Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:48

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Wie weet er een PocketPC van rond de 1 cm dik?
Aangezien mijn werkgever straks geen Palm meer ondersteund qua synchronisatie met Outlook moet ik over naar een Pocket PC. Hij betaalt, dus dat verzacht het ongemak. Maar waar vindt ik een fatsoenlijk plat exemplaar? Ze lijken onder de 1.5 cm niet te vinden. Ik heb alleen de agenda nodig, de rest (Mp3, GPS, camera, etc.) is leuk, maar niet van belang. Ik heb de website van HP afgezocht, contact gehad met een bedrijf dat ze levert, gezocht via google op "thin pda", maar ik kan ze niet vinden.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:09

ThunderNet

Flits!

Moet her perse alleen pda zijn? Of kan het ook een PDA + Phone zijn? :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

'n PDA van 1 centimeter bestaat denk niet eens...
Zelfs de dunste telefoontjes zitten rond de 10mm in dikte dus! Naja succes

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Er mag van alles inzitten, mijn manager stelde een "HTC P3300 GPS" voor. Veel completer komen ze niet. Mijn Palm is wel zo dun en drie jaar oud. Dat zou toch ook nog steeds met een PocketPC moeten kunnen. Er waren een aantal jaar terug wel dunnere PocketPC's verkrijgbaar, ondermeer van HP. Type durf ik zo niet te zeggen, maar ze zijn uit productie. Blijkbaar is het voor de meeste mensen geen beslissingcriterium.

[ Voor 3% gewijzigd door Milmoor op 15-04-2007 15:10 ]

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Een van 1,2 cm gevonden: Samsung SGH-i600 Ultra Edition smartphone.
Dat is al weer eens stukje dunner...

Verwijderd

Hum, de Acer N3xx met z'n 1,4 cm dik misschien iets voor jou?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 16:43 ]

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 20:00
DE HTC P3300 is inderdaad lekker dun hoor. Misschien ietsjes dikker dan 1 cm maar dat is niet veel.
Ik ben zeer tevreden over dit dingetje en in combinatie met ingebouwde WIFI/BT & GPS is het een ideale vervanging van PDA en GSM. Je hebt altijd alles bij je met de HTC P3300.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:17

-tom-562

Oliesjeik

Bekijk de E-Ten X500 eens:
E-ten X500 (TelefoonPDA/GPS)
Die is dunner als de P3300. En heeft een snellere processor. Verder vind ik 'm mooier (dat is persoonlijk), en "iedereen" heeft al een P3300 :+

Vaak bu'j te bang!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-11 16:27

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

mocht je ze niet vinden in de door jouw gewnste dikte dan kun je mijn Pocket Loox 600 wel krijgen voor weinig

dunner dan 1,5 zijn er nauwelijks en met teveel opties voor jouw smaak

And it goes BRAAAAAPP!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik denk dat deze site het best de ts kan helpen: http://pdadb.net/index.php
Dit is dè database voor PDA`s en ze zijn dan ook allemaal vertegenwoordigt. Ik zou zeggen neem eens een kijkje. ;)

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
De iPaq 1950 (uit productie helaas) is mooi klein. Men gaat intern kijken of ze die nog bij iemand kunnen omruilen.

Pagina: 1