Heb zojuist een nieuw systeem gebouwd en Vista erop geknald. Het probleem is alleen dat na vrijwel elke reboot, ik denk voornamelijk als de PC even uit heeft gestaan, gaat hij een aantal stuurprogramma's opnieuw installeren.
Kortom, alle drivers zijn geinstalleerd, je start de PC opnieuw op en er zijn een aantal drivers niet meer geinstalleerd. Deze gaat Vista dan wel automatisch netjes installeren maar toch spoort het niet helemaal heb ik het idee.
Weet iemand waar dit aan kan liggen en of het kwaad kan?
Het zijn met name de Realtek HD Audio driver, de draadloze netwerkkaart en elke keer de VIA PCI to PCI bridge controller. Ik gebruik overigens de standaard Vista drivers, op die van de videokaart na.
C2D E6300
MSI P4M900M2-L / VIA P4M900
WD 250GB Caviar SE16 SATAII
ASUS EN7300GS 256MB PCIe
1024MB Corsair DDR2 667MHz
Kortom, alle drivers zijn geinstalleerd, je start de PC opnieuw op en er zijn een aantal drivers niet meer geinstalleerd. Deze gaat Vista dan wel automatisch netjes installeren maar toch spoort het niet helemaal heb ik het idee.
Weet iemand waar dit aan kan liggen en of het kwaad kan?
Het zijn met name de Realtek HD Audio driver, de draadloze netwerkkaart en elke keer de VIA PCI to PCI bridge controller. Ik gebruik overigens de standaard Vista drivers, op die van de videokaart na.
C2D E6300
MSI P4M900M2-L / VIA P4M900
WD 250GB Caviar SE16 SATAII
ASUS EN7300GS 256MB PCIe
1024MB Corsair DDR2 667MHz