Toon posts:

USB stick niet meer herkend

Pagina: 1
Acties:
  • 391 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op de ene PC doen alle USB sticks het prima.

Op een andere PC worden enkele sticks die daarop voorheen wel werkten, nu opeens niet meer herkend. Andere sticks werken nog wel prima op deze computer, op dezelfde USB aansluiting.
Op de PC waarop sommige sticks het nu niet meer doen, is niets installed of verwijderd de laatste tijd.

Iemand enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?

Ik dacht aan een hardware probleem, maar het rare is dat sommige sticks nog steeds wel werken ...

• FuzzyFocus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 14:14

FuzzyFocus

May the thong be with you...

1. Probeer eens met USBDeview te achter halen welke entries in de registry problemen veroorzaken. USB sticks, portabele harddisk die van het type 'Mass Storage Device' zijn kun je zonder meer verwijderen.

http://www.nirsoft.net/utils/usb_devices_view.html

2. Krijg je we een drive te zien onder my computer, manager, storage, disk management ?

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-04 12:51
Ik heb wel eens een probleem gehad met USB sticks, dat kwam door een gemapte netwerkschijf. Ik had fysiek een C: en D: station in mn pc, een DVD-station op E: en een netwerkschijf op F: - dit leidde ertoe dat de USB stick geen schijfstation toegekend kreeg. Na het wijzigen van de netwerkschijf naar Z: werkte de USB-stick weer prima.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

coyote1980 schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:23:
Ik heb wel eens een probleem gehad met USB sticks, dat kwam door een gemapte netwerkschijf. Ik had fysiek een C: en D: station in mn pc, een DVD-station op E: en een netwerkschijf op F: - dit leidde ertoe dat de USB stick geen schijfstation toegekend kreeg. Na het wijzigen van de netwerkschijf naar Z: werkte de USB-stick weer prima.
** TIP : Zet je USB Stick op B:\ :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
USBDeview wordt vanavond installed op de 'stukke' PC.
Drive zichtbaar ga ik ook vanavond checken

Driver letter probleem is onwaarschijnlijk, PC hangt niet in een netwerkt. Zal ik desondanks even checken (vanavond)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is vleiend dat je GoT users (en crew) goddelijke alwetendheid toedicht, maar helaas is dat maar een loze mythe.

Zonder info over gebruikte hardware (sticks in kwestie, moederborden in kwestie) en software (OS, drivers...) kunnen we werkelijk niets zeggen. Sowieso zit je hier waarschijnlijk in het verkeerde subforum (USB sticks zijn Opslagmedia), maar met zo weinig info valt dat niet met zekerheid te zeggen. Daar komt bij dat we overal op GoT voldoende eigen inzet verwachten. Je lijkt zelf niets gedaan te hebben. Begin daar eens mee...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.