Holla,
Volgende probleem:
Bij het starten van de server zijn een groot aantal services niet gestart. Als ik de services wil starten, krijg ik de melding: Could not start the <servicename> service on your local computer. Error 1068: The dependency service or group failed to start.
Verder:
- Kan niet op properties drukken (geen actie)
- Het extended tab is blanco
- IIS is leeg
- Iconen verdwijnen niet naar taskbar maar nergens naartoe (nog wel via taskmgr op te roepen)
- Kan geen events in eventviewer openen
- Netwerkverbindingen zijn niet beschikbaar
- Search werkt niet
- Sites zijn niet te benaderen via IE. Via Firefox of connecties via andere sockets werkt wel.
- Direct na het starten in safe mode, wordt het systeem onaangekondigt herstart
- Wellicht nog diverse andere dingen die me nog niet zijn opgevallen
Gedaan:
- Virusscan
- Spybot S&D
- Services stoppen/starten met 'sc stop <service>' / 'sc start <service>' maar geeft dezelfde melding
- Ja heb alle updates
- Nee geen W2K3 SP2 (Kan ik ook niet installeren omdat de cryptographic-service niet draait, die de integrity van de files checkt en al zou die draaien dan kan hij niet installeren omdat Windows Installer service (msiexec) niet draait en niet gestart kan worden.
- Ja heb machine al een schop gegeven. Zowel hard als zacht
- 6 uur googlen
Specs:
- Dell PowerEdge 2850
- Dual Xeon 3.2Ghz
- 4GB DDR
- 3 x 73GB 10K SCSI
- Redundant PSU over 2 groepen
- Windows 2003 Standard server
- IIS
- MySQL, MsSQL
- Plesk 8.1 for Windows
- Symantec Corporate AV 8
Help?
Volgende probleem:
Bij het starten van de server zijn een groot aantal services niet gestart. Als ik de services wil starten, krijg ik de melding: Could not start the <servicename> service on your local computer. Error 1068: The dependency service or group failed to start.
Verder:
- Kan niet op properties drukken (geen actie)
- Het extended tab is blanco
- IIS is leeg
- Iconen verdwijnen niet naar taskbar maar nergens naartoe (nog wel via taskmgr op te roepen)
- Kan geen events in eventviewer openen
- Netwerkverbindingen zijn niet beschikbaar
- Search werkt niet
- Sites zijn niet te benaderen via IE. Via Firefox of connecties via andere sockets werkt wel.
- Direct na het starten in safe mode, wordt het systeem onaangekondigt herstart
- Wellicht nog diverse andere dingen die me nog niet zijn opgevallen
Gedaan:
- Virusscan
- Spybot S&D
- Services stoppen/starten met 'sc stop <service>' / 'sc start <service>' maar geeft dezelfde melding
- Ja heb alle updates
- Nee geen W2K3 SP2 (Kan ik ook niet installeren omdat de cryptographic-service niet draait, die de integrity van de files checkt en al zou die draaien dan kan hij niet installeren omdat Windows Installer service (msiexec) niet draait en niet gestart kan worden.
- Ja heb machine al een schop gegeven. Zowel hard als zacht
- 6 uur googlen
Specs:
- Dell PowerEdge 2850
- Dual Xeon 3.2Ghz
- 4GB DDR
- 3 x 73GB 10K SCSI
- Redundant PSU over 2 groepen
- Windows 2003 Standard server
- IIS
- MySQL, MsSQL
- Plesk 8.1 for Windows
- Symantec Corporate AV 8
Help?
[ Voor 13% gewijzigd door Dionisus19 op 16-04-2007 15:07 . Reden: Server Specs toegevoegd. Nog meer gebreken toegevoegd. ]