Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Joh weer wat geleerd. Ik dacht dat het verboden was ivm verblinding van mede weggebruikers e.d.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:04:
[...]
Dat blijkt dus niet zo te zijn. Pas nog uitgezocht door DGB (ja maar ja). Ze hadden het bij een Golf gedaan, en volgens het RDW was er geen regel dat het niet mocht.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Wat is hier jaguar tuning aan, dit is gewoon de concept car van de XK. Dit ding is al een paar jaar oud.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:32:
Jaguar tuning
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kleur al

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Ja, was gisteren op Veronica bij Top Gear, aflevering van 2 jaar oud oidsilencedead schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 10:33:
[...]
Wat is hier jaguar tuning aan, dit is gewoon de concept car van de XK. Dit ding is al een paar jaar oud.
Nederlands is makkelijker als je denkt
WTF7th-Phoenix schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:51:
gister gespot bij de supermarkt
[afbeelding]
[afbeelding]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Die lada van gisteren bij de DGB, die ze om hebbben gebouwd naar een dragracer.
Wat een idioot lelijk ding!
Dit was de bedoeling:

En dit kwam eruit:

Lelijke uitlaten, Hidious achterkant met veeel te kleine banden, velgen voor zijn totaal anders dan de achterkant, Overdaad aan traanplaat.
Ze hebben gewoon dat lada chassis verlengd, en er een v8 ingelegd. Die v8 kostte 10k en had "maar" 300pk. Ze zullen ook nooit eens auto's GOED verbouwen
Hebben ze nou die originele lada bak aan die v8 gekoppeld? De remmen en vooras e.d. zijn iig wel hetzelfde.
Het leukste: de prijs, 35k moest dat ding gaan opbrengen
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
op het end, die burn-outs.... zelfs me BMW 316i kan betere doen.... pfff
Nederlands is makkelijker als je denkt
klopt, nu doen ze dat op shows wel vaker omdat ze dan gewoon net ff beter kunnen draaien en het wat extra rook veroorzaakt, maar in dit geval was het gewoon omdat die auto geen kracht had om vooruit te komen volgens mij.Huig schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:57:
zag je ook dat het wegdek onder de achterwielen nat was? Ik denk dat dat nodig was omdat ie anders niet kon gummen
volgens mij is gewoon de complete overbrenging van motor naar wielen compleet verkeerd bij dat ding.
[ Voor 3% gewijzigd door Naboo op 19-05-2007 14:03 ]
Verwijderd
TjaSeatRider schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:53:
[...]
Ja, was gisteren op Veronica bij Top Gear, aflevering van 2 jaar oud oid

Verwijderd
Ik kan ook nergens details vinden van deze auto.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:30:
Met die wielbasis? Onhandelbaar als de pest op hogere snelheid.
Wel lekker fout
de breedere wielkuipen achter zijn er om de achterbanden kwijt te kunnen.
die achterbanden zijn er omdat er veel vermogen moet worden overgebracht.
het heeft nut! bij een gemiddelde astra de wielen uitkloppen enz dat is fout!
p.s. reed deze fiat 500 abarth (bovenste) niet mee in de Fia GT?, wel in het spelletje (GTR)
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Verwijderd
even offtopic
Het was even zoeken maar hier is hij dan 10 cm en RC

Alleen de "tuning" nog
Kwam deze laatst tegen, erg slechte foto dus ik verduidelijk 'm even.
Scheve E55 en AMG emblemen, en de uitlaat zat er ook nogal crooked onder..

Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Heb die karretjes wel eens zien rijden op een Italie dag op Zandvoort, gaan nog flink hard kan ik je zeggenVerwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:27:
De nieuwe komt eraan, waar wat vinden jullie van de oude190PK
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of deze met maar 380pk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Liever stront op m'n raam dan een ster op m'n motorkap
EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6
Die onderste lijkt veel op de formula student-auto van de TU/e, maar dan met een mooi kapje eroverVerwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:27:
De nieuwe komt eraan, waar wat vinden jullie van de oude190PK
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of deze met maar 380pk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
@HlpDsk: die formula student-auto ging er als een gek vandoor, ik weet ook niet waarom die zo kort is. Waarschijnlijk regelement ofzo
Dat ligt eraan.Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 20:49:
[...]
Liever stront op m'n raam dan een ster op m'n motorkap
Deze ster niet

Maar deze wel

Heb trouwens nog een foute buikschuiver gevonden:

en een luxe Lada uitvoering, echt iets voor President Poetin

het hok stond vlakbij de plusmarkt, dus who knows
EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6
Verwijderd
Kost ook nog €280Entity schreef op zondag 20 mei 2007 @ 00:01:
Speciale actie van Always: nu ook vleugels voor mannen
http://www.autohut.nl/sho...5c336a8ff7411b502985cfa9d
Klopt niet

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 09:01 ]
Nee das de achterbumper, niet die vleugel.Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 01:13:
[...]
Kost ook nog €280![]()
http://www.autohut.nl/sho...5c336a8ff7411b502985cfa9d
Het winkelwagentje was even thuis...7th-Phoenix schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:51:
gister gespot bij de supermarkt
[afbeelding]
[afbeelding]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Wat een lelijke velgen voor onder die auto.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Mmmm, zoek de verschillen......
die spoilers waren zeker in de aanbieding
[ Voor 4% gewijzigd door Naboo op 20-05-2007 22:57 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
ZEG HET NIET!!!7th-Phoenix schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:56:
[...]
Mmmm, zoek de verschillen......
[...]
die spoilers waren zeker in de aanbieding
ik denk... denk... denk...
De onderste heeft geen geldig kenteken?
En dat is de stock bumper?Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 20:09:
Deze boodschappen kar is van de andere winkel![]()
[afbeelding]
Wat een enorme, gigantische, ubergrote naad zit daar tussen de bumper en de achterlichten zeg

De afwerking had bij dat model Mustang ook nogal een lage prioriteit?
Ik zag 2 weken terug nog een Visa!Wom schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:00:
Vind deze dagen nog maar eens een nette Civic Coupe die nog helemaal stock is. Ik denk dat je nog eerder een gave Citroen Visa gaat vinden
Dacht toen al, dat is echt een van de laatste der mohikanen.. maar gelukkig was 'ie behoorlijk roestende
Ja, dat is helaas wel de stock bumper.MadMarky schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:18:
[...]
En dat is de stock bumper?
Wat een enorme, gigantische, ubergrote naad zit daar tussen de bumper en de achterlichten zeg
De afwerking had bij dat model Mustang ook nogal een lage prioriteit?
Afwerking van de hele body laat na verloop van tijd zwaar te wensen over.
M'n eigen Civicje zit ook vol met dit soort gaten.
Maar gelukkig niet met die spoilers.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Een uitlaat in je voorbumper, dan mag je haast elke dag wel de voorkant van je wagen poetsen met die troep wat eruit komt

[ Voor 100% gewijzigd door motormuus op 21-05-2007 20:44 ]
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Verwijderd
Ook daar hebben ze hulpmiddelen voormotormuus schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:27:
Een uitlaat in je voorbumper, dan mag je haast elke dag wel de voorkant van je wagen poetsen met die troep wat eruit komt

Met uitlaat aan de voorkant :

en nu met zo'n ding

Ik spreek uit ervaring
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 21:44 ]
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Yepz! geniaal!MadMarky schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:16:
Verwarmingsdinges voor je ruitensproeiervloeistof?
Sorry m'n zweeds is wat roestig.
Verwijderd
Krak.
Dus jij wilt zeggen dat die mensen in hun auto ook maar moeten invriezen, omdat ze anders de ruiten laten barsten?Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:25:
Heel slim ja om warme/hete ruitewisservloeistof op je raam te sprayen als je raam -35 is.
Krak.
Sowieso is er iets met voorruitverwarming tegenwoordig, om die ruit op voorbaat al warm te houden
Verwijderd
ik krijg hiervan toch een geniaal fout tuning-idee. de nep-nospurge! gouden handel! meteen ff patent aanvragen.
Aunt bunny is coming to get me!
Verwijderd
Ook daar hebben ze hulpjes voorVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:25:
Heel slim ja om warme/hete ruitewisservloeistof op je raam te sprayen als je raam -35 is.
Krak.

Gewicht verwarmingsapparaat (kg) 3,2
Max. brandtijd (Min) 60
Capaciteit (kW) Deellast/Vollast 2,6/5,2
Brandstofverbruik (l/h) Deellast/Vollast 0,3 / 0,6
Opgenomen elektrisch vermogen (W) Deellast/Vollast 22/32
Elektronische volumecontrole (voor intensieve opwarmfase) +
Ventilatiestand + (optie bij uitv. met klok)
Afmetingen (mm; LxBxH) 214x106x168
Voor de werking zie
http://www.mach-mich-eisfrei.de/
Werkt ook in de zomer
Verwijderd
http://www.rtecshop.com/i...duct_view&product_id=8306iH8 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:40:
[...]
ik krijg hiervan toch een geniaal fout tuning-idee. de nep-nospurge! gouden handel! meteen ff patent aanvragen.![]()

-

-

-

artikel vindt je hier:
http://www.autoblog.nl/ar...ossover-van-bmw#post-9462
Zie ondertitel
idd, is het een RC-BMW?Dentheman schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:16:
het lijkt op een accu
Verwijderd
'nuff said. yeehaw billybob.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 19:59 ]
Een beetje verlies heb je altijd...

Golfje:
Astra en stuk corrado:
Wagoneer (ofzo) met stuk kliko op de motorkap:
*Kijkt op de RDW site*MikeyMan schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:16:
vage foto, maar khad zo gauw niks beters...
[afbeelding]
Golfje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Astra en stuk corrado:
[afbeelding]
Check, een 1.8 met 90pk en een 1.6 met 75pk, allebei achtkleppers en van vóór 1995.
Stereotypes anyone?
edit:
en wat betreft die Wagoneer, die staat voor 44kw op kenteken
[ Voor 5% gewijzigd door MadMarky op 22-05-2007 20:47 ]
Aannames zijn fataal.
Ach, die wagoneer had al een slechtere wegligging dan de huis-tuin-en-keuken-dweil dus wat dat betreft maakt het ook niet uitMadMarky schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:36:
[...]
*Kijkt op de RDW site*
Check, een 1.8 met 90pk en een 1.6 met 75pk, allebei achtkleppers en van vóór 1995.
Stereotypes anyone?
edit:
en wat betreft die Wagoneer, die staat voor 44kw op kenteken
* MBV gaat hem doorsturen naar zijn oom, die heeft ook zo'n ding (in betere staat
geen wagoneer, een andere auto met hout erop

[ Voor 10% gewijzigd door MBV op 22-05-2007 21:30 ]
Ik heb er eentje gekocht onlangs!Wom schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:00:
Vind deze dagen nog maar eens een nette Civic Coupe die nog helemaal stock is. Ik denk dat je nog eerder een gave Citroen Visa gaat vinden
Deze vind ik wel wat:krietjur schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:09:
Nou.. ik vind de standaard achterlampen toch echt wel het mooiste.. met andere koplampen heb ik ze nog niet gezien geloof ik. Velgen.. oke, daar kan ik wel inkomen.. hoewel dat ook niet altijd een verbetering is. Ik heb 'm nog met originele velgen en wieldoppen, vind ik persoonlijk mooi genoeg

En dan vooral op donkere auto's. Of deze:

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

The ramblings of an idiot
gelukkig is dat chroom erg orgineel
die booskijkers bij een Golf is ook maar goedkoop alternatief met die uitsparing voor het knipperlicht erin vind ik
Ik denk dat ze prima staan bij een zwarte Civicrsmits schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:24:
Ik heb die zwarte achterlichten voor de civic nog nooit op de weg gezien... dat zal vast een reden hebben. De eerste civic die ik met die achterlichten zie rijden, krijgt een plaatsje in dit topic.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Een paarse Astra. Vol met stickers Opel Tuning. Een achterbumperspoiler vol met verknipt kippengaas. Om ruimte te maken voor de uitlaat. Links 2 DTM pijpjes van 8 cm per stuk. Rechts 2 DTM pijpen van 12 cm per stuk. Recht wel een verticale spijl in de spoiler. links was die afwezig. evenals het middenstuk van het onderste gedeelte.
TeamBVD
Weet niet of het dezelfde zijn, maar rijdt hier in de buurt wel een zwarte civic met van die donkere achterlichten.. spuuglelijk vind ik zelf.. ook met een foute spoiler achterop trouwens.rsmits schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:24:
Ik heb die zwarte achterlichten voor de civic nog nooit op de weg gezien... dat zal vast een reden hebben. De eerste civic die ik met die achterlichten zie rijden, krijgt een plaatsje in dit topic. Die lichte lichten zien er nog wel mooi uit

Deze vind ik nog wel meevallen, maar toch vind ik persoonlijk de originele nog wel mooier.. Maargoed, smaken verschillen gelukkig
Zoals gezegd, mijne is nog aardig origineel:

Die bovenste heeft velgen die echt niet bij die auto passen, wel een keer wat anders dan die standaard Audi dingen, maar meer voor een Japanner ofzo.McBoom schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:53:
Je hebt van die mensen die enthousiast worden zodra ze chromen plakstrips in hun handen krijgen....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een stel leuke velgen er onder, en een beetje een sierlijke uitlaat (die geen herrie maakt) en hij is af.krietjur schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:15:
[...]
Weet niet of het dezelfde zijn, maar rijdt hier in de buurt wel een zwarte civic met van die donkere achterlichten.. spuuglelijk vind ik zelf.. ook met een foute spoiler achterop trouwens.
[afbeelding]
Deze vind ik nog wel meevallen, maar toch vind ik persoonlijk de originele nog wel mooier.. Maargoed, smaken verschillen gelukkig
Zoals gezegd, mijne is nog aardig origineel:
[afbeelding]
[afbeelding]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Het oranje van de achterlichten zou ietsje donkerder mogen... En andere velgjes en hij is af... Misschien nog 4cm omlaag...
Ecodan warmtepomp
Die Twingo luchtstrippies in de motorkap doen het hem ook wel hoor.McBoom schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:53:
Je hebt van die mensen die enthousiast worden zodra ze chromen plakstrips in hun handen krijgen....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En die Civic coupé kan juist wel wat tuning gebruiken.
Wat hem wel mooi zou staan is een cm of 4 naar beneden, leuk setje 17" ofzo eronder, en dan een leuk eindpotje van de niet rioolpijp uitvoering, dan bekt het al een stuk beter.
[ Voor 23% gewijzigd door GaMeOvEr op 24-05-2007 00:25 ]
Aannames zijn fataal.
True, hij kan wel wat tuning gebruiken.. maar voor mij is het puur een goedkope auto waar ik weinig geld in wil gaan steken..
En dat ie nog zo hoog staat heeft ook wel voordelen, ik hoef voor bijna geen enkele verkeersdrempel (en dat zijn er veeeel tegenwoordig

[ Voor 31% gewijzigd door krietjur op 24-05-2007 06:40 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Alhoewel vreemd... Ik zou ook eerder voor een Hyundai gaan dan voor een Honda.
Iedere zo zn smaak (anders stond dit topic ook niet vol), maar ik hoef persoonlijk geen pitstop look-a-like achterlichten op mn auto
Effect is wel grappig. Zijn dergelijke glow in the dark cars wel toegestaan op de weg?reuzekind schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:01:
Fout of niet?
Glow in the dark [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Persoonlijk vind ik het design niet mooi, maar het effect is wel
Dit topic is gesloten.