Java installatie flipt nog steeds na herinstallatie Windows

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• stefan1187
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-10-2023
ik heb een weekje geleden een topic geopend over mijn probleem met de java installatie.

hieronder vat ik het even samen.

ik heb een keer mijn java geupdate maar dat wilde niet lukken. ik kreeg de melding:

"Fout tijdens het toepassen van transforms.
Controleer dat de opgegeven transformpaden geldig zijn."

systeemherstel, offline installatie, de Cleanup utility van Java werkte niet (de JRE vermelding stond hiet in de lijst) en nu werkt een herinstallatie van windows ook niet. ik heb nu windows vista er op zitten en hiervoor windows xp professional + sp2.

nu heb ik nog een keer de cleanup utility gedownload maar staat Java er nog steeds niet tussen.

en ik krijg dus nog steeds dezelfde melding. ik kan op de java website nergens een contact (mailadres) vinden... dus misschien weet iemand op dit Forum raad...

:)

Verwijderd

Het is vaak best wel simpel om rechtstreeks van de desbetreffende site informatie of hulp tools te achterhalen. Zo ook met java, wat oorspronkelijk is ontwikkeld door Sun.

http://www.java.com/nl/download/installed.jsp

Met betrekking tot je vorige topic, daar had je gewoon verder in kunnen posten. De modbreak was om je ergens op te wijzen maar de moderator heeft je topic voor je probleem verder open gelaten :)

Ook is het zo dat er van posters wat meer eigen initiatief word gevraagd alvorens een topic te starten, misschien handig om de faq eens te tezen van GoT welke je in de forum index kunt vinden.

Ik hoop dat je een oplossing kunt vinden voor je java probleem :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Crossposten = niet de bedoeling

zie ook Registratievoorwaarden / korte FAQ

Fout tijdens java update

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.