7 en 14 worden wel teams omgezet naar bots, maar weet niet zeker of er alleen in die weken ook teams uitgedeeld worden.
Anoniem: 135680
*zip*
zou iemand een openingsbod willen doen?
bvd,
al gedaan
bvd,
al gedaan
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 19-04-2007 18:26 ]
Als ik thuis ben doe ik een bod mits het geen probleem wordt. Het geld moet geen issue zijnH2opoloër schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:12:
50637364
bvd,
Anoniem: 139250
slechts 4 ton dus voor jou geen probleem neePewwy schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:23:
[...]
Als ik thuis ben doe ik een bod mits het geen probleem wordt. Het geld moet geen issue zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 19-04-2007 17:28 ]
Even Off Topic:
http://www.dailymotion.co...a-gol-de-messi-y-maradona
Kijk, huiver, geniet en vergelijk
Wat kan voetbal toch mooi zijn
Kijk, huiver, geniet en vergelijk
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Jammer dat hij niet verteld welke speler die rechter is...Brainpower schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:35:
Even Off Topic:
Kijk, huiver, geniet en vergelijkWat kan voetbal toch mooi zijn

Heb het even aan de GM's angevraagd en die zeggen dat zijn aanvraag binnenkort of zelfs nu al behandeld wordt.Anoniem: 26445 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:03:
7 en 14 worden wel teams omgezet naar bots, maar weet niet zeker of er alleen in die weken ook teams uitgedeeld worden.
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 19-04-2007 17:41 ]
Zou ook wel handig zijn of hij even wil vertellen dat het een doelpunt is jaAnoniem: 139250 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:41:
Jammer dat hij niet verteld welke speler die rechter is...
Iedere dag komen er teams bij en gaan er teams wegAnoniem: 139250 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:41:
Heb het even aan de GM's angevraagd en die zeggen dat zijn aanvraag binnenkort of zelfs nu al behandeld wordt.
Ik vind ze allebei echt niet mooi. Het enige speciale is de rushBrainpower schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:35:
Even Off Topic:
Kijk, huiver, geniet en vergelijkWat kan voetbal toch mooi zijn
Wat is prille liefde toch mooi hè... *zwijmel*Tot groot enthousiasme van zijn buurmeisje slalomde Ivan Gevers in de 4e minuut door de centrale verdediging van de gasten en gaf FC J.J. een 1-0 voorsprong.
Ik vind die nieuwe commentaar stukjes echt schitterendNa 23 minuten liep Strijen-speler Thys Heldring een lichte voetblessure op, maar zijn vriendinnetje keek toe, dus hij speelde koppig door.
Edit: 1-0 achter
Edit: 1-1 d.m.v een penalty (de 5e al... in de eerste 2 wedstrijd telkens 2 pingels...)
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 19-04-2007 20:04 ]
Niet bepaald technisch dus?Na 39 minuten sneed Roger Wagenhuis voor de zoveelste keer vanaf rechts het strafschopgebied in en maakte weer dezelfde houterige schijnbeweging als alle vorige keren. Vreemd genoeg trapte zijn tegenstander er nu opeens wel in: 1-0 voor SCD Jr..
Anoniem: 7533
zo zondag 1-1 gespeeld tegen een voormalige IV kampioen en ik had nog moeten winnen ook. kut engine. 2 zwaarste wedstrijden zitten erop en heb nu 2 uit 3. komende zondag pak ik hopelijk punten.
nieuwe winger gehaald en de financien weer redelijk onder beheer
Ik zie geen reden waarom jij winst verdient zou hebben,maargoed dat zeg je toch iedere week als je verloren/gelijk gespeeld hebt.Anoniem: 7533 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 20:25:
zo zondag 1-1 gespeeld tegen een voormalige IV kampioen en ik had nog moeten winnen ook. kut engine. 2 zwaarste wedstrijden zitten erop en heb nu 2 uit 3. komende zondag pak ik hopelijk punten.
Mee eens, heb ook ff zitte kijken maar vind het wel een terechte uitslag. Overigens heb ik hetzelfde als jij vorige week Joss. Ik weet nu al dat ik in de 52e minuut 2-1 achter kom en 2 minuten later gelijk maak... terwijl 2e helft nu pas hoort te beginnen...Joss schreef op donderdag 19 april 2007 @ 20:34:
[...]
Ik zie geen reden waarom jij winst verdient zou hebben,maargoed dat zeg je toch iedere week als je verloren/gelijk gespeeld hebt.
Edit: en nu is die info weer weg uit het verslag
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 19-04-2007 20:37 ]
Wat nu weer, "Koters lijkt totaal niet te weten hoe ze nu eigenlijk moeten spelen. Hun organisatie zakt tot matig."
Echt logisch ze spelen al voor de derde keer 3-5-2 pic en nu hebben ze ineens organisatieproblemen? Tssssss.
In de tweede helft ook al " Koters heeft duidelijk problemen met de gekozen tactiek. De organisatie zakt tot redelijk."
Komop zeg die training is ergens goed voor !
Hmmz als ik er niet meer scoor ben ik de koppositie in de eredivisie ook kwijt

Edit: mooi 2-0 al gaat weer de goede kant op.
Echt logisch ze spelen al voor de derde keer 3-5-2 pic en nu hebben ze ineens organisatieproblemen? Tssssss.
In de tweede helft ook al " Koters heeft duidelijk problemen met de gekozen tactiek. De organisatie zakt tot redelijk."
Komop zeg die training is ergens goed voor !
Hmmz als ik er niet meer scoor ben ik de koppositie in de eredivisie ook kwijt
Edit: mooi 2-0 al gaat weer de goede kant op.
[ Voor 25% gewijzigd door Quintus op 19-04-2007 20:51 ]
Unknown
wat is DIT nou weer voor een onzin....
Na afloop van de wedstrijd hadden alle jongens het over de sublieme goal van Johnny van Diest in de 58e minuut na een aanval door het midden, waarmee hij KY TS op een 3-2 voorsprong had gezet.
We zijn nog geen uur onderweg en die idiote commentator weet al wat er over een half uur gebeurd...
Na afloop van de wedstrijd hadden alle jongens het over de sublieme goal van Johnny van Diest in de 58e minuut na een aanval door het midden, waarmee hij KY TS op een 3-2 voorsprong had gezet.
We zijn nog geen uur onderweg en die idiote commentator weet al wat er over een half uur gebeurd...
Die heeft zeker een glazen bol dan.
Unknown
Jij kon net toch ook al in de toekomst kijken. Dat vrouwtje dus ookAnoniem: 139250 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 20:50:
wat is DIT nou weer voor een onzin....
Nou zet dan gelijk maar de stand op het bord dan hoef ik hier niet zo te zitten nagelbijten...Joss schreef op donderdag 19 april 2007 @ 20:54:
[...]
Jij kon net toch ook al in de toekomst kijken. Dat vrouwtje dus ook
Edit:
&*^%#&*@^%#@ Scoor 'em dan!!!! ZAK PATAT!FCMk kreeg een kans op de gelijkmaker toen Nicholas Wezelaar plotseling vrij opdook voor de keeper, maar zijn doelpoging belandde op de lat.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 19-04-2007 21:00 ]
Pfff... het is je jeugdteam maar hoor........
YEEEEEEEEEEES! WOOOOHOOOOO!!!!! YES YES YES!
0-1, ik sta VOOOOOOOOOOOR!
YEEEEEEEEEEES! WOOOOHOOOOO!!!!! YES YES YES!
0-1, ik sta VOOOOOOOOOOOR!
Als die kleuters binnen een kwartier geen voorsprong hebben bereikt kunnen ze een zware week tegemoet zien...!!!!!
Edit: Grrr
verloren... 3-2
Edit: Grrr
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 19-04-2007 21:19 ]
Anoniem: 26445
Zo weer een dikke overwinning in de Eredivisie geboekt, maar qua spelers ben ik geen steek wijzer geworden eigenlijk. Eentje is er voor 5 weken uitgeschopt, eentje met 4* (matig vorm) en de rest komt niet verder als 1,5. Wederom niet mijn keeper gevonden, misschien toch maar een scout even eentje laten zoek.
Jij moet er ook altijd even bijzeggen dat je in de eredivisie zit hè?Anoniem: 26445 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:20:
Zo weer een dikke overwinning in de Eredivisie geboekt, maar qua spelers ben ik geen steek wijzer geworden eigenlijk. Eentje is er voor 5 weken uitgeschopt, eentje met 4* (matig vorm) en de rest komt niet verder als 1,5. Wederom niet mijn keeper gevonden, misschien toch maar een scout even eentje laten zoek.
/Edit: Sorry net was het Quintus
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 19-04-2007 21:40 ]
Laat het even duidelijk zijnAnoniem: 139250 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:39:
[...]
Jij moet er ook altijd even bijzeggen dat je in de eredivisie zit hè?
Ik sta 1-0 achter maar had een goede kans op de voorsprong maar hij lobde de bal over 
Er zijn nog steeds 35 minuten te gaan dus alles is mogelijk. En mijn ene speler is verkocht dus weer geld binnen voor een nieuwe aankoop :d
Er zijn nog steeds 35 minuten te gaan dus alles is mogelijk. En mijn ene speler is verkocht dus weer geld binnen voor een nieuwe aankoop :d
Anoniem: 139250 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:39:
[...]
Jij moet er ook altijd even bijzeggen dat je in de eredivisie zit hè?
En we zijn nog steeds koploper in de E.......
psst als iedereen nou ff de divisie erbij zegt dan is het wat duidelijker in welke van de 4 jeugddivisies van GoT je speelt. Of we gaan massaal een sig update uitvoeren.
Unknown
mooi
***Zie mijn Sig***Quintus schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:06:
[...]
![]()
En we zijn nog steeds koploper in de E.......
psst als iedereen nou ff de divisie erbij zegt dan is het wat duidelijker in welke van de 4 jeugddivisies van GoT je speelt. Of we gaan massaal een sig update uitvoeren.
Ik vind mijn jeugdteam nog niet zo bijzonder dat ik het in mijn sig wil hebben...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
1-0 gewonnen
centrale verdediger had vorige week 4 sterren nu al 4,5
Wat geschoven met spelers en weer een paar leuke gevonden.
vleugelverdediger 3,5ster,centrale verdediger 2,5 ster, vleugelverdediger 2 ster
vleugelspeler 2,5 ster, vleugelspeler 2 ster
niet slecht
gb2 zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Franciscus Burgsteyn na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Manu Bruins legde zijn mobieltje met tegenzin weg en nam de vrijgekomen plaats in op het veld.
Met 0-0 bij rust renden de jongens naar hun vriendinnetjes langs de zijlijn.
centrale verdediger had vorige week 4 sterren nu al 4,5
Wat geschoven met spelers en weer een paar leuke gevonden.
vleugelverdediger 3,5ster,centrale verdediger 2,5 ster, vleugelverdediger 2 ster
vleugelspeler 2,5 ster, vleugelspeler 2 ster
niet slecht
gb2 zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Franciscus Burgsteyn na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Manu Bruins legde zijn mobieltje met tegenzin weg en nam de vrijgekomen plaats in op het veld.
Met 0-0 bij rust renden de jongens naar hun vriendinnetjes langs de zijlijn.
Zit het wedstrijdverslag nog eens na te lezen en moest wel lachen om de volgende regel. Voornamelijk natuurlijk omdat ik al met 7-1 voorstond 
DYS kreeg een goede mogelijkheid om de achterstand te verkleinen in de 82e minuut en daarmee de spanning terug te brengen in de wedstrijd
Geweldig dat commentaar.Met 2-0 bij rust renden de jongens naar hun vriendinnetjes langs de zijlijn
Nou, in ieder geval weer gewonnen en sta nog steeds 1ste in GOT II.1
Dacht ik deze weer een keeper gescout te hebben haalt deze gozer geen ster, dus maar weer een poging wagen dan maar.
Heerlijke TU deze week!!
TSI: +4110 (+4700/-590)
Vorm: +4 (+7/-3) (A-team +5/-1)
PM: +4
(redelijk naar goed, 17 jaar)
(uitmuntend naar briljant, 20 jaar)
(2x briljant naar wonderbaarlijk, 2x 21 jaar)
TSI: +4110 (+4700/-590)
Vorm: +4 (+7/-3) (A-team +5/-1)
PM: +4
(redelijk naar goed, 17 jaar)
(uitmuntend naar briljant, 20 jaar)
(2x briljant naar wonderbaarlijk, 2x 21 jaar)
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 20-04-2007 14:57 ]
Zo dus weer (nu 3 op rij) gewonnen in de GoT ere divisie (laat het even duidelijk zijn 
Sta nu mooi op een 3de plek en mijn raitings waren gisteren erg aangenaam om naar te kijken
Idd ook weer weinig te weten gekomen van wat ik al wist maarja toch weer een stapje dichterbij denk ik dan maar weer
Sta nu mooi op een 3de plek en mijn raitings waren gisteren erg aangenaam om naar te kijken
Idd ook weer weinig te weten gekomen van wat ik al wist maarja toch weer een stapje dichterbij denk ik dan maar weer
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Mijn jeugd is nog steeds bar slecht. 3.5 ster winger en 2 ster (whoehoee
) aanvaller na...
Pech is wellicht het juiste woord hierbij...

Pech is wellicht het juiste woord hierbij...
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Misschien een ander scout gebeld en daarvan een speler aangenomen?Royz schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:52:
Zal wel mijn fout zijn, maar waarom als ik zie staan:
Meine Blok, 54 jaar
Zoekt naar een 'willekeurige speler' in Nederland (in Den Haag)
Je belde 11 dag(en), 3 uur en 9 minuten geleden voor het laatst met Meine.
kan ik niet bellen naar hem? Teveel spelers oid?
Had +11 in 2 wedstrijden aan het begin van het seizoen (1e competitiewedstrijd en 2e ronde beker) en zelfs met 10 doktoren duurde het nog vrij lang voor ze terug zijn/waren.
TU:
TSI: -2680 (+3280/-5960)
Vorm: 3 (+7/-4) A-team: -2 (+1/-3)
Verdedigen: 1 (+1/-) (een middenvelder die het niet nodig heeft)
Ik word gek van die vorm-updates, vorige week -11 ofzo, deze week weer in de min...
Vorm: -4/+0
Cond: -3/+0
Def : +2 (2* 17j uitstekend)
Vorm: -4/+0
Cond: -3/+0
Def : +2 (2* 17j uitstekend)
De ouders van de spelers van AFCADAM hadden voorafgaand aan de wedstrijd lopen opscheppen dat deze wedstrijd een makkie zou worden. Sommige spelers geloofden dit en deden nog maar amper hun best.
Vindt de teksten af en toe wel erg leuk.AFCADAM wist de voorsprong te vergroten tot 5-0 toen Gaston Ferrier van links het zestienmetergebied binnendribbelde en de bal in de korte hoek schoot, waarna hij een welverdiende knuffel claimde bij zijn liefje langs de kant.
Hmm, heb hem als middenvelder, aanvaller en keeper gehad, haalde nergens meer dan 1.5*. Zal dan wel een goede verdediger zijn, of is het een zever zinnetje?Ton Daane: Ik moet je zeggen dat hij op dit moment onze beste speler is. Hij kan een goede professional worden.
"Nils van Ekeris: De manier waarop hij alles gaf in onze laatste wedstrijd sprak me aan. Ik hoop dat binnenkort weer van 'm te zien."
hij haalde maar 1 ster op mid, hij deed het beter op de vleugel. misschien is het een spits of verdegiger of keeper.......veel te vaag.
"Job Bruineman: Ik begrijp hem niet. Hij staat altijd vooraan om een ruzie uit te lokken!"
Dat hij een agressief karater heeft, dus daar heb ik nog nix aan, toch?
hij haalde maar 1 ster op mid, hij deed het beter op de vleugel. misschien is het een spits of verdegiger of keeper.......veel te vaag.
"Job Bruineman: Ik begrijp hem niet. Hij staat altijd vooraan om een ruzie uit te lokken!"
Dat hij een agressief karater heeft, dus daar heb ik nog nix aan, toch?
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Is de 3e keer al in 4 weken dat ik geen info krijg... Wat is dit nou weer voor onzinYo!
Het spijt me echt, man. Ik had deze hele week thuis gezeur aan m'n kop - persoonlijke probleempjes - dus ik heb helaas geen praktische nieuwe informatie voor je.
Het is altijd prettig even bij te praten, maar ik moet nu weg. De mazzel!
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 21-04-2007 01:49 ]
Denk je dat hij met dat armzalige loontje bij jou hard gaat werken?Anoniem: 139250 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 01:49:
![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
Is de 3e keer al in 4 weken dat ik geen info krijg... Wat is dit nou weer voor onzin![]()
Volgens mij geeft dat aan dat, hoe goed hij ook zijn best doet, hij een grote loser is_AzN_GhOsT schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 01:07:
"Nils van Ekeris: De manier waarop hij alles gaf in onze laatste wedstrijd sprak me aan. Ik hoop dat binnenkort weer van 'm te zien."
m'n spits die vorige week woensdag geblesseerd raakte tijdens de beker (omdat hij eigenlijk wel moest spelen, voor vormbehoud), is nog steeds geblesseerd
Had gehoopt dat hij vandaag pleistertje had, dan kon ik mn doktoren ontslaan voor de eco-update, maar helaas
Nu maar hopen dat hij morgen wel pleistertje heeft, anders moet ik weer in een alternatieve opstelling spelen
m'n spits die vorige week woensdag geblesseerd raakte tijdens de beker (omdat hij eigenlijk wel moest spelen, voor vormbehoud), is nog steeds geblesseerd

Nu maar hopen dat hij morgen wel pleistertje heeft, anders moet ik weer in een alternatieve opstelling spelen

HT-Tjecken @ hattrick.org forum
We have got reports from users saying only defenders seem to get training, at least that's the only skill you got reports about. We have now investigated the issue and found out there was in fact two problems, one bug and one presentational error:
Short version
All players have recieved training (just somewhat less than intended), but due to a presentational error only defense has been reported.
The bug
All players have recieved somewhat less training than they should have (no matter what skill you've trained).
This bug is now (10 am this morning) fixed, so everything should work as it should for matches starting from 10 today.
The presentational error
All players/skills are receiving training as they should, but for some reason only defense is reported. This is no bug actually, but a presentational error. We are still investigating why only defense is reported though (which probably also is the reason to why so many trainer reports are so short). I'll get back to you as soon as I got an update on this.
Other than that there are no major bugs in the YA. What's left are just individual bugs, which are being dealt with at a high speed right now.
Anoniem: 66106
Hi there,
Tobias de Baat is improving his Playmaking ability, I think the current training regime is worthwhile in his case.
I have nothing more for you. Let's talk again next week.

Erg goede vorm update trouwens @ mn "normale" team gistere.
Winger +1
Vorm +11/-1
Tobias de Baat is improving his Playmaking ability, I think the current training regime is worthwhile in his case.
I have nothing more for you. Let's talk again next week.
Erg goede vorm update trouwens @ mn "normale" team gistere.
Winger +1
Vorm +11/-1
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 66106 op 21-04-2007 18:59 ]
stelletje lutsers ook weerDe corner van Sytze van der Sterren leek nergens naar, maar omdat de voltallige tegenpartij net even het nieuwe mobieltje van de keeper aan het bewonderen was kon Remie Hobbema toch ongehinderd de 2-1 binnenkoppen
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Een vriend van mij is net begonnen met hattrick... Welke Newbie-guide kunnen jullie hem aanraden?
Gegroet JossNL! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hoor eens, Danny Pieper is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Scoren, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik vroeg om een keeper, *****!
Dus, dit lijkt mij een verdedigende aanvaller, een echte nummer 10, toch?
Hoor eens, Danny Pieper is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Scoren, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik vroeg om een keeper, *****!
Ik roteer hem nog ff op 2 posities. Helaas heb ik nog grote talenten ondekt die 4.5* halen zoals een aantalPewwy schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:22:
[...]
Volgens mij geeft dat aan dat, hoe goed hij ook zijn best doet, hij een grote loser isDe laatste waarover zoiets bij mij werd gezegd heb ik eruit geknald
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Succes allemaal zometeen !
HT-Live toegevoegdH2opoloër schreef op zondag 22 april 2007 @ 19:44:
allen succes
ik heb een leuke topper:
matchid=121861656
Ik hoop (en reken) op een redelijk comfortabele overwinning vanavond. Hiermee hoop ik meer afstand te kunnen nemen van de nr. 7 en 8.
45e minuut: Miko Vähi breekt door op links en plaatst de 1 - 0 net buiten het bereik van de doelman. Snackhouse neemt zo de leiding na 44 minuten. 1 - 0 is de ruststand. Harmsen, dat een balbezit had van 59 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.

al 4x mis en dan dit....
edit: oeps srry dubbelpost
al 4x mis en dan dit....
edit: oeps srry dubbelpost
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 22-04-2007 20:46 ]
0-1 voor bij rust en nog maar 10 man bij de tegenstander.
Had een PIC ingesteld, omdat dit ik verwachte deze wedstrijd toch wel te verliezen
Edit: 1-1
, moet ook niet posten tijdens de wedstrijd.
Had een PIC ingesteld, omdat dit ik verwachte deze wedstrijd toch wel te verliezen
Edit: 1-1
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 22-04-2007 21:07 ]
Anoniem: 7533
ik had slim moeten zijn en mijn verlies moeten nemen met pic.
ts is veel lager dan tegenstandwer en vorm is brak
ts is veel lager dan tegenstandwer en vorm is brak
2-2, tegenstander in de 44e minuut rood, waar ik op dat moment (al? weet niet of HT zo werkt) 55% balbezit had.
Ik voorzie nog wel wat kansen voor mij om de winst mee te nemen naar huis
Ik voorzie nog wel wat kansen voor mij om de winst mee te nemen naar huis
2-0 voor
Chario2 (818126)
w00t 1-2 
edit: bah wat een billenknijp werk, op t laatst ook nog 1-3
joepie ratingrecord 252
edit: bah wat een billenknijp werk, op t laatst ook nog 1-3
joepie ratingrecord 252
Boer Harmsen
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: briljant (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (heel hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: briljant (heel hoog)
Centrale aanval: uitstekend (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel hoog)
[ Voor 158% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 22-04-2007 21:47 ]
Lekker teruggevochten.
Ik heb overigens net een tegendoelpunt mogen incasseren... maar nog steeds 2-1 voor
Het gaat hard bij Harmsen: 3-1
[ Voor 10% gewijzigd door nXXt op 22-04-2007 21:45 ]
2-3 verloren, 99% gelijke ratings, ik een wat beter middenveld.
Helaas pindakäse.
Helaas pindakäse.
Wederom niet gewonnen met betere ratings. Dit seizoen dus al 3 keer minstens 2 doelpunten voor gestaan en alle 3 de keren gelijk geindigd
3 punten uit 4 westrijden. VIIe divisie here i come.
w00t!
2-1 gewonnen. Tweede overwinning voor AC Quattro in het seizoen.
2-1 gewonnen. Tweede overwinning voor AC Quattro in het seizoen.
weer verloren van een ()&)(#%Q&)# klote counterteam... Ik stap af van PM en ga ook defs trainen. Heeft er hier iemand een id van een team dan countert en in een hoge divisie speel waaraan ik mijn team een beetje kan spiegelen? En misschien een paar countertips?
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
neeee....
top speler voor 6 fking weken uitgeschakeld...Krondorian zal het een tijdje zonder Auke Heus moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op. Hij werd vervangen door Giancarlo Fetter.
Lake Tanganyika (145458)Flipm0de schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:02:
weer verloren van een ()&)(#%Q&)# klote counterteam... Ik stap af van PM en ga ook defs trainen. Heeft er hier iemand een id van een team dan countert en in een hoge divisie speel waaraan ik mijn team een beetje kan spiegelen? En misschien een paar countertips?
hij misschien wel
3-0 voor dankzij 3 geweldig uitgevoerde counters. Mijn linkervelugelverdediger maakte 2 af vanaf de rechterkant. Beetje vreemd. Die krijgt dus straftraining; beetje uit positie lopen die gek!
Goede CA-teams? het team van manager Djens is wel lekker bezig (in de VI) en zelf doe ik het ook niet onaardig.
tips:
probeer dubbele verdedigingsratings te halen t.o.v. de aanval van de tegenstander.
voor CA-ratings geld: passen telt 2 keer, verdedigen 1 keer.
Zorg voor een beetje fatsoenlijke aanvalratings en een redelijke SP-specialist, een aanzienlijk deel van de CA worden uiteindelijk SP's.
Goede CA-teams? het team van manager Djens is wel lekker bezig (in de VI) en zelf doe ik het ook niet onaardig.
tips:
probeer dubbele verdedigingsratings te halen t.o.v. de aanval van de tegenstander.
voor CA-ratings geld: passen telt 2 keer, verdedigen 1 keer.
Zorg voor een beetje fatsoenlijke aanvalratings en een redelijke SP-specialist, een aanzienlijk deel van de CA worden uiteindelijk SP's.
De eerste drie tegendoelpunten van het seizoen, en gelijk met 3-2 verloren. Jammer, we waren aan elkaar gewaagd. 150 - 154 hatstats
2-2 gelijk gespeeld tegen de kampioen van twee seizoenen geleden. Hij was niet op zijn sterkst, want moet nog in de beker spelen. Maar door het onverwachte gelijkspel van mijn medekoplopper sta ik nog steeds 1e op doelgemiddelde.
Eindelijk de eerste winstpunten voor FC Kalverda in de VII. 5-1 gewonnen en wederom een verbetering van mijn HatStats record. De 151 van vorige week werd nu 158. Evernaring van mijn (vorige week behaalde) sterrenrecord van 41. En dat terwijl mijn 3.5 sterrenspits uitviel en werd vervangen door een 2sterspits
Middenveld: matig (zeer hoog)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: matig (laag)
Overigens twee doelpunten van mijn trainee. Een trainee die, zo zag ik net, afkomstig is van FC Railrunner
Hij zit inmiddels met 20 jaar op briljant PM
Middenveld: matig (zeer hoog)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: matig (laag)
Overigens twee doelpunten van mijn trainee. Een trainee die, zo zag ik net, afkomstig is van FC Railrunner
Hij zit inmiddels met 20 jaar op briljant PM
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 22-04-2007 23:10 ]
***GoT-Toto***
Ja hoor daar is de uitslag dan van de 4e toto-week. Het is ontzettend spannend bovenin en de voorsprong van Fresh_T is geslonken tot slechts 1 miserabel puntje. De top 5 van de toto van deze week.
Josseke 6
TheKeeper 6
Kilverdo 6
Hoedjevanpapier 4
Ress 4
TheKeeper 6
Kilverdo 6
Hoedjevanpapier 4
Ress 4
En dan nu het overzicht van de huidige totaalstand.
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | Fresh_T | 20 | 4 |
2 | Kilverdo | 19 | 4 |
3 | Sagacitus | 15 | 3 |
4 | P_odan | 14 | 4 |
5 | pruimtabak | 13 | 4 |
Met vriendeljike groet van de Toto-Master en houdt het forum en gottrick in de gaten voor de toto van week 5 (maandag of dinsdag komt deze erop).
***GoT-Toto***
Helaas 2-1 verloren en een middevelder moet ik 2 weken missen.
Ik heb altijd geluk met blessures blijkbaar... Mijn aanvaller met slechts +1 dus die doet volgende week gewoon weer mee
/Edit: Overigens ga ik mijn PM trainees op de vleugel verkopen en daar zet ik geroutineerde spelers neer. Mijn mening is nameljik dat het haast geen nut heeft om Wingers te trainen op PM. Om ze goed te laten presteren op de vleugel moeten ze minstens een beetje Vleugelspel (ten minste) als bijstat hebben. Hierdoor is een 17-jarige peperduur. Vervolgens moet je ze tot 21 trainen en dan zijn ze misschien 2 of 3 keer gepopt... Ik had een 18 jarige jeugdpull met redelijk PM goed vleugelspel en die is nu (20 jaar) goed/goed. Transfervergelijkingen geeft 50k aan en daar ga ik geen 2 seizoenen voor zitten trainen terwijl die speler slechts 2.5/3 sterren haalt. Dan koop ik liever twee 4/4,5 ster wingers voor 500k...
Overigens zijn mijn supporters ook een stelletje stakkers... Verlies 3 wedstrijd en ze zijn in rep en roer... Win er eentje met 5-1 en gelijk In de wolken...
/Edit: Overigens ga ik mijn PM trainees op de vleugel verkopen en daar zet ik geroutineerde spelers neer. Mijn mening is nameljik dat het haast geen nut heeft om Wingers te trainen op PM. Om ze goed te laten presteren op de vleugel moeten ze minstens een beetje Vleugelspel (ten minste) als bijstat hebben. Hierdoor is een 17-jarige peperduur. Vervolgens moet je ze tot 21 trainen en dan zijn ze misschien 2 of 3 keer gepopt... Ik had een 18 jarige jeugdpull met redelijk PM goed vleugelspel en die is nu (20 jaar) goed/goed. Transfervergelijkingen geeft 50k aan en daar ga ik geen 2 seizoenen voor zitten trainen terwijl die speler slechts 2.5/3 sterren haalt. Dan koop ik liever twee 4/4,5 ster wingers voor 500k...
Overigens zijn mijn supporters ook een stelletje stakkers... Verlies 3 wedstrijd en ze zijn in rep en roer... Win er eentje met 5-1 en gelijk In de wolken...
[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 23-04-2007 09:23 ]
Anoniem: 194437
Met 0-10 gewonnen van een botteam en iedereen begint in vorm te raken alleen mijn 2 sterkste middenvelders nog niet...maar ja zelfs dan promoveerik nog fluitend haha...
teamgeest: in de wolken
volgende week nog piccen en dan PoE
teamgeest: in de wolken
volgende week nog piccen en dan PoE
Zo had weer een goede YP
redelijk PM 
Anyho, zondag 1-1 gespeeld. Heb zelf het idee dat ik had moeten winnen maar dat ik daarvoor mijn vleugels had moeten wisselen.
Sta op 7 punten nu en dat is al weer 1 punt meer dan verwacht
Verwachting is voor dit seizoen dan ook 12 punten met 1 WO en 1 promovendus die zwaker is 
Kan iemand eens naar mijn team kijken om aan te geven waarin ik zou moeten investeren?
Anyho, zondag 1-1 gespeeld. Heb zelf het idee dat ik had moeten winnen maar dat ik daarvoor mijn vleugels had moeten wisselen.
Sta op 7 punten nu en dat is al weer 1 punt meer dan verwacht
Kan iemand eens naar mijn team kijken om aan te geven waarin ik zou moeten investeren?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Winger op rechts moet je vervangen en wellicht ook nieuwe linksback en keeper... Hoeveel geld heb je te besteden?Damien2004 schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:35:
Zo had weer een goede YPredelijk PM
Sta op 7 punten nu en dat is al weer 1 punt meer dan verwachtVerwachting is voor dit seizoen dan ook 12 punten met 1 WO en 1 promovendus die zwaker is
/edit: Je traint wingers zie ik? in dat geval lekker laten staan maar keepertje van 5 sterren zou leuk zijn voor een iets betere Centrale Verdediging
/edit2:
Nieuwe winger gekocht onder het motto van bovenstaande post van mij
Gilberto Velázquez (71148488) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
24 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
550k voor neergelegd...
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 23-04-2007 10:47 ]
Gisteren een belachelijke zin gespot:
Wat een pijnlijk onleuke grap!
De supporters keken vreemd op toen de scheidsrechter Marco Borsato's hit 'Rood' begon te zingen toen hij in de 34e minuut Heresingel-speler Zoltán Herczeg een kaart met de gelijknamige kleur voorhield. Gezien de voorafgaande actie - hij haalde een tegenstander grof van achteren neer - was de veldverwijdering echter meer dan terecht.
Wat een pijnlijk onleuke grap!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Is dat niet heel erg duur? mijn wonderbaarlijke winger met matig/matig bijstat, koppen en 20 jaar ging voor 650k..Anoniem: 139250 schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:42:
[...]
Gilberto Velázquez (71148488) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
24 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig [/small]
550k voor neergelegd...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is inderdaad wat aan de prijzige kant maarja... Heel erg duur is wat overdreven... 't is wel een speler die 5 sterren haalt...ph4ge schreef op maandag 23 april 2007 @ 13:10:
[...]
Is dat niet heel erg duur? mijn wonderbaarlijke winger met matig/matig bijstat, koppen en 20 jaar ging voor 650k..
/edit: Overigens heeft deze speler natuurlijk ook al wat ervaring waardoor hij wat prijziger wordt. Goede bijstat en vriendelijk
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 23-04-2007 15:32 ]
Hmm veel geld heb ik niet meer. Maar ik ga wel eens effe sparen ofzo
Ken nog wel wat prut verkopen denk ik en kom dan misschien rond een budget van 1,5 mil
Das niet veel maar dan investeer ik wel even in def denk ik.
KNVB Beker
Vorig seizoen is het me goed bevallen om kleine voorbeschouwingen te schrijven van de KNVB bekerwedstrijden van alle GoT'ers na ronde 5 (anders wordt het een beetje teveel van het goede). Aangezien ronde 5 nu gespeeld gaat worden, en er al heel wat teams uitliggen, wilde ik alvast een lijstje maken. Zit jou team nog in de beker, knip en plak dan even het onderstaande lijstje, en zet je team er even bij!! (maak je eigen team even bold).
DWFC - SandstorM MatchID: 124908412
KNVB Beker
Vorig seizoen is het me goed bevallen om kleine voorbeschouwingen te schrijven van de KNVB bekerwedstrijden van alle GoT'ers na ronde 5 (anders wordt het een beetje teveel van het goede). Aangezien ronde 5 nu gespeeld gaat worden, en er al heel wat teams uitliggen, wilde ik alvast een lijstje maken. Zit jou team nog in de beker, knip en plak dan even het onderstaande lijstje, en zet je team er even bij!! (maak je eigen team even bold).
KNVB Beker
VCJ - Boer Harmsen MatchID: 124908406
KNVB Beker
KNVB Beker
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 23-04-2007 16:10 ]
Je mag tegen een maat van mij(n broer)Sandyman538 schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:07:
KNVB Beker
KNVB Beker
Storm - F.C. GoT MatchID: 124908446
F.C. De Vuurvliegen - Schenkel FC MatchID: 124907810
BitchinBetty - Fiets 'em d'r in MatchID: 124907719
Hoedjevanpapier's XI tal - Smeets MatchID: 124908369
Junior Stars - fc zeswegen MatchID: 124907896
SC Amsreiw - F.C.SPEEDO MatchID: 124908353
Heb gelijk maar even al mn gebookmarkte GoT teams voor je bekeken.
Storm - F.C. GoT MatchID: 124908446
F.C. De Vuurvliegen - Schenkel FC MatchID: 124907810
BitchinBetty - Fiets 'em d'r in MatchID: 124907719
Hoedjevanpapier's XI tal - Smeets MatchID: 124908369
Junior Stars - fc zeswegen MatchID: 124907896
SC Amsreiw - F.C.SPEEDO MatchID: 124908353
Heb gelijk maar even al mn gebookmarkte GoT teams voor je bekeken.
wat voor def trainies zouden jullie ieand uit de 6e aanbevelen? 19jr uitmuntend/redelijk of formidabel/goed voor de zondag en 18jr goed/goed of uitstekend/goed als die te betalen zijn voor de woensdag?
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Ah gezelligheidJoss schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:22:
[...]
Je mag tegen een maat van mij(n broer)It's a small, small world.
Jeugdopleiding
Vanaf vandaag kunnen er friendlies geregeld worden!
/Jeugdopleiding
/Jeugdopleiding
Maar we spelen toch elke week in de competitie?Joss schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:43:
Jeugdopleiding
/Jeugdopleiding
De nr 1 van de eredivisie wil wel spelen tegen de nr 1 van Got II.1 hoor
Unknown
Zondag wederom verloren..... gaat niet helemaal de goeie kant op zeg maar. 4 gespeeld, 1 punt, plaats 7 en komende zondag wederom weinig uitzicht op punten. Nou jah, in ieder geval 1 groot verschil met de afgelopen 2 seizoenen, het team is nog blessure vrij
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
En één keer in de drie weken een (extra!) oefenwedstrijd, zodat je spelers die die week niet getraint hebben, kunt trainen.Sandyman538 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 00:04:
[...]
Maar we spelen toch elke week in de competitie?
Nou, wie nog geen oefenwedstrijd in de jeugd heeft, daag me uit
Dit topic is gesloten.