Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sync tussen HW6515 en Oulook lukt niet in Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 1.187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PieterJ62
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05-2021
Het lukt mij maar niet mijn HW6515 te laten synchroniseren met Oulook 2003 (SP2) onder Vista (Home Premium 32) via het Windows Mobile Device Center (vervanger van Active Sync). Heel frustrerend!

Wat ik al gedaan heb:
- harde reset van HW 6515
- WMDC gede-installeerd en opnieuw geïnstalleerd.
- van usb-poort gewisseld
- firewalls uitgeschakeld (Windows en McAffee)

Maar ... er komt geen contact met Outlook.

Ter info:
HW6515 wordt via usb-poort herkend als HP Smart Phone en ik kan hem aanmelden:

Vervolgens kan ik aangeven wat ik wil synchroniseren (heb overigens geen idee of dit op Outlook 2003 slaat, lijkt me wel)

Vervolgens stelt hij de verbinding op, maar ... dan volgt deze boodschap:

‘Windows Mobile Device Center Sync Host werkt niet meer’, klikken op ‘fouten opsporen’ levert geen nuttige info op (alleen een dienstmededeling).

Het WMDC-scherm blijft toegankelijk, maar je ziet dat ‘instellingen voor inhoudssynchronisatie wijzigen’ greyed out is:

Ook is ‘bestandsbeheer’ aanklikbaar en je kunt door de inhoud bladeren.

Wat vergeet ik??? :?

Pieter

Dell Dimension 9150 | Intel Pent.-IV 3,4 GHz | 3070 MB mem | 400 GB hd | GeForce 8600 GTS | Vista HP

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Heb je de nieuwste update gedownload voor Device Center? Dit verhielp bij mij alle problemen. Ergens ik is Device Center ook wel buggy, maar tegenwoordig wil alles wel werken. Ik heb er inmiddels 5 verschillende pda`s aangehangen met WM5 & WM6 en hij pakte ze allemaal. :)

Windows Clients - Vista FAQ

• PieterJ62
Alles is opnieuw gedownload en geinstalleerd. Hielp niks. :|

Dell Dimension 9150 | Intel Pent.-IV 3,4 GHz | 3070 MB mem | 400 GB hd | GeForce 8600 GTS | Vista HP

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
PieterJ62 schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:31:
Alles is opnieuw gedownload en geinstalleerd. Hielp niks. :|
Ook Device Center er weer afhalen en opnieuw erop mikken dmv die links helpt niet?

• PieterJ62
DaannO schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:06:
[...]

Ook Device Center er weer afhalen en opnieuw erop mikken dmv die links helpt niet?
Nee. Helaas. Er komt wel contact met de pda, maar syncen ho maar. :/

Verwijderd

PieterJ62 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 03:19:
[...]

Nee. Helaas. Er komt wel contact met de pda, maar syncen ho maar. :/
Ik heb hetzelfde probleem en kom er maar niet achter wat het probleem is. Ben je er inmiddels uit?

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Soft reset de pda eens

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Gaf ook geen verbetering. Maakt verbinding met Windows Mobile Apparaatcentrum, kan via bestandsbeheer de inhoud van de ipaq bekijken, maar geen mogelijk tot het synchen van outlookgegevens.

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 06:17:
[...]

Gaf ook geen verbetering. Maakt verbinding met Windows Mobile Apparaatcentrum, kan via bestandsbeheer de inhoud van de ipaq bekijken, maar geen mogelijk tot het synchen van outlookgegevens.
draai een backup van alleen je PIM data (Agenda, contacten, taken) met bijv SPB Backup (de trail werkt 30 dagen). Doe dan een hard reset van je toestel en probeer het dan nog eens. Als het dan werkt => backup van SPB terugzetten en opnieuw syncen.

Uiteraard moet je wel de update van Windows Mobile Device center hebben geinstalleerd

Verwijderd

DaSaN, Hartstikke bedankt. Probleem opgelost. Ben weer een gelukkig mens (die z'n afspraken weer kan nakomen ;-) )
Pagina: 1