videokaart hergebruiken

Pagina: 1
Acties:

• bart0l0meus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-11-2022
Ik heb denk ik een nogal gekke vraag }:O
Maar ik krijg deze week de MSI 8800GTS 320MB OC
en ik heb er nu een 7600GT passief gekoeld in zitten.
Ik heb een AMD K8N Diamond Plus
Dus met 2 x Pci-e 16x sloten.
nu vraag ik mij af of ik die tweede kaart er ook in kan doen (in het tweede slot) en die kan gebruiken als psysic engine of als extra vga kaart.
Dus als een soort extra processor,
Ik denk niet dat dit gaat, maar ik moest het toch weten, anders gaat hij in de verkoop 8)7

“If Your Only Tool Is a Hammer Then Every Problem Looks Like a Nail” (Abraham Maslow)

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-07 09:10
Ik zou hem verkopen ;) je kunt er hooguit een extra monitor op aansluiten :)

Verwijderd

nieuws: Nvidia's Cuda-systeem nader bekeken
Of het daadwerkelijk kan/gaat kunnen wat jij wilt weet ik niet, maar ik zou zeggen: verdiep je er eens in ;)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gewoon houden sowieso en inderdaad of 3de monitor eraan koppelen of misschien als Physics kaart straks.

Wat natuurlijk ook kan gebeuren, hoewel ik je dat absoluut niet toewens natuurlijk, is dat je 8800GTS RMA moet en je dan zonder PCI-E kaart zit :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• bart0l0meus
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:10:
nieuws: Nvidia's Cuda-systeem nader bekeken
Of het daadwerkelijk kan/gaat kunnen wat jij wilt weet ik niet, maar ik zou zeggen: verdiep je er eens in ;)
hmmm,
opzich wel interresant, dat Nvidia cuda!
alleen snap ik er niet veel van |:(
ik ga eens verder Googlen, heeft iemand anders nog wat informatie over cuda, of natuurlijk ervaring?

“If Your Only Tool Is a Hammer Then Every Problem Looks Like a Nail” (Abraham Maslow)

• bart0l0meus
Is cuda eigenlijk wel toepasbaar op de 7600GT, want ik zie overal de G80 staan?

Pagina: 1