Ik heb van de week ook m'n bestelling van ezydvd mogen ontvangen, ik had 6 films, totaalwaarde 55 euro, in 1 zending. De Douane vind mij lief

.
Ik heb nu ook bij Amazon.com 11 films besteld, gemiddeld 15 dollar per film.
Over dat lijstje winkels wat eerder gepost is:
-d- schreef op zondag 16 maart 2008 @ 23:48:
www.dvdcrave.com (australie) - had veel koopjes, helaas zijn de meeste weg - nog steeds wel wat te vinden (<10 euro)
www.ezydvd.com (australie) - idem dito
www.deepdiscount.com (vs) - nog veel koopjes, in USD - dus voordeel van de lage dollar koers. Verzendkosten ook relatief laag (je betaald nl. niet per stuk maar per specifiek orderbedrag - zie website)
www.amazon.com (vs) - groot aanbod, prijzen kunnen verschillen per dag, dus hou 't goed in de gaten
www.amazon.de (dui) - veel <10 euro dvd's, slechts eenmalig verzendkosten - dus bij grote bestellingen erg voordelig. Wel Duitse covers, itt de Amerikaanse/Austr. sites
www.tower.com (vs) - Ook nog veel titels voor mooie prijzen, verzendkosten iets lager dan Amazon ($4.99 per disc, ze versturen per losse (HD) DVD).
www.bol.com (nl) - Veel Universals voor lage prijzen
www.frs.nl (nl) - Idem dito
www.play.com (uk/jersey) - Heeft nu een mooie 3 voor +/- 30 euro actie (incl vezenden). Zitten ook nieuwe releases zoals Atonement in
www.amazon.co.uk (uk) - Sinds dit weekend prijsverlaging, HD DVD's vanaf 6 pond.
Zo, dat zijn de shops waar ik de afgelopen weken heb gekocht

Heb je daar allemaal een creditcard voor nodig, of kan het ook met paypal? Ik heb geen cc helaas.
Amazon US vereist creditcard, geld dit ook voor Amazon Duitsland? Die hadden ook nog 2 leuke persoonlijke must-haves, maar ik kon het niet vinden