Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Wabbawabbawabbawabba
Verwijderd
En staat die nu zo naar voor geheld? of is dat maar een gedacht...KatirZan schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:04:
nee, die velgen zijn fout en die auto is lelijk..... (zegt een vw liefhebber....)
Je hebt gelijk dat die voorbanden echt vaag zijn, het is niet goed te zien of ze lek zijn of dat de auto in de goot staat.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:06:
[...]
En staat die nu zo naar voor geheld? of is dat maar een gedacht...
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Je bedoeld dus dat er nog ruimte is voor lucht tussen dat chroom en het rubber?MikeyMan schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:27:
Lek zijn ze niet... Erg laag wel...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
"Keilfahrwerk"Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:06:
[...]
En staat die nu zo naar voor geheld? of is dat maar een gedacht...
(Neus lager als de kont)
Aannames zijn fataal.
Weinig dusdeepbass909 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:31:
[...]
Je bedoeld dus dat er nog ruimte is voor lucht tussen dat chroom en het rubber?
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Ja, dat hou je niet echt tegen met die lage banden... Of je moet er 6 bar in proppen...Xadeon schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:52:
Lijkt er eerder op dat die banden zacht zijn, als je de vorm van de band zo in het geheel bekijkt.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Volgens mij waren ze in de aanbieding.
hier fiets ik elke dag langs

[ Voor 5% gewijzigd door Tomino op 10-05-2007 21:25 ]
Dat hij vooraan bijna platte band heeft!Tomino schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:24:
[...]
hier fiets ik elke dag langs. ( met whiteviper van wie de foto is
)
[afbeelding]
Kan een mens ooit teveel computers hebben?
Verwijderd
battler schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:22:
ahww men, beter heeft iemand die gewoon gefotosoept, anders is het echt te veel werk voor niets.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 22:22 ]
TeamBVD
Moet in de buurt van breda zijn ik heb een foto op mijn gsm staan van precies dezelfde ka... wilde hem hier nog postenTomino schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:24:
[...]
hier fiets ik elke dag langs. ( met whiteviper van wie de foto is
)
[afbeelding]
edit: fout, fouter........

[ Voor 47% gewijzigd door Xadeon op 13-05-2007 01:26 ]
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Daarstraks zag ik een oude opel corsa:

rijden met een wide boddykit, een japstyle uitlaat.
Toen ik er voorbij reed, zag ik in mijn spiegel een andere moterkap en de koplampen van de vorige generatie astra.
Best veel werk ingestoken, maar trok echt op niets imo

Die kit onder die corsa vindt ik dan imo best wel lekker
[ Voor 18% gewijzigd door Jellabie op 13-05-2007 01:45 ]
De Nederbelg !
Die fietsbanden ookJellabie schreef op zondag 13 mei 2007 @ 01:40:
[...]
![]()
Daarstraks zag ik een oude opel corsa:[afbeelding] dat model
rijden met een wide boddykit, een japstyle uitlaat.
Toen ik er voorbij reed, zag ik in mijn spiegel een andere moterkap en de koplampen van de vorige generatie astra.
Best veel werk ingestoken, maar trok echt op niets imo
[afbeelding]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Verwijderd
Deze vind ik ook mooi.Jellabie schreef op zondag 13 mei 2007 @ 01:40:
[afbeelding]
Ik heb jaren in zo'n Corsa (standaard) gereden en vind het model nog steeds mooier dan het model erna.
De nieuwste vind ik ook niet gek (bijna gekocht voor mijn vrouw, alleen je hebt geen kofferbak).
Ik zou hier zo in gaan rijden
Ook een leuke voorkant

Tijd voor een Mooie Tuning topic

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 16:21 ]
Die rijdt hier in de buurt rond, kom hem nog wel eens tegen op de N3 tussen Papendrecht en Dordrecht
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Verwijderd
Hoe zou de eigenaar eruit zienXadeon schreef op zondag 13 mei 2007 @ 01:18:
En werd de bestuurder daar ook voor aangehouden?
edit: fout, fouter........[afbeelding]
Omdat je gelukkig al heel comfortabel achter in een renault megane coupe kan zitten
En dan die DVD schermpjes in de kofferbak.. je bak netjes afwerken oke, maar schermpjes in je kofferbak zijn zonder uitzondering gewoon achterlijk.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
damn wat lelijk, je kan niet eens meer een kratje bier in je kofferbak kwijtrsmits schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:44:
http://www.marktplaats.nl...megane-coupe-phase-i.html
Omdat je gelukkig al heel comfortabel achter in een renault megane coupe kan zitten

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Terecht aangehouden
Dat ding weer. Sommige mensen moeten geen Corvette mogen hebben ..
Lelijk?
Verwijderd
Die is wel vet ja!Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:09:
[...]
Deze vind ik ook mooi.
Ik heb jaren in zo'n Corsa (standaard) gereden en vind het model nog steeds mooier dan het model erna.
De nieuwste vind ik ook niet gek (bijna gekocht voor mijn vrouw, alleen je hebt geen kofferbak).
Ik zou hier zo in gaan rijden
Ook een leuke voorkant![]()
[afbeelding]
Tijd voor een Mooie Tuning topic![]()

Mooi nog die ronde vormen, en wel nog in de Corsa-style en een beetje agressief

Als er iets lelijk is zijn het niet passende banden.
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Verwijderd

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 06:12 ]
Staat deze tigra niet altijd bij dat tankstation naast de A15 voorbij knooppunt Gorichem ? ( richting Rotterdam )
Verwijderd
Een mooie ICE install met bijv 1 schermpje heel mooi ingewerkt voor show is miss nog okeHydraulik-Phunk schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:53:
Hoe fokking lelijk is dat
En dan die DVD schermpjes in de kofferbak.. je bak netjes afwerken oke, maar schermpjes in je kofferbak zijn zonder uitzondering gewoon achterlijk.
Maar toch geen halve bioscoop
Tokyo driftVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 06:11:
en deze dan (nu tekoop op e-bay Italie)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe wil je ooit driften met zo'n geval !
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Heb je het niet gehoord dan? De nieuwe stijl is met onderstuur je voorwielen laten driftenk8skaaay schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:47:
[...]
Tokyo drift
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Achteruitk8skaaay schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:47:
[...]
Tokyo drift

Echt om ieder randje zat van die chrome plakstrip
Vaak bu'j te bang!
en een 107 met 007 ervan gemaakt
Dat was ik wssBootVluchteling schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:55:
ik zag zo een onwijs klein autootje, daihatsu ofzo, met op de achterkant iets als V12 FWD ofzo..
en een 107 met 007 ervan gemaakt
Ik heb V12 en AWD achterop geplakt, en een Daihatsu Cuore
Waar heb je me gespot?
Vaak bu'j te bang!
ik dacht in de buurt van 't westland. kan ook richting hilversum of terug zijn. weet niet meer precies. of evt. in de buurt van capelle ad ijssel-tom-562 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:02:
[...]
Dat was ik wss
Ik heb V12 en AWD achterop geplakt, en een Daihatsu Cuore
Waar heb je me gespot?
/edit zoals je ziet rij ik aardig wat KM's lately.. bijna 10K sinds 8 maart..
[ Voor 9% gewijzigd door BootVluchteling op 16-05-2007 10:28 ]
Vaak bu'j te bang!
is je auto niet een keer gestolen?-tom-562 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:29:
Pff das wel ver weg voor mij (woon in Nijmegen). Ik ben voor ongeveer 1,5 maand geleden wel in Den Haag geweest met de Cuore
DH zou ook kunnen, maar dat was 4-5 dan
/edit post anders ff een foto ervan.. afaik was ie donkergrijs dacht ik.
[ Voor 10% gewijzigd door BootVluchteling op 16-05-2007 10:49 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Goud = fout?
Vind zelf van niet, Work wielen volgens mij dus nog goed aan de prijs ook...
Ik vind het niet uitzien, maar ze zijn wel veel geld waard.Wom schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:55:
[afbeelding]
Goud = fout?
Vind zelf van niet, Work wielen volgens mij dus nog goed aan de prijs ook...
Dus:
Auto opkrikken, bierkratjes eronder en de velgen met wielen meenemen om vervolgens over 3 maanden op marktplaats te zetten.
talking about fileparkerenRoamor schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:36:
Niet als je over de über l337te krabwielen beschikt.Kan hem zo 123 niet vinden, maar zo'n zijwaarts rijdende auto was hier geloof ik ook al eens gepost.
Dit dus:
klik
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Waarom zou dat fout zijn ?
Screw you guys, I'm goin' home! >_>

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Op zo'n mooie foto komt het wel goed over, maar de volgende dag sta je weer gewoon op een grijze winterdag in de file op de A2, waar verontwaardigde blikken je zullen volgen.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:25:
Ik vind het ook wel vet staan, vooral op zo'n zwarte Golf
Verwijderd
Een Golf an sich is al fout*. Lelijke wagens, bah. Daar heb je geen goud voor nodig.
Maar goud op zichzelf kan heel mooi zijn voor een auto. Net als bruin.
* muv een mk1 gti zonder opsmuk
Goud ftw!
Verwijderd
Bruin metallic kan bv. erg mooi zijn.
Golf MK5 - W12 - 650 PK - VW Engineers met tijd teveel. Tel dat samen en dan krijg je dit :
http://www.auto-motor-und..._id=mpsfshw::show::501544
[ Voor 6% gewijzigd door Wom op 17-05-2007 16:05 ]
Wat ? Een golf die nog lelijker is dan dat die al was en enkel bedoeld voor mensen die wat te compenseren hebben ?Wom schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 16:04:
Om even in de Golf sferen te blijven:
Golf MK5 - W12 - 650 PK - VW Engineers met tijd teveel. Tel dat samen en dan krijg je dit :
Een beetje verlies heb je altijd...
Ik denk eerder een geval van vorm volgt functie. Zo'n W12 heeft wel wat lucht nodig. 0-100 in 3.7 overigens.PeGys schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:47:
[...]
Wat ? Een golf die nog lelijker is dan dat die al was en enkel bedoeld voor mensen die wat te compenseren hebben ?
Verwijderd
zo mag hij wel voor mijn deur komen te staan hoor, juist andere velgjes erop. Neem dezelfde bodykit en zet die op een Golf 1.4 80pk of een 1.9TDI 90pk en het is fout, maar met 650pk eronder toch niet. Je uitzicht moet een beetje overeenkomen met wat eronder zit, en met 650pk eronder heb je toch een racemonstertjeWom schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 16:04:
Om even in de Golf sferen te blijven:
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Verwijderd

De plaatselijke pooier (ja echt) heeft een nieuwe auto, een echte gouden Opel Corsa
Verwijderd
Ik had me geen andere eigenaar voor kunnen stellen
Jammer van de 650 aanduiding.Ik had het bij een GTI gelaten en dan kan je blijven lachenGolf MK5 - W12 - 650 PK - VW Engineers met tijd teveel. Tel dat samen en dan krijg je dit :
Even 2 foto's online gezet.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2007 22:17 ]
Verwijderd

Verwijderd
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=so4zeosdwur
Of om terug te komen op "goud"

En wat van deze Jetta

Deze handvat :

Aluminium teveel

Hmmmmm

Zo genoeg VW

Alleen niet toegestaan in Nederland.
[ Voor 89% gewijzigd door reuzekind op 17-05-2007 23:30 ]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Verwijderd
Dat blijkt dus niet zo te zijn. Pas nog uitgezocht door DGB (ja maar ja). Ze hadden het bij een Golf gedaan, en volgens het RDW was er geen regel dat het niet mocht.reuzekind schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:29:
Alleen niet toegestaan in Nederland.
Dat was die uitzending met Jody Bernal. Ik schaam me er niet voor dat ik dat weetVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:04:
[...]
Dat blijkt dus niet zo te zijn. Pas nog uitgezocht door DGB (ja maar ja). Ze hadden het bij een Golf gedaan, en volgens het RDW was er geen regel dat het niet mocht.
Die ken ik wel jaVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:51:
Voor de liefhebbers van de Citroen C2![]()
[afbeelding]
Ik heb het verhaal erbij wel eens gelezen.
Uitlaten zitten vooraan (er was geen ruimte meer volgens mij
Spiegels zijn camera's
Hele interieur is aangepast, achterbank zit er uiteraard niet meer in
Eigenaar woont in GB
Volgens mij was die voor ruim 100.000 euro aan kosten verbouwd
Dacht dat er ook nog maar 1 stoel in het midden zit, als ik zo ook naar de foto kijk
De meeste zullen hem uiteraard fout vinden, maar ik vind zelf dat het geen prutswerk is.
Deze auto staat over het algemeen bekend als de "buitenaardse C2"
Ik vind m eigenlijk wel mooi, vooral die Leon1-achterlichtenVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:32:
Jaguar tuning
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kleur al
Nederlands is makkelijker als je denkt
Volgens mij kwamen ze er -ook daar- tot de conclusie dat het níet mocht... Kan me ook herinneren dat het max 20% mocht zijn wat verchroomd was...Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:04:
[...]
Dat blijkt dus niet zo te zijn. Pas nog uitgezocht door DGB (ja maar ja). Ze hadden het bij een Golf gedaan, en volgens het RDW was er geen regel dat het niet mocht.
Nee, tijdens de verbouwing riepen ze dat, maar aan het einde bij het overzicht hadden ze geinformeerd bij RDW en bleek het gewoon te mogen.MikeyMan schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:38:
[...]
Volgens mij kwamen ze er -ook daar- tot de conclusie dat het níet mocht... Kan me ook herinneren dat het max 20% mocht zijn wat verchroomd was...
Nederlands is makkelijker als je denkt
Verwijderd
Lijkt me wel pimp .. chromen 'vette.
Wagen koste 159.000 euro en is gemaakt door de Tuner SQ Plus als demowagendude88 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:35:
[...]
Die ken ik wel ja
Ik heb het verhaal erbij wel eens gelezen.
Uitlaten zitten vooraan (er was geen ruimte meer volgens mij)
Spiegels zijn camera's
Hele interieur is aangepast, achterbank zit er uiteraard niet meer in
Eigenaar woont in GB
Volgens mij was die voor ruim 100.000 euro aan kosten verbouwd
Dacht dat er ook nog maar 1 stoel in het midden zit, als ik zo ook naar de foto kijk
De meeste zullen hem uiteraard fout vinden, maar ik vind zelf dat het geen prutswerk is.
Deze auto staat over het algemeen bekend als de "buitenaardse C2"
http://www.sqplus.com/default.aspx
Even naar airbrus & painting en dan bij Cars kijken.
[ Voor 5% gewijzigd door m3gA op 18-05-2007 14:53 ]
Dit topic is gesloten.