Tja, dan merk je als trouwe bezoeker naar vele jaren ( controleerbaar) met een karma godlike
en dit soort gegevens:
Registratiedatum Vrijdag 14 januari 2000
Laatste reactie Woensdag 11 april 2007, 12:53
Aantal reacties 1377 (#91)
Gemiddelde 0,53 reacties per dag
Totaalscore 1767 (#121 - 1,3 modpunten per reactie)
Karma 1812 (#173 - 1,3 punten per reactie)
Tweakotine 128 (#6261)
Status Godlike
Modstatus Inactief
dat je nette aanvraag zonder mogelijkheid tot discussie afgewezen wordt is ook gezien het gehandhaafde bedenkelijke peil van de huidige moderaties discutabel. Daarvoor bestaat er tenslotte ook een discussieforum. Vandaar dat ik heel simpel hier een discussie start over de criteria waaraan een goede mod moet voldoen.
Los daarvan moet ik zeggen dat dit een heel teleurstellende reactie is op een site die ik heel vaak bezoek en die fiks aan waarde inboet op deze wijze. Kennelijk zijn ook oudere leden geen gewaardeerde bezoekers meer.

toevoeging: de "afwijzing"
en dit soort gegevens:
Registratiedatum Vrijdag 14 januari 2000
Laatste reactie Woensdag 11 april 2007, 12:53
Aantal reacties 1377 (#91)
Gemiddelde 0,53 reacties per dag
Totaalscore 1767 (#121 - 1,3 modpunten per reactie)
Karma 1812 (#173 - 1,3 punten per reactie)
Tweakotine 128 (#6261)
Status Godlike
Modstatus Inactief
dat je nette aanvraag zonder mogelijkheid tot discussie afgewezen wordt is ook gezien het gehandhaafde bedenkelijke peil van de huidige moderaties discutabel. Daarvoor bestaat er tenslotte ook een discussieforum. Vandaar dat ik heel simpel hier een discussie start over de criteria waaraan een goede mod moet voldoen.
Los daarvan moet ik zeggen dat dit een heel teleurstellende reactie is op een site die ik heel vaak bezoek en die fiks aan waarde inboet op deze wijze. Kennelijk zijn ook oudere leden geen gewaardeerde bezoekers meer.
toevoeging: de "afwijzing"
Beste SED,
Bedankt voor je aanmelding voor het modereren op de FrontPage. Helaas zullen we voorlopig nog geen gebruik van je aanbod maken.
Om de kwaliteit van de moderaties op de Frontpage te garanderen, zijn we op zoek naar mensen naar mensen die zoveel mogelijk zelfstandig en objectief(!) hun modwerkzaamheden conform de Moderatie-FAQ kunnen uitvoeren. Daarbij gaat de voorkeur uit naar diegenen die aantoonbare ervaring met ons reactiesysteem hebben, waarbij we post- en moderatiehistorie als uitgangspunt gebruiken. Op dit moment hebben we onvoldoende gegevens beschikbaar om met zekerheid te kunnen zeggen dat jij aan het gewenste profiel voldoet.
Daarmee is zeker niet gezegd dat je bijdrage ongewenst is. Mocht je op een later tijdstip een nieuwe poging willen wagen om Frontpage-moderator te worden, dan raden we je aan om je inzicht in het reactiesysteem kenbaar te maken door middel van goede posts op de Frontpage en in het Tweakers.net Moddereter Forum. Als je ons over een maand of drie dan opnieuw mailt, zullen we je aanvraag graag nogmaals in behandeling nemen.
Vanwege de grote belangstelling is het niet mogelijk om over deze uitslag in discussie te gaan.
[ Voor 38% gewijzigd door SED op 12-04-2007 16:01 ]
Copyright and left by SED...