Foute dubbelpost

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:50

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Topicstarter
In deze thread nieuws: Onenigheid in EU over internationale gsm-tarieven maak ik om 13.56 een reactie over het feit dat je het als consument zelf betaald. Om 14.02 schrijft n4m3l355 in een branch boven de mijn hetzelfde.

Ik dacht dat we nu de goede moderators eruit gepikt hadden..... maar de oude tijden blijken nog niet over. Ik word vrolijk als dubbelpost weggemod. Jammer.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Gepost door sys64738 - woensdag 25 april 2007 13:56

Ach, dit is natuurlijk broekzak-vestzakje geld....

Telco's hebben bepaalde omzet en winst nodig. Als ze hier wat minder kunnen pakken, verzinnen ze heus wel weer iets anders om meer geld mee te verdienen.... uiteindelijk betaal jij als consument het toch echt zelf.

Gepost door n4m3l355 - woensdag 25 april 2007 14:02

Truukjes of niet, op termijn gaan wij toch zelf betalen voor het goedkoper maken van internationale tarieven. Vodafone & Co heeft een bepaalde winst-voorspelling, en de EU mag dan denken ons een plezier te doen op internationaal niveau, maar dan worden we wel ergens anders gekort. Ik vind het dan ook een uitermate kortzicht om ervan uit te gaan dat het hierbij blijft. Ik betaal liever een paar weken veel en de rest van het jaar zoals het nu is, dan op termijn dat ik het gehele jaar veel betaal. Daarnaast is het je eigen keus om in het buitenland veel te betalen, als jij ervoor kiest om te bellen/internetten, sorry maar zoiets heet gewoon stommigheid.
Tevens@max3400, waarom denk je dat limburgers handmatig hun netwerk instellen met name in bv Maastricht als je mazzel hebt zo van Nederland naar Belgie naar Duitsland springt.

Vind er toch aardig wat verschil in zitten eerlijk gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

sys64738 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:23:
Ik dacht dat we nu de goede moderators eruit gepikt hadden..... maar de oude tijden blijken nog niet over. Ik word vrolijk als dubbelpost weggemod. Jammer.
Ik dacht dat we dit soort reacties wel in Het kleine-mismoderatietopic kwijt konden, veel meer dan een kleine vergissing is het niet en om daarvoor een eigen topic op te starten is weinig zinvol.

De moderators in z'n geheel affakkelen op de fout van één is ook niet echt nodig . . . :X

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik denk niet dat iemand jouw post leest en dan binnen 5 minuten de essentie opnieuw intyped in een uitgebreiddere post. Ik durf wel aan dat de post is geschreven zonder kennis te hebben van jouw post. Het lijkt meer op een gevalletje GMTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:50

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Topicstarter
Zo zie je maar, zo gaat niemand zonder fouten.... Ik zal dit soort dingen voortaan melden in het Kleine mismoderaties Topic.

En nee, ik probeer niemand af te fakkelen maar ik wil wel graag meehelpen aan het verhogen van het moderatie-nivo alhier.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

sys64738 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:51:
En nee, ik probeer niemand af te fakkelen maar ik wil wel graag meehelpen aan het verhogen van het moderatie-nivo alhier.
Oké :) Het kwam net ff een beetje te nors op me over, maar meehelpende handjes zijn desondanks altijd welkom :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1