[UD-Grid] hitparade van 15 april Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125039

Topicstarter
Met een zomerse dag in het vooruitzicht en de stats kan je humeur haast niet verkeerd beginnen :P .

Voor de dpc-ers onder ons die weer even komen kijken. Mocht je je bij heeftdelangste.nl hebben aangemeld, dan zijn er teams waarvan bijvoorbeeld 20 maart de laatste rundatum was. Blue_man heeft hier een oproep gedaan hem te mailen als je het graag weer werkend ziet. Nu zijn er flushers die we praktisch niet tot niet op het forum zien, maar wel staan geregistreerd. Blue_man mocht je niets van deze teams horen [DPC]Team Grûn en [DPC] Team Krondor het zijn wel dagelijkse flushers.

En toen was het 10:06u, zoonlief is naar school, m'n maagje is gevuld, de glazenwasser is geweest, maar waar zijn de gebakken stats? O jee, UD-grid heeft de stats gebakken maar het zijn de totalen t/m 14 april, dat ziet er niet goed uit voor vandaag.

Als afleiding kunnen jullie stemmen/gokken wie er vandaag op daily 1 staat, s6.

Poll: Wie staat er vandaag op daily 1?
La Petite Cows
KOMETEN (steroid cows)
[DPC]Division Brabant
Los Alcoholicos
Team TFC
[DPC]Team Grûn
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=186400&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

En nu maar hopen dat de nummer 1 er tussen staat 8)7 .

edit:
Poll is gesloten, dank aan alle stemmers. Zal Los Alcoholicos deze voorspellingsuitslag waar gaan maken? Staat überhaupt de nummer 1 er wel bij? Hopelijk wordt ons geduld niet te lang op de proef gesteld.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 125039 op 16-04-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:21
Ik gok in ieder geval op een mijlpaal van 100K voor mij... :+ Helaas de laatste tijd wat minder aan het genereren, mijn comp's mobo is gestorven en vervangen, dus weinig aan geweest.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 09:36

Tao

DPC DE_KOMETEN

Zoals m'n dochter altijd zegt: allez, kaassouffle.
Wij zijn het in elk geval niet. 1 (laptop) is stilgevallen, 1 PC idem, 3e cpu bleef hangen met dit warme weer (want: overklokt :) ) dus wat lager gezet.
Kommer en kwel dus :(
Het zal voor ons een kwakkelende zomer worden, helaas.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Weinig mensen met verstand van UD die die poll invullen :/
Wel veel leden van LA die die poll invullen :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenza
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:34
Anoniem: 125039 schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:39:
En nu maar hopen dat de nummer 1 er tussen staat.
Ik mis een team.

En geldt deze poll voor de positie op zondag of die van de mogelijk gecombnineerde stats van zondag en maandag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
asfaloth_arwen schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:42:
Ik gok in ieder geval op een mijlpaal van 100K voor mij... Helaas de laatste tijd wat minder aan het genereren, mijn comp's mobo is gestorven en vervangen, dus weinig aan geweest.
Een mooie mijlpaal onder de mijlpalen en daarna gaat het echte werk beginnen :P.
Tao schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:56:
Zoals m'n dochter altijd zegt: allez, kaassouffle.
Wij zijn het in elk geval niet. 1 (laptop) is stilgevallen, 1 PC idem, 3e cpu bleef hangen met dit warme weer (want: overklokt) dus wat lager gezet.
Kommer en kwel dus. Het zal voor ons een kwakkelende zomer worden, helaas.
O jee, kommer en kwel in de dameskudde. Gelukkig leer je wel wijze uitspraken van je dochter :) .
Mobster schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:03:
Weinig mensen met verstand van UD die die poll invullen.
Wel veel leden van LA die die poll invullen
Dit kan je op diverse manieren interpreteren ....
Het KletsTeam zeker :+ .
En geldt deze poll voor de positie op zondag of die van de mogelijk gecombnineerde stats van zondag en maandag?
De poll is voor de zondagscore bedoeld, dus 15 maart afzonderlijk, wanneer we geen afzonderlijke stats ontvangen, dan biedt heeftdelangste (hoop ik) uitkomst.

De poll sluit om 11:30u of eerder wanneer we toch nog verrast worden met de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik mis ook een team, maar de kans dat dit op één komt te staan .... :?

Ik heb van de eigenaars van heeftdelangste.nl toestemming om per team iemand aan te duiden die stats kan updaten.
Wie zich voor zijn team wil inzetten kan mij mailen. Dan overlopen we de korte procedure.

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenza
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:34
Blue_man schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:00:
Ik heb van de eigenaars van heeftdelangste.nl toestemming om per team iemand aan te duiden die stats kan updaten.
Wie zich voor zijn team wil inzetten kan mij mailen. Dan overlopen we de korte procedure.
Als het goed is heb je die gegevens van KletsCows al ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Poll is gesloten zoals in de edit is te lezen. Ik zie alleen niet wie wat heeft gestemd. Vermoedelijk had ik dat in een eerder stadium moeten aangeven ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat is de stand van zaken?

* we wachten op 't cijfermateriaal van UD-grid.
* de stats van 16 april heeft de waan gewekt dat [DPC]Division Brabant de mogelijke winnaar is.
* heeftdelangste laat al wel de score van de Brabanders zien.

Is deze DB-score inderdaad hoog genoeg voor de daily 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

de glazenwasser is geweest,
hmmm....wat moet ik hier nu van denken >:) O-) :*)

specs | 3360wP met SE3000

Pagina: 1