Toon posts:

hard disk gewist pc inspector?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal
'
ik ben dus zo dom geweest om me hd formatteren. ik heb de disk snel geformatteerd en toen hij op 20 % stond kwam ik erachter en heb de stekker eruit getrokken.
ik heb daarna zitten googelen en heb daar pc inspector gevonden daarmee heb ik een heeeel klein gedeelte terug van alles wat erop stond. helaas voor mij stonden er hele belangrijke gegevens op die ik heel graag terug wil hebben (veel persoonlijke zooi). nu is mij vraag heb ik met een ander programma meer kans op het terug krijgen van meer gegevens of is dat gewoon uitgesloten?

hoor het graag van jullie mvrg
rc

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Met dit soort dingen gebruik ik altijd ontrack easy recovery pro. Laatst m'n bak geherinstalleerd (met format dus) en vergeten dat er in de oude install nog een paar bookmarks stonden. Heb die allemaal terug kunnen krijgen door het prog. Afhankelijk van hoe veel er met die disk is gebeurd is het ding eventjes bezig (varierend van een uurtje bij standaard formatje, tot met gemak 2 dagen op een flink corrupte disk).

Verwijderd

Topicstarter
ontrack easy recovery pro heb je deze gekocht of heb je de gratis versie gebruikt?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
OM FAQ / Beleid = linkje naar FAQ-gedeelte over recovery.
Programma wat niet in de FAQ staat en waar ik altijd goede resultaten mee haal is Stellar Phoenix.

Met gratis versies kun je meestal wel je harddisk laten controleren op verwijderde bestanden maar het terughalen gaat meestal alleen met de betaalde versies (of alleen bestanden van max. xKB in grootte).

[ Voor 50% gewijzigd door FlipFluitketel op 15-04-2007 18:51 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 18:48:
ontrack easy recovery pro heb je deze gekocht of heb je de gratis versie gebruikt?
Ik gebruik de volledige versie, de shareware versie werkt ook wel aardig, maar krijg je lang niet alles mee terug.

Verwijderd

Topicstarter
oke dan ga ik even kijken of ik daaraan kan komen bedankt voor de reacties

mvg rc
Pagina: 1