Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...
alleen jammer dat er geen echte goede videokaart in zit voor de rest zijn het wel mooie specs.
BTW: wat je er mee doen
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
En tsja, of dit voor jou een goede koop is, dat kunnen we niet zeggen zonder te weten wat je ermee wilt doen.
Het is geen onboard Intel GMA950/ GeForce Go6100 of iets dergelijks, dit is een volwaardige videokaart. De X1700 heeft ook eigen geheugen, en is alsnog 1 van de snellere laptop videokaarten op de markt (in die prijscategorie dan).Vergeet niet dat die videokaart hypermemory is !
[ Voor 34% gewijzigd door Dreamvoid op 26-04-2007 09:39 ]
Verwijderd
Shared memory
Interface 512 MB Hypermemory
het staat er toch duidelijk Dreamvoid
Ik dank jullie wel voor jullie reacties. Ik heb de centrale topic gelezen. Maar ik kwam weinig tot bijna niets tegen over de laptops van z53 serie.
Ik kan niets terug lezen over de z53 series op de site van asus zelf, verder heb ik ook geen reviews over deze serie kunnen vinden.
Wat ik met de laptop wil kunnen doen is programmeren, gamen, dvds branden en ook een aantal programma's die best wel zwaar zijn tegelijk kunnen draaien.
Is de f3jp serie beter dan de z53jp?
Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...
Dit soort dingen moet je zelf opzoeken. Kijk naar wat voor specs je in je laptop wil hebben en wat de verdere eisen zijn. Kies aan de hand daarvan je laptop.
Dit topic voldoet niet aan de eisen van CSL en gaat dus dicht
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Dit topic is gesloten.
![]()