Voor mijn afstudeerstage ben ik bezig met de implementatie van een gegevens verwerking systeem. We willen dat de gebruikers van het systeem de beschikking krijgen over PDA's met een groot scherm. Met nadruk wil ik zeggen dat we geen laptop-achtige pda's willen gebruiken omdat deze niet eenvoudig te hanteren zijn. Bij voorkeur ook zonder qwerty toetsenbord.
Nu ben ik al enige tijd aan het zoeken naar een geschikte PDA. De nieuwe generatie pda's hebben allemaal een 2.8" en we willen graag minimaal 3.5" voor een betere leesbaarheid. Tevens moet er met de pda's verbinding met internet kunnen worden gemaakt dmv GPRS, EDGE, UMTS of HSDPA.
ONVINDBAAR!!
met uitzondering van de QTEK 9090, maar dit is al een ietwat verouderde PDA dus die willen we eigenlijk niet tenzij er geen alternatief is.
PDA's met 3.5" scherm zijn er wel, maar hebben allen geen telefoonfunctie.
PDA's met telefoonfunctie zijn er ook, maar die hebben allen een 2.8" scherm.
Nog even kort de eisen:
- telefoonfunctie
- gprs/umts/hsdpa
- 3.5" of groter scherm (touchscreen)
- makkelijker hanteerbaar (geen laptop-achtige)
Verdere wensen (geen eisen):
- redelijk tot hoog kwaliteit camera
Mocht iemand een voorstel hebben... laat maar komen!
Bart
Nu ben ik al enige tijd aan het zoeken naar een geschikte PDA. De nieuwe generatie pda's hebben allemaal een 2.8" en we willen graag minimaal 3.5" voor een betere leesbaarheid. Tevens moet er met de pda's verbinding met internet kunnen worden gemaakt dmv GPRS, EDGE, UMTS of HSDPA.
ONVINDBAAR!!
met uitzondering van de QTEK 9090, maar dit is al een ietwat verouderde PDA dus die willen we eigenlijk niet tenzij er geen alternatief is.
PDA's met 3.5" scherm zijn er wel, maar hebben allen geen telefoonfunctie.
PDA's met telefoonfunctie zijn er ook, maar die hebben allen een 2.8" scherm.
Nog even kort de eisen:
- telefoonfunctie
- gprs/umts/hsdpa
- 3.5" of groter scherm (touchscreen)
- makkelijker hanteerbaar (geen laptop-achtige)
Verdere wensen (geen eisen):
- redelijk tot hoog kwaliteit camera
Mocht iemand een voorstel hebben... laat maar komen!
Bart