woekele schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:06:
[...]
Dat kan je wel zeggen, maar het klopt niet. Het is technisch gezien namelijk nog een Quake 3 mod. Maarg het is inderdaad wel een erg andere gameplay. De kwaliteit ervan is natuurlijk subjectief

Zelf vind ik het namelijk een erg goed spel.

Nou moet je toch een keuze maken

Als ik zeg dat het een slechte mod is, ga jij zeggen dat het eigenlijk een compleet ander spel is.
Zeg ik daarna: Als het een ander spel is, is het offtopic, dan ga jij ineens zeggen dat het wel een q3 mod is
Wat wil je dat? En de kwaliteit is meetbaar slecht van UT natuurlijk
Voor de instagibbers:
Vroegah (1.17 tijdperk) was er gewoon een veel gespeelde mod die instagib heette. Geen originele naam, maar wel effectief

Zeer veel gespeeld en geownd

op Wanadoo instagib en neverrail (studentenserver op de UT, wat in dit geval Universiteit Twente betekent

)
Het enige nadeel van de spelers was, zeker in de latere periode, dat mensen er mee nokten omdat ze spankies kregen. Dus dan stond je weer op een lege server...
Zeker op wanadoo waren er een aantal mensen die om de eer mochten strijden. Een paar mensen van de S5 clan, met o.a. Delicious en Britney, SirPsycho (NooT), rookieonesolo, ik ([=NAR=]CyberKiller, toen nog

)
De statistieksite van Neverrail heeft nog lang online gestaan, met mooie resultaten, maar die zijn helaas verdwenen.
In de instagibtijd was Panetto ook al vervelend met zijn lotr clan (Lord of the Rail..)