Toon posts:

[WC] Goede winkels die advies geven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Na diverse eenvoudig mods ben ik deze keer echt van start gegaan met een eigen custom casebuild. Nu voegt waterkoeling altijd wel iets extra's toe en dat is dan ook de rede dat ik mij inmiddels heb verdiept in de materie.
Nu kan ik enorm veel vinden op tweakers en google over waterkoeling maar omdat ik een set wil samenstellen loop ik tegen een paar vragen op; combinatie van pomp, rad, res. is dit wel oke ? Welke tubing te gebruiken etc. Dit zou ik graag eens in een winkel (off-line dus) willen vragen om zo een paar mogelijkheden naast elkaar te kunnen leggen ....
In de shopsurvey staan veel shops maar bijna geen een heeft daadwerkelijk een winkel en bij reguliere winkels hebben ze in de regel geen verstand van waterkoeling.
Iemand ervaring met een goede winkel waar de een behoorlijk assortiment hebben en ook advies kunnen geven ?

Dank voor de info alvast

René

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
klik

Beter advies dan in welke winkel ook.

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

ℓℓ👌

Anders kijk je in de Pricewatch en dan kan je ook survey's bekijken van de shops. Maar (zoals TEAMIKKE) al aangeeft : het grote WC topic kan er direct antwoord gegeven worden.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard heb ik al in de nodige topics gekeken op GOT .... maar ik heb geen specifieke vraag maar ben meer op zoek naar advies. Mijn vraag is dus of er winkels zijn waar je gewoon eens ff kunt rondkijken, vragen stellen, advies vragen etc. Een beetje set kost al gauw een hoop centen en ik heb geen zin in een slecht, lek of onsamenhangend systeem.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 22:32

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 00:39:
Uiteraard heb ik al in de nodige topics gekeken op GOT .... maar ik heb geen specifieke vraag maar ben meer op zoek naar advies. Mijn vraag is dus of er winkels zijn waar je gewoon eens ff kunt rondkijken, vragen stellen, advies vragen etc. Een beetje set kost al gauw een hoop centen en ik heb geen zin in een slecht, lek of onsamenhangend systeem.
Mijn ervaring is dat ik hier op GoT meer info kan vinden dan welke winkel dan ook. Als jij je goed verdiept in alles wat met WC te maken heeft dan heb je helemaal geen advies meer nodig. Dan kun jij jezelf advies gaan geven.
Kunnen ze je ook geen dingen aansmeren en spijt gaan krijgen :)

Verwijderd

Topicstarter
Xof schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 00:43:
[...]

Mijn ervaring is dat ik hier op GoT meer info kan vinden dan welke winkel dan ook. Als jij je goed verdiept in alles wat met WC te maken heeft dan heb je helemaal geen advies meer nodig. Dan kun jij jezelf advies gaan geven.
Kunnen ze je ook geen dingen aansmeren en spijt gaan krijgen :)
Ik weet het goed gemaakt; ik zal binnenkort even mijn wensenlijstje samen met de setup die ik in gedachten heb hier neerzetten zodat iedereen er eens op kan schieten. :+

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Dat doet de rest ook altijd hoor ;)
Pagina: 1