Nou ik zou wel is willen weten wat nou het best Game Moederbord is op dit moment.
Gewoon lekker snel om vlekkeloos games te spelen.
Gewoon lekker snel om vlekkeloos games te spelen.
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 21:28 ]
[ Voor 74% gewijzigd door SymenGT op 19-04-2007 21:28 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Avalaxy op 19-04-2007 21:27 ]
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 21:35 ]
Verwijderd
Nou, op een moederbord zit een chipset. Wat gebeurd er met die chipset? Juist, I/O requests, communicatie met het geheugen (bij Intel systemen), communicatie met PCI-E, noem maar op. Een nForce chipset zal toch aanzienlijk beter presteren dan een Via of SiS chipset.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:36:
Wat heeft het moederbord nou te maken met gameprestaties ? SLI,of Crossfire dat vind ik wel bij een Game moederbord passen, maar je kan beter kijken naar de CPU,mem,en graka.
[ Voor 4% gewijzigd door Avalaxy op 19-04-2007 21:40 ]
Verwijderd
Sorry hoor, maar ik denk niet dat de TSser dat weet,leonpwner1 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:39:
[...]
Nou, op een moederbord zit een chipset. Wat gebeurd er met die chipset? Juist, I/O requests, communicatie met het geheugen (bij Intel systemen), communicatie met PCI-E, noem maar op. Een nForce chipset zal toch aanzienlijk beter presteren dan een Via of SiS chipset.
Maar uiteraard vind ik een goede CPU en videokaart belangrijker, maarja, als de TS deze al heeft en nog wat geld weg te geven heeft aan een mobo...
Helaas hebben we geen info waar we een keuze op kunnen baseren.
(aan de FPS zul je het overigens niet snel zien, maar aan laadtijden wel).
Ja maar ik quote'te Jelmer-AMD en niet de TSVerwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:43:
[...]
Sorry hoor, maar ik denk niet dat de TSser dat weet,![]()
Verwijderd
Verwijderd
Mijn welgemeende excusesleonpwner1 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:45:
[...]
Ja maar ik quote'te Jelmer-AMD en niet de TSIk wilde dus op zijn punt ingaan met de stelling dat de chipset (en dus het mobo) belangrijk is voor de snelle doorvoer van gegevens.
Verwijderd
Sorry, daar heb je gelijk in.leonpwner1 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:39:
[...]
Nou, op een moederbord zit een chipset. Wat gebeurd er met die chipset? Juist, I/O requests, communicatie met het geheugen (bij Intel systemen), communicatie met PCI-E, noem maar op. Een nForce chipset zal toch aanzienlijk beter presteren dan een Via of SiS chipset.
Maar uiteraard vind ik een goede CPU en videokaart belangrijker, maarja, als de TS deze al heeft en nog wat geld weg te geven heeft aan een mobo...
Helaas hebben we geen info waar we een keuze op kunnen baseren.
(aan de FPS zul je het overigens niet snel zien, maar aan laadtijden wel).
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:47:
Een moederbord van een formule 1 auto?
nee ff serieus, een MOBO is een belangrijk onderdeel, maar een CPU of RAM hebben meer dan 10x zoveel invloed op de snelheid.
[ Voor 46% gewijzigd door BalusC op 19-04-2007 21:57 ]
Dit topic is gesloten.
![]()