.. code heb ik dus wel.
Contact opnemen met TomTom lijkt me een betere oplossing.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:31
Als ik geluiden voor mijn flitspaal-poi's kies en ik sluit TT7 af staan er weer de geluiden van de eerste keuzemogelijkheid op bij het opnieuw opstarten van TT7.
Ik snap hier echt geen hout van....

TT7 staat op HD2 en de geluiden in de kaartdirectory op de SD-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

edtbonep schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:43:
Als ik geluiden voor mijn flitspaal-poi's kies en ik sluit TT7 af staan er weer de geluiden van de eerste keuzemogelijkheid op bij het opnieuw opstarten van TT7.

Welke versie van TT? 7.917?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
Ik heb TT-versie 7.916.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
edtbonep schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:43:

Ben ik nou echt de enige met dit probleem??? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiert.tweakers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 15:07

wiert.tweakers

Makes software work correctly

Ik heb een HTC Athena (ook HTC Advantage x7500 genoemd) met TomTom Navigator 6. De meest recente kaarten zijn v675, veel te oud, en er komen geen nieuwe kaarten meer.

Ik wil naar TomTom Navigator 7, met kaarten voor Europa en USA. Ik kan op internet hier bar weinig vinden of dit technisch kan. Officieel wordt het niet ondersteund. Maar dit apparaat heeft een heerlijk groot 5" scherm, dus echter alternatieven zijn er niet.

Dus: TomTom Navigator 7 op een HTC Athena.

Heeft iemand dit al eens geprobeerd?
Of kan iemand me meer vertellen van de resultaten?

--jeroen

http://wiert.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 12:00

cjdijk

Hans favoriete radiostation

wiert.tweakers schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:24:
Ik heb een HTC Athena (ook HTC Advantage x7500 genoemd) met TomTom Navigator 6. De meest recente kaarten zijn v675, veel te oud, en er komen geen nieuwe kaarten meer.

Ik wil naar TomTom Navigator 7, met kaarten voor Europa en USA. Ik kan op internet hier bar weinig vinden of dit technisch kan. Officieel wordt het niet ondersteund. Maar dit apparaat heeft een heerlijk groot 5" scherm, dus echter alternatieven zijn er niet.

Dus: TomTom Navigator 7 op een HTC Athena.

Heeft iemand dit al eens geprobeerd?
Of kan iemand me meer vertellen van de resultaten?

--jeroen
Ik heb zelf een andere smartphone: Sony Ericsson P990i met Symbian QIU3, maar had hetzelfde probleem: TomTom Navigator 6 met antieke kaarten. TomTom Navigator 7 ondersteunt alleen Windows mobile, dat werkt dus niet op het Symbian OS. Dus ben ik overgestapt naar de concurrent: Sygic, daar zijn wel nieuwe kaarten van, en werkt wel op mijn smartphone. Een gemiste kans dat ze bij TomTom daar niets meer voor uitbrengen.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste