Dat heb jij goed gezien
Ik was geïntrigeerd door de volgende quote:
If you've already volunteered for the beta program, thanks! If you would like to, please let us know as there is still time. We will reach out to all volunteers with beta program info in the next few weeks.
Had ik iets gemist?
Maar iets verderop in het forum las ik dit:
Sorry for the confusion. When I said “if you’ve already volunteered,” I was referring to the several people who volunteered by replying to my last post in Q407. The best way to volunteer is to post a message to either me or Robby with Beta Volunteer (or something like that) in the subject line. Once the program is ready to kick off (early Q2), Robby will reach out to all volunteers.
Thanks
Bij deze heb ik Robby Brewer en Mary Bass een PM gestuurd met de mededeling dat er wel enkele leden van DPC te vinden zijn voor het beta testen.
Ik zit zelf ook in het beta-test-team van UD-Grid dus ik hoop dat ik hierbij één van de eerste ben om iets te weten te komen over het betaprogramma.
Over de vertraging die het testen blijkbaar opgelopen heeft: tja, de ene ziet er weer een UD-manouvre in, de ander hoopt op een 'onzettend grote en oer-hollandse' verrassing. Wat ik zelf denk? Ik weet het niet. Ik wacht af en ben blij dat men bij UD-Grid eindelijk beseft dat die client niet langer voldoet!