testen van zelfsgeschreven programma's ?

Pagina: 1
Acties:

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025
Ik heb even een vraag aan de adjes.

Ik schrijf nog wel eens leuke programmatjes en nou vroeg ik mij af; als ik zo'n proggie af heb mag ik daarover op 1 van de fora een draadje openen zodat mensen die dat leuk vinden het proggie kunnen downloaden, testen, kritiek geven of misschien zelfs wel gebruiken ?

De proggies zijn freeware, het is leuk voor mij om response te krijgen en misschien wel leuk voor de users om te gebruiken..

denk aan die STATSBAR en de GOTBROWSER als recentelijke voorbeelden..

zo ja, in welk forum moet ik hierover dan een draadje openen ? software of programming & webdesigning ?

Have a wheelie good weekend!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Jep, dat mag. Het juist forum daarvoor zou Programming en Website scripting zijn.

• FragDaddy
mh. bedankt voor je snelle reactie Rick.

Maar waarom wordt dit dan zo weinig gedaan ? Ik bedoel het is natuurlijk de uitgelezen plek om je applicatie te laten testen en users er blij mee te maken ?

ik neem aan dat ik niet de enige programmeur ben ?? of misschien wel 1 van de weinige freeware jongens ?

naja. boeit ook niet, als het mag....

TNX.

• Mr. B.
  • Niet online
denk aan die STATSBAR en de GOTBROWSER als recentelijke voorbeelden..
[antfok mode]

StatsBar ken ik niet, StatBar wel ;)

[/antfok mode]

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• FragDaddy
yea yea. hijs leuk B..

vreet alleen een beetje veel resources :P

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
hmm ik zou toch niet zomaar alle progjes die hier worden gepost openen..alleen van bekende en oude users...

• Mr. B.
  • Niet online
Op dinsdag 06 februari 2001 16:14 schreef FragDaddy het volgende:
yea yea. hijs leuk B..

vreet alleen een beetje veel resources :P
Tja, dat komt omdat jullie, de gebruikers, allerlei leuke kleurenschema's wilden ;)
In de toekomst (zomervakantie ofzo, daar heb ik nu geen tijd voor) wil ik 'm skinnable maken, dan hoeven al die gfx niet meer in het programma zelf te worden opgenomen.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• FragDaddy
Config. denk je nou echt dat ik een of andere trojan ofzo maak en die dan via GOT verspreid ? zou een beetje dom zijn he, aangezien de adjes al mijn gegevens hebben ;)

Pagina: 1