Toon posts:

mobo voor nieuw systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik ben van plan in enkele weken een nieuwe pc te kopen. Dit is mijn samenstelling tot nu toe:

Processor: Intel E6600 2.40 GHz Socket 775 Bussnelheid 1066 MHz Boxed with cooler €280,5
Processor cooler: Arctic Freezer 7 Pro S775 €20,95
Behuizing:Antec Sonata II 450Watt €99,95
Grafische kaart: nVidia GeForce EN8800GTS 320Mb €269,5
DVD-brander:Samsung SH-S182D Zwart Bulk €31,95
DVD-lezer:Samsung SH-D162C 16X/48X Zwart Bulk €23,95
Harde schijf: Seagate 250GB 16MB ST3250620A €79,95

Nu zoek ik nog een geschikt moederbord voor deze config. Het hoeft niets speciaal te hebben, maar ik wil wel dat hij quad core ready is zodat ik binnenkort geen nieuw mobo moet kopen. SLI en RAID ga ik nooit gebruiken dus dat zouden onnodige kosten zijn.
Ik ga hem bestellen bij pcmegastore (www.pcmegastore.nl) dus ze moeten hem daar wel hebben.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Dank bij voorbaat

Xantrax

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:11

SpamLame

niks

Jemig wel die componenten uit zoeken en je dan afvragen wat voor bord je nodig hebt, terwijl die shop geen uitgebreide keuze heeft.

Ik zou zeggen, kijk op de Asus site (want ze hebben alleen dat merk dus dat is makkelijk) naar het goedkoopste bord wat die shop heeft en quad core ondersteund (te vinden op de site van de fabrikant) en voldoet een aansluitmogelijkheden voor je devices.

ps groeten en bedanken hoeft hier niet, zie faq

[ Voor 14% gewijzigd door SpamLame op 18-04-2007 11:25 . Reden: oeps shop heeft wel meer merken dan allen Asus ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kansloze topics: alle topics in de trant van de volgende voorbeelden gaan in veel gevallen ook zonder omwegen op slot. Soms worden zulke topics (met name de "Welke moet ik nemen?" topics) ook voorzien van erg veel uiteenlopende reacties dat je door de bomen de bos niet meer ziet. Daarnaast zijn deze vragen ook simpel te beantwoorden met behulp van gezond verstand en research. In plaats van $apparaat kun je processor, moederbord en geheugen lezen:

Welke $apparaat moet ik kopen? (een echte Tweaker kan wel kiezen)
PMG FAQ

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.