[XP] windows vernieuwd, geen toegang meer tot map

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views sinds 30-01-2008

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03-2025
Gisteren windows opnieuw op mn computer geinstalleerd op de C schijf. Krijg nu op de D schijf geen toegang meer tot een map. krijg een foutmelding als deze: "Toegang geweigerd". Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik ben een leek in dit soort dingen, dus als iemand me kan helpen, graag!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-03 20:44

DarkSide

theres no place like ::1

Zoek eens op take ownership en simple file sharing. Dan vind je je antwoord. Suc6

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Spinvis
oke... wat daar allemaal in staat is beetje abacadabra voor mij. Als ik op de rechtermuisknop druk en naar eigenschappen ga, krijg ik niet de mogelijkheid voor een 'take ownership' or something... Hoe werkt het?

• Spinvis
gaat trouwens om Windows XP SP2.

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
FerryJoosten schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:35:
oke... wat daar allemaal in staat is beetje abacadabra voor mij. Als ik op de rechtermuisknop druk en naar eigenschappen ga, krijg ik niet de mogelijkheid voor een 'take ownership' or something... Hoe werkt het?
How to take ownership of a file or folder in Windows XP wat ook in een FAQ beschreven staat; Windows Clients - FAQ

[ Voor 5% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 17-04-2007 14:47 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit staat inderdaad netjes in de Windows Clients FAQ :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.