Het lukt mij maar niet mijn HW6515 te laten synchroniseren met Oulook 2003 (SP2) onder Vista (Home Premium 32) via het Windows Mobile Device Center (vervanger van Active Sync). Heel frustrerend!
Wat ik al gedaan heb:
- harde reset van HW 6515
- WMDC gede-installeerd en opnieuw geïnstalleerd.
- van usb-poort gewisseld
- firewalls uitgeschakeld (Windows en McAffee)
Maar ... er komt geen contact met Outlook.
Ter info:
HW6515 wordt via usb-poort herkend als HP Smart Phone en ik kan hem aanmelden:
Vervolgens kan ik aangeven wat ik wil synchroniseren (heb overigens geen idee of dit op Outlook 2003 slaat, lijkt me wel)
Vervolgens stelt hij de verbinding op, maar ... dan volgt deze boodschap:
‘Windows Mobile Device Center Sync Host werkt niet meer’, klikken op ‘fouten opsporen’ levert geen nuttige info op (alleen een dienstmededeling).
Het WMDC-scherm blijft toegankelijk, maar je ziet dat ‘instellingen voor inhoudssynchronisatie wijzigen’ greyed out is:
Ook is ‘bestandsbeheer’ aanklikbaar en je kunt door de inhoud bladeren.
Wat vergeet ik???
Pieter
Wat ik al gedaan heb:
- harde reset van HW 6515
- WMDC gede-installeerd en opnieuw geïnstalleerd.
- van usb-poort gewisseld
- firewalls uitgeschakeld (Windows en McAffee)
Maar ... er komt geen contact met Outlook.
Ter info:
HW6515 wordt via usb-poort herkend als HP Smart Phone en ik kan hem aanmelden:
Vervolgens kan ik aangeven wat ik wil synchroniseren (heb overigens geen idee of dit op Outlook 2003 slaat, lijkt me wel)
Vervolgens stelt hij de verbinding op, maar ... dan volgt deze boodschap:
‘Windows Mobile Device Center Sync Host werkt niet meer’, klikken op ‘fouten opsporen’ levert geen nuttige info op (alleen een dienstmededeling).
Het WMDC-scherm blijft toegankelijk, maar je ziet dat ‘instellingen voor inhoudssynchronisatie wijzigen’ greyed out is:
Ook is ‘bestandsbeheer’ aanklikbaar en je kunt door de inhoud bladeren.
Wat vergeet ik???
Pieter
Dell Dimension 9150 | Intel Pent.-IV 3,4 GHz | 3070 MB mem | 400 GB hd | GeForce 8600 GTS | Vista HP