WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...
Welke posts zijn volgens jou dan onterecht op 0 gezet? En +4 zou ook alleen maar voor moeten komen bij uitzonderlijk leuke/goede posts.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
@Parasietje: Als je wat voorbeelden geeft dan kunnen we daar wat mee, het benoemen van een nieuwsitem wat atm 82 reacties heeft is wat al te vaag om passend op te reageren.
btw: Een topic starten met 'Slecht humeur is langsgeweest?' nodigt niet echt uit om enthousiast in help-mode te springen.
btw: Een topic starten met 'Slecht humeur is langsgeweest?' nodigt niet echt uit om enthousiast in help-mode te springen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Heb toch even de moeite genomen om door de draad heen te wandelen. Eerlijk gezegd vind ik de meeste reacties bar slecht en off-topic. Wat hebben we nou aan de zoveelste kansloze Linux-is-beter-dan-Windows-of andersom discussie, gevoerd met uitgekauwde (schijn)argumenten die al duizenden keren langs zijn gekomen. Sorry hoor, maar als iemand roept dat Windows beter is dan Linux omdat ie onder Windows beter spelletjes kan spelen zakt m'n broek enorm af....Parasietje schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:06:
Wat is er aan de hand met de moderaties in nieuws: Bill Gates: 'Nieuwe it-innovatie komt uit Azië' . Bijna de helft van de posts staat op 0! Iemand met een slecht humeur langsgeweest?
Overigens vind ik de moderaties over het algemeen veel te streng geworden de laatste tijd. Een +4 komt bijna niet meer voor; heel veel reacties krijgen 0.
Als je het met de waardering van individuele reacties niet eens bent wil ik daar nog eens naar kijken. Wellicht kun je aangeven welke reacties volgens jou echt niet goed beoordeeld zijn.
Inderdaad beetje jammer dat elke keer weer die discussie de nek op moet steken.
Je zou toch verwachten dat men het nu wel geleerd heeft.
Heb ook ff m'n steentje bij gedragen.
Je zou toch verwachten dat men het nu wel geleerd heeft.
Heb ook ff m'n steentje bij gedragen.
Verwijderd
Hmmm, toen ik door de draad las had ik er precies geen probleem mee dat die post zo laag stonden. Het moderatiesysteem is er echt wel een pak op vooruit gegaan.
Wat me wel opviel is wat voor een gezever een groot deel van die draad is. Meer dan de helft van de draad op 0 is hier echt geen slechte punten voor de mods, maar wel voor de users.
Wat me wel opviel is wat voor een gezever een groot deel van die draad is. Meer dan de helft van de draad op 0 is hier echt geen slechte punten voor de mods, maar wel voor de users.
Nu ik de reacties hier lees, kan ik het al veel beter begrijpen. Veel van de posts daar hoorden inderdaad dik op 0.
Wat ik echter hoopte te bereiken toen ik het topic startte, is om een goed/fout te maken over het nieuwe (in mijn ogen veel strengere) moderatiesysteem.
Echter, momenteel denk ik niet dat het veel strenger is. Het valt me op dat er veel posts op '0' staan, maar dat is omdat ik nu mijn standaard view level op -1 heb staan.
Wat mij betreft mag dit op slot; mijn excuses voor de niet-uitnodigende topic titel
Wat ik echter hoopte te bereiken toen ik het topic startte, is om een goed/fout te maken over het nieuwe (in mijn ogen veel strengere) moderatiesysteem.
Echter, momenteel denk ik niet dat het veel strenger is. Het valt me op dat er veel posts op '0' staan, maar dat is omdat ik nu mijn standaard view level op -1 heb staan.
Wat mij betreft mag dit op slot; mijn excuses voor de niet-uitnodigende topic titel
WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...
Pssst... Dat kan hier! (en is al meerdere malen gedaan)Parasietje schreef op maandag 30 april 2007 @ 09:06:
Verder maakt het toch niet uit dat alles nu gemiddeld 1 punt lager staat dan 'vroeger'? Het is juist veranderd omdat het niet werkte, en er bijvoorbeeld enorm veel op +4 stond terwijl het 'n flamebait was, of andersom
Pagina: 1