Gepost door sys64738 - woensdag 25 april 2007 13:56
Ach, dit is natuurlijk broekzak-vestzakje geld....
Telco's hebben bepaalde omzet en winst nodig. Als ze hier wat minder kunnen pakken, verzinnen ze heus wel weer iets anders om meer geld mee te verdienen.... uiteindelijk betaal jij als consument het toch echt zelf.
Gepost door n4m3l355 - woensdag 25 april 2007 14:02
Truukjes of niet, op termijn gaan wij toch zelf betalen voor het goedkoper maken van internationale tarieven. Vodafone & Co heeft een bepaalde winst-voorspelling, en de EU mag dan denken ons een plezier te doen op internationaal niveau, maar dan worden we wel ergens anders gekort. Ik vind het dan ook een uitermate kortzicht om ervan uit te gaan dat het hierbij blijft. Ik betaal liever een paar weken veel en de rest van het jaar zoals het nu is, dan op termijn dat ik het gehele jaar veel betaal. Daarnaast is het je eigen keus om in het buitenland veel te betalen, als jij ervoor kiest om te bellen/internetten, sorry maar zoiets heet gewoon stommigheid.
Tevens@max3400, waarom denk je dat limburgers handmatig hun netwerk instellen met name in bv Maastricht als je mazzel hebt zo van Nederland naar Belgie naar Duitsland springt.
Vind er toch aardig wat verschil in zitten eerlijk gezegt.