Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Ik zou het idd. niet tegelijk plannen met grote feesten. Maar voor de rest gewoon een datum prikken
Er komt uiteindelijk een aantal nieuwe polls waarin tevens een keuze gemaakt kan worden wat betreft de datum. De datum met de meeste stemmen zal het dan logischerwijs worden.Daywalk3r schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:53:
Op de 7de van juli heb je 2 feesten.
Dan is er ground zero @ bussloo en sensation white.
niet dat het mij iets uitmaakt maar mischien dat er dan mensen niet komen ofzo.
Vanavond hebben we onze eerste vergadering, wie weet volgt hierop wat concretere informatie etc.
Leuk, maar dan kan je het niet zo goed niet organiseren.TEAMIKKE schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:59:
Als je zo gaat beginnen dan komt er nooit wat van terecht. Je kan geen datum plannen waarop iedereen kan. Je kan beter van tevoren bekend maken welke datum het is en dan moeten de mensen zich daaraan aanpassen. Andersom wil niet .En er zijn altijd wel mensen die niet kunnen komen![]()
Ik zou het idd. niet tegelijk plannen met grote feesten. Maar voor de rest gewoon een datum prikken
7-7-7 is idd crapsation en volgens mij is er 14-7-7 ook weer een groot feest in de hemkade.
Daar moeten we persoonlijk niet naar kijken, vanavond (zoals Floriske ook al aangeeft) zal er meer concrete informatie naar buiten komen.
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Hoezo dat dan weerk8skaaay schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:04:
[...]
Leuk, maar dan kan je het niet zo goed niet organiseren.
Daarom staan er _tot nu toe_ 7-7 en 14-7 op de " lijst ". Misschien dat er vanavond andere data naar voren komen. Waarschijnlijk niet, maar wel hoopt de organisatie (iig ik) vanavond al een beetje te brainstormen.
Ik zal nav de vergadering van vanavond een pdf doc opstellen waarin onze vergadering kort wordt samengevat.
Iedereen van de organisatie is volgens mij er + Ediejo.
De openingspost is zojuist aangepast, er is wat meer concrete informatie beschikbaar alsmede een aantal nieuwe polls.
Bij deze wil ik de potentiele deelnemers verzoeken de nieuwe openingspost z.s.m even door te lezen aangezien we e.e.a. volgende week definitief vast willen leggen als organistatie.
Thx en we maken er samen wat moois van!!!!!
ook mooi van ed's baas
maar ik ga zo slapen.
* KoudeAardbei is benieuwd naar de poll
Wtf?
Waarom loopt de poll hier niet gelijk met die van CJ?
[ Voor 21% gewijzigd door KoudeAardbei op 02-05-2007 00:29 ]
Goede uitwerking van het gesprek Floriske, top !
Goede samenvatting vanwaar we het precies over gehad hebben.
Zelf heb ik gestemt voor 7 juli, komt me even wat beter uit dan de 14e (Dan zou ik er later zijn) maar de 21e zou ik ook kunnen. En uiteraard, als mede-organisator wil ik uiteraard dat het nog steeds doorgaat
Verwijderd
"Bij deze wil ik de potentiele deelnemers verzoeken de nieuwe openingspost z.s.m even door te lezen aangezien we e.e.a. volgende week definitief vast willen leggen als organistatie."
We gaan dus geen weken meer wachten.
wie is diegene die Nee heeft gestemd
7 juli pwned atm
gok 18+,
Maarjah anyone 14/15/16?
Verwijderd
Ik zelf ben 18 (nog 8 dagen.) , dus 19 op de BBQ. En ik denk heus wel dat er 14/15/16 jarige komen. Al gok ik wel dat "de meeste" zo rond de 20 zullen zijn. (18 ~ 22)
Er zullen denk ik ook wel wat oude-rotten komen :-)
Ik kom iig niet, aangezien ik écht geen geld overheb komende maanden.. 5 verjaardagen, moederdag, dagje strand, nieuwe skateboard-onderdelen... Hakt allemaal stevig in op m'n budget
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Petrikov gaat ook mee
geen ideeKoudeAardbei schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:26:
[....]
Wtf?
Waarom loopt de poll hier niet gelijk met die van CJ?
[ Voor 43% gewijzigd door floriske.nl op 02-05-2007 13:40 ]
//Thapous
Waarschijnlijk schrijft niemand zich op beide sites in. Gebeurt dat wel controleren wij dat uiteraard. (er word gewoon een centrale lijst gehouden met de inschrijvingen etc.)
Wanneer dat bekend is, zal je het in dit topic vinden.
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
* geez opt voor naambordjes met de GoT nickname
ik heb Bootz van de polls inmiddels gemaild.
De directe links naar de polls zijn:
http://poll.dezeserver.nl...s.cgi?pid=192250&layout=6
http://poll.dezeserver.nl...s.cgi?pid=192248&layout=6
Het nummer achter "layout" bepaald hoe de tussenstand er uit komt te zien, maar op de een of andere manier veranderd hiermee niet alleen het uiterlijk, maar ook de tussenstand zelf.
Hopelijk wordt dit snel verholpen, ik laat het even weten op het moment dat ik meer weet en e.e.a. volgens de maker naar behoren moet werken.
Mijn excuses voor het ongemak en Bootz alvast bij voorbaat bedankt voor de moeite!
[ Voor 6% gewijzigd door floriske.nl op 02-05-2007 18:14 ]
(Had zoiets al gedacht, aangezien je met wat nummertjes verschillende uitslagen kon berijken
@godric:
Ok;)
gewoon blijven stemmen dusHoi Floris,
Ik zie inderdaad wat het probleem is. Zo te zien is er iets mis in het
cache-systeem van de plaatjes, ik kan zo alleen even niet vinden wat het
is. Ik heb deze week tentamens dus niet zo veel tijd om er naar te
kijken, maar ik ga het wel proberen te fixen volgende week.
In ieder geval bedankt voor het melden
Groetjes,
BOOTZ
[ Voor 13% gewijzigd door floriske.nl op 02-05-2007 22:30 ]
Misschien ook slim om tegen de tijd te kijken dat de datum vast staat of het mogelijk is te carpoolen oid. Als iedereen met auto komt dan staan er 75 autos op het terrein, niet het meest praktische lijkt me zo
Lijkt het wel op volgens de pollKoudeAardbei schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:42:
Het word dus wss 7 juli?
Ik heb daarom het verzoek bij de mods neergelegd om de topictitel te wijzigen.
Thx voor het wijzigen van de titel!!
[ Voor 9% gewijzigd door floriske.nl op 07-05-2007 13:02 ]
De stemronde loopt tot Maandag 14-5-2007 tot 21:00.
Stemmen dus
Er zijn op dit moment 44 mensen die aangegeven hebben om te kunnen.
Vorige stemronde waren er dat veel meer, waar zijn jullie overige modders ?
We want more
[ Voor 5% gewijzigd door sky- op 10-05-2007 12:01 ]
tss, en daar zet je dan ook nog eens een
Verwijderd
Rottum is voor mij te ver omrijden, anders had je wel met mij meegekundVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:13:
Ik zit met vervoer maar das wel te regeleben dan net 16 dusja
Ik begin haast medelijden te krijgen met iedereen die wel gaat. Maar dan bedenkt ik me dat jullie dan wel al dat bier voor jullie zelf hebben
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:09:
Ik haak af. 7 juli ben ik zo'n 3300km van Utrecht vandaan. Da's niet zomaar te berijden.
Jullie maken je er wel makkelijk van af zeg, Blackcrown en X-GAMER-X kunnen die vele kilometers waarschijnlijk wel samen rijden en TEAMIKKE moet maar eens uit zijn 'ik kom uit het noorden' slachtoffer-positie komenVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:31:
Helaas kan ik er ook niet bij zijnIk ben van begin Juli tot 21 Juli op vakantie... helaas.
Niet zeuren, BBQ'en!
TEAMIKKE, misschien dat je kan carpoolen met iemand ? En voor de vakantiegangers is het idd jammer
Verwijderd
7 juli zit ik nog 3100km noordelijker dan TEAMIKKE. Noorderlijker dan daar kan niet in Europa.Godric schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 22:58:
[...]
[...]
[...]
Jullie maken je er wel makkelijk van af zeg, Blackcrown en X-GAMER-X kunnen die vele kilometers waarschijnlijk wel samen rijden en TEAMIKKE moet maar eens uit zijn 'ik kom uit het noorden' slachtoffer-positie komen.
Niet zeuren, BBQ'en!
Toch wel jammer, had graag gekomen. Ik kom volgend jaar langs.
Anders moet ik met de trein
Godric schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 22:58:
Jullie maken je er wel makkelijk van af zeg, Blackcrown en X-GAMER-X kunnen die vele kilometers waarschijnlijk wel samen rijden en TEAMIKKE moet maar eens uit zijn 'ik kom uit het noorden' slachtoffer-positie komen.
Verwijderd
En er komt een lijstje waar precies iedereen woont zodat er wellicht carpool afspraken gemaakt kunnen worden. Na de volgende vergadering gaat dit systeem waarschijnlijk voor het publiek open.
Verwijderd
Ik kom der wel anders ga ik wel met de trein !!
De planning is inderdaad dat er een lijst komt met alle deelnemers en hun woonplaats zodat er eventueel onderling carpool afspraken gemaakt kunnen worden.k8skaaay schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:51:
Ik ben nu bezig aan het inschrijf-systeem.
En er komt een lijstje waar precies iedereen woont zodat er wellicht carpool afspraken gemaakt kunnen worden. Na de volgende vergadering gaat dit systeem waarschijnlijk voor het publiek open.
Hiervoor denken we er aan een appart "CM BBQ meet Carpooltopic" te openen tegen die tijd.
Ik moet ook met de trein als niemand kan ophalen, en jij komt lang hardenberg waar ik dan moet instappen, maar ik weet ook niet zeker of ik wel mag, zal binnenkort wel ff vragen...KoudeAardbei schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 07:59:
Komt er iemand langs emmen?
Anders moet ik met de trein
Maar anders zouden we evt met de trein samen kunnen rijden...
//Thapous
Zodra het inschrijfsysteem online is zullen we hier een link plaatsen.
[ Voor 4% gewijzigd door sky- op 15-05-2007 12:16 ]
De lokatie is definitief, we zijn alleen nog bezig met overnachting te regelen.
Dit wordt in de volgende vergadering besproken.
Zodra dat ook definitief is, zullen de inschrijvingen geopend worden.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Er kan op de inschrijfpagina ingeschreven worden, dit staat ook in de TS.
Lees de TS allen opnieuw door !!
[ Voor 11% gewijzigd door sky- op 21-05-2007 22:21 ]
ter info: Er zal binnenkort een "CM BBQ meet Carpooltopic" komen waarin mensen onderling afspraken kunnen maken om eventueel te carpoolen.
In de openingspost komt simpelweg een link naar een pagina met enkel nicknames en bijbehorende woonplaats (dit vanwege privacy redenen) aan de hand hiervan kan je eventueel zelf persoonlijk contact zoeken met bepaalde mensen om een lift te regelen.
[ Voor 61% gewijzigd door floriske.nl op 21-05-2007 23:04 ]
Verwijderd
Mijn ouders hebben me eerst vertelt dat ik wel mocht ! en nu gaan we oppeens op vakkantie van 25 juni tot 31 juli
Ik ben er de volgende keer bij !!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 10:48 . Reden: 31 juni moet 31 juli zijn :( ]
sommigen krijgen overigens waarschijnlijk nog een tweede inschrijfmail (als je vandaag ingeschreven hebt) aangezien er iets mis ging met het verwerken van de inschrijfmail in mijn mailclient, maar je inschrijving is goed verwerkt in de database dus daar hoef je je geen zorgen over te maken en je hoeft je dus niet opnieuw in te schrijven!
en goed bezig mensen, niet treuzelen, maar inschrijven
[ Voor 64% gewijzigd door floriske.nl op 22-05-2007 19:55 ]
Ga paar dagen daarna op vakantie dus weet niet of ik dan eventueel tijd over heb om te komen. Maar ga het zeker proberen!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Hoe we dit precies op de CMBBQ gaan doen is nog onbekend, dit komt zsm naar voren.
Verwijderd
Verwijderd
Oeps had et verkeert getyptk8skaaay schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:40:
Ehm, de bbq is 7 juli..
Verwijderd
Volgende keer beter
Maargoed, kan je niet ; kan je niet
Zodra ik thuis ben komt er een lijstje online met wie er precies in hebben geschreven en waar de personen wonen, zodat je misschien contact met die persoon kan opnemen ;-).
[ Voor 63% gewijzigd door sky- op 23-05-2007 11:10 ]
er zijn tot nu toe 8 inschrijvingen inclusief de organisatie
Kom mensen inschrijven
Uit de polls bleek dat er erg veel enthousiasme was voor het idee, waarna wij aan het organiseren zijn gegaan. Een tegenvaller is dan ook dat wij op dit moment het betreurende aantal van 5 inschrijvingen hebben
Het aantal deelnemers dat we nodig hebben om de BBQ door te laten gaan ligt vele malen hoger. We hebben dus meer inschrijvingen nodig! Ga dus naar het inschrijfformulier, en schrijf je in zodat de Grote Gezellige Casemod BBQ door kan gaan
sorry ed, was ik even vergeten
[ Voor 17% gewijzigd door floriske.nl op 02-06-2007 13:35 ]
Verwijderd
Het beste forum manfloriske.nl schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:15:
zojuist ook even een topic geopend op en NEED-modding
sorry ed, was ik even vergeten
Is heerlijk rustig daar
uit de poll bleek dat er meer mensen zouden willen komen, waar zijn die dan ?
[ Voor 3% gewijzigd door TEAMIKKE op 03-06-2007 16:27 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
die is er, iedereen moet uiterlijk 18 juni ingeschreven hebben, als we op dat moment onder de 35 inschrijvingen zitten gaat het geheel helaas niet door.TEAMIKKE schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:26:
Ik denk dat de mensen die niet wilde komen of gewoon wilden stemmen allemaal ja hebben gestemd. Het is een goed plan maar als puntje bij paaltje komtIk denk dat jullie een deadline moeten stellen voor de inschrijvingen (een eerdere tenminste) en dan kijken of het überhaupt door gaat.
De matige opkomst is overigens ook de reden waarom mensen nog geen verzoek tot betaling hebben ontvangen.
Helaas helaas, het zat er al aan te komen...vandaag heeft de organisatie de knoop doorgehakt.
Bij deze is de GGCBBQ ook wel bekend als "CM BBQ meet" officieel afgelast.
Het lage aantal inschrijvingen gaf duidelijk aan dat de animo die uit de polls leek te blijken er niet meer was. De begroting was gebaseerd op een groter aantal dan 35 deelnemers, met een huidig aantal inschrijvingen van 15 welke de laatste weken nauwelijk groeide leek een sluitende begroting ver weg. Om financiële fiasco's te voorkomen, en vooral omdat het hele idee van de CM BBQ was om veel modders bij elkaar te hebben, hebben we de stekker er uit getrokken.
Misschien komt er ooit een volgende poging, het zal blijken
Thx voor het enthousiasme voor ons idee allen, jammer dat het niet zo heeft mogen zijn, maar wie weet in de toekomst!
Verwijderd
EB cardetailing tot aan uw huis
Wist vandaag zeker dat ik die dag kon, dus wilde me al gaan inschrijven... helaas gaat dat niet door
Eens
Verwijderd
We zijn ermee begonnen na het gedoe na het NKCM, het moest een Grote Gezellige Casemod BBQ worden, het doel was dan ook groot en dat bleek ook uit de polls. Helaas is de animo minder gebleken en is het doel van deze BBQ niet te halen.TEAMIKKE schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:56:
[...]
EensMss wat klein schaliger de volgende keer? Idee'tje: Na de tBCL (bijvoorbeeld) een BBQ oid houden? Ff napraten over alles enz. Dit heb ik wel gemist destijds omdat ik snel weer naar huis moest.
Idd jammer voor de mensen die er wel zin in hadden. Wat betreft na evenementen, kom maar op met je ideeënVerwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:04:
Dit vind ik erg sneu voor de mensen die zig al wel in hadden geschreven ! Ik zou zeggen Doe iets na Zoals Teammikke als zij na een Evenement. Ik ben van plan om naar erg veel Evenementen te gaan na mijn Exanetijd enzo!
Verwijderd
Godric schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:17:
[...]
We zijn ermee begonnen na het gedoe na het NKCM, het moest een Grote Gezellige Casemod BBQ worden, het doel was dan ook groot en dat bleek ook uit de polls. Helaas is de animo minder gebleken en is het doel van deze BBQ niet te halen.
[...]
Idd jammer voor de mensen die er wel zin in hadden. Wat betreft na evenementen, kom maar op met je ideeën.
Maar als jullie het weer doen ben ik er zeker bij !! !
Verwijderd
Inschrijven voor de BBQ meet kan helaas niet meer op http://cmbbq.dennisvuh.nl/