Is de Z53 serie van Asus goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 463 views sinds 30-01-2008

• Yustme
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-04-2023
Hoi,

Ik sta op het punt een laptop te kopen. Zelf zat ik te denken deze asus laptop te kopen:

http://mycom.nl/Products/...AP091C__T5600/144426.aspx

Maar ik vroeg me eigenlijk af of de z53 serie wel goed is. Dus niet dat ik dat ding elke maand voor een defect moet opsturen.

Iemand ervaring met de z53 serie? Of kan iemand mij een gelijkwaardige laptop aanraden tegen de 1300 euro max?

Alvast bedankt!

Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:01

aerofreak

Steve Jobs

zoek is algemene reviews op van asus en je zou dat asus op zich goed uit de bus komt.

alleen jammer dat er geen echte goede videokaart in zit voor de rest zijn het wel mooie specs.

BTW: wat je er mee doen

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Verwijderd

Daar is een centraal topic voor. [link]

Verwijderd

Vergeet niet dat die videokaart hypermemory is !

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Z53 serie zijn de "actiemodellen" van de F3-serie (hier is al een enorme topic over op GoT), doorgaans met bluetooth/webcam weggelaten en/of een tragere HD. Verder gewoon gelijk.

En tsja, of dit voor jou een goede koop is, dat kunnen we niet zeggen zonder te weten wat je ermee wilt doen.
Vergeet niet dat die videokaart hypermemory is !
Het is geen onboard Intel GMA950/ GeForce Go6100 of iets dergelijks, dit is een volwaardige videokaart. De X1700 heeft ook eigen geheugen, en is alsnog 1 van de snellere laptop videokaarten op de markt (in die prijscategorie dan).

[ Voor 34% gewijzigd door Dreamvoid op 26-04-2007 09:39 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:54
Idd, prima laptop. Dit is het Mycom en andere grote ketens versie van de Asus F3Jp. Kijk maar eens in het F3 topic. Het is een snelle laptop en zeker voor het geld kan ik geen betere vinden eigenlijk. In 15.4" laptops is dit gewoon een van de snelste kaarten.

Verwijderd

Grafische kaart ATI Mobility Radeon X1700
Shared memory
Interface 512 MB Hypermemory

het staat er toch duidelijk Dreamvoid

• Yustme
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-04-2023
Hoi,

Ik dank jullie wel voor jullie reacties. Ik heb de centrale topic gelezen. Maar ik kwam weinig tot bijna niets tegen over de laptops van z53 serie.

Ik kan niets terug lezen over de z53 series op de site van asus zelf, verder heb ik ook geen reviews over deze serie kunnen vinden.

Wat ik met de laptop wil kunnen doen is programmeren, gamen, dvds branden en ook een aantal programma's die best wel zwaar zijn tegelijk kunnen draaien.

Is de f3jp serie beter dan de z53jp?

Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

[Ervaringen] Asus F3 / Z53 serie notebooks - deel 2

Dit soort dingen moet je zelf opzoeken. Kijk naar wat voor specs je in je laptop wil hebben en wat de verdere eisen zijn. Kies aan de hand daarvan je laptop.

Dit topic voldoet niet aan de eisen van CSL en gaat dus dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.