Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CM BBQ meet (Status: afgelast :'( )

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 336 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/external/bbqtopicheadergot.jpg

/me *Godric schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:23:
Godric heeft een trieste mededeling...

Helaas helaas, het zat er al aan te komen...vandaag heeft de organisatie de knoop doorgehakt.

Bij deze is de GGCBBQ ook wel bekend als "CM BBQ meet" officieel afgelast. :(

Het lage aantal inschrijvingen gaf duidelijk aan dat de animo die uit de polls leek te blijken er niet meer was. De begroting was gebaseerd op een groter aantal dan 35 deelnemers, met een huidig aantal inschrijvingen van 15 welke de laatste weken nauwelijk groeide leek een sluitende begroting ver weg. Om financiële fiasco's te voorkomen, en vooral omdat het hele idee van de CM BBQ was om veel modders bij elkaar te hebben, hebben we de stekker er uit getrokken.

Misschien komt er ooit een volgende poging, het zal blijken ;).

Ter info:

Dit topic loopt synchroon op www.casejunkies.com en NEED-modding

Nogmaals wil ik de mods van GOT hartelijk danken voor het geven van toestemming voor dit topic en het steunen van het initiatief en uiteraard alle GOTters die het initiatief met veel enthousiasme opgepikt hebben, maar helaas wat minder enthousiast waren met inschrijven ;)!

_/-\o_ HULDE _/-\o_

[ Voor 202% gewijzigd door floriske.nl op 12-06-2007 10:46 . Reden: Er kan ingeschreven worden. ]

• Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-11 16:17
Lijkt me wel een leuk idee, Niet dat ik echt een casemoder ben moet nog beginnen aan mijn eerste mod (geen ideen voor een Mooie casemod :( ) Maar dan aslnog lijkt het mij leuk om een bbq met casemoders te hebben

• bravonijn
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-11-2024
ik ben er bij

• Re-Action
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-06-2024

Re-Action

I like to move it...move it...

Mooi zo die poll, toppie floriske :9

[CiP] LXfuSion - Dremel hier, Dremel daar =)

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-11 13:15

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Als ik kan (en mag :( ) wil ik graag komen!
Lijkt me erg leuk om sommige mensen nou eens in't echt te zien. (hoop alleen dat er wel ook wat andere jonge jongeren komen...)

Goed initiatief! Om een of andere reden is er inderdaad vaak onrust onder de casemodders, dat is erg jammer, zeker aangezien het nou ook niet iets is wat heel veel gedaan wordt.

[ Voor 34% gewijzigd door XplodingForce op 24-04-2007 21:18 ]

Everybody lies

Verwijderd

Ik kom ook wel ff langs als het kan en goed uitkomt. Even de datum en lokatie afwachten dus. :P

Verwijderd

Ben er ook bij natuurlijk

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Als deze BBQ doorgaat, zorg ik dat ik er bij ben! :D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:05

Thapous

Nee toch niet.

XplodingForce schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:17:
(hoop alleen dat er wel ook wat andere jonge jongeren komen...)
Ik wil best komen, ben ook 'jong' (15) maar mag vast wel als ik het lief vraag:P, moet dan nog kunnen maar dat komt vast wel goed. Ben niet echt iemand die al een dikke vette CM heeft gemaakt maar ben bezig met een bierkratmod (goedkoop en leuk om te doen voor mij, mja daar gaat 't hier niet over)

En ik heb best interesse...

//Thapous

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 13:29

Darkasantion

Just keep swimming!

Als ik kan, kom ik zeker! En zal wel wat bier meenemen!

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11 10:10
Eind juni, begin juli zou mij het beste uitkomen. Midden van het land is sowieso ideaal, qua vervoer en stiekem ook omdat ik dan sowieso wel ergens een slaapplek heb :).
Ediejo schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:44:
Ben er bij. En als het midden in het land is, dan heb ik "waarschijnlijk" een locatie met stroom en 100 meter verder een recreatie plas. ;)
Dat zou echt super zijn, je hebt het over de grindput bij Vianen? Ik zat namelijk al na te denken wat voor iets je moet hebben qua ruimte, een groot grasveld is dan ideaal. Ook zit aan de andere kant van de Lek een camping. Maar laten we eerst even de "waarschijnlijkheid" afwachten ;).

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

• B1tneuker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 16:47
Ondanks dat ik nog steeds niet aan m'n case constructie ben begonnen, wil ik hier ook wel bij zijn :)

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Verwijderd

Ik zal er ook bijzijn.
Altijd leuk om medemodders te ontmoeten.

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Ik ben er ook bij :-)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Verwijderd

:w

Poll: Zou je willen blijven slapen?

• Ja, in een tent of kampeerboerderij
• Ja, (hotel)kamer
• Nee

Daar mist dus nog een keuze, of de keuze moet aangepast worden natuurlijk :P

• Ja, maar alleen als er meiden komen :P (of niet :|? )

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:44
zoals ik al eerder gevraagd heb, mogen belgen die casemodden ook komen (a)
anders wil ik ook wel van de partij zijn hoor:)

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

//crap stond hier

[ Voor 92% gewijzigd door sky- op 24-04-2007 23:01 ]

• Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-11 16:17
Fr!st! schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:58:
zoals ik al eerder gevraagd heb, mogen belgen die casemodden ook komen (a)
anders wil ik ook wel van de partij zijn hoor:)
Zou raar vinden als dat niet mocht

[ Voor 83% gewijzigd door Rorando op 24-04-2007 23:01 ]

• Jeroenotje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik heb tot nu toe nog niet gereageerd in een topic als dit. Ik twijfelde ook of ik hier iets zou posten, maar dit klinkt zo hartverwarmend.. :) . Dat het al enige tijd rommelt in Casemodland, dat klopt en dat je daarop zo'n initiatief neemt vind ik goed... Begon al bijna gewend te raken aan de negativiteit in topics, een BBQ om alles te vergeten zodat iedereen daarna met een schone lei weer verder kan gaan is het ideale plan. Casemodders die onder het genot van een biertje, hamburgertje en een sateetje ideeën en gedachtes uitwisselen zonder enige strijdgevoelens zou een goede impuls zijn voor de casemod-scene in Nederland :).
De BBQ is gewoon voor iedereen die zich aangesproken voelt om langs te komen :) ?

[CiP] Black Betty - Links

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb zeker zin.
Een meeting om gewoon lekker met elkaar te ouwehoeren, ideeen uit te wisselen en het gewoon gezellig te hebben lijkt me een geweldig idee.

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik zal er alles aan doen om erbij te zijn. Nodigt iemand miss Gigabyte uit? Zou goed zijn voor de opkomst denk ik zo.

• B1tneuker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 16:47
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:41:
Ja, maar alleen als er meiden komen :P (of niet :|? )
Ik zou zeggen, nodig er een zooi uit. ik kan me niet voorstellen dat daar iemand bezwaar tegen heeft ;)
Ik iig niet :Y)

• Godric
waterkoud schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:07:
Nodigt iemand miss Gigabyte uit? Zou goed zijn voor de opkomst denk ik zo.
_O-
Ediejo schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:16:
[...]
Nee, strijkviertel de meern. Ik werk daar en denk dat me baas er geen problemen mee heeft. BBQ op strijkviertel gaat niet in de zomer brandgevaar maar op eigen terein geen last.
Strijkviertel is ook een heerlijk meertje en de Meern is tegen Utrecht aan wat ook zeer gunstig is voor de openbaar vervoer mogelijkheden. Zou echt ideaal zijn. Kunnen we met lekker weer ook nog even een duik nemen :). Ben benieuwd!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

De meern zou idd ook erg handig zijn, want dan kan ik zo goed als zeker wel :) (is vanaf hier op fietsafstand)

Everybody lies

Verwijderd

Utrecht is te doen met de trein. Hopen dat er een busje in die richting rijdt. Desnoods zou er een ophaalservice van Utrecht CS kunnen worden verzonnen voor alle mensen die met de trein zijn gekomen.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:33:
Utrecht is te doen met de trein. Hopen dat er een busje in die richting rijdt. Desnoods zou er een ophaalservice van Utrecht CS kunnen worden verzonnen voor alle mensen die met de trein zijn gekomen.
Ach, carpoolen kan ook nog altijd :)
Denk dat er tegen de tijd dat dit daadwerkelijk gepland staat (dus datum e.d.) er wel gekeken kan worden wie met wie mee zou kunnen rijden :)

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Ik weet niet zeker of deze meet nu specifiek bedoelt is voor het CM forum op GoT, of voor de hele CM gemeenschap in NL/BE, maar uit de startpost lijkt alsof het echt bedoelt is voor de hele community.

Als ik het inderdaad goed begrepen heb is het misschien handig om ook topics te openen over deze meet op de andere "grote" CM fora van de benelux (Casejunkies, need-modding enz.). Anders weten die er ook niet van.

EDIT: Ik lees net dat er op need-modding al een topic geopend gaat worden. Hoe zit het met de andere fora?

EDIT 2: @ Terw_Dan: Ja, je hebt helemaal gelijk, dat lees ik ook net idd.

Als ik hier zo lees heb ik het gevoel dat er heel veel mensen gaan komen, zeker als alle CM'ers van de benelux worden uitgenodigd (helemaal fantastisch natuurlijk!). Wordt wel een flinke BBQ regelen dan >:)

[ Voor 33% gewijzigd door XplodingForce op 24-04-2007 23:59 ]

Everybody lies

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

XplodingForce schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:48:

EDIT: Ik lees net dat er op need-modding al een topic geopend gaat worden. Hoe zit het met de andere fora?
Voor zover ik weet is het de bedoeling dat het overal komt te staan en dat het uds voor de hele community is.

Verwijderd

Gezellig :D, ik ben (mits niet verhinderd) ook van de partij!

@ Ed, je hebt flink wat te lassen als ik zo zie hoeveel man er wel niet naartoe wilt ;)

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:18
Wat mij betreft mag er hierover op CJ ook een topic geopend worden, leuk initiatief :)

[ Voor 8% gewijzigd door Carpento op 25-04-2007 00:39 ]

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Laten we het maar gewoon hier op GoT & op NEED houden ?

Anders is het imho onoverzichtelijk.

• Godric
k8skaaay schreef op woensdag 25 april 2007 @ 08:51:
Laten we het maar gewoon hier op GoT & op NEED houden ?

Anders is het imho onoverzichtelijk.
Je wilt mensen bereiken, en dat lukt je niet als je een topic op één forum opent. Als je het eenmaal op 2 fora hebt staan, is het niet zo veel minder overzichtelijk om het ook op CJ te openen. En aangezien niet elke CJ'er op GoT zal komen is een topic daar wel net zo verstandig.

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Goed,

Bij nader inzien dan toch maar eigenlijk :9.

Ik heb ook gisteren even Floriske een DM gestuurd mbt de organisatie. (Ik wil best helpen/mee organiseren) Ik kom zelf nooit op CJ. Maar goed, ik krijg nog reactie binnenkort van Floriske.

[ Voor 3% gewijzigd door sky- op 25-04-2007 09:31 ]

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
Organiseer je het toch gewoon op dezelfde locatie als CampZone wordtgehouden :P Lekker groot, maar dan weer niet in midden Nederland.

• DeKemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-06 22:15
Leuk idee, altijd leuk om de mensen weer te ontmoetten. Als dit door gaat ben ik zeker van de partij.

De campzone van dit jaar of vorig jaar aangezien de locatie is verplaatst.

[ Voor 28% gewijzigd door DeKemp op 25-04-2007 10:28 . Reden: bijvoegsel ]

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik kom niet, maar ik heb wel een leuk gezamelijk project voor jullie dan... Mod je eigen barbecue...

Of maak een bbq van oude kasten :-P

Have fun All

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Verwijderd

Die barbeque (schrijf je dat zo? :9) wordt gemaakt door Ediejo. Die last een paar oude kasten aan elkaar. :P

• DeKemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-06 22:15
Ik heb nog wel een oude sloop bigtower.

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Heb hier nog 3 kasten staan, die doneer ik dan ook wel.

Maar laten we maar eerst de organisatie opzetten.

Verwijderd

De organisatie kom ZSM!!

Verwijderd

wss zal ik ook wel van de partij zijn. Tegen die tijd moet ik mijn rijbewijs en auto wel klaar hebben dus ...... >:) 8)

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:49
Als de datum en plaats goed uitkomen zal ook ik zeker van de partij zijn! :9~

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Het doet met deugd om te lezen dat er zoveel enthousiasme is omtrent het idee D:

Een paar onduidelijkheden wil ik even uit de weg helpen tijdens mijn werlverdiende pauze:

-Ja, het is voor de hele communitie, dus niet alleen voor gotters

-Ja, ook op CJ en Need-Modding zal een topic geopend worden, mij lijkt het wijsheid om voor ieder fora 1 van de organisatoren aan te wijzen om daar eventuele vragen etc. te beantwoorden
-De poll's zullen echter wel dezelfde zijn zodat alle aantallen op ieder forum altijd up to date zal zijn

wat betreft de BBQ's zelf, case-chassis zijn over het algemeen verzinkt staal en zink is nou niet echt goed voor de gezondheid ;) Het basisidee, mits haalbaar, is een bedrijf in te stellen voor het leveren van de barbeque's, vlees etc. zoals bijvoorbeeld http://www.barbecue.nl/ en ook eventuele drank af te kopen o.i.d.

De locatie en maand lijken me nu al vrij duidelijk, Midden van het land en Juli (in verband met vakanties lijkt mij begin juli de beste optie, 7 of 14 bijvoorbeeld), ik denk dan ook dat we graag op Ed zijn aanbieding in gaan, ik hoop wel dat er een kampeermogelijkheid in de buurt is.

Ik zal de polls nog een tijdje door laten lopen en op het moment dat het lijkt alsof iedereen die interesse heeft gestemd heeft deze meer speciferen (op datum etc.)

1 dezer dagen ga ik de personen die zich gemeld hebben als mede organisatoren een mailtje sturen en kunnen we een keer een avondje afspreken om e.e.a. te bekokstoven. Hopelijk kan Ed hier ivm de locatie ook bij zijn.

* floriske.nl dankt bij deze Ed en Carpento op gepaste wijze voor het mogen openen van de topics op hun fora! _/-\o_

Verwijderd

Hartstikke mooi allemaal. Ik kom ook zeker, mits niet verhinderd.

Juli lijkt me prima. Midden van het land is voor de meesten idd wel het handigst. Busje in de buurt zou wel fijn zijn, aangezien er natuurlijk wel gepilst moet worden. ;) (nu nog hopen dat ze niet weer gaan staken)

Misschien een idee om op elk forum de gesloten openingspost te zetten als stickie met een link naar deze draad? En eventueel een registratielink voor GoT? Dan kan iedereen aanhaken, maar wordt het toch centraal gehouden? Hier op GoT is het immers begonnen. Of zeg ik nu iets raars?

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:28:
[.....]
Misschien een idee om op elk forum de gesloten openingspost te zetten als stickie met een link naar deze draad? En eventueel een registratielink voor GoT? Dan kan iedereen aanhaken, maar wordt het toch centraal gehouden? Hier op GoT is het immers begonnen. Of zeg ik nu iets raars?
Nee, persoonlijk vind ik dit geen goed idee, maar ik snap je opmerking wel.

Het idee is wel op got ontstaan, maar Need-Modding en Casejunkies hebben beiden hun medewerking verleend door middel van het toestaan van een topic omtrent dit gebeuren, ik denk dat we (mede om een zo breed mogelijk publiek van casemodders te bereiken) op ieder forum een topic moeten laten lopen. Zodat mensen bijvoorbeeld niet gaan denken "Hmm, om mee te doen moet ik perse aangemeld zijn op GOT" o.i.d.

Bovendien kunnen de vaste bezoekers van de diverse fora op die manier ook hun eigen onderlinge discussies voeren etc.

Het evenement is voor iedere casemodfreak in het land en dit wil ik dan ook uitstralen!

Het aanpassen van de openingspost op het ene of andere forum is zo weinig werk dat we het daarom niet hoeven te laten.

edit:
@43prcnt burnt hieronder:

Je opmerking werd ook echt niet als kritiek gezien hoor, maar als enthousiast meedenken :D en mensen die meedenken zijn altijd welkom :*)

Het topic op CJ heb ik zojuist geopend, Need-modding moet ik vanavond even kijken want de pics van de pol werken daar om de een of andere reden niet.

Persoonlijk denk ik dat we, inclusief got, met die drie fora de markt wel zullen weten te dekken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door floriske.nl op 25-04-2007 16:00 ]

Verwijderd

Ok, het was maar een hersenspinsel, maar idd, als je een zo groot mogelijk publiek wil aanspreken, is een discussie op elk forum wel het beste.

Het was ook absoluut niet bedoeling om mensen buiten te sluiten ofzo hoor. Maar meer om een centrale discussie hierover te voeren.

Ik zal eens langs de verschillende fora surfen om daar het verhaal te volgen... ;)

Verwijderd

Ik wil wel kome,:)
maar is dit voor de mensen die hier mods plaatsen ?
Ik ben zelf vaak bezig met modden maar ik post het hier niet :P

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:37:
Ik wil wel kome,:)
maar is dit voor de mensen die hier mods plaatsen ?
Ik ben zelf vaak bezig met modden maar ik post het hier niet :P
Volgens mij is 't voor iedereen die geïnteresseerd is in casemods en daar gezellig over wil praten onder het genot van een stuk aangebrand vlees en een biertje :Y)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

@ vorige pagina ;) Ik zal er zijn !! lijkt me leuk + dat ik dan net 16 ben ;)

En dan gewwon je eige tent mee + paar vriendinne ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 16:50 ]

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Demoniac schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:41:
[...]
Volgens mij is 't voor iedereen die geïnteresseerd is in casemods en daar gezellig over wil praten onder het genot van een stuk aangebrand vlees en een biertje :Y)
Inderdaad, iedereen die iets met casemodden heeft is welkom!
De organisatie is inmiddels bekend:

Floriske.nl
Godric
Faried112
K8skaay
XplodingForce

En hopelijk bemiddeld Ediejo bij de uiteindelijk locatie, aangezien "midden van het land" nu al duidelijk favoriet is.
Alle medeorganisatoren hebben als het goed is mail van me gehad, muv XplodingForce (die heb ik per DM benaderd, als dit niet zo is dan hoor ik het wel.

@Ediejo: De afbeeldingen van de Polls lijken niet te werken op Need-Modding, ik heb je daarover een PM gestuurd op Need-Modding

[ Voor 40% gewijzigd door floriske.nl op 25-04-2007 19:50 ]

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

offtopic:
Floriske, ik heb geen mail gehad. Nu staat mijn email adres er ook niet.

Afbeeldingslocatie: http://dennisvuh.nl/mail.jpg

thnx !

[ Voor 29% gewijzigd door sky- op 25-04-2007 20:23 ]

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
k8skaaay schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:21:
offtopic:
Floriske, ik heb geen mail gehad. Nu staat mijn email adres er ook niet.

thnx !
bij deze verzonden, je kan je mailadres hier dus weer weghalen ;)

* floriske.nl had al het gevoel dat hij iemand vergat :X

[ Voor 8% gewijzigd door floriske.nl op 25-04-2007 20:33 ]

• Thapous

Thapous

Nee toch niet.

Gaaf dat binnen een dag al zoveel bekend is ;) .

Ga zo door zou ik zeggen!

//Thapous

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Thapous schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:06:
Gaaf dat binnen een dag al zoveel bekend is ;) .

Ga zo door zou ik zeggen!
we willen ons best doen zo snel mogelijk het geheel op de rit te hebben, zodat mensen niet stiekem andere plannen gaan maken ;)

* floriske.nl mag niet speculeren, maar ik vermoed dat het 7 of 14 juli gaat worden ivm de vakanties voor velen later in de maand (let wel dat aan deze opmerking geen rechten kunnen worden ontleend ;))

Verwijderd

dan wel 14 Juli want ik ben de 7e nog op vakantie geloof ik O-)

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Dat wordt wellicht wel goed besloten, daar komt nog wel een poll voor.

Onze eerste vergadering staat voor maandag OF dinsdag geplanned.

[ Voor 3% gewijzigd door sky- op 26-04-2007 21:43 ]

Verwijderd

Whaha een week nadat het idee is bedacht is de eerste vergadering al :P Geweldig !

• pin_point
  • Laatst online: 21-11 18:30
hmm ... ben altijd wel in voor barbeques :) , vooral als het gezellig gaat worden.

Moet alleen nog even kijken of ik het mogelijk kan combineren met CZ

• KoudeAardbei
  • Laatst online: 14-11 05:30

KoudeAardbei

Moderator

moet je die-hard modder zijn ? :9
Anders ben ik ook van de partij :D
(altijd in voor wat gezelligheid ;) )

• Thapous

Thapous

Nee toch niet.

Nee, ik weet niet of je topic beetje hebt doorgelezen maar is voor iedereen die het leuk / interessant vind

//Thapous

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

oke :D
Ik hoop dat ik dan niet op vakantie ben ;)

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

7 juli :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

13e vertrek ik naar spanje _/-\o_

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Iedereen met interesses naar casemodding (en wellicht overclocking) is welkom hoor.

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

dat is mooi :D
7 juli ben ik van de partij...
maximaal tot 12 juli (14 ben ik weg :S)

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Hopelijk ben ik er ook bij, lijkt me gezellig!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Zal zeer zeker proberen om aanwezig te zijn :)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Berenkoud
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-11 20:40
14 juli is mijn verjaardag :)

PS2 Snow White SRSM 20"

Verwijderd

Dus we doen het 14 Juli en Juize regelt het bier ;)

• ravenge
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-11 13:27

ravenge

Wij Schoppen Kont!

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 10:21:
Dus we doen het 14 Juni en Juize regelt het bier ;)
is idd wel logisch om het dan een maand eerder te doen 8)7

Ontopic: Gaad id mensen!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:59
ik wil ook wel komen
dus het is de 14 of nog de 7 de
mijn vakantie is nog niet afgesproken dus weet niet of ik dan op vakantie ben

Verwijderd

ravenge schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:58:
[...]

is idd wel logisch om het dan een maand eerder te doen 8)7

Ontopic: Gaad id mensen!
Jah een kleine typo ;)

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Op de 7de van juli heb je 2 feesten.

Dan is er ground zero @ bussloo en sensation white.

niet dat het mij iets uitmaakt maar mischien dat er dan mensen niet komen ofzo.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Als je zo gaat beginnen dan komt er nooit wat van terecht. Je kan geen datum plannen waarop iedereen kan. Je kan beter van tevoren bekend maken welke datum het is en dan moeten de mensen zich daaraan aanpassen. Andersom wil niet .En er zijn altijd wel mensen die niet kunnen komen :P

Ik zou het idd. niet tegelijk plannen met grote feesten. Maar voor de rest gewoon een datum prikken :P

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Daywalk3r schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:53:
Op de 7de van juli heb je 2 feesten.

Dan is er ground zero @ bussloo en sensation white.

niet dat het mij iets uitmaakt maar mischien dat er dan mensen niet komen ofzo.
Er komt uiteindelijk een aantal nieuwe polls waarin tevens een keuze gemaakt kan worden wat betreft de datum. De datum met de meeste stemmen zal het dan logischerwijs worden.

Vanavond hebben we onze eerste vergadering, wie weet volgt hierop wat concretere informatie etc.

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

TEAMIKKE schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:59:
Als je zo gaat beginnen dan komt er nooit wat van terecht. Je kan geen datum plannen waarop iedereen kan. Je kan beter van tevoren bekend maken welke datum het is en dan moeten de mensen zich daaraan aanpassen. Andersom wil niet .En er zijn altijd wel mensen die niet kunnen komen :P

Ik zou het idd. niet tegelijk plannen met grote feesten. Maar voor de rest gewoon een datum prikken :P
Leuk, maar dan kan je het niet zo goed niet organiseren.
7-7-7 is idd crapsation en volgens mij is er 14-7-7 ook weer een groot feest in de hemkade.
Daar moeten we persoonlijk niet naar kijken, vanavond (zoals Floriske ook al aangeeft) zal er meer concrete informatie naar buiten komen.

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
k8skaaay schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:04:
[...]

Leuk, maar dan kan je het niet zo goed niet organiseren.
Hoezo dat dan weer 8)7 Ik zeg alleen dat je nooit een datum hebt waarop íedereen kan en dan kan het net zo goed niet 8)7 Vaaag.. Blij dat Floriske.nl altijd voor opherldering zorgt.

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Dat bedoel ik daar ook mee, je hebt nooit een datum waarop iedereen kan. (er is altijd wel iemand die niet kan.. dan weer piet, dan weer zus en dan weer zo..)

Daarom staan er _tot nu toe_ 7-7 en 14-7 op de " lijst ". Misschien dat er vanavond andere data naar voren komen. Waarschijnlijk niet, maar wel hoopt de organisatie (iig ik) vanavond al een beetje te brainstormen.

Ik zal nav de vergadering van vanavond een pdf doc opstellen waarin onze vergadering kort wordt samengevat.

Iedereen van de organisatie is volgens mij er + Ediejo.

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
/me Goed om te zien dat ook hier het enthousiasme groeit! _O_

De openingspost is zojuist aangepast, er is wat meer concrete informatie beschikbaar alsmede een aantal nieuwe polls.

Bij deze wil ik de potentiele deelnemers verzoeken de nieuwe openingspost z.s.m even door te lezen aangezien we e.e.a. volgende week definitief vast willen leggen als organistatie.

Thx en we maken er samen wat moois van!!!!!

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

Cool :D
ook mooi van ed's baas _/-\o_
maar ik ga zo slapen.

* KoudeAardbei is benieuwd naar de poll

Wtf?
Waarom loopt de poll hier niet gelijk met die van CJ?

[ Voor 21% gewijzigd door KoudeAardbei op 02-05-2007 00:29 ]

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Ik denk dat er op CJ het nog niet geupdate is.

Goede uitwerking van het gesprek Floriske, top !
Goede samenvatting vanwaar we het precies over gehad hebben.
Zelf heb ik gestemt voor 7 juli, komt me even wat beter uit dan de 14e (Dan zou ik er later zijn) maar de 21e zou ik ook kunnen. En uiteraard, als mede-organisator wil ik uiteraard dat het nog steeds doorgaat :).

Verwijderd

Lastig, ik weet nog steeds niet met welke data ik eigenlijk op vakantie ga. 6 weken staan geplanned, dus kans is groot dat ik dan gewoon op vakantie ben. Ik stem nog even niet enzo, doe ik wel als ik weet wanneer ik op vakantie ben. :)

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Quote van Floriske :
"Bij deze wil ik de potentiele deelnemers verzoeken de nieuwe openingspost z.s.m even door te lezen aangezien we e.e.a. volgende week definitief vast willen leggen als organistatie."

We gaan dus geen weken meer wachten. ;)

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

proest :X
wie is diegene die Nee heeft gestemd :( (najah maakt ook niet uit)

7 juli pwned atm _/-\o_

Verwijderd

7 juli komt mij ook wel goed uit, de 14e niet ivm SENSATION Black

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

btw, wat zijn de leeftijden die vooral komen :?
gok 18+,
Maarjah anyone 14/15/16?

Verwijderd

Ik ben 19, maar van binnen ben ik 12. Maak je maar geen zorgen, ook als je jonger bent mag je erbij! Als je maar weet wat bier is. :)

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Ik denk dat het heel erg varieert.

Ik zelf ben 18 (nog 8 dagen.) , dus 19 op de BBQ. En ik denk heus wel dat er 14/15/16 jarige komen. Al gok ik wel dat "de meeste" zo rond de 20 zullen zijn. (18 ~ 22)

Er zullen denk ik ook wel wat oude-rotten komen :-)

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat boeit leeftijd? Zolang je een beetje over computers kan praten.. Op 't forum praten we toch ook gewoon met elkaar?

Ik kom iig niet, aangezien ik écht geen geld overheb komende maanden.. 5 verjaardagen, moederdag, dagje strand, nieuwe skateboard-onderdelen... Hakt allemaal stevig in op m'n budget :(

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

* KoudeAardbei weet cker wat bier is :9~

Petrikov gaat ook mee ;)

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
misschien een "lastig ideetje" maar misschien is het een idee als 1 van de mods de topictitel zou kunnen veranderen in "CM BBQ meet (Stage 2)" o.i.d. zodat mensen wat duidelijker kunnen zien in de topiclist dat er weer e.e.a. gaande is.
KoudeAardbei schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:26:
[....]

Wtf?
Waarom loopt de poll hier niet gelijk met die van CJ?
geen idee :? de broncode is 1 op 1 geknipt en geplakt, enkel het layout nummer is gewijzigd 8)7 als ik er aan denk zal ik Bootz vanavond even een mailtje sturen hoe dit kan.

[ Voor 43% gewijzigd door floriske.nl op 02-05-2007 13:40 ]

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

moet je nu TW+CJ optellen of hoe zit dat?

• Thapous

Thapous

Nee toch niet.

Ik ben 15, en wil best komen, moet nog wel overleggen met mn ouders maar dat komt wel goed verwacht ik zo, 't vorderd nu al lekker _/-\o_ .

//Thapous

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Nee TW & CJ tellen we niet op.

Waarschijnlijk schrijft niemand zich op beide sites in. Gebeurt dat wel controleren wij dat uiteraard. (er word gewoon een centrale lijst gehouden met de inschrijvingen etc.)

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

btw waar kan je je inschrijven (en waneer :D)

• Godric
KoudeAardbei schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:25:
btw waar kan je je inschrijven (en waneer :D)
Wanneer dat bekend is, zal je het in dit topic vinden.

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-10 16:40
omg gaaf. Hier wil ik wel bij wezen, moet alleen even kijken hoe dat zo uit komt.

* geez opt voor naambordjes met de GoT nickname :+

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
@geez hierboven ^^^: ben maar niet bang, daar bedenken we wel iets leuks op :D

ik heb Bootz van de polls inmiddels gemaild.

De directe links naar de polls zijn:

http://poll.dezeserver.nl...s.cgi?pid=192250&layout=6
http://poll.dezeserver.nl...s.cgi?pid=192248&layout=6

Het nummer achter "layout" bepaald hoe de tussenstand er uit komt te zien, maar op de een of andere manier veranderd hiermee niet alleen het uiterlijk, maar ook de tussenstand zelf.

Hopelijk wordt dit snel verholpen, ik laat het even weten op het moment dat ik meer weet en e.e.a. volgens de maker naar behoren moet werken.

Mijn excuses voor het ongemak en Bootz alvast bij voorbaat bedankt voor de moeite!

[ Voor 6% gewijzigd door floriske.nl op 02-05-2007 18:14 ]

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

idd, alvast bedankt bootz :D
(Had zoiets al gedacht, aangezien je met wat nummertjes verschillende uitslagen kon berijken 8)7 )

@godric:
Ok;)
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Inschrijven voor de BBQ meet kan helaas niet meer op http://cmbbq.dennisvuh.nl/