Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sweikese
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-04-2019
Voor mijn afstudeerstage ben ik bezig met de implementatie van een gegevens verwerking systeem. We willen dat de gebruikers van het systeem de beschikking krijgen over PDA's met een groot scherm. Met nadruk wil ik zeggen dat we geen laptop-achtige pda's willen gebruiken omdat deze niet eenvoudig te hanteren zijn. Bij voorkeur ook zonder qwerty toetsenbord.

Nu ben ik al enige tijd aan het zoeken naar een geschikte PDA. De nieuwe generatie pda's hebben allemaal een 2.8" en we willen graag minimaal 3.5" voor een betere leesbaarheid. Tevens moet er met de pda's verbinding met internet kunnen worden gemaakt dmv GPRS, EDGE, UMTS of HSDPA.

ONVINDBAAR!! 7(8)7

met uitzondering van de QTEK 9090, maar dit is al een ietwat verouderde PDA dus die willen we eigenlijk niet tenzij er geen alternatief is.

PDA's met 3.5" scherm zijn er wel, maar hebben allen geen telefoonfunctie. B)
PDA's met telefoonfunctie zijn er ook, maar die hebben allen een 2.8" scherm. :9

Nog even kort de eisen:
- telefoonfunctie
- gprs/umts/hsdpa
- 3.5" of groter scherm (touchscreen)
- makkelijker hanteerbaar (geen laptop-achtige)

Verdere wensen (geen eisen):
- redelijk tot hoog kwaliteit camera

Mocht iemand een voorstel hebben... laat maar komen!

Bart

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-11 14:14

Praetextatus

the dutch_paki

T-Mobile Ameo ?

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• sweikese
bedankt! die kom ik inderdaad ook net tegen :+ alleen de prijs is wat aan de hoge kant, maar als hij zijn waarde laat blijken is dat geen punt

ons bedrijf heeft een contract met Vodafone, dus misschien is het niet mogelijk om via t-mobile de ameo aan te schaffen... de versie van HTC zelf is deze:

http://www.pdashop.nl/product/39651/htc-x7500.html

de grote baas gaat nu informeren naar de kosten en leverbaarheid van dit toestel, want een plaatje is het! 5" scherm is echt ideaal!

• sweikese
de athena is dus blijkbaar die x7500

van de x7500 is inmiddels ook al een vernieuwde versie uitgebracht, namelijk de x7501. Het enige grote verschil wat mij opviel was dat de 7501 op windows mobile 6 draait, tegenover de 7500 die op mobile 5 draait.

de andere toestellen die je aankaart, zullen waarschijnlijk net iets te groot zijn om goed hanteerbaar te blijven

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/I-mate JASJAR)

Heeft weliswaar een QWERTY-toetsenbord, maar als je het scherm "omdraait" heb je daar geen last van.
Pagina: 1