nou mijn vorige thread is gesloten en ik wil graag een pc gaan kopen, dus nog één keer dan.
Bijna alles in de configuratie staat vast behalve het moederboard, daar ben ik nog niet over uit
De video kaart is een eax1950 geworden omdat ik nog wil wachten op de later versies van DX10 en de DX 10 nu bijna niet gebruikt wordt dus vind ik het onzin daar 300 euro voor neer te tellen
Moederboard: MSI P6N Sli (130)of de Gigabyte DS3 of DS4(110/150)
MSI: dit board heeft alles maar dan voor minder geld, maar kan niet zo goed overclocken
Gigabyte ds3/4: schijnt een beest te zijn in overclocken
cpu intel core 2 dual e6600 212,-de meester van de high-end gaming op dit moment..
.
Geheugen kingston 667-kit 2gb pc 5300 85,-snel genoeg geheugen en ruimte voor een overclock
Video kaart: asus eax1950 pro 150
mooie prijs, mooie kaart
HDD seagate barracuda 320 gb 75,-groter dan dit hoef ik echt niet
antec sonata 2
mooie kast, ik had gehoord ook een goeie voeding moet alleen oppassen met mijn mobo ik had gehoor dat die chipset van MSI nogal veel w zuipt
DvD rew samsung sh-182d 30,-
samsung maakt goeie drivers..vandaar de keuze
dan kom je uit op iets tussen 700 a 800 euro,
Bijna alles in de configuratie staat vast behalve het moederboard, daar ben ik nog niet over uit
De video kaart is een eax1950 geworden omdat ik nog wil wachten op de later versies van DX10 en de DX 10 nu bijna niet gebruikt wordt dus vind ik het onzin daar 300 euro voor neer te tellen
Moederboard: MSI P6N Sli (130)of de Gigabyte DS3 of DS4(110/150)
MSI: dit board heeft alles maar dan voor minder geld, maar kan niet zo goed overclocken
Gigabyte ds3/4: schijnt een beest te zijn in overclocken
cpu intel core 2 dual e6600 212,-de meester van de high-end gaming op dit moment..
.
Geheugen kingston 667-kit 2gb pc 5300 85,-snel genoeg geheugen en ruimte voor een overclock
Video kaart: asus eax1950 pro 150
mooie prijs, mooie kaart
HDD seagate barracuda 320 gb 75,-groter dan dit hoef ik echt niet
antec sonata 2
mooie kast, ik had gehoord ook een goeie voeding moet alleen oppassen met mijn mobo ik had gehoor dat die chipset van MSI nogal veel w zuipt
DvD rew samsung sh-182d 30,-
samsung maakt goeie drivers..vandaar de keuze
dan kom je uit op iets tussen 700 a 800 euro,