van de week eindelijk kampioen geworden met feyenoord!
zal als ik thuis ben wat plaatjes E.D. showen, ik kan wel zo ongeveer mijn team nu al zeggen
GK: Wang dalei
bekende keeper denk ik hier, niet het toptalent dat mensen beloofden dat hij zou zijn maar doet het toch aardig ( helaas wil ustari niet komen )
DL: matthieu/ Lequi
Matthieu was een talentvolle linkervleugelverdediger die ik tegenkwam na het mislopen van marcelo, is nu onder de hand alweer 26, lequi is een redelijk goede en vooral nuttige linksback die precies de goeie stats heeft om te verdedigen
DC: Tudor/Abel:
Tudor behoeft denk ik geen introductie
Abel is een duitser die ik voor 7 miljoen heb gekocht van schalke geloof ik. had wat aanloop problemen waardoor hij veel op de bank belandde, nu rouleer ik hem vaak met tudor aangezien hij ook een dagje ouder word ( 31 )
DC: Cesar Arzo:
ook wel bekend denk ik, ik vind het persoonlijk een topper, heeft voor alles wat een verdediger nodig heeft hoge stats en is dan ook standaard basisspeler bij mij. avg: 7,75
DR: van den borre:
behoeft ook geen introductie;)
DM: Renato
ik heb hier renato spelen, speelde bij sevilla en is een erg bekende speler. heeft dit seizoen bij mij verruit de meeste wedstrijden gespeeld en is echt de motor van het elftal ( helaas wil hij zijn contract niet verlengen

) word nog een hele kluif om hem te vervangen
MR: Sherman Cardenas:
Top talent op de rechtsmidden of AMC positie, pers is gek op hem en ik ook
AMC: Celsinho:
het toptalent van moskou, had bij mij ook wat aanloopproblemen waardoor hij het eerste seizoen achter Hofs belandde, laatste 2 seizoenen is hij mijn vaste AMC
FC: Charisteas:
Charisteas klinkt miss niet zo boeiend, maar scoord bij mij toch regelmatig alleen laatste seizoen is het wat minder dus volgend seizoen word zijn laatste seizoen in een feyenoord shirt
FC: Vucinic:
een geweldige servier, heb hem voor een slordige 15 mil aangetrokken, was bang voor een miskoop maar niets is minder waar, 36 goals in 34 wedstrijden.
ook heb ik nog Millan op de bank die ik volgend jaar ga proberen te brengen in het team, een een talentvolle DM genaamd Ale, voor volgend seizoen neem ik een mexicaanse verdediger gratis over en zonneveld van ascoli
Laatse wedstrijd was prachtig, stond een punt achter op Ajax moest toen thuis in een volle kuip, win ik 1-0 door een goal van Abel, Feyenoord voor het eerst sinds 99 weer kampioen met 82 punten en een doelsaldo van +67
weten jullie trouwens waarom de effecten van mijn trainingen niet meer verbeteren? heb betere trainers aangesteld maar dit helpt niet
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 18-05-2007 15:59
]