Tweede TFT monitor, maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-06 00:04
Ik heb nu een Iiyama Prolite e435S, 17" TFT scherm. Ik ben er tevreden mee, maar nu wil ik er een tweede op mijn videokaart aansluiten. Volgens de Pricewatch is deze monitor niet meer te krijgen (nog wel ergens, maar dan loeiduur). Nu is mijn oog gevallen op de Prolite E1700S-B2.

Qua specs vallen me wel wat verschillen op, maar ik kan niet inschatten of ik hierin iets ga merken tijdens games. Kan iemand mij hiervan van informatie voorzien? many thanks!

Prolite e435S
Prolite E1700S-B2.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:24
misschien kan je dan nog beter naar een 2e-hands scherm op zoek of de huidige verkopen en twee nieuwe kopen. Als je goed kijkt naar beide platen is de omlijsting van de schermen niet gelijk, alsmede de (minimale) verschillen in helderheid (wat je naast elkaar zeer waarschijnlijk toch gaat zien).

Uit ervaring kan ik je zeggen dat twee verschillende typen schermen (met gelijkwaardige specs) toch niet lekker naast elkaar werken.

Edit:
Bijvoorbeeld Clique en Clique
2e is wel zilver overigens, dus dat wordt nachtgamen, zie je geen verschil meer :9 (overigens is zilver en zwart naast elkaar minder storend dan afmetingen van de 'omlijsting')

[ Voor 64% gewijzigd door PeterSelie op 24-04-2007 22:43 ]

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-06 00:04
SoaDmaggot schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:40:
misschien kan je dan nog beter naar een 2e-hands scherm op zoek of de huidige verkopen en twee nieuwe kopen. Als je goed kijkt naar beide platen is de omlijsting van de schermen niet gelijk, alsmede de (minimale) verschillen in helderheid (wat je naast elkaar zeer waarschijnlijk toch gaat zien).

Uit ervaring kan ik je zeggen dat twee verschillende typen schermen (met gelijkwaardige specs) toch niet lekker naast elkaar werken.
Dank je, dit wilde ik weten. Dan neem ik zeker géén twee verschillende schermen.
Edit:
Bijvoorbeeld Clique en Clique
2e is wel zilver overigens, dus dat wordt nachtgamen, zie je geen verschil meer :9 (overigens is zilver en zwart naast elkaar minder storend dan afmetingen van de 'omlijsting')
Deze ben ik niet tegengekomen toen ik zocht, maar beide zijn dusdanig uit de buurt, dat ik niet even kan gaan kijken (iets wat ik toch wel graag doe ik iets koop). Helaas, maar dank je voor je moeite!

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En is deze niet wat meer in de buurt? Klik

Of wil je liever geen 2e hands en dus 2 nieuwe beeldschermen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

^^

Gaat dan wel meer over videokaarten dan monitoren maar zelfde punten blijven relevant, bovenal dat we op GoT geen "welke moet ik kopen?" topics willen - een Tweaker kan zelf kiezen

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.