Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadloze netwerkverbindenen verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Opvolger
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-11 12:04

Opvolger

Tjaa lalalala ole ole

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem, heb meerdere draadloze netwerkverbindingen in mijn ASUS 636N (met Windows Mobile 5) staan die ik helemaal niet meer gebruik
Deze zou ik graag uit mijn netwerklijst willen halen, maar zie er helemaal geen optie of iets dergelijks voor.

is een van jullie dit probleem ooit ook tegen gekomen en heeft er wel een oplossing voor? heb al een tijdje (30 minuten) lopen goolgen maar kom van alles tegen behalve wat ik zoek.

By ikke geschrijft

• Opvolger
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-11 12:04

Opvolger

Tjaa lalalala ole ole

Topicstarter
Laat maar... heb het nu zelf al gevonden, iemand wis het mij wel te vertellen...
lang op de naam blijven "drukken" op je scherm dan krijg je de optie verwijderen..

Nog bedankt voor de reacties... :O :'(

ooit was GOT een informatiebron voor als je dingen niet wis. nu is het alleen maar elkaar afzeiken en voor dombo uitmaken als iemand iets simpels niet weet en laten zien wat je wel niet hebt voor bling bling apparaat...

Jammer...

By ikke geschrijft

Verwijderd

stylus erop houden, verwijder instellingen

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Opvolger schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:53:
Laat maar... heb het nu zelf al gevonden, iemand wis het mij wel te vertellen...
lang op de naam blijven "drukken" op je scherm dan krijg je de optie verwijderen..

Nog bedankt voor de reacties... :O :'(

ooit was GOT een informatiebron voor als je dingen niet wis. nu is het alleen maar elkaar afzeiken en voor dombo uitmaken als iemand iets simpels niet weet en laten zien wat je wel niet hebt voor bling bling apparaat...

Jammer...
Gesproken als een ware GoTter met 250 posts, waarvan de laatste alleen maar helpdeskposts zijn... B)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Met een vraag welke ook prima in het centrale topic gesteld had mogen worden:

[PDA] Asus MyPal A636

Verder is vrij onnodig om hier te gaan flamen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.