Toon posts:

vista

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik snap het hele forum nog steeds niet:S maarja
hier komt ie dan:
- Ik hoor veel mensen zeggen dat echte gamers vista niet gebruiken en vista k*t is om mee te gamen. Is dit waar of kan ik hem nu al kopen en fatsoenlijk games mee spelen? Ik wil nog oude games als cod2 en guild wars spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Volgens mij zit je hier beetje verkeerd, maar misschien helpt dit iets

Windows Clients - Vista FAQ
[vista] Probleem bij Games

Anders kun je nog altijd in het Windows Clients forum vragen stellen :)

edit:
Ohja er zit verschil in een topic en reply, een reply is een bericht in een topic en een topic is een nieuw begin :)

[ Voor 19% gewijzigd door 4Real op 17-04-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-10 16:43

Onbekend

...

Bedoeling van het forum is dat je unieke vragen stelt.
D.m.v. de zoekfunctie een Google kan je al heel snel op de meeste vragen antwoord vinden.
Zo ook jou vraag hierboven.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 17:08
Je kunt beter nog even bij windows XP blijven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-10 09:37
Ik heb (nog) nergens gehoord dat echte gamers geen vista gebruiken. Als het waar zou zijn, komt dat nog wel met de DX10 spellen.
Games kan je er al fatsoenlijk mee spelen in ieder geval. Guild wars, oblivion, test drive unlimited, C&C3, unreal tournament 2004, F.E.A.R, X3: Reunion, GTA SA werken allemaal bij mij :)

Sommige moet je in XP compatibility mode draaien. (GW bijvoorbeeld, anders slaat hij de skill-templates niet op :9)

-Vista werkt overall gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:04
Als je het forum niet snapt dan ben je hier helaas toch echt op het verkeerde forum :)
Tijdens de registratie heb je o.a. de voorwaarden voor je neus gekregen waarin o.a. staat wat we zoal van onze users verwachten voordat ze gaan posten. Dit heb jij klaarblijkelijk niet gelezen, want je opent ten eerste een topic in het verkeerde subforum, je geeft je topic een titel die kant noch wal raakt, en de inhoud van je startpost laat helemaal te wensen over :o

Neem Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens heel goed door voordat je opnieuw iets post en lees de stickies en faqs door in het betreffende subforum voordat je er post. Gebruik ook de search, die is er namelijk niet voor niets :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.