Ik heb een medion md96202 gekocht, ik lees allerhande fora over andere medion apparaten en dan lukt het perfect om er tomtom software op te installeren. ZOu het ook zo gaan met deze? iemand enige ervaringen hiermee?
Misschien even duidelijk vermelden waar het om gaat, en wat je precies wilt? 
Je geeft hier een medion apparaat en code neer, en verder ook niks.
Verder ook geen enkel vooronderzoek zelf verricht, dus hier kunnen we op GOT echt helemaal niks mee.
Ik zou dus gewoon eerst even zelf goed rondkijken en eventueel uitproberen voordat je een topic opent. (deze is binnen een half uur op slot lijkt me....)
edit: de modjes zullen wel slapen.. topic is nog steeds niet op slot. \o/
Verder ook geen enkel vooronderzoek zelf verricht, dus hier kunnen we op GOT echt helemaal niks mee.
Ik zou dus gewoon eerst even zelf goed rondkijken en eventueel uitproberen voordat je een topic opent. (deze is binnen een half uur op slot lijkt me....)
[ Voor 8% gewijzigd door warcow op 26-04-2007 23:39 ]
Ik heb wel al even rond gekeken en ben gewoon een beetje terughoudend om de os van het apparaat aan te passen. En ik heb wel al andere medion apparaten gezien waar het wel op lukt, maar ik vind niet onmiddellijk een forum waar het al met dit apparaat is gelukt.
De software die er nu op geinstalleerd is is trouwens Gopal ME 2.3 TA
De software die er nu op geinstalleerd is is trouwens Gopal ME 2.3 TA
Wat draait er nu dan verder op voor OS? Als er al windows op staat, kan je gewoon zonder gedoe tom tom erop installeren en kijken wat het doet.
Of bedoel je te zeggen dat er nu al een heel ander os op zit puur voor navigatie ofzo? Dan zou het geheel idd wat "tricky-er" zijn omdat je dan een goede rom nodig hebt die op die PPC gaat werken.
Of bedoel je te zeggen dat er nu al een heel ander os op zit puur voor navigatie ofzo? Dan zou het geheel idd wat "tricky-er" zijn omdat je dan een goede rom nodig hebt die op die PPC gaat werken.
Op de achterkant staat windows CE, maar ik zie wel een niets dat op windows interface lijkt 
Maar ik zal het gewoon proberen installeren, ik zal weten te zeggen wat dit apparaatje met tomtom doet.
Wel nog even zeggen dat de software die er op staat wel lekker draait eigenlijk, mooi 3d, vrij hoge reactie en TMC
Maar ik zal het gewoon proberen installeren, ik zal weten te zeggen wat dit apparaatje met tomtom doet.
Wel nog even zeggen dat de software die er op staat wel lekker draait eigenlijk, mooi 3d, vrij hoge reactie en TMC
Check dit topic. Die 96202 is net hetzelfde (voor zover ik heb kunnen uitmaken) als de 96130, waarover redelijk wat informatie te vinden is.
Ik heb lang uitgeslapenwarcow schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:18:
Misschien even duidelijk vermelden waar het om gaat, en wat je precies wilt?
Deze gaat nu echter wel op slot vanwege bovenstaande redenen. Zie ook het bericht van teaser
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()