[UD-Grid] Nieuws updates

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.438 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:18
Voor zover ik lees hoor ik nergens iets over linux of andere OS ondersteuning. Klopt dit? Wordt het weer een Windows-only client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

Blue_man schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 19:57:
[...]

Wat betreft de nieuwe client (ik heb er even de aankondiging bijgenomen: http://forum.grid.org/phpBB/viewtopic.php?t=20870 )

Januari - maart: start betafase
juni - juli: start ontplooiing nieuwe client

Ik ben even benieuwd als jullie en hoop dat we een (aantal) leden van DPC bij de testers mogen rekenen!
Wil best wel een koetje als tester inzetten.
Maar zoals hierboven ook al aangegeven werd, helaas nog geen client voor bijv. Linux.

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Correct, tot hier toe nog geen support voor andere besturingssystemen dan Windows. Ik ben al blij als er multi-CPU - Multi-Core support komt.

Ik reken op de mensen die zich nu al opgeven om beta-lid te worden? Van zodra ik (of jullie) iets interessants zien ivm de de nieuwe (beta) klant, gelieve dit te melden in \[UD-Grid] Upcoming plans for and changes to Grid.org. Ik denk dat het in dit geval geen kwaad kan om een oud topic weer op te rakelen.

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Dear Members,

Here is the weekly status:

Things are pretty quiet this morning. Everything seems to be working as expected.

Thank you for your contribution.
Nog geen nieuws over de nieuwe client. Bij deze is er een PM de deur uit met de vraag om meer informatie ivm de start van de beta-fase.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Dear Members,

Sorry for the late post. I was hoping to have some additional information to share on the status of the migration/upgrade. Unfortunately due to the UD07 conference that UD is holding this week, it does not look like I am going to be able to do that. There should be some information Monday regarding the status of the Grid.org migration.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:18
Hoop dat die nieuwe client snel komt. Hopelijk is er dan ook weer een mogelijkheid voor een 'subteamclient' waarbij je geen inloggegevens nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125039

Er staat nieuws van UD-grid klaar. Dit keer is het van Mary Bass:
Posted: Mon Mar 12, 2007 10:20 pm Post subject: Grid.org Upgrade Update
--------------------------------------------------------------------------------
Greetings from UD!

My apologies for not posting an update sooner -- in case you aren't aware of this, UD had our yearly conference last week in Boston (see http://www.ud07.com/index.php ). Check out the agenda and speakers -- it was our best conference yet!

So, it's time for an update on the Grid.org migration and beta program I wrote about last quarter. The good news is that the new release of Grid MP is complete and we are still targeting Q2 for the upgrade of Grid.org (as previously announced).

We are still planning to implement a beta program for testing of this version prior to final upgrade. Several new requirements (including something exciting we'll be announcing by the end of Q2) have necessitated a slight delay in scheduling the beta program, so the target timeline to begin beta has slipped to early Q2 -- though we still intend to complete the full upgrade by end of Q2 as originally planned.

If you've already volunteered for the beta program, thanks! If you would like to, please let us know as there is still time. We will reach out to all volunteers with beta program info in the next few weeks.

So, to summarize, here's what you can expect from UD regarding grid.org in the next 3-4 months:

> By early Q2: Beta program initiated
> Mid Q2: Announcement about the next big Grid.org project
> By end of Q2: Grid.org migration to the latest release complete

Thanks once again for your support of Grid.org!

--Mary
www.ud.com
Ik neem aan dat Blue_man dit zonodig nog toelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Anoniem: 125039 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:01:
Er staat nieuws van UD-grid klaar. Dit keer is het van Mary Bass:

[...]

Ik neem aan dat Blue_man dit zonodig nog toelicht.
Dat heb jij goed gezien ;)

Ik was geïntrigeerd door de volgende quote:
If you've already volunteered for the beta program, thanks! If you would like to, please let us know as there is still time. We will reach out to all volunteers with beta program info in the next few weeks.
Had ik iets gemist?
Maar iets verderop in het forum las ik dit:
Sorry for the confusion. When I said “if you’ve already volunteered,” I was referring to the several people who volunteered by replying to my last post in Q407. The best way to volunteer is to post a message to either me or Robby with Beta Volunteer (or something like that) in the subject line. Once the program is ready to kick off (early Q2), Robby will reach out to all volunteers.

Thanks
Bij deze heb ik Robby Brewer en Mary Bass een PM gestuurd met de mededeling dat er wel enkele leden van DPC te vinden zijn voor het beta testen.
Ik zit zelf ook in het beta-test-team van UD-Grid dus ik hoop dat ik hierbij één van de eerste ben om iets te weten te komen over het betaprogramma.

Over de vertraging die het testen blijkbaar opgelopen heeft: tja, de ene ziet er weer een UD-manouvre in, de ander hoopt op een 'onzettend grote en oer-hollandse' verrassing. Wat ik zelf denk? Ik weet het niet. Ik wacht af en ben blij dat men bij UD-Grid eindelijk beseft dat die client niet langer voldoet!

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
De PM's zijn ondertussen aangekomen en ik heb het bericht gekregen dat we geregistreerd staan als toekomstige beta-testers. Ik word dus gecontacteerd wanneer het beta-programma begint.

Zou ik jullie dan ook iets laten weten? :p

Ik heb ook nog een mededeling wat betreft mezelf.
Ik had al eerder aangegeven om te (willen) stoppen met ProjectVerantwoordelijke UD-Grid te zijn, maar omdat ongeveer mijn enigste ontspanning is en ik weet dat er geen betere PV is (*kuch* ;) ) zal ik gewoon minder actief zijn. Waar het op neerkomt is dat ik meestal enkel tijdens de weekends tijd zal hebben, maar ik werk aan een oplossing om bvb meer via mail bereikbaar te zijn (soort PDA ofzoiets).

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Dear Members,

Here is the weekly status.

Member services - we continue to have a sporadic problem with one of the two web servers. The monitor that we are using to watch this machine has an issue because inbound connection to the web service is successful. Only outbound http is affected. We need a different way to monitor this box. IT is investigating.

Beta program - the beta program will start up as soon as we start migrating the actual software. I will make a public announcement and then we will run the beta using the beta forum. More info will be made as we get closer to that time.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Aangaande de stats op heeftdelangste.nl

Blijkbaar slaagt het script er om verschillende redenen niet in om alle teams te updaten.

Nu is er wel een proceduren (ik heb net m'n mailhistoriek overlopen) die ik voor de teams met problemen uit de doeken wil doen.

Omdat te maken heeft met de beveiliging van de server/het script/de pagina ga ik dit hier niet op GoT uittikken.
Teams met problemen mogen mij hun teamnaam doormailen en ik zal proberen iets aan de stats te doen?

Iedereen akkoord? Aangenomen!

Ik hoop in het begin van volgende week eens een update te geven van het grid.org front zelf.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 21:13

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Blue_man schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 10:52:
Aangaande de stats op heeftdelangste.nl
Teams met problemen mogen mij hun teamnaam doormailen en ik zal proberen iets aan de stats te doen?
Bericht verstuurd voor de stats van Los Alcoholicos. :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Pagina: 1 2 Laatste