Toon posts:

nieuw gamesysteem 800 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een maat van mij wil graag een nieuwe pc kopen om op te gamen, alleen de pc dus geen monitor/toetsebord of muis.

800 euro is het budget, als iemand de tijd en zin heeft om er eentje samen te stellen graag. En is het dan mogelijk om het licht te beargumenteren waarom die videokaart en die processor etc?

Bedankt!

Erik

• LDenninger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-08-2024
Zie www.paradigit.nl of www.mycom.nl , luie donder >:)

Enneh... de argumentatie voor "die videokaart" en "die processor" zal altijd zijn :"want ik denk dat het de snelste is"....

Zie Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

[ Voor 68% gewijzigd door LDenninger op 12-04-2007 13:11 ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Quote uit de policy, dit is dus niet de bedoeling. Je moet zelf moeite doen en als je dan een vraag hebt kun je hem stellen.
Systeemvragen: Wat moet ik kopen? Is dit goed?
http://gathering.tweakers...ages/869626#systeemvragen

Vragen over systemen dienen specifiek te zijn, niet algemeen. Dus een lijstje met hardware onderdelen neertikken met de vraag of dit goed is (de beruchte Hoe is dit systeem? vragen) zal direct worden verwijderd; wat wel en niet bij elkaar past is terug te vinden in de guides, de search en natuurlijk de manuals van de desbetreffende hardware (welke je gewoon kunt downloaden van de site van de producent).

Een vraag over het samenstellen van een systeem met specifieke eisen en/of voor specifieke toepassingen, voorzien van zoveel mogelijk relevante informatie en weergave van jouw eigen gedachtegang waarom je tot bepaalde keuze's bent gekomen en waarom je daar niet uitkomt, heeft een veel hogere kans van slagen :)

Wil je graag een voorbeeld zien van een complete en specifieke Hoe-is-dit-systeem vraag, klik dan hier. Wil je graag een voorbeeld hoe het niet moet, klik dan hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 12-04-2007 13:12 ]

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
oke sorry ik moet bekennen ik heb hem niet gelezen. mag de topic weg/gesloten worden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:07:
Hallo,

Een maat van mij wil graag een nieuwe pc kopen om op te gamen, alleen de pc dus geen monitor/toetsebord of muis.

800 euro is het budget, als iemand de tijd en zin heeft om er eentje samen te stellen graag. En is het dan mogelijk om het licht te beargumenteren waarom die videokaart en die processor etc?

Bedankt!

Erik
Tijd zal voor de gemiddelde Gotter geen probleem zijn, zin zal ook voor vele geen probleem vormen, probleem is alleen dat het wel fijn is als je zelf wat initiatief neemt.. Waarom stap je niet gewoon een willekeurige computerwinkel in en koopt daar een kant-en-klare PC?

Ga je eerst eens verdiepen in wat je allemaal nodig hebt en kijk dan een beetje rond.. Op GoT zijn er tientallen topics en ook rond jouw budget, lees daar wat uit en verzamel zo een systeem. Heb je een systeem, maak dan een nieuw topic en vermeld heirin wat je er allemaal mee wilt gaat doen (welke games), welk OS je wilt gaan draaien, waarom je voor bepaalde hardware onderdelen hebt gekozen, etc

Zie ook:
Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

En kijk hier
Allround / Gamesysteem, 750 euro

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 13:14 ]

• 3mph
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-08-2024
lol

Verwijderd

Algemende regels niet gelezen waarmee je akkoord gaat als je je hier aanmeld? :S

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:09:
Algemende regels niet gelezen waarmee je akkoord gaat als je je hier aanmeld? :S
Mag ik even een stukje uit de FAQ quoten?
Wees te allen tijde behulpzaam.
Hou reacties ontopic.
Reageer alleen als je de intentie hebt de topicstarter ontopic te helpen
Haal topics niet onnodig omhoog in de topiclist.
Plaats geen onzinnige replies.
Zoals ik al had vermeld, neem een kijkje op Allround / Gamesysteem, 750 euro. Gezien de reacties daar zou je vast wel een redelijk systeem kunnen samenstellen!

offtopic:
Ja ook ik overtreed een regel "Ga niet de moderator uithangen", mijn excuses daarvoor

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 17:52 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

zooter, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.